Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с контролни лампи!W124 250D


  • Please log in to reply
56 мнения по тази тема

#16 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 18 декември 2007 - 21:09

А колко алтернатора си изтрещял по тоя начин?


Днеска няма пострадъл, ама и преди съм нямал жертви.
  • 0

#17 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 18 декември 2007 - 22:09

на новите мерцедеси генераторите са 150 А представи си слагаш
разреден акомулутор и ако не следи тока му пускаш айде 100 А
хубаво ще му стане
  • 0

#18 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 18 декември 2007 - 23:50

на новите мерцедеси генераторите са 150 А представи си слагаш
разреден акомулутор и ако не следи тока му пускаш айде 100 А
хубаво ще му стане

Много интересни расъждения, само да попитам при 14 волта напрежение колко ома трябва да е съпротивлвнието за да протече 100 А ток.
или за теб напрежение и ток е едно и също.
На кои нови модели коли генераторита са 150 А, виждал ли си такова?, колко е голямо? ако не говорим за автобуси, на Ботевградските сетри са с ман мотор бош генератор и е 90 А.

Малко усилие и сметни цялата консумация в една кола защо им е толкова голям генератор.

За акумолатора ами още одеве разбрах че и там не си наясно, то не е вода да се пуска и спира,
и е обяснен в физиките.

Целия този процес се движи по закономерност и това са законите на ОМ и на Кирков,
не става с пускане провиране и подобни желания, нито с картинки от нета, който се поместват от БЕНЦБОСА.

Ама и тях не си ги чел, а аз ги зная наизус, да ти говори 5 ти разряд от възможни 6 ти, радиотелевизиони сервизи, като от 2 ри нагоре с изпит, не само диплома.

Извиняваи че така ти пиша, ама много се дразня когато някой твърди нещо а е много далече от истината.
  • 0

#19 reichfurrer

reichfurrer

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan

Публикувано 19 декември 2007 - 09:45

днеска ще я бъзикам и ще ви напиша какво е станало и какво не! вчера са измерили акумолатора, бил е много разреден сега го зареждам около 30 часа! После ще видим каква е хавата!
  • 0

#20 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 19 декември 2007 - 18:19

колега да не си мерим дипломи и разряди
на кой коли ли са 150А - Е220,270 cdi S320,400 cdi ML G класа да не изреждам още
даже ще ти кажа ,че нямат и четки или ще кажеш ,че и това са глупости
лично брах ядове с такъв генератор
и за да не спорим излишно на някоя от срещите ще си откачиш акумулатора
за да ни покажеш нагледно тоя номер
  • 0

#21 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 19 декември 2007 - 20:25

колега да не си мерим дипломи и разряди
на кой коли ли са 150А - Е220,270 cdi S320,400 cdi ML G класа да не изреждам още
даже ще ти кажа ,че нямат и четки или ще кажеш ,че и това са глупости
лично брах ядове с такъв генератор
и за да не спорим излишно на някоя от срещите ще си откачиш акумулатора
за да ни покажеш нагледно тоя номер


Колега, не искам да споря, това са факти
ама законите на физиката са написани от откриването на електричеството,
това са закономерности и целия свяд работи по тях, и всичко свързано с тока се изчислява по тях,
нито аз нито друк ще ги промени, ако някой не му се вярва да ги напише на ново,
за да му присъдят нобелова награда.

И за превъзбуждането на генератора не е така както си го написал,
превъзбужда се от остатъчния магнетизъм,

Твърдо съм убеден защото съм държал испити имено по електротехника,
а даскалите бяха много взискателни,
а тука процесите са савсем елементарни, не говорим за телевизор.
Затова не мога да се съглася някой като ми говори не вярни неща.

Ще се радвм на една среща, за да си поговорим, убеден сам че ще е много полезна,
ще поровя малко да видя няма ли останал някой учебник за да ти донеса,
ако пък проявяваш интерес виж някоя електротехника за пъви курс на техникумите по автотранспорт.

Айде със здраве и дано се видим на някоя среща за да побъбрим,
ще демонстрирам как се прави тая проверка.
:flagMB new:
  • 0

#22 reichfurrer

reichfurrer

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan

Публикувано 20 декември 2007 - 18:51

Проблема е в алтернатора! 100%, днеска сложих акумолатора зареден, като го премерих показваше 13,8 V, колата запали нормално, взех мултицета и започнах измерване, при даден контакт/ лампите не светят/ показва 13,5, запалвам и започва леко да се покачва, достигна 14,53-54V. Всички майстори при които ходих казаха че си е супер и така трябва да бъде, добре само че, преди два дни лампите си светеха...един пич ми каза че проблема ми е генератора, защото лампата е свързана към генератора и ако тя не свети то това значи, че няма възбуждане на генератора и следователно не се зарежда акумолатора. А кажете ми откъде напрежението се покачва, както трябва да е нормално, а всъщност нищо!! е това не мога да разбера!! Утре ще свалям генератора и ще го нося да видим какво става с него, диоди ли са , регулатор ли е..?" :dontknow:
  • 0

#23 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 20 декември 2007 - 19:29

казах ти четки в краен случай реле регулатор електронен
но много рядко избиват по този начин ама те се продават комплект
така че е все едно
  • 0

#24 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 20 декември 2007 - 19:51

Проблема е в алтернатора! 100%, днеска сложих акумолатора зареден, като го премерих показваше 13,8 V, колата запали нормално, взех мултицета и започнах измерване, при даден контакт/ лампите не светят/ показва 13,5, запалвам и започва леко да се покачва, достигна 14,53-54V. Всички майстори при които ходих казаха че си е супер и така трябва да бъде, добре само че, преди два дни лампите си светеха...един пич ми каза че проблема ми е генератора, защото лампата е свързана към генератора и ако тя не свети то това значи, че няма възбуждане на генератора и следователно не се зарежда акумолатора. А кажете ми откъде напрежението се покачва, както трябва да е нормално, а всъщност нищо!! е това не мога да разбера!! Утре ще свалям генератора и ще го нося да видим какво става с него, диоди ли са , регулатор ли е..?" :dontknow:


Така е генератора работи ама не осигорява необходимия ток,
свали отзат само регулатора и виж четките, сигорно са станали къси, смени ги, има ги навсякаде.
А акумолатора сигорно гъстотата му е по малко и при 14,5 V не може да създаде товар, 1,28 трябва да е гъстотата.
Лампата на таблото трябва да угасне ако генератора работи.
Точно затова описах бърз и сигорен начин за проверка на генератора.
Ако ти се разхожда, презкочи до Първомай,
време за ремонт = 2 цигари
цена за ремонта = 0.00 лв.
четките = подарък + кафе и бира.

Весели празници. :icon_coolgrin:
  • 0

#25 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 20 декември 2007 - 19:56

казах ти четки в краен случай реле регулатор електронен
но много рядко избиват по този начин ама те се продават комплект
така че е все едно


Колега да направим така отиваме до колегата,
аз си вземам каквото ми трябва правим колата,
ако аз съм прав ти плащаш,
ако ти си прав аз плащам.

Весели празници :icon_coolgrin:

Забери и някой невярваш да наблюдава.
  • 0

#26 reichfurrer

reichfurrer

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan

Публикувано 20 декември 2007 - 20:05

Колега да направим така отиваме до колегата,
сз си вземам каквото ми трябва правим колата,
ако аз съм прав ти плащаш,
ако ти си прав аз плащам.

Весели празници :icon_coolgrin:

Забери и някой невярваш да наблюдава.



ЕЕЕ, от мен остава троянската сливова и дивото мезе!! :icon_welldone:
  • 0

#27 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 20 декември 2007 - 20:10

ЕЕЕ, от мен остава троянската сливова и дивото мезе!! :icon_welldone:


Няма проблем, сега трябва да отида на една збирка на по чаша водка ето ми телефона 0888 75 94 94 Тодор.
Ако има развитие по случая звани.

:flagMB new:
  • 0

#28 reichfurrer

reichfurrer

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan

Публикувано 20 декември 2007 - 20:20

Няма проблем, сега трябва да отида на една збирка на по чаша водка ето ми телефона 0888 75 94 94 Тодор.
Ако има развитие по случая звани.

:flagMB new:


Утре ще ти звънна да ти кажа ! А знаеш ли колко струва плочката с четките и регулатора!
  • 0

#29 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 20 декември 2007 - 23:28

Нещо не ми се връзва в историята. Пиша това което знам и правя при подобен проблем. 1-ако при работещ двигател с включени фарове и парно на 1500-2000 об. с мултицат показва 13,8-14,2V заряден ток отхвърлям алтернатора като проблем - разчетен е да зарежда +20% от капацитета на акумулатора, 2-на празен ход без включени консуматори откачам плюсовата клема и ако не загасне значи зарежда, 3-ако зарядния е 12,3-12,5 значи има изгорял диод от диодната плочка-цената е около 40 лв., 4-ако на контакт без да е запален мотора не свети крушката на таблото значи или тя е изгоряла или са се загубили малките 12V /за възбуждането/, 5-ако при работещ мотор като откача плюса и загасне значи реле-регулатора е дал фира. Обаче

Дадох на контакт, но светн само лампата за подгряване, другите за маслото и за зареждането на акумолатора не светят

и

и взех друг акумолатор, сложих го и с него ламите не светнаха на таблото, но колата запали нормално,

и

при даден контакт/ лампите не светят/ показва 13,5, запалвам и започва леко да се покачва, достигна 14,53-54V

е те това не мога да схвана. В тая история или нещо не се дооглежда или не се доизказва или тоз дето разбира май не разбира. Чакам да прочета финала на одисеята.
  • 0

#30 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 декември 2007 - 23:53

Проблема се яви вчера, след като реших да заредя акумолатора! Та свалих го аз сложих го в мазата да се зарежда, и тази сутрин го сложих на колата! Дадох на контакт, но светн само лампата за подгряване, другите за маслото и за зареждането на акумолатора не светят! Колата е 124/250Д. Имали на идея някой какво може да бъде, от къде се е получило това? предпазителите са здрави проверих ги!!

Имах такъв проблем с крушките
Батерията се скапваше
При заредена, пали но кушките пак не светеха
Четки
Бяха си отишли
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни