Отново парно,шило в торба не стои...W124
Started by House M.D., 17 Dec 2007 - 12:26:28
65 replies to this topic
#1
Posted 17 December 2007 - 12:26
Вени, ако си голям мераклия почвай я или по-скоро сменяй я, най-верочтно е изгоряла, а ремонта и е временно решение
А по принцип ако ти е студено по-добре за напролет остави тая работа, нали парно си имаш на 6
А по принцип ако ти е студено по-добре за напролет остави тая работа, нали парно си имаш на 6
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#2
Posted 17 December 2007 - 13:02
Аз няма да помогна ами само да питам, къде се намира тази помпичка на 190 бенз? Зад акумулатора има кутий с букси и нещо като релета. Парното ми духа силно, но неможе да се каже топло. Усилва се отначало и почва студено...!? Имаше и нещо за някакво цилиндърче което блокирало, но не разбрах къде да го търся?
#3
Posted 17 December 2007 - 13:04
Здрасти ! Когато купих колата и аз си мислех че не работи....и тогава направих една проста проба ....на климатика имам копче което пуска парното да работи и когато е изгасен двигатела...необходимото условие е да езагрял над 50 градуса / ако не се лъжа /....след като пуснеш парното на изключен двигател при температура около 80 градуса на двигатела, парното работи около полвин час....тази охлаждаща течност която циркулира я върти именно помпичката когато не работи двигатела....но не съм сигурен дали трябва да работи при работещ двигател или охлаждащата течност се движи от водната помпа на мотора.....мисълта ми е че ако помпичката не работи при изключен мотор няма как да работи парното толкова дълго време колата е С180 1994 год.Абе седя си вчера вкъщи на топло, и нещо ме подтиква да сляза долу - да побърникам малко по колата.
И понеже сега е сезона на ремонтите по парното, си викам, я да се мушна и тука - не бях ровил досега.
И сигурно и нямаше и да ровя, щото парното си е за "отличен", ама....
като си няма дявола работа...
реших да проверя циркулационната помпичка, която стои до дуовентилите.
просто не съм я чувал никога, и реших да проверя как е.
Е, захранване има, но помпичката въобще не врътва.
Пуснах едно допълнително захранване директно - резултата е същия.
Брей, как няма да ми работи помпичката - ей сега те почнах.
Добре , че ми стана студено и реших да не почвам веднага.
е да, ама цяла нощ като ме човърка - баш моята помпичка да не работи
абсурд
и днес пак се напънах да я почвам, ама все пак реших да питам
като я сваля пустата помпичка, ще изтече ли антифриз, и ако да - колко?
след интервенцията необходимо ли е обезвъздушаване на системата?
какво мога да очаквам от помпичката - блокирала, износени четки, изгоряла?
има ли смисъл да я почвам, като парното си бачка отлично?
какво управляба работата на помпичката? Останах с впечатление, че се включва винаги - със закъснение от 10-тина секунди след подаване на контакт
те това са ми дертовете - приемам акъли всякакви
предварително благодаря
#4
Posted 17 December 2007 - 13:05
Не е ли отляво като застанеш срещу колата - на калника?Аз няма да помогна ами само да питам, къде се намира тази помпичка на 190 бенз? Зад акумулатора има кутий с букси и нещо като релета. Парното ми духа силно, но неможе да се каже топло. Усилва се отначало и почва студено...!?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#5
Posted 17 December 2007 - 13:09
Не е ли отляво като застанеш срещу колата - на калника?
Да точно там е !
#6
Posted 17 December 2007 - 13:30
Вени, така като гледам май си решил да се позабавляваш
От снимката изглежда лесна за разглабяне самата помпичка, но единственото което ми идва на идея е да се е прекъснал проводник отвътре на бялата част дето е вързана към корпуса
От снимката изглежда лесна за разглабяне самата помпичка, но единственото което ми идва на идея е да се е прекъснал проводник отвътре на бялата част дето е вързана към корпуса
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#7
Posted 17 December 2007 - 13:52
Veni, на една от печките ми точно циркулационната помпа се оказа блокирала.
Помпата е подобна на тази и на онази монтирана в колата ми - отделно устройство е и не е монтирано върху корпус на клапана.
Та ротора беше запекъл - тотален гипс.
Пръсках го с разни алхимии, киснах го в газ цял ден и в края на краищата се размърда и успях да я отворя.
Вътре обаче беше абсолютен леш.
Беше влязла вода и всичко около четкодържателя се беше скапало, в буквалния смисъл на думата.
Пружинки, кабелчета, всичко се разпадаше при допир.
Така и те разбрах откъде се беше наводнила - на оста от страната на турбината има един семеринг който си беше в перфектно състояние, лагерите след кисненето също взеха да се въртят, нямаше луфтове...
Замих го над чешмата им направи впечатление, че моторчето е бил направен много прецизно, лагерите са си лагери а не някакви смотани втулки.
Все пак е правено с идеята да има максимално добро КПД - разхода на ток е много важен фактор.
Водата обаче не му беше оставила никакъв шанс.
Дано не се окаже и при теб подобен проблема защото просто няма никакъв шанс за регенериране.
Е, поне при мен нямаше.
Помпата е подобна на тази и на онази монтирана в колата ми - отделно устройство е и не е монтирано върху корпус на клапана.
Та ротора беше запекъл - тотален гипс.
Пръсках го с разни алхимии, киснах го в газ цял ден и в края на краищата се размърда и успях да я отворя.
Вътре обаче беше абсолютен леш.
Беше влязла вода и всичко около четкодържателя се беше скапало, в буквалния смисъл на думата.
Пружинки, кабелчета, всичко се разпадаше при допир.
Така и те разбрах откъде се беше наводнила - на оста от страната на турбината има един семеринг който си беше в перфектно състояние, лагерите след кисненето също взеха да се въртят, нямаше луфтове...
Замих го над чешмата им направи впечатление, че моторчето е бил направен много прецизно, лагерите са си лагери а не някакви смотани втулки.
Все пак е правено с идеята да има максимално добро КПД - разхода на ток е много важен фактор.
Водата обаче не му беше оставила никакъв шанс.
Дано не се окаже и при теб подобен проблема защото просто няма никакъв шанс за регенериране.
Е, поне при мен нямаше.
#8
Posted 17 December 2007 - 14:21
Здравеите, нямаше да пиша по тая тема ама ней си,
Та и аз като Вени, преди да запаля давам си контакт и нещо ма дразни, не ми поцвилва духалката на термодатчика за парното, под жабката тихо, я да видя що ли е така.
Ненужен ремонт ама както и да е.
Свалям по устав жабка и вапросното моторче, оглеждам пише БОШ, замервам няма верига, разглобка и вътре моторчето Тайланд, брей викам и Германците са изучили Китаиския опит.
Следва пълна разглобка, резултат износени четки и не опират в колекторчето, добре ами то моторче като на касетофон на 6V работи, които са осигорени от едно съпротивление и ценеров диод.
Да ама това което имах под ръка с по къса ос, нямам такива сребърни ламаринки за да ги използвам за четки и се наложи да удължа старите като ги запоих на допълнително поставени пластинки. Смазваме и зглобка включване и върти безшумно, ремонта на 6.
На табелата БОШ слагам + Болгар и готово.
Сега пак не го чувам да цвили ама знам че върти.
Малко подобрение му направих разбира се, замервам и установявам че върти постоянно след даване на контакт, независимо дали парното е включено или не, ми ас нямам климатроник през лятото за чий да ми духа .
Монтаж на допълнително ключе в жапката и сега си го пущам и спирам по желание.
То кефа нали няма цена, разглобявай Вени.
Та и аз като Вени, преди да запаля давам си контакт и нещо ма дразни, не ми поцвилва духалката на термодатчика за парното, под жабката тихо, я да видя що ли е така.
Ненужен ремонт ама както и да е.
Свалям по устав жабка и вапросното моторче, оглеждам пише БОШ, замервам няма верига, разглобка и вътре моторчето Тайланд, брей викам и Германците са изучили Китаиския опит.
Следва пълна разглобка, резултат износени четки и не опират в колекторчето, добре ами то моторче като на касетофон на 6V работи, които са осигорени от едно съпротивление и ценеров диод.
Да ама това което имах под ръка с по къса ос, нямам такива сребърни ламаринки за да ги използвам за четки и се наложи да удължа старите като ги запоих на допълнително поставени пластинки. Смазваме и зглобка включване и върти безшумно, ремонта на 6.
На табелата БОШ слагам + Болгар и готово.
Сега пак не го чувам да цвили ама знам че върти.
Малко подобрение му направих разбира се, замервам и установявам че върти постоянно след даване на контакт, независимо дали парното е включено или не, ми ас нямам климатроник през лятото за чий да ми духа .
Монтаж на допълнително ключе в жапката и сега си го пущам и спирам по желание.
То кефа нали няма цена, разглобявай Вени.
#10
Posted 17 December 2007 - 15:02
Не казвам че е глезотия, моито бе глезотия за духалката,а Вени и едва ли ще го търпи дълго.Абе ремонта на това нещо изобщо не е глезотия защото REST е много полезна функция и аз лично я ползвам редовно.
Чудя се само Veni как е удръжал фронта та не я е разхвърлял до сега
Не че парното му не работи добре, както пише.
#11
Posted 17 December 2007 - 15:05
Нямам причини да се съмнявам, че се скапала с течение на времето, но май ще си потърся нова/ друга и тогава ще започвам операцията.
Мъдро, много мъдро
Доколкото си спомням top и Lorinser бяха опоскали баш с този модул една W140-ка в наше село наскоро.
Можеш да ги попиташ колко са дали за да се ориентираш в цените.
REST нямам, и климаанлааге също, парното почва да духа топло до две-три минути след запалване на двигателя - на 300-400м от къщи вече се усеща приятната топлинка, тъй че ....
А, това не може да бъде!
Ако нямаш REST за какво по дяволите е тази помпа в колата ти?
То това е основната и функция - да прави циркулация през радиатора на парното когато мотора не работи.
Тоест клати само REST фунцията.
В интерес на истината тя няма абсолютно нищо общо с климатроника...
И остави другото, почти съм сигурен че съм прав
#12
Posted 17 December 2007 - 15:22
Да рзабрах за коя помпа е въпроса и мойта помпа е такав с клапаните заедно, описах за другото моторче защото и това е на същия принцип, евентоално четките може да са свършили и да не работи, сигорно си го замерил, ако е изгоряло ще дава на късо, но ти не пишеш да е така.Benz2007
твоето моторче в жабката е за обдухване на темистора, докато аз говоря за циркулационната помпа, която върти принудително охладителната течност през радиаторчето в купето. Лошото е, че ако се свали помпата, колата не бива да се пали и не може да се кара без нея
А за сваляне и ремонт циганията е голяма, та антифриз, колата не в движение и т.н. , ремонта си иска време, за смяна с друго е по лесна работата, ще се оправиш бързо, стига да намериш някое в добро състояние, а парното ти си върши работота както пишеш, ако можеш да не мислиш за него в момента добре, ако като мен не можеш го изтърпя, ремонта е неизбежен.
#13
Posted 17 December 2007 - 15:54
здр. като гледам тва ел.моторче и ме навява на мисълта че е същото като от винтоверт !!! И той си е на 12 - 14 волта. Ако пък не съм виждал бая преебани централни заключвания със същия мотор вътре така че търси ! Почти съм сигурен че ако търсиш вт.употреба цялото ще ти искат цифра ! айде чао за сега 1Да рзабрах за коя помпа е въпроса и мойта помпа е такав с клапаните заедно, описах за другото моторче защото и това е на същия принцип, евентоално четките може да са свършили и да не работи, сигорно си го замерил, ако е изгоряло ще дава на късо, но ти не пишеш да е така.
А за сваляне и ремонт циганията е голяма, та антифриз, колата не в движение и т.н. , ремонта си иска време, за смяна с друго е по лесна работата, ще се оправиш бързо, стига да намериш някое в добро състояние, а парното ти си върши работота както пишеш, ако можеш да не мислиш за него в момента добре, ако като мен не можеш го изтърпя, ремонта е неизбежен.
#14
Posted 17 December 2007 - 16:04
здр. като гледам тва ел.моторче и ме навява на мисълта че е същото като от винтоверт !!! И той си е на 12 - 14 волта.
Е то ако следваме тая логика, би трябвало първия ти попаднал 12В правотоков електродвигател от нещо с подобни размери да ти свърши работа.
Дълбоко се съмнявам обаче че ще стане така, каквато е идеята ти
Само втора употреба, и то такова... Иначе при дилъра, ммммм....
Veni, това че мУторето помагало при ниски обороти съм го чел из форуми ама не го вярвам.
Даже имаше и версии, че освен ниски обороти и температурата трябвало да бъде над нормалната, дрън-дрън та пляс...
Според мен са митове и легенди.
Моето освен като натисна REST, при друга ситуация не съм го видял в работа да се хване.
Ама може и да съм пропуснал, де...
#15
Posted 17 December 2007 - 16:05
1. като я сваля пустата помпичка, ще изтече ли антифриз, и ако да - колко?
2. след интервенцията необходимо ли е обезвъздушаване на системата?
3. какво мога да очаквам от помпичката - блокирала, износени четки, изгоряла?
4. има ли смисъл да я почвам, като парното си бачка отлично?
5. какво управляба работата на помпичката? Останах с впечатление, че се включва винаги - със закъснение от 10-тина секунди след подаване на контакт
те това са ми дертовете - приемам акъли всякакви
предварително благодаря
1. правиш следното, загряваш мало мотора(на 60-70град, колкото да ти е топло и да се размекнат маркучите) , ГАСИШ, изчакваш половин минута, отваряш капачката на разширителя, да изпусне налягането, затваряш капачката и чакаш 5-10минути водата да се свие и да направи леко подналягане. разглобяваш, ще изтече много малко антифриз
2.НЕ
3.баали му маата--блок най-вероятно, ама разглобявай и я мъчи за ремонт, че 2ра ръа е около 200лв
4.неизправност по бенца--НЕДОПУСТИМО
5. ел.схема, и то май тази дето ти е при врътките за парното(топло/студено)
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users