Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

обороти на c220 cdiпроменливи


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 13 декември 2007 - 15:51

да така е ,но трябва да се подготвя психически относно цената :welldone
а и няма да е лошо да зная наименованието на часта за да кажа какво искам.
  • 0

#17 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:

Публикувано 13 декември 2007 - 16:32

Bld. Ferdinand nr. 27 Sec. 2
RO-021381 Bucharest
Romania
Tel: +40 21 252 13 82
Fax: +40 21 252 33 81
Email:[email protected]

Ти беше от Русе нали?Е представителството на тия в Румьния,питаш ги за модела долу,сам преценяваш колко филтьра ти трябват,бройката е по около 5$ тук,има 2,10 и 30 микрона.

Racor Turbine 500FG SERIES
И не се шашкай,това се сменя за около минута,лови всичко и става за мотори които горят по около 200 кила нафта на час.Намирам го тук на цена около 180 кинта - това да се ориентираш само,да знаеш колко те льжат. :icon_coolgrin:

Не съм от Русе, ама все е Румънско. Благодаря ти за тая информация. Сега да те питам? 200 кила нафта на час - демек ако си купя аз на колко време трябва да го сменям или да гледам компютъра ли какво ли...? До едно място пишеш, че бройката е 5 $, а по-долу, че е 180 кинта?!? Вземи да ме ориентираш в цифрите и напиши бе джанъм някаква твърда парична еденица - напр. китайски джонги или укръински гривни ли, де да знам и аз...:)
А, да и колко микрона според теб? Колкото по-малко, толкова по-добре ли?
  • 0

#18 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 декември 2007 - 17:14

http://www.mbclub.bg...?showtopic=3583
  • 0
.

#19 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 декември 2007 - 19:53

Много благодаря момчета за съветите,но ако може LINX да ме светне малко как се нарича тази част и на какава цена може да се намери горе долу-качествена.



Тази част се нарича -регулатор на налягането в рейката за високо налягане,...или по-простичко както го наричат фашистите-VENTIL

Не бързай да купуваш на сляпо,...аз не съм диагностик-телепат,..пък и тва е над 200 евра!
Отиди на диагностика и ги натискай да гледат в параметрите на работещия двигател,..може да има записан код за неизправност от съвсем друго естество!
На место се свалят гащите,...тук само си прайм дъра -бъра,..и фърляме боб за познаване!

Успех!
  • 0

#20 300_TE_4MATIC

300_TE_4MATIC

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:

Публикувано 13 декември 2007 - 20:29

Тази част се нарича -регулатор на налягането в рейката за високо налягане,...или по-простичко както го наричат фашистите-VENTIL

Не бързай да купуваш на сляпо,...аз не съм диагностик-телепат,..пък и тва е над 200 евра!
Отиди на диагностика и ги натискай да гледат в параметрите на работещия двигател,..може да има записан код за неизправност от съвсем друго естество!
На место се свалят гащите,...тук само си прайм дъра -бъра,..и фърляме боб за познаване!

Успех!

Не знам дали не е и над 300 евра, май 680лв. беше доскоро....Добре де, аз пак да се дообразовам, това хубаво да го гледаш на лайв дата, ма кат го праи няколко секунди при старт на студен мотор, не знам какъв е точно рифреша ма при резки колебания в малки граници май трудно ще да е да се фане това? И още едно въпросче, тоя вентил непрекъснато ли играе, не реже ли само като надвиши определена стойност? Имаше една крива на налягането ако добре си спомням и май над 3000 и нещо оборота достига на 900 бара и там някъде се стреми да го държи или бъркам нещо. При помпа дюзата май това е проблема че няма шина, няма клапан и над тия обороти налягането се качва нежелателно много....?
  • 0

#21 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 декември 2007 - 21:00

При вас в България може и да е толкова скъпо колкото казваш,..но цени рядко коментирам и не съм много актуален!

А за следенето при лайф дата си прав,.,...може на загрел мотор да не се види,..или да се дебне докато изллае и скочи или спадне налягането!
Затова са сервизите,..да я оставиш там и като истинев да си я гледат и да сменят дорде се оправи,..тва си е техна работа,..не е грижа за клиента!

Този регулатор функционира постоянно,..и неговата задача е да поддържа константно необходимото налягане в различните режими на натоварване на мотора!

Рефреша/опресняването на данни/ при лайф дата,...за некои диагностични апаратури е доста мудно действие,...но със Стардиагноза такива грижи немаш,...виждаш промени в параметрите без закъснение,...а в случая лаенето сутрин е поне 10 сек!
  • 0

#22 300_TE_4MATIC

300_TE_4MATIC

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:

Публикувано 13 декември 2007 - 21:21

Благодарско за инфото, кат не знам нещо ме човърка до като не го разбера, а и не ме е срам да попитам, особено когато има кой :) А за клиентите си прав, има сервизи, оставят и си взимат колата готова, ма същите тези клиенти кат питат тука постоянно....кво да ги правиш :)....аз квото знам не го крия, гледам и ти :)
  • 0

#23 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 14 декември 2007 - 08:19

Благодаря LYNX.Питам защото тук където живея (Белене) не е много богато на сервизи със съвременна апаратура и малко им е трудно на момчетата,да не говорим,че понякога послъгват за да искарат някои лев.Най добрия вариант е да търся друг сервиз в друг град,но си мисля,че не си заслужава заради този регулатор да бия толкова път ако се сменя лесно тази част.Има един майстор който ги знае нещата ама е много тежък напоследък-щото няма конкуренция.А и невърви да отида и да им кажа коя част се е скапала(щото може и да се обидят),но ще видя какво ще ми кажат и след това ще се обаждам.Така стоят нещата.Регулатор се нарича така ли.
  • 0

#24 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 декември 2007 - 10:23

и аз да попитам:

това
"....За да се предотвратят такива инфекций,..сменяйте горивния филтър на всека смяна н а маслото и монтирайте допълнителни с утайници за водните суспензий!"

и филтрите за които е писал БОСС-чето едно и също ли е :0_yahoo:

и ако някой е проучил дали се намират в БГ моля да сподели
  • 0

#25 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 декември 2007 - 16:55

Сьщото е,представляжа един буркан които отделя водата която е по-тежка от нафтата и остава на дьното.Мерцедес го има,но не е прозрацен,не се точи при проблем,няма датчик,трудно се сменя.................па тва дето Босчето го пише НЕМА ГЕЛЕ.

Е прегледай темата у ОФФ РОУД форума да видиш там при нам си колко членове кой и какво ползва.


http://forum.offroad...ead.php?t=16413

http://forum.offroad...read.php?t=1866

Я ми пиши на лични да ти редим една далавера.И що не ми вярваш???Да сьм умрял ако това не му работи идеята. :rolleyes:
  • 0
.

#26 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 декември 2007 - 17:05

ААААААА,още нещо - ползваш ли кабели,масло,бушони,филтри,болтове,гумени уплатнения,смазки...................тралала...............гледаи да са за морски далаверки.Покриват нормите на колите кат стой та гледай,няма боклуци от рода на разграждащи се кабели,рьжда,нагар................кораво майка,няма спиране.Тоя филтьр е мислен СОЛЕНА ВОДА да прецежда,всичко що е под 2 микрона пада в канала,прецежда с литри,а не при 3 шепи и да кляка.


Бе аз да казах,че ме сьрбят рьцете а???Зема да вкарам един,2,3,5-6...............е те така за проба,да ви направя едно добро.



Владек,Лункс.................някой от дизелджиите,чакам лични да видим кой има мерак па аз ще си смятам кое и как. :rolleyes:
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни