А колко алтернатора си изтрещял по тоя начин?
Днеска няма пострадъл, ама и преди съм нямал жертви.
Публикувано 18 декември 2007 - 21:09
А колко алтернатора си изтрещял по тоя начин?
Публикувано 18 декември 2007 - 22:09
Публикувано 18 декември 2007 - 23:50
Много интересни расъждения, само да попитам при 14 волта напрежение колко ома трябва да е съпротивлвнието за да протече 100 А ток.на новите мерцедеси генераторите са 150 А представи си слагаш
разреден акомулутор и ако не следи тока му пускаш айде 100 А
хубаво ще му стане
Публикувано 19 декември 2007 - 09:45
Публикувано 19 декември 2007 - 18:19
Публикувано 19 декември 2007 - 20:25
колега да не си мерим дипломи и разряди
на кой коли ли са 150А - Е220,270 cdi S320,400 cdi ML G класа да не изреждам още
даже ще ти кажа ,че нямат и четки или ще кажеш ,че и това са глупости
лично брах ядове с такъв генератор
и за да не спорим излишно на някоя от срещите ще си откачиш акумулатора
за да ни покажеш нагледно тоя номер
Публикувано 20 декември 2007 - 18:51
Публикувано 20 декември 2007 - 19:29
Публикувано 20 декември 2007 - 19:51
Проблема е в алтернатора! 100%, днеска сложих акумолатора зареден, като го премерих показваше 13,8 V, колата запали нормално, взех мултицета и започнах измерване, при даден контакт/ лампите не светят/ показва 13,5, запалвам и започва леко да се покачва, достигна 14,53-54V. Всички майстори при които ходих казаха че си е супер и така трябва да бъде, добре само че, преди два дни лампите си светеха...един пич ми каза че проблема ми е генератора, защото лампата е свързана към генератора и ако тя не свети то това значи, че няма възбуждане на генератора и следователно не се зарежда акумолатора. А кажете ми откъде напрежението се покачва, както трябва да е нормално, а всъщност нищо!! е това не мога да разбера!! Утре ще свалям генератора и ще го нося да видим какво става с него, диоди ли са , регулатор ли е..?"
Публикувано 20 декември 2007 - 19:56
казах ти четки в краен случай реле регулатор електронен
но много рядко избиват по този начин ама те се продават комплект
така че е все едно
Публикувано 20 декември 2007 - 20:05
Колега да направим така отиваме до колегата,
сз си вземам каквото ми трябва правим колата,
ако аз съм прав ти плащаш,
ако ти си прав аз плащам.
Весели празници![]()
Забери и някой невярваш да наблюдава.
Публикувано 20 декември 2007 - 20:10
ЕЕЕ, от мен остава троянската сливова и дивото мезе!!
Публикувано 20 декември 2007 - 20:20
Няма проблем, сега трябва да отида на една збирка на по чаша водка ето ми телефона 0888 75 94 94 Тодор.
Ако има развитие по случая звани.
Публикувано 20 декември 2007 - 23:28
иДадох на контакт, но светн само лампата за подгряване, другите за маслото и за зареждането на акумолатора не светят
ии взех друг акумолатор, сложих го и с него ламите не светнаха на таблото, но колата запали нормално,
е те това не мога да схвана. В тая история или нещо не се дооглежда или не се доизказва или тоз дето разбира май не разбира. Чакам да прочета финала на одисеята.при даден контакт/ лампите не светят/ показва 13,5, запалвам и започва леко да се покачва, достигна 14,53-54V
Публикувано 20 декември 2007 - 23:53
Имах такъв проблем с крушкитеПроблема се яви вчера, след като реших да заредя акумолатора! Та свалих го аз сложих го в мазата да се зарежда, и тази сутрин го сложих на колата! Дадох на контакт, но светн само лампата за подгряване, другите за маслото и за зареждането на акумолатора не светят! Колата е 124/250Д. Имали на идея някой какво може да бъде, от къде се е получило това? предпазителите са здрави проверих ги!!
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни