Този пост е редактиран от hektor: 19 декември 2007 - 16:42
преместена от грешен подфорум
Масло VEEDOLказаха ми че не го внасяли вече
Започната от turbo, 19 дек 2007 - 14:57:31
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 декември 2007 - 14:57
Трябва ми за доливане. Наистина ли не го внасят в България ?
#2
Публикувано 19 декември 2007 - 15:00
Значи ти предстои смяна на масло и филтърТрябва ми за доливане. Наистина ли не го внасят в България ?
#3
Публикувано 19 декември 2007 - 15:23
Трябва ми за доливане. Наистина ли не го внасят в България ?
Споко-никакъв проблем не е да долееш друга марка масло със същия вискозитет и тип(минерално,полу-синтетика,пълна синтетика)!
Аз дори съм на мнение,че и различни вискозитети да се омешат пак проблема е никъв!
П.С. Имам предвид,ако маслата са моторни!
#4
Публикувано 19 декември 2007 - 17:48
Пък може и с олио Калиакра да пробвам. Да стане биолубрикант.
Преместили са ми темата, обаче исках да питам хората с А-класите , дали им се е случвало комютъра да показва нормално количество на маслото, а на щеката да се вижда, че е останала само 1/3.
Все пак браво на админите, че са реагирали толкова бързо да ми преместят темата .
Преместили са ми темата, обаче исках да питам хората с А-класите , дали им се е случвало комютъра да показва нормално количество на маслото, а на щеката да се вижда, че е останала само 1/3.
Все пак браво на админите, че са реагирали толкова бързо да ми преместят темата .
#5
Публикувано 19 декември 2007 - 17:56
Пък може и с олио Калиакра да пробвам. Да стане биолубрикант.
![]()
Преместили са ми темата, обаче исках да питам хората с А-класите , дали им се е случвало комютъра да показва нормално количество на маслото, а на щеката да се вижда, че е останала само 1/3.
Все пак браво на админите, че са реагирали толкова бързо да ми преместят темата .
Хм...съжалявам,че изобщо ти писах-признавам си-олио "Калиакра" ще сипва!Това,което ти казах е абсолютно вярно,и тук се е коментирало отдавна!Айде оправяй си се сам!Успех!
#6
Публикувано 19 декември 2007 - 19:14
Вместо масло - олио,
Вместо грес - маргарин... докъде можем да стигнем?
Вместо грес - маргарин... докъде можем да стигнем?
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#7
Публикувано 19 декември 2007 - 20:34
Подьржам мнението - гледаш да е моторно маслото и приблизителен вискозитет,нищо няма да му стане ГАРАНЦИЯ.
.
#9
Публикувано 19 декември 2007 - 20:47
Пикай му на калника докато се движи
Азиятските модели или поне някой от тях имат ламБа която им светва като падне качеството на маслото,при теб такова няма няма и да има.
.
#10
Публикувано 19 декември 2007 - 22:08
Не се цупи пък ти де. Майтап си направих.Хм...съжалявам,че изобщо ти писах-признавам си-олио "Калиакра" ще сипва!Това,което ти казах е абсолютно вярно,и тук се е коментирало отдавна!Айде оправяй си се сам!Успех!
Добре , склонен съм да налея друга марка, след като ме бомбардирахте с отговори
Понеже на това масло му остават още 2 години някаде, си мисля да взема някакво по-скъпо , за да не върви 2 години с някаква чорба
Плюс това за 2 годинии... ако доливам друго ,на тоя дизел , накрая от това няма да е останало много
Така, че и качеството не би трябвало да падне много.
А утре пак ще проверя какво показва бъгясалия компютър, защото днеска цял ден ми пише , че маслото е "ОК" , а аз го виждам на щеката, че е намаляло. Затова мразя коли с много електроника вътре. Като поостареят малко и всичко вътре откача.
#11
Публикувано 19 декември 2007 - 22:51
Споко-никакъв проблем не е да долееш друга марка масло със същия вискозитет и тип(минерално,полу-синтетика,пълна синтетика)!
Аз дори съм на мнение,че и различни вискозитети да се омешат пак проблема е никъв!Убеден съм,че мнозина ще се шокират,но е така!Но ще има и такива,които ще са съгласни с мен!
П.С. Имам предвид,ако маслата са моторни!
Даже ще добавя, че в критични моменти всякакво масло може да ти свърши работа - по добре някакво, отколкото никакво - добавяно е трансмисионно масло към двигателното само и само да се прибере колата и нямаше грижа. Колата беше Ровер, условията - мн екстремни - нейде в родопите, бензиностанция - далеч.
А въпросното Веедоил не е нищо особено - просто със силна реклама и продажби в Германия. При Ленд Ровърите от Германия имаше лепенки, на които пишеше че уж ЛР го препоръчвал, а в Бг рекламата беше че ЛР препоръчва Кастрол.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#12
Публикувано 19 декември 2007 - 23:04
Понеже на това масло му остават още 2 години някаде, си мисля да взема някакво по-скъпо , за да не върви 2 години с някаква чорба
![]()
Плюс това за 2 годинии... ако доливам друго ,на тоя дизел , накрая от това няма да е останало много
Сутрин е при мен и нещо не ми вьрви ма я ми обясни на кратко какво значи ОСТАВАТ МУ 2 ГОДИНИ?
.
#13
Публикувано 20 декември 2007 - 20:29
Сутрин е при мен и нещо не ми вьрви ма я ми обясни на кратко какво значи ОСТАВАТ МУ 2 ГОДИНИ?
А за това масло, аз лично не бях чувал до сега
#14
Публикувано 20 декември 2007 - 20:43
За двигателно масло си говорим нали?Това 2 години без смяна ли е?Това ли искаш да кажеш?
Чакай,че нещо ми омекнаха карачките.......................
Чакай,че нещо ми омекнаха карачките.......................
.
#15
Публикувано 20 декември 2007 - 21:22
Батко, не си прави сметка да го караш 80к км или 2 години - източвай го на момента и наливай Приста 5в-40 и след това на всеки 10к ново масло и филтър!!!!
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни







Виж ГАРАЖА









