Странно почукване отзад W210 комбиW210
Започната от disem, 25 дек 2007 - 17:23:52
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 декември 2007 - 17:23
При рязко попадане на задния мост в дупка се чува неприятно чукане /подобно на чукането от разбит шарнир/. При павета или други дребни неравности няма никакви проблеми. Иначе окачването ми се струва че е ОК. Като влезна в багажника и заклатя колата не се чува нищо и амортисьорите обират клатенето. Получава се само при рязко попадане в дупка или неравност. Имате ли идеи?
#2
Публикувано 25 декември 2007 - 18:06
Виж некой от задните амортизатори да не е хлабав горе при тампоните,...или долу към носача,...
#3
Публикувано 25 декември 2007 - 18:10
Долу към носача май няма как да е хлабав - нали е на ухо? За горе обаче и аз имах съмнения! Как се стига до горната гайка?
#4
Публикувано 25 декември 2007 - 19:19
Долу е на ухо,...но понекога се разхлабва гайката и болта остава хлабав!
А горе за да стигнеш гаиката и тампона,...се поразглобява отстрани облицовката!
Успех и Весели празници!
А горе за да стигнеш гаиката и тампона,...се поразглобява отстрани облицовката!
Успех и Весели празници!
#5
Публикувано 11 февруари 2012 - 13:38
Здравей те колеги!!!
Аз имам същия проблем.
Трудно ли се свалят тея облицовки за да се стигне до горните гайки.
Ако някой има и снимки още по добре.
Аз имам същия проблем.
Трудно ли се свалят тея облицовки за да се стигне до горните гайки.
Ако някой има и снимки още по добре.
#6
Публикувано 24 февруари 2012 - 09:22
Провери ли дали е от амортисьора,че и на мен май ми потропва?
#7
Публикувано 24 февруари 2012 - 11:35
Най-вероятно са амортисьори. Aз имах подобен проблем на W210 комби. При попадане в дупка - тропаше...
Имате ли нивомати? Проверена ли е тази система, има доста писано из форума. Първо смених сферите. Чукането остана и след смяна на амортисьорите, които хич не бяха евтини се оправи и сега е топ-топ.
Ако стигнете до смяна на амортисьори мога да ви дам ценни съвети от личен опит.
Имате ли нивомати? Проверена ли е тази система, има доста писано из форума. Първо смених сферите. Чукането остана и след смяна на амортисьорите, които хич не бяха евтини се оправи и сега е топ-топ.
Ако стигнете до смяна на амортисьори мога да ви дам ценни съвети от личен опит.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#8
Публикувано 20 ноември 2012 - 22:30
Колега даваи от ценните съвети че и аз имам проблем,сменях сфери но тропане има и то мн.гадно,проверил съм захващането и отгоре и отдолу към носача-всичко е наред.Съветите са разбит тампон от маисторите което малко ме съмнява понеже ако е разбит долния тампон ще тропа постоянно а при мен на моменти дори спира.И защо е необходимо смяна на цял амортисьор?
#9
Публикувано 20 ноември 2012 - 23:35
Проблемът се казва кантарче /регулатор на нивомата/. Личен опит. Пробвай първо с някое от морга, сигурно, че е работило, ново е доста пари. Вероятността да се скапе е наистина малка, но при бившето ми комби се случи.
#10
Публикувано 24 ноември 2012 - 22:23
Не съм сгласен че проблема е в кантара,при мен вс .по нивомата е изправно
#11
Публикувано 26 ноември 2012 - 10:40
колега tinki, oт личен опит - имах това тропане - точно при разтоварване на колата - в дупка или пропадане, смених сфери в сервиза на Петко, тропането остана, той ми каза - от амортисьори е, но не са протекли - карай така, няма да даваш един куп пари.
Обаче ако се кара със прецакани амортесьори отново се прецакват сферите и то бързо. В сервиза на Генади, той направо ми каза, че със сигурност е от амортисьори и вариант да се кара така - нямя. Смених амортисьори и колата се успа, устойчива и супер е вече две години, та не казвам че при теб точно това е проблемът, но е възможно да е това, виж си амортисьорите. Скъп ремонт - бройката е между 500-800лв. и забравяш за поне още 10г. иначе може да се изолира нивоматът и караш без нивомат, но тия наши над десетгодишни кърпели си ги имат подобни проблеми.
Иначе както казва Илийката, взимаш ново Пежо, Рено, Деу, Кия и си караш гаранционно, тука ние сме си гаранцията
Обаче ако се кара със прецакани амортесьори отново се прецакват сферите и то бързо. В сервиза на Генади, той направо ми каза, че със сигурност е от амортисьори и вариант да се кара така - нямя. Смених амортисьори и колата се успа, устойчива и супер е вече две години, та не казвам че при теб точно това е проблемът, но е възможно да е това, виж си амортисьорите. Скъп ремонт - бройката е между 500-800лв. и забравяш за поне още 10г. иначе може да се изолира нивоматът и караш без нивомат, но тия наши над десетгодишни кърпели си ги имат подобни проблеми.
Иначе както казва Илийката, взимаш ново Пежо, Рено, Деу, Кия и си караш гаранционно, тука ние сме си гаранцията
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#12
Публикувано 26 ноември 2012 - 20:04
Как установи това твърдение? И при мен така беше, и аз ходих при Генади, неговата диагноза-смяна на амортисьори, и добре, че не се спънах в едни 1500 лева да го направя това. Писах в тема, която, ако се разтърсиш ще намериш, там един колега ме напъти към кантарчето като евентуален проблем, взех от морга и проблемът се разреши.Не съм сгласен че проблема е в кантара,при мен вс .по нивомата е изправно
Сега ти си прецени, дали да пробваш кантарчето /може да го свържеш с манометър и да провериш коректно ли работи/ или да похарчиш една неприлична сума за другата проба....
Успех!
#13
Публикувано 27 ноември 2012 - 11:29
Уважавам вашите мнения по проблема и съм чел темите в които проблем се оказва кантара и затова си и купих кантар втора ръка понеже новия струва свят пари.Тъкмо се бях наканил да ходя на сервиз за подмяна и ми се наложи да пътувам с 2 човека отзад единият от които беше доста едър.Тогава установих че нивомата си работи понеже като вдигнах капака маслото в казанчето беше намаляло а колата си стоеше равна (не беше клекнала задницата) след разтоварването отново се напълни казанчето до където беше.А как купих кантара-откачих лостчето на моя от стабилизиращата щанга и започнах да го движа нагоре надолу при запален мотор но на колата не и помръдваше задницата.Дали съм го правил бързо или и аз незнам но не работеше.Друг е проблема че като запаля при студен мотор и тръгна,все едно няма окачване отзад.Тогава спирам гася и въртя отново за запалване,потеглям и вс.е ок. с изключение на гадното чукане което вече не е постоянно,наи силно се чува като мина през малък легнал полицаи и то когато мина бързо.Иначе съм пробвал като кача само задните колала и слизам рязко,но тогава не се чува.Съветваха ме за скърцащи втулки,но моя човек при които си карам колата е категоричен че не са те.Не ми се дават еи така 1500лв. за амортисьори а накрая проблема да се окаже другаде,затова в наи скоро време ще ги сваля тези пусти амортисьори за да им разгледам тампоните и ако са здрави вече н.з.
#14
Публикувано 27 ноември 2012 - 11:32
Забравих да попитам как се проверява дали проблема е в амортисьора?
#15
Публикувано 27 ноември 2012 - 15:58
Здравейте колеги на моето комби са му изтекли двата задни амортисьора и доста клати при неравности.Въпроса ми е трябва ли задължително да се сменят и сферите(доколкото прочетох май трябва тъй като първо заминават те а после амортисьорите) и колко е цената на нови амортисьори и сфери,
ПП:Има ли вариант да се сложат амортисьори от седан ,като естествено се изолира нивомата?
ПП:Има ли вариант да се сложат амортисьори от седан ,като естествено се изолира нивомата?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни