
Ревитализантите
Започната от New_200TE, 08 дек 2007 - 11:10:38
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 декември 2007 - 11:10
Колеги какво мислите за ревитализантите?
#2
Публикувано 08 декември 2007 - 12:19
Пич,Колеги какво мислите за ревитализантите?
От къде ги вадиш тия думички

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#3
Публикувано 08 декември 2007 - 12:32
Пич,
От къде ги вадиш тия думички
Бате,
Говънца разни,...ма с тея вносни думи,...!!!
http://www.xadobg.com/gel-benz.htm
#4
Публикувано 08 декември 2007 - 12:53
Умни хора са това химиците-не спят следобедБате,
Говънца разни,...ма с тея вносни думи,...!!!
http://www.xadobg.com/gel-benz.htm
Винаги са ме учудвали и винаги ме е било страх от тях
Да видим какво ще пишат колегите по тоя въпрос

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Публикувано 08 декември 2007 - 15:14
думичките - от google, а иначе и на мен ми е интересно какво мислят колегите.....
Било видиш ли ремонт без да разглобяваш, чудна работа... да се чуди човек защо още има сервизи
Било видиш ли ремонт без да разглобяваш, чудна работа... да се чуди човек защо още има сервизи

#6
Публикувано 08 декември 2007 - 16:17
А така, слагай и превода де, тая ми се вижда като да целуваш през съкло, то биелен лагер чука а нашия слага добавка за улътняване, лозето иска мотика а не молитва, си мисля аз.Колеги какво мислите за ревитализантите?

#7
Публикувано 08 декември 2007 - 17:08
ето част от това, което четох:
Основни резултати след обработката:
. възстановяване и защита срещу износване на триещи се детайли
.възстановяване геометрията на детайлите
.икономия на гориво на празен ход до 30%
.повишаване налягането на маслото
.изравняване и увеличаване компресията в цилиндрите
.достигане мощност на двигателя до 100%
.намаляване шума и вибрациите 10 пъти
.възможност за експлоатация на двигателя до 300 км при аварийно изтичане на маслото
.намаляване съдържанието на вредни газове СО и СН от 2 до 10 пъти
Основни предимства на обработката
.не се изисква разглобяване на двигателя
.работата на двигателя се подобрява след 50-100 км
Основни резултати след обработката:
. възстановяване и защита срещу износване на триещи се детайли
.възстановяване геометрията на детайлите
.икономия на гориво на празен ход до 30%
.повишаване налягането на маслото
.изравняване и увеличаване компресията в цилиндрите
.достигане мощност на двигателя до 100%
.намаляване шума и вибрациите 10 пъти
.възможност за експлоатация на двигателя до 300 км при аварийно изтичане на маслото
.намаляване съдържанието на вредни газове СО и СН от 2 до 10 пъти
Основни предимства на обработката
.не се изисква разглобяване на двигателя
.работата на двигателя се подобрява след 50-100 км
#8
Публикувано 08 декември 2007 - 17:35
намаляване шума и вибрациите 10 пъти
Сипвам на дизела ведната ма ако не спре да дрьнчи колко ше ми дадат?



Сипвам на дизела ведната ма ако не спре да дрьнчи колко ше ми дадат?



.
#9
Публикувано 08 декември 2007 - 18:28
ревитализантите-продукти с не доказани качестваКолеги какво мислите за ревитализантите?

#10
Публикувано 09 декември 2007 - 00:25
Цялата работа е за парите на тез дето не са наясно. Ревитализантите който ги е измислил да си ги завре там дето слънце не огрява.
#11
Публикувано 09 декември 2007 - 00:31
Що пък толко крайноЦялата работа е за парите на тез дето не са наясно. Ревитализантите който ги е измислил да си ги завре там дето слънце не огрява.

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#12
Публикувано 09 декември 2007 - 01:18
Щото агонията се отлага с много малко. Знаеш какво става като смениш масло с добавка. Скъпата, дълго време жадувана колица почва да кюфка, пуши и да не ще да върви. Туй то.

#13
Публикувано 09 декември 2007 - 08:41
Аз лично не бих експериментирал, на моята кола с тези "подправки" .........
иначе си мисля, как ли аджеба ще става тва "възстановяване геометрията на детайлите", требва да е неква много умна смес от нано технологии да знае на всеки модел на всеки детайл геометрията ..........
иначе си мисля, как ли аджеба ще става тва "възстановяване геометрията на детайлите", требва да е неква много умна смес от нано технологии да знае на всеки модел на всеки детайл геометрията ..........
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#14
Публикувано 09 декември 2007 - 15:48
Сипвам си син redex и немам проблеми колата си работи по меко и има малка разлика във вървенето ама е мн малка.

#15
Публикувано 09 декември 2007 - 17:43
До сега не съм ползвал такива химииЩото агонията се отлага с много малко. Знаеш какво става като смениш масло с добавка. Скъпата, дълго време жадувана колица почва да кюфка, пуши и да не ще да върви. Туй то.
Да ти призная - малко ме е шубе

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни