обороти на c220 cdiпроменливи
Започната от sas, 12 дек 2007 - 10:21:53
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 декември 2007 - 10:21
Здравейте момчета,надявам се че ще помогнете с малко мозък относно проблема.При сутрешно палене на колата(студен мотор),за около 5 сек.оборотите са променливи 500-800,500-800.......и това трае около 5 сек.
почти всеки ден съм във форума и преглеждам писането по различни проблеми.хубаво е човек да знае малко от малко поне.Та по моя въпрос предполагам,че е от някакви маркучи за обратна нафта,но само предполагам.Ще чакам и вашите мнения по проблема,а и незная кои са точно тези маркучи и къде се намират ако е от тях де.C 220 CDI-1998г.
почти всеки ден съм във форума и преглеждам писането по различни проблеми.хубаво е човек да знае малко от малко поне.Та по моя въпрос предполагам,че е от някакви маркучи за обратна нафта,но само предполагам.Ще чакам и вашите мнения по проблема,а и незная кои са точно тези маркучи и къде се намират ако е от тях де.C 220 CDI-1998г.
#2
Публикувано 12 декември 2007 - 10:57
Може да е от датчик , който подава инфо за температурата на мотораЗдравейте момчета,надявам се че ще помогнете с малко мозък относно проблема.При сутрешно палене на колата(студен мотор),за около 5 сек.оборотите са променливи 500-800,500-800.......и това трае около 5 сек.
почти всеки ден съм във форума и преглеждам писането по различни проблеми.хубаво е човек да знае малко от малко поне.Та по моя въпрос предполагам,че е от някакви маркучи за обратна нафта,но само предполагам.Ще чакам и вашите мнения по проблема,а и незная кои са точно тези маркучи и къде се намират ако е от тях де.C 220 CDI-1998г.
Изчакай да видиш какво ще ти кажат и доайените
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 12 декември 2007 - 17:20
Какво е правено по колата?
.
#4
Публикувано 12 декември 2007 - 17:49
Ами по двигателя не е бутано нищо откакто е купена 8-месеца,само масло всички филтри и 2 свещи.
#5
Публикувано 12 декември 2007 - 21:13
Е това нещо като го смениш и ще бъдеш щастлив!
Номер 12
Номер 12
#6
Публикувано 12 декември 2007 - 21:44
[quote name='LYNX' post='82141' date='Dec 12 2007, 09:13 PM']Е това нещо като го смениш и ще бъдеш щастлив!
Номер 12
Ма без тва дали ще качи налегане за да палне изобщо....или имаш впредвид само малката зелена гумичка да смени? Кво му става на тоя клапан принципно - изтърва помалко или .... ?
Номер 12
Ма без тва дали ще качи налегане за да палне изобщо....или имаш впредвид само малката зелена гумичка да смени? Кво му става на тоя клапан принципно - изтърва помалко или .... ?
#7
Публикувано 12 декември 2007 - 22:17
Имам предвид,че това са първите симптоми преди да откаже да пали след първото сутришно кафе с вестник!
Де да беше от малката зелена гумичка,...и ситния тефлонов пръстен,....
Сутрин иглата на регулатора задира и налягането в реила е различно от необходимото,при което сензора отчита тази разлика,докладва на компа и той подава по- голем ток на регулатора за да компенсира разликата,...
Този процес се повтаря неколкократно,докато показателите се уравновесят,..иглата се раздвижи и после празния ход е стабилен,....до следващия преход от режим в режим!
Почти съм сигърен че този ефект се проявява и при старт на топъл мотор но не е толкова осезаем,..или той не го забелязва!
Решението е смяна с ново!
Почистване с ултразвук дава краткотраен положителен ефект,....но недостатъчен,..поради факта че водата у горивото не прощава и надиранията по елементите на горивната система са непоправими!
Съвет!
За да се предотвратят такива инфекций,..сменяйте горивния филтър на всека смяна н а маслото и монтирайте допълнителни с утайници за водните суспензий!
Късмет!
Де да беше от малката зелена гумичка,...и ситния тефлонов пръстен,....
Сутрин иглата на регулатора задира и налягането в реила е различно от необходимото,при което сензора отчита тази разлика,докладва на компа и той подава по- голем ток на регулатора за да компенсира разликата,...
Този процес се повтаря неколкократно,докато показателите се уравновесят,..иглата се раздвижи и после празния ход е стабилен,....до следващия преход от режим в режим!
Почти съм сигърен че този ефект се проявява и при старт на топъл мотор но не е толкова осезаем,..или той не го забелязва!
Решението е смяна с ново!
Почистване с ултразвук дава краткотраен положителен ефект,....но недостатъчен,..поради факта че водата у горивото не прощава и надиранията по елементите на горивната система са непоправими!
Съвет!
За да се предотвратят такива инфекций,..сменяйте горивния филтър на всека смяна н а маслото и монтирайте допълнителни с утайници за водните суспензий!
Късмет!
#8
Публикувано 12 декември 2007 - 22:42
Искаш да кажеш че това от водата се получава ??? Ужас ! А това за ултразвука е големата гадост, там нема да дам гайка да ми почистат. А при тоя проблем освен че се ошашква компютъра докато си направи налягането не записва грешка предполагам? А от дюза не може ли да го прави? Извинявам се ама любопитен съм много....
#9
Публикувано 12 декември 2007 - 22:50
Това с промяната на налягането,..не се записва в компа,..но се вижда на лайв дата!
Скача и пада с 50 бара,...и мотора лае!
Не може да е от дюза,..защото там веднага компа избира една от другите да компенсира и нема никакво лаене!
Скача и пада с 50 бара,...и мотора лае!
Не може да е от дюза,..защото там веднага компа избира една от другите да компенсира и нема никакво лаене!
#10
Публикувано 13 декември 2007 - 02:49
Ма как ше почна да ви вкарвам филтри за нафта.................ма така ме сьрбят рьцете....................малиииии.
.
#11
Публикувано 13 декември 2007 - 07:37
Ти верно беше писал за едни дето ги слагаш на лодките. В Бг няма ли такива? А няма ли някакъв друг начин да се избегне това с водата? Навремето се говореше, че ако сложиш спирт в резервоара, той се смесва с водата и става някаква полугорима смес - това, разбира се, за старите жигулки...Ма как ше почна да ви вкарвам филтри за нафта.................ма така ме сьрбят рьцете....................малиииии.
#12
Публикувано 13 декември 2007 - 08:05
Спирт работи за БЕНЗИНОВИ двигатели и то до определено количество вода,филтрите които споменах едно време отделят водата,твьрдите частици и доста от примесите в нафтата.На нови резервоари ползвам филтри 2 микрона - за сравнение само ще ви кажа,че вода в дизела се прецежда с около 72 микрона цедка или така наречения Баха филтьр ма и за тва си имаше тема.
Да ти намеря ли темата от едно време?В БГ не се сещам кои може да ги продава,представители на тия няма,само май с врьзки от чуждоземско ше ти мине номера.После ти гарантирам,че проблеми с нафтата НЯМА ДА ИМАШ.
Да ти намеря ли темата от едно време?В БГ не се сещам кои може да ги продава,представители на тия няма,само май с врьзки от чуждоземско ше ти мине номера.После ти гарантирам,че проблеми с нафтата НЯМА ДА ИМАШ.
.
#13
Публикувано 13 декември 2007 - 08:28
Ти верно беше писал за едни дето ги слагаш на лодките. В Бг няма ли такива? А няма ли някакъв друг начин да се избегне това с водата? Навремето се говореше, че ако сложиш спирт в резервоара, той се смесва с водата и става някаква полугорима смес - това, разбира се, за старите жигулки...
Bld. Ferdinand nr. 27 Sec. 2
RO-021381 Bucharest
Romania
Tel: +40 21 252 13 82
Fax: +40 21 252 33 81
Email:[email protected]
Ти беше от Русе нали?Е представителството на тия в Румьния,питаш ги за модела долу,сам преценяваш колко филтьра ти трябват,бройката е по около 5$ тук,има 2,10 и 30 микрона.
Racor Turbine 500FG SERIES
И не се шашкай,това се сменя за около минута,лови всичко и става за мотори които горят по около 200 кила нафта на час.Намирам го тук на цена около 180 кинта - това да се ориентираш само,да знаеш колко те льжат.
.
#14
Публикувано 13 декември 2007 - 09:09
Много благодаря момчета за съветите,но ако може LINX да ме светне малко как се нарича тази част и на какава цена може да се намери горе долу-качествена.
#15
Публикувано 13 декември 2007 - 09:16
Мен ако питаш - разпечатвай картинката и ходи в Балкана за оригинална, все пак това си е горивната система и не искаш някъде да закъсаш на пътя нали такаМного благодаря момчета за съветите,но ако може LINX да ме светне малко как се нарича тази част и на какава цена може да се намери горе долу-качествена.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни