Парно на ц180
Започната от Sword, 17 дек 2007 - 21:31:19
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 декември 2007 - 21:31
Колеги майстори,здравейте
да ви кайа какъв ми е проблема пък дано някои ми каже как да го отстраня.
Наскоро си смених всичката охладителна течност на двигателя
и както се досещате вече,парното започна да не докарва достатъчно топло в купето!!! СТУД !!!
Аз не обичам студа!!!
Колата ми е с климатик но и тои не помага .... нещо се е случило когато сум сменил антифриза с нов!
Вероятно въздух в системата???Но възможно ли е това???Нали има някакъв маркуч за обезвъздушаване!!!
Незная дали не са някакви бушони например!!!
Споделете мнение по въпроса , че ще замръзнаааааа!!!
Цедчицата ми е 1993 година с климатик!!!
да ви кайа какъв ми е проблема пък дано някои ми каже как да го отстраня.
Наскоро си смених всичката охладителна течност на двигателя
и както се досещате вече,парното започна да не докарва достатъчно топло в купето!!! СТУД !!!
Аз не обичам студа!!!
Колата ми е с климатик но и тои не помага .... нещо се е случило когато сум сменил антифриза с нов!
Вероятно въздух в системата???Но възможно ли е това???Нали има някакъв маркуч за обезвъздушаване!!!
Незная дали не са някакви бушони например!!!
Споделете мнение по въпроса , че ще замръзнаааааа!!!
Цедчицата ми е 1993 година с климатик!!!
#2
Публикувано 17 декември 2007 - 21:52
Леко си мрьдни погледа в долно положение.Ако не видиш поне 3 теми е ма де сьм.
.
#3
Публикувано 17 декември 2007 - 21:57
Колеги майстори,здравейте
да ви кайа какъв ми е проблема пък дано някои ми каже как да го отстраня.
Наскоро си смених всичката охладителна течност на двигателя
и както се досещате вече,парното започна да не докарва достатъчно топло в купето!!! СТУД !!!
Аз не обичам студа!!!
Колата ми е с климатик но и тои не помага .... нещо се е случило когато сум сменил антифриза с нов!
Вероятно въздух в системата???Но възможно ли е това???Нали има някакъв маркуч за обезвъздушаване!!!
Незная дали не са някакви бушони например!!!
Споделете мнение по въпроса , че ще замръзнаааааа!!!
Цедчицата ми е 1993 година с климатик!!!
Като разбереш колко струват клапаните или радиаторчето за парното,щи замръзнат и шушоните!
#4
Публикувано 17 декември 2007 - 22:10
http://www.mbclub.bg...?showtopic=9092
Кажи поне какво си и пробвал на тая кола.Това само иска антифриз и си готов,ако ли не...................палиш,пускаш парното,отваряш капака и хващаш най-дебелия маркуч който намвериш.Отваряш тапата на радиатора и почваш да стискаш маркуча с надеждата да се напьлни системата,да я прекара през помпичката и вьздуха да се избута кьм радиатора.Може да ти се наложи да почакаш малко до отваряне на термостата или направо го махни за упражнението и след това пак го сложи ма така само сьс смяна и после НЯМАМ ПАРНО.....................си я закьсал малко.
Кажи поне какво си и пробвал на тая кола.Това само иска антифриз и си готов,ако ли не...................палиш,пускаш парното,отваряш капака и хващаш най-дебелия маркуч който намвериш.Отваряш тапата на радиатора и почваш да стискаш маркуча с надеждата да се напьлни системата,да я прекара през помпичката и вьздуха да се избута кьм радиатора.Може да ти се наложи да почакаш малко до отваряне на термостата или направо го махни за упражнението и след това пак го сложи ма така само сьс смяна и после НЯМАМ ПАРНО.....................си я закьсал малко.
.
#5
Публикувано 17 декември 2007 - 23:06
Само съм сменил антифриза , преди това си работеше супер !!!
Това с маркуча съм го пробвал но няма ефект.
Вероятно има вуздух някъде .....
Това с маркуча съм го пробвал но няма ефект.
Вероятно има вуздух някъде .....
#6
Публикувано 17 декември 2007 - 23:18
Кофти.Махни и термостата,пали и парното на 6.Има го и другия номер който аз лично не сьм го пробвал.Махаш маркуча който отива кьм помпичката и гледаш дали тече,ако не.................сипваш водица.Е сега ти намирам схема на парното,кое и как е на друг модел,но и твоито ше е такова някакво.
.
#7
Публикувано 17 декември 2007 - 23:21
Ориентираш се нали?Вьздуха е в казанчето на парното,там по логика трябва да се пьлни ако са ти отворени винтилите и ти работи помпичката.
Само на място ли не ти работи или и в движение сьщия грездей?
.
#8
Публикувано 17 декември 2007 - 23:30
Сърдечни благодарности
Ще си я запазя тази схема на охладителната система!
И ще опитам номера с термостата.
Благодаря отново и ако се сетите нещо друго драснете два реда
Ще си я запазя тази схема на охладителната система!
И ще опитам номера с термостата.
Благодаря отново и ако се сетите нещо друго драснете два реда
#9
Публикувано 17 декември 2007 - 23:38
Привет!
И аз се включвам в тази тема с подобен плоблем.
Значи проблема е че парното не работи, както и климатика разбира се. Като запаля колата и завъртя врътката за силата на въздуха нищо не се случва. Изобщо никакъв въздух не духа. Преди 3-4 седмици пак беше станало така и я закарах в сервиза на Петко, но тъй като нямах запазен час и той нямаше време да ме приеме само излезе навън да я погледне. Удари два пъти по таблото (където е жаблата) и след минута всичко заработи. Само където се чуваше леко свистене и виене, предполагам че е от моторчето в жабката. И така сега пак съм в същата ситуация и не работи. В сряда отивам при Петко да го гледа. Според Вас къде може да е проблема?
П.С. Колата е W202'95
И аз се включвам в тази тема с подобен плоблем.
Значи проблема е че парното не работи, както и климатика разбира се. Като запаля колата и завъртя врътката за силата на въздуха нищо не се случва. Изобщо никакъв въздух не духа. Преди 3-4 седмици пак беше станало така и я закарах в сервиза на Петко, но тъй като нямах запазен час и той нямаше време да ме приеме само излезе навън да я погледне. Удари два пъти по таблото (където е жаблата) и след минута всичко заработи. Само където се чуваше леко свистене и виене, предполагам че е от моторчето в жабката. И така сега пак съм в същата ситуация и не работи. В сряда отивам при Петко да го гледа. Според Вас къде може да е проблема?
П.С. Колата е W202'95
#10
Публикувано 17 декември 2007 - 23:40
Тва ми прилича за датчика на вьтрешната температура.Чакай така,седи мирен да ти намеря една тема.
.
#11
Публикувано 17 декември 2007 - 23:42
http://www.mbclub.bg...?showtopic=8678
Други дето да им е студено?Бати парното,половината форум зьзне.
Други дето да им е студено?Бати парното,половината форум зьзне.
.
#12
Публикувано 17 декември 2007 - 23:53
Като сменявах термото на 124 се получи същото
Смених го и напълних антифриз(бях го източил почти целия при топъл двигател-от блока)
Запалих ,колата загрява а от парно и помен няма
Изприщих се
Доливах антифриз лекичко около полвин час(по малко и на порции)
Накрая стана всичко ОК
Дано и при теб стане така
Смених го и напълних антифриз(бях го източил почти целия при топъл двигател-от блока)
Запалих ,колата загрява а от парно и помен няма
Изприщих се
Доливах антифриз лекичко около полвин час(по малко и на порции)
Накрая стана всичко ОК
Дано и при теб стане така
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#13
Публикувано 18 декември 2007 - 00:01
Това ме навежда на мисълта да не са перките, към които Benzboss ми пусна линк. Щом като Петко го блъсна два пъти по таблото и се оправи, може би трябва да се почистят. В сряда ще разбера и ще кажа. А тези две перки от снимките в средата - само две ли са или има и за крайните странични въздуховоди в купето?
П.С. А може ли да е само от антифриза? Не съм го пипал изобщо, ама като работеще парното е Африка
П.С. А може ли да е само от антифриза? Не съм го пипал изобщо, ама като работеще парното е Африка
#14
Публикувано 18 декември 2007 - 00:07
Това ме навежда на мисълта да не са перките, към които Benzboss ми пусна линк. Щом като Петко го блъсна два пъти по таблото и се оправи, може би трябва да се почистят. В сряда ще разбера и ще кажа. А тези две перки от снимките в средата - само две ли са или има и за крайните странични въздуховоди в купето?
П.С. А може ли да е само от антифриза? Не съм го пипал изобщо, ама като работеще парното е Африка
Заеби антифриза,между него и климатика има само едно общо нещо - ВЕНТИЛАТОРА.Ако не ти бачка вентилатора не ти бачка и климатика,а парното ти льха само хладно.Порови де ти е вентилатора,отвори и замери дали има ток кьм него и после..............по описания ред ако не ти се плаща на майстори.
.
#15
Публикувано 18 декември 2007 - 12:52
Сега да ви кайа каъв антифриз съм сложил, http://www.eurol.com...Name=Antifreeze GB.pdf
И днес сутринта , след като не съм спал от студ (сънувах си парното ) цяла нощ запалих цедчицата ми и изчаках да загрее.
След това пуснах функцията "rest" отворих капака на колата и разбрах , че не ми върти моторчето!!! !!!
Взех веднага един ключ номер 14 и почуках по корпуса на статора.
ЕВРИКА тръгна В колата започна да духа повече топло от момента в който беше запалена!!!
След това я запалих разбира се,но вече парното работеше!!!!!!!
Явно помпичката работи постоянно!Така си мисля аз!
И днес сутринта , след като не съм спал от студ (сънувах си парното ) цяла нощ запалих цедчицата ми и изчаках да загрее.
След това пуснах функцията "rest" отворих капака на колата и разбрах , че не ми върти моторчето!!! !!!
Взех веднага един ключ номер 14 и почуках по корпуса на статора.
ЕВРИКА тръгна В колата започна да духа повече топло от момента в който беше запалена!!!
След това я запалих разбира се,но вече парното работеше!!!!!!!
Явно помпичката работи постоянно!Така си мисля аз!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни