Проблем с парното!W124 200D
Започната от Viks12, 20 дек 2007 - 19:00:11
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 декември 2007 - 19:00
Здравейте, най-накрая си купих 124 200Д 89г.
но се появи един проблем с парното
.Колата няма климатик. Но парното като го пусна на 1 или 2 не работи. А на 3 и 4 работи и от време на време духа топло. Забелиазах че като парното работи температурата която отчита манометара на таблото не минава 60- 70 градуса. Като спра парното температурата се покачва на малко над 80 градуса. И като пусна парното температурата пада пак на 60-70 градуса и вече парното не духа толкова топло. Моля за помощ
#2
Публикувано 20 декември 2007 - 19:45
смени термостата.
най-вероятно втулките на мотора на парното са спекли. разглоби около чистачката (ако не знаеш как се разглобява за да стигнеш до мотора, ползвай търсачката, има снимков материял)
и като пуснеш на 1 и 2 провери с мултицета, дали идва напрежение. ако идва U, сваляй мотора и бегай за втулки, четки, абе пълно рециклиране.
ако няма напрежение, реостатчето е изгоряло или ключа (врътката в колата) е заминала
най-вероятно втулките на мотора на парното са спекли. разглоби около чистачката (ако не знаеш как се разглобява за да стигнеш до мотора, ползвай търсачката, има снимков материял)
и като пуснеш на 1 и 2 провери с мултицета, дали идва напрежение. ако идва U, сваляй мотора и бегай за втулки, четки, абе пълно рециклиране.
ако няма напрежение, реостатчето е изгоряло или ключа (врътката в колата) е заминала
#3
Публикувано 20 декември 2007 - 19:51
Благодаря
Но ако моторчето е изгоряло,защо работи на 3 и 4?
#4
Публикувано 20 декември 2007 - 20:06
Благодаря
Но ако моторчето е изгоряло,защо работи на 3 и 4?
Не е изгоряло още, колегата ти поясни, може втулки да са заминали,
ама по вероятно е от врътката или съпротивленията,
термостата също да не забревиш.
Весели празници.
#5
Публикувано 20 декември 2007 - 21:25
Не е изгоряло още, колегата ти поясни, може втулки да са заминали,
ама по вероятно е от врътката или съпротивленията,
термостата също да не забревиш.
Весели празници.
Къде се намира този реостат? В кутията за бушони?
#6
Публикувано 20 декември 2007 - 21:54
Колегата имаше в предвид термостат, а не реостат. В заключение на факта, че при включено парно на макс ти пада температурата на охл. течност.
#7
Публикувано 20 декември 2007 - 21:58
Баш РЕОСТАТ имаше в предвид колегата.
.
#9
Публикувано 20 декември 2007 - 22:28
Всека степен на моторчето се регулира със съпротивление. 4 степени на ключа три съпротивления. Съпротивленията са в една метална кутия на дупки с големината приблизително на кутия цигари и се намира зад спирачната помпа, в двигателния отсек откъм страната на шофьора.Благодаря
Но ако моторчето е изгоряло,защо работи на 3 и 4?
Моторчето на парното има постоянна маса, + му идва от ключа като преди това минава през определено съпротивление или съпротивления (зависи от степента).
Ако ти изгорят първите две съпротивления мотора нема да ти работи на 1 и 2 степен. 4 степен е директна тоест от ключа идва директен плюс на мотора без да минава през съпротивление.
Трите съпротивления са 1.5 оМ, 0.8 оМ, 0.45 оМ.
първа степен се включва на 1.5 оМ и минава и през останалите две докато стигне до мотора - сумарно съпротивление 2.75 оМ
втора степен се включва на 0.8 оМ и минава и през третото съпротивление до мотора - сумарно съпротивление 1.25 оМ
трета степен се включа само през последното съпротивление 0.45 оМ
Етова дано не съм отекчил някого, иначе всичко друго е вярно за мотора и неговите четки и втули а да и термостата определено е за смяна
иначе е голем кеф да караш мерцедес а ?
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#10
Публикувано 20 декември 2007 - 22:32
Спекъл термостат - сменяй го и това да ти е първото нещо което да направиш. Със степените ще се оправиш като смениш реостата - монтиран е зад сп. помпа и е на две гайки 6мм. но се развиват с удължения бърка се над педалите.
Ей го реостата.
Lusco ти си човекът!!
#11
Публикувано 20 декември 2007 - 22:40
Мерцедеса е машина. Карах преди това 123ка. Благодаря на всички за помоща. Утре сменям термостата, който със сигурност си е отишъл и после реостата. Почти съм убеден че е там проблемът. Утре ще разказвам за 1 ят ми самостоятелен ремонт на 124!!
Mercedes club bg members rules!!!
#12
Публикувано 20 декември 2007 - 22:41
Има и една спомагателна помпа за парното кагато двигателя е изключен да се грееш или да увелечава циркулацията на водата при ниски обороти. При ттвоята колица е вероятно на десния рог на нивото на тампона на мотора - виж дали върти. Два вида са : ето ги разглобени


#13
Публикувано 20 декември 2007 - 22:50
Има и една спомагателна помпа за парното кагато двигателя е изключен да се грееш или да увелечава циркулацията на водата при ниски обороти. При ттвоята колица е вероятно на десния рог на нивото на тампона на мотора - виж дали върти. Два вида са : ето ги разглобени
Да,прав си. Точно там е тази помпа,на десния рог!! Мислиш ли че и тя създава ядове? как да я изпробам,без да разглабям?
#14
Публикувано 20 декември 2007 - 22:56
Пусни си парното и пипни помпичката,ясно се усеща дали вьрти или не.
.
#15
Публикувано 20 декември 2007 - 23:00
Пусни си парното и пипни помпичката,ясно се усеща дали вьрти или не.
Разбира се
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни













