![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
А по принцип ако ти е студено по-добре за напролет остави тая работа, нали парно си имаш на 6
![:icon_welldone:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_welldone.gif)
Публикувано 17 декември 2007 - 12:26
Публикувано 17 декември 2007 - 13:02
Публикувано 17 декември 2007 - 13:04
Здрасти ! Когато купих колата и аз си мислех че не работи....и тогава направих една проста проба ....на климатика имам копче което пуска парното да работи и когато е изгасен двигатела...необходимото условие е да езагрял над 50 градуса / ако не се лъжа /....след като пуснеш парното на изключен двигател при температура около 80 градуса на двигатела, парното работи около полвин час....тази охлаждаща течност която циркулира я върти именно помпичката когато не работи двигатела....но не съм сигурен дали трябва да работи при работещ двигател или охлаждащата течност се движи от водната помпа на мотора.....мисълта ми е че ако помпичката не работи при изключен мотор няма как да работи парното толкова дълго времеАбе седя си вчера вкъщи на топло, и нещо ме подтиква да сляза долу - да побърникам малко по колата.
И понеже сега е сезона на ремонтите по парното, си викам, я да се мушна и тука - не бях ровил досега.
И сигурно и нямаше и да ровя, щото парното си е за "отличен", ама....
като си няма дявола работа...
реших да проверя циркулационната помпичка, която стои до дуовентилите.
просто не съм я чувал никога, и реших да проверя как е.
Е, захранване има, но помпичката въобще не врътва.
Пуснах едно допълнително захранване директно - резултата е същия.
Брей, как няма да ми работи помпичката - ей сега те почнах.
Добре , че ми стана студено и реших да не почвам веднага.
е да, ама цяла нощ като ме човърка - баш моята помпичка да не работи
абсурд
и днес пак се напънах да я почвам, ама все пак реших да питам
като я сваля пустата помпичка, ще изтече ли антифриз, и ако да - колко?
след интервенцията необходимо ли е обезвъздушаване на системата?
какво мога да очаквам от помпичката - блокирала, износени четки, изгоряла?
има ли смисъл да я почвам, като парното си бачка отлично?
какво управляба работата на помпичката? Останах с впечатление, че се включва винаги - със закъснение от 10-тина секунди след подаване на контакт
те това са ми дертовете - приемам акъли всякакви
предварително благодаря
Публикувано 17 декември 2007 - 13:05
Не е ли отляво като застанеш срещу колата - на калника?Аз няма да помогна ами само да питам, къде се намира тази помпичка на 190 бенз? Зад акумулатора има кутий с букси и нещо като релета. Парното ми духа силно, но неможе да се каже топло. Усилва се отначало и почва студено...!?
Публикувано 17 декември 2007 - 13:09
Не е ли отляво като застанеш срещу колата - на калника?
Публикувано 17 декември 2007 - 13:30
Публикувано 17 декември 2007 - 13:52
Публикувано 17 декември 2007 - 14:21
Публикувано 17 декември 2007 - 15:02
Не казвам че е глезотия, моито бе глезотия за духалката,а Вени и едва ли ще го търпи дълго.Абе ремонта на това нещо изобщо не е глезотия защото REST е много полезна функция и аз лично я ползвам редовно.
Чудя се само Veni как е удръжал фронта та не я е разхвърлял до сега
Публикувано 17 декември 2007 - 15:05
Нямам причини да се съмнявам, че се скапала с течение на времето, но май ще си потърся нова/ друга и тогава ще започвам операцията.
REST нямам, и климаанлааге също, парното почва да духа топло до две-три минути след запалване на двигателя - на 300-400м от къщи вече се усеща приятната топлинка, тъй че ....
Публикувано 17 декември 2007 - 15:22
Да рзабрах за коя помпа е въпроса и мойта помпа е такав с клапаните заедно, описах за другото моторче защото и това е на същия принцип, евентоално четките може да са свършили и да не работи, сигорно си го замерил, ако е изгоряло ще дава на късо, но ти не пишеш да е така.Benz2007
твоето моторче в жабката е за обдухване на темистора, докато аз говоря за циркулационната помпа, която върти принудително охладителната течност през радиаторчето в купето. Лошото е, че ако се свали помпата, колата не бива да се пали и не може да се кара без нея
Публикувано 17 декември 2007 - 15:54
здр. като гледам тва ел.моторче и ме навява на мисълта че е същото като от винтоверт !!! И той си е на 12 - 14 волта. Ако пък не съм виждал бая преебани централни заключвания със същия мотор вътре така че търси ! Почти съм сигурен че ако търсиш вт.употреба цялото ще ти искат цифра ! айде чао за сега 1Да рзабрах за коя помпа е въпроса и мойта помпа е такав с клапаните заедно, описах за другото моторче защото и това е на същия принцип, евентоално четките може да са свършили и да не работи, сигорно си го замерил, ако е изгоряло ще дава на късо, но ти не пишеш да е така.
А за сваляне и ремонт циганията е голяма, та антифриз, колата не в движение и т.н. , ремонта си иска време, за смяна с друго е по лесна работата, ще се оправиш бързо, стига да намериш някое в добро състояние, а парното ти си върши работота както пишеш, ако можеш да не мислиш за него в момента добре, ако като мен не можеш го изтърпя, ремонта е неизбежен.
Публикувано 17 декември 2007 - 16:04
здр. като гледам тва ел.моторче и ме навява на мисълта че е същото като от винтоверт !!! И той си е на 12 - 14 волта.
Публикувано 17 декември 2007 - 16:05
1. като я сваля пустата помпичка, ще изтече ли антифриз, и ако да - колко?
2. след интервенцията необходимо ли е обезвъздушаване на системата?
3. какво мога да очаквам от помпичката - блокирала, износени четки, изгоряла?
4. има ли смисъл да я почвам, като парното си бачка отлично?
5. какво управляба работата на помпичката? Останах с впечатление, че се включва винаги - със закъснение от 10-тина секунди след подаване на контакт
те това са ми дертовете - приемам акъли всякакви
предварително благодаря
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни