Как се сваля панела с уредите от таблото
Започната от
Гост_Guest_220eНер&Гост_
, 30 апр 2006 - 18:56:22
17 мнения по тази тема
#1 Гост_Guest_220eНер&Гост_
Публикувано 30 април 2006 - 18:56
Колеги някой знае ли как се сваля панела с уредите от таблото на 124-ка,изгоря ми едната лампичк и сега свети само едната половина.Някой ако го е свалял да сподели,че нещо не не успях да се справя ,а много се дразня и ше взема да икорубя нещо накрая.
#2
Публикувано 30 април 2006 - 20:55
Аз съм го свалял ама вярвай ми незнам точно как, с много дърпане той излезна там от скобите леко се показа напред и успях да си мушна ръката за да отвъртя отзад жилото на километража и го свалих, пък как ще го слагам един господ знае, като му дойде времето ще мислим, иначе в момента е разглобен абсолютно целия, вътре е само по ламарина :П
#3
Публикувано 30 април 2006 - 21:02
аз съм го свалял многократно, имам и инструментите(самоделно направени) имам им и снимка но в бгфотото а то не работи
трябват ти едни клещи и една закачалка от химическо чистене
1. изправяш телта от закачалката и отрязваш 2 прави парчета с дължина 20-30 см.
2. в единия край на всяко парче го огъваш на 90 градуса 15 мм преди края, в другите им краища на теловете ги правиш така,че да са удобни за захващане
3. подпъхваш теловете под таблото(във фугата под уредите) в положение 10 часа и 2 часа спрямо кормилната колона (торпедото)
4. завърташ теловете така че късите им краища да сочат нагоре и теглиш към теб
по едно време таблото ще излезне от мястото си , ще може да се движи насам натам, но не и да излезне напълно- жилото на километража го държи и трябва да го откачиш - стегнато е с гайка за скоростомера, спокойно се отвива на ръка, стига да можеш да бръкнеш (аз бъркам, за теб не знам, може да се наложи да минеш с колата през ръцете си :P )
жилото може да го откачиш и от скоростната кутия, така мн по лесно ще монтираш таблото обратно
успех
трябват ти едни клещи и една закачалка от химическо чистене
1. изправяш телта от закачалката и отрязваш 2 прави парчета с дължина 20-30 см.
2. в единия край на всяко парче го огъваш на 90 градуса 15 мм преди края, в другите им краища на теловете ги правиш така,че да са удобни за захващане
3. подпъхваш теловете под таблото(във фугата под уредите) в положение 10 часа и 2 часа спрямо кормилната колона (торпедото)
4. завърташ теловете така че късите им краища да сочат нагоре и теглиш към теб
по едно време таблото ще излезне от мястото си , ще може да се движи насам натам, но не и да излезне напълно- жилото на километража го държи и трябва да го откачиш - стегнато е с гайка за скоростомера, спокойно се отвива на ръка, стига да можеш да бръкнеш (аз бъркам, за теб не знам, може да се наложи да минеш с колата през ръцете си :P )
жилото може да го откачиш и от скоростната кутия, така мн по лесно ще монтираш таблото обратно
успех
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 30 април 2006 - 21:12
И да знаеш като го свалиш, че от лявата страна на таблото има едни кабели дето с букса са хванати за таблото, има една голяма кръгла букса, тя влиза после както я сложиш и при мен не беше белязана как точно да влезе, та голям зор видях преди 1-2 дена.. включваш мигач и датчика за бензина подскача, пускаш фарове и ти се дига темературата на водата.. и темподобни, ако не е отбелязана направи и там една резка и на таблото отзад и на буксата в какво положение точно я сваляш
#5
Публикувано 30 април 2006 - 22:38
може би по-лесно е да се свалят корите над педалите и от там надолу с главата да влезеш под кормилото и да развиеш жилото за километража. при мен имаше и един маркуч за маслото. буксата е с уникална подредба и според мен трябва да си идиот, че да я сложиш наобратно (а и трява да счупиш нещо за тая цел). също така след каот нямаш кори отдолу е много лесно да бутнеш цялото табло отвътре навън без да завираш телове и да драскаш нещо
#6
Публикувано 30 април 2006 - 22:58
така се сваля по принцип нa 123;)но не вярвам да е по различно и на 124след каот нямаш кори отдолу е много лесно да бутнеш цялото табло отвътре навън без да завираш телове и да драскаш нещо
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#7
Публикувано 01 май 2006 - 14:34
Аз обикновено свалям духалките - лявата и централната, и след това просто си хващам таблото с ръчички и го измъквам.
Ако таблото ще се вади повече от няколко сантиметра напред, трябва да се развие жилото на километража откъм скоростната кутия.
Ако таблото ще се вади повече от няколко сантиметра напред, трябва да се развие жилото на километража откъм скоростната кутия.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#8
Публикувано 01 май 2006 - 15:54
е, защо сваляте жилото откъм скоростната кутия като то горе при таблото е на винтче, което се развива на ръка. няма смисъл да се завирате отдолу и да се ръгате в скоростата кутия (не че е особено трудно, но е рпашно и мръсно)
#9
Публикувано 01 май 2006 - 18:24
Ха свалял съм с баща ми таблото на наща и мога да ти кажа, че си стопих нервите докато закача жилото отзад. Тряя пръстите ти да са тънки доста.е, защо сваляте жилото откъм скоростната кутия като то горе при таблото е на винтче, което се развива на ръка. няма смисъл да се завирате отдолу и да се ръгате в скоростата кутия (не че е особено трудно, но е рпашно и мръсно)
#10
Публикувано 01 май 2006 - 20:47
еми нализ атова махаш корите над педалите. след това имаш толкова място да си завираш ръцете, краката, тялото,главата и инструментите, че чак да ти завидят.
#11
Публикувано 03 май 2006 - 18:51
Аз всеки път когато свалям таблото после супер много се узорвам да закача жилото ама успвам де от скоростната кутия не го откачам а самото табло просто го дърпам от двете долни страни то излиза малко и нататък е лесно.А я кажете тея духалки как ги сваляте че мойте спряха да светят.
#12
Публикувано 03 май 2006 - 19:19
Лявата и дясната се свалят така:А я кажете тея духалки как ги сваляте че мойте спряха да светят.
От горе и от долу, към ъглите, от вътрешната страна на рамката на решетката, има 4 законтрящи щифтчета, които трябва да се повдигнат нагоре (за щифтчетата от долната страна) и да се натиснат надолу (за тези, от горната страна). Едновременно! След това, решетката се издърпва напред. Лампичката е във врътката.
Средната духалка има едно винтче от дясната страна, което се вижда, като се отвори жабката. Развива се. От лявата страна има същите щифтчета, като страничните духалки. Следва по-тънката част. С малък шестограм (инбус), се бърка в решетката, от дясната страна на врътката и се нацелва едно инбусно винтче. Развива се. Решетката се дърпа напред.
Поставянето е по обратен ред.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#13
Публикувано 03 май 2006 - 20:33
Мерси
#14
Публикувано 03 май 2006 - 22:01
при мен е така от как аз се грижа за нея - мислех дали нещо не е от тоците. иначе другите неща по таблото се държат нормално. предишния собственик е разкачал за да смени цвета на километража и може би не е сложил съвсем читаво буксата <_<И да знаеш като го свалиш, че от лявата страна на таблото има едни кабели дето с букса са хванати за таблото, има една голяма кръгла букса, тя влиза после както я сложиш и при мен не беше белязана как точно да влезе, та голям зор видях преди 1-2 дена.. включваш мигач и датчика за бензина подскача, пускаш фарове и ти се дига темературата на водата.. и темподобни, ако не е отбелязана направи и там една резка и на таблото отзад и на буксата в какво положение точно я сваляш
#15
Публикувано 04 май 2006 - 21:14
Незнам ама при мойта няма такова нещо, обикновенна кръгла букса на която никаде не е означено как точно влиза и мога да си я вкарам в незнам си колко различни положения..
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни