Интересен проблем на който до сега не ми отговорихаКарам Мерцедес 200 ЦЕ Купе
Започната от marker, 11 дек 2007 - 12:35:24
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 11 декември 2007 - 17:33
Нещо ПРОВЕРКА МОТОР да ти свети?ОБД1 имаш на тая кола,диагностика на мотора може и сам да си направиш,проста ма ако е нещо там ше си каже.
.
#18
Публикувано 11 декември 2007 - 19:29
Най вероятно износени четки на генератора.Здравейте колеги,
Ами незнам към кого да се обърна и силно се надявам вие като с по голям опит да помогнете или да дадете малко съвети.
Значи от около 2 месеца карам мерцедес 200 ЦЕ купе 122 коня. По вин номер е 91 година производство.
Още като я взех светеше тази лампичка че е е изгоряла някоя крушка. Но проверих никоя не е изгоряла. Понеже ми се налага да пътувам и ми се случи следното.
Карам си аз на фарове и изведнъж тази крушка спря да свети. Почна да свети АБС и в последтсвие и АСР-а
изключих фаровете и музиката и това се оправи спря да свети. Като че ли не му стига ток . Баси много странно
После колата се оправи карах около 500 км нямаше проблеми. После пак почна по същият начин да прави
спира парното , изключва се нагревателя за задното стъкло. намаляват ми фаровете и всичко това докато карам в движение.
Оборотите ми супер много играят . Като ги дигна над 1000 си работи нормално, пусна ли газта падат до 500 и тресе.
НЕзнам на токаджия ли трябва да ида , или на диагностика ,
Дайте малко акъл къде да ида или какво може да и е на колата.
Много ви благодаря предварително
Поздрави
Стефан
Проверка ми лесна работа :
за тези които са малко в час:
1. с волтметър замерване напрежението на клемите на акумолатора 14.2V до 14.5V
след като е работил мотора около 2 - 3 минути.
2. с денсиметар за акумолатори, мерене гъстотата на електролита, трябва да е 1.28 под 1.24 е добре да се зареди с токоизправител, ако пак му пада гъстотата тръгнал си е, върпос на време и смяна с нов.
за бърз и сигорен тест на генератора:
при запален двигател един оператор зад волана инструктиран да подържа около 1200 - 1500 оборота на мотора без да му трепери крака, запалване на фарове включване на парното, при това полужение откачване на едната клема на акумолатора, ако генератора е добре ще продължът да си светят фаровете, ако генератора не е добре ще огаснат.
за хора ненаясно с материала тичане в сервиз.
Успех.
#19
Публикувано 12 декември 2007 - 12:22
мдам това ще пробвам
и без това едно приятелче ми обеща да ми даде чисто нов акумулатор ще тествам
Интересното е че губи токове и при мен. от време на време го прави това.
И то само по някога го прави. оборотите понякога играят , понякога си върви нормално
все пак ще отида при този Петко чух много добри отзиви
А някой може ли да ми каже заще ми свети на таблото лампичката за изгоряла крушка . Всичките крушки работят.
Възможно ли да е някаква грешка която трябва да бъде изчистена?
Мерси на всички колеги който изказаха помощ
Поздрави
и без това едно приятелче ми обеща да ми даде чисто нов акумулатор ще тествам
Интересното е че губи токове и при мен. от време на време го прави това.
И то само по някога го прави. оборотите понякога играят , понякога си върви нормално
все пак ще отида при този Петко чух много добри отзиви
А някой може ли да ми каже заще ми свети на таблото лампичката за изгоряла крушка . Всичките крушки работят.
Възможно ли да е някаква грешка която трябва да бъде изчистена?
Мерси на всички колеги който изказаха помощ
Поздрави
Акумулатора е ... карам същия мерцедес само че 92г. , до преди около месец ми правеше същия проблем с малък бонус, понякога сутрин нямах ток. Чисто нов акумулатор и проблема се реши кардинално
#20
Публикувано 12 декември 2007 - 13:17
Някъде лоша връзка по предпазители или другаде, а за лампичката на тъблото светва и при поставене на крушки не с необходимата мошност например на габаритите от зад трябва да е 10W.мдам това ще пробвам
и без това едно приятелче ми обеща да ми даде чисто нов акумулатор ще тествам
Интересното е че губи токове и при мен. от време на време го прави това.
И то само по някога го прави. оборотите понякога играят , понякога си върви нормално
все пак ще отида при този Петко чух много добри отзиви
А някой може ли да ми каже заще ми свети на таблото лампичката за изгоряла крушка . Всичките крушки работят.
Възможно ли да е някаква грешка която трябва да бъде изчистена?
Мерси на всички колеги който изказаха помощ
#21
Публикувано 12 декември 2007 - 14:03
На мен ми правеще едната крушка габарит и едната стоп проблем с контакта. Запаля колата свети покарам 1 -2 мин ок мина през дупка пак светна колко гонене и дебнене бесхе докато видя кое точно се гаври. Но провери дали не си сложил различни от каталожните или по точно от предписаните за модела крушки.
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>
Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ. завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]
Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ. завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]
#22
Публикувано 12 декември 2007 - 14:53
Пали ли колата сутрин с лекота?
#23
Публикувано 12 декември 2007 - 14:57
Виж масата от купето кьм мотора!
#24
Публикувано 12 декември 2007 - 15:16
ми то като чели няма ток
то завърти ли няма проблем веднага пали
ама просто липсва токът. Ту го има ту го няма
нямам никаква идеа ще пробвам днес с друг акумулатор
то завърти ли няма проблем веднага пали
ама просто липсва токът. Ту го има ту го няма
нямам никаква идеа ще пробвам днес с друг акумулатор
Виж масата от купето кьм мотора!
#25
Публикувано 12 декември 2007 - 15:28
Замасяването е задължително да се провери, възможно е да прави номера особено сега като пишеш че ту го има тока, ту го няма, проверка и на други връзки по токовете, Успех.
#26
Публикувано 12 декември 2007 - 15:33
Клемите на акумулатора!
#27
Публикувано 12 декември 2007 - 15:58
погледнах ги че са поръждясали.
Има вероятност и да е от тях
мисля да ги позачиста със шкурка и после с грес да ги намажа за по добър контакт
ще пробвам пак после ще напиша какво е станало
мерси много пак на всички
супер отзивчиви хора сте
Има вероятност и да е от тях
мисля да ги позачиста със шкурка и после с грес да ги намажа за по добър контакт
ще пробвам пак после ще напиша какво е станало
мерси много пак на всички
супер отзивчиви хора сте
Клемите на акумулатора!
#28
Публикувано 12 декември 2007 - 16:05
Ето един полезен съвет за да не се окисляват клемите на акумолатора:
изрязваш едно вълнено парцалче в кръгче с вътрешен отвор колкото е клемата нанизваш го на клемата и го напояваш с масло после слагаш убувката и ядове нямаш.
изрязваш едно вълнено парцалче в кръгче с вътрешен отвор колкото е клемата нанизваш го на клемата и го напояваш с масло после слагаш убувката и ядове нямаш.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни