
а и няма да е лошо да зная наименованието на часта за да кажа какво искам.
Публикувано 13 декември 2007 - 15:51
Публикувано 13 декември 2007 - 16:32
Не съм от Русе, ама все е Румънско. Благодаря ти за тая информация. Сега да те питам? 200 кила нафта на час - демек ако си купя аз на колко време трябва да го сменям или да гледам компютъра ли какво ли...? До едно място пишеш, че бройката е 5 $, а по-долу, че е 180 кинта?!? Вземи да ме ориентираш в цифрите и напиши бе джанъм някаква твърда парична еденица - напр. китайски джонги или укръински гривни ли, де да знам и аз...Bld. Ferdinand nr. 27 Sec. 2
RO-021381 Bucharest
Romania
Tel: +40 21 252 13 82
Fax: +40 21 252 33 81
Email:[email protected]
Ти беше от Русе нали?Е представителството на тия в Румьния,питаш ги за модела долу,сам преценяваш колко филтьра ти трябват,бройката е по около 5$ тук,има 2,10 и 30 микрона.
Racor Turbine 500FG SERIES
И не се шашкай,това се сменя за около минута,лови всичко и става за мотори които горят по около 200 кила нафта на час.Намирам го тук на цена около 180 кинта - това да се ориентираш само,да знаеш колко те льжат.
Публикувано 13 декември 2007 - 19:53
Много благодаря момчета за съветите,но ако може LINX да ме светне малко как се нарича тази част и на какава цена може да се намери горе долу-качествена.
Публикувано 13 декември 2007 - 20:29
Не знам дали не е и над 300 евра, май 680лв. беше доскоро....Добре де, аз пак да се дообразовам, това хубаво да го гледаш на лайв дата, ма кат го праи няколко секунди при старт на студен мотор, не знам какъв е точно рифреша ма при резки колебания в малки граници май трудно ще да е да се фане това? И още едно въпросче, тоя вентил непрекъснато ли играе, не реже ли само като надвиши определена стойност? Имаше една крива на налягането ако добре си спомням и май над 3000 и нещо оборота достига на 900 бара и там някъде се стреми да го държи или бъркам нещо. При помпа дюзата май това е проблема че няма шина, няма клапан и над тия обороти налягането се качва нежелателно много....?Тази част се нарича -регулатор на налягането в рейката за високо налягане,...или по-простичко както го наричат фашистите-VENTIL
Не бързай да купуваш на сляпо,...аз не съм диагностик-телепат,..пък и тва е над 200 евра!
Отиди на диагностика и ги натискай да гледат в параметрите на работещия двигател,..може да има записан код за неизправност от съвсем друго естество!
На место се свалят гащите,...тук само си прайм дъра -бъра,..и фърляме боб за познаване!
Успех!
Публикувано 13 декември 2007 - 21:00
Публикувано 13 декември 2007 - 21:21
Публикувано 14 декември 2007 - 08:19
Публикувано 14 декември 2007 - 10:23
Публикувано 14 декември 2007 - 16:55
Публикувано 14 декември 2007 - 17:05
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни