W211, проверки
Започната от mun4o, 04 дек 2007 - 19:44:07
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 декември 2007 - 19:03
Е па тва щи кажат,те от завода с такава информация излязоха,но са пропуснали факта,че Мерцедес се светнаха и обявиха,че са направили гресхка.На около 60 000 мили или около 100 000 километра се сменя маслото.Масло се проверява на топла кола и загряло маслко,карано поне 20 километра,на работещ мотор.Дифа го отваряш ако има видими течове и палниш до отвора,ако няма....................не го базикай поне до около 100 000 километра.Носи си вазелин,нищо не се знае,може твоите да нямат
.
#17
Публикувано 08 декември 2007 - 19:14
http://www.theworksh...com/E-Class.htm
Това е какво и кога се прави на твоя модел,кликаш кликалото на мотора и си казва какво иска.
http://www.euromotor...List.html#30000
Па тва е на колко километра кво ровиш по колата.
Вазелин да тьрся ли???
Това е какво и кога се прави на твоя модел,кликаш кликалото на мотора и си казва какво иска.
http://www.euromotor...List.html#30000
Па тва е на колко километра кво ровиш по колата.
Вазелин да тьрся ли???
.
#18
Публикувано 08 декември 2007 - 19:18
маслото на мотора и автоматика се мерят със сервизни щеки!
Требаше да ти ги проверят вчера,...но не е болка за умиране!
Ако мотора се нуждае от масло,..ще ти излезе съобщение на дисплея на таблото-refill engine oil....
Даже ще ти каже колко милилитра да долееш!
За автомата,..ще го провериш на топла кутия/15км-пробег/,..там също нема щека,..
Сваляш капачката и мушиш броня от жило за спирачката на велисипед,..или нещо подобно!
Като достигнеш дъното,спираш с ръчкането и вадиш,...ако нивото е м/у 60 -80 мм,...бегай да играеш!
Вижте дали маслото е чисто и нема мирис на изпържено,...сменя се на 80.000км!
Успех!
Требаше да ти ги проверят вчера,...но не е болка за умиране!
Ако мотора се нуждае от масло,..ще ти излезе съобщение на дисплея на таблото-refill engine oil....
Даже ще ти каже колко милилитра да долееш!
За автомата,..ще го провериш на топла кутия/15км-пробег/,..там също нема щека,..
Сваляш капачката и мушиш броня от жило за спирачката на велисипед,..или нещо подобно!
Като достигнеш дъното,спираш с ръчкането и вадиш,...ако нивото е м/у 60 -80 мм,...бегай да играеш!
Вижте дали маслото е чисто и нема мирис на изпържено,...сменя се на 80.000км!
Успех!
#19
Публикувано 08 декември 2007 - 19:25
http://www.mbclub.bg...?showtopic=7444
http://www.mbclub.bg...?showtopic=7333
2 теми за маслата и прьчките.Тук смяна я дават на 100 000 че се кара на топло и дьлго само,добре че е колегата горе да не ви льжа много.
http://www.mbclub.bg...?showtopic=7333
2 теми за маслата и прьчките.Тук смяна я дават на 100 000 че се кара на топло и дьлго само,добре че е колегата горе да не ви льжа много.
.
#20
Публикувано 08 декември 2007 - 19:29
По-добре вибриращ пръстен ...Дурекс ли беше Значи ясно - ще сменям - колата е на 145000 и не виждам да е сменяно. При студено масло има малко по-трудно превключване от 1-ва на 2-ра. Когато имам време ще разгледам внимателно линковете които ми прати, че не знам чужди езици деба. Но виж какво накарах да ми преведат от сервизната книжка - може да послужи на някой друг като мен дето не знае на кой свят е. Но не ми се ходи пак в БС. Ще говоря с моя си механик и ще пиша.http://www.theworksh...com/E-Class.htm
Това е какво и кога се прави на твоя модел,кликаш кликалото на мотора и си казва какво иска.
http://www.euromotor...List.html#30000
Па тва е на колко километра кво ровиш по колата.
Вазелин да тьрся ли???
Ето го и превода:
Стр. 30 -37 _ Поддръжка (сервиз) Е-клас
Стр.30
Забележка: РМЕ - растително масло метилестер
* Срещу допълнително заплащане!
При преминаване на РМЕ-гориво/ след 1.000-5.000км
Да се поднови горивния филтър –Само при работа на РМЕ
Сервиз 1* при индикация в комбинирания уред
Да се проверят спирачните челюсти за дебелината на накладките, състоянието на спирачните дискове
Сервиз 2* на всеки 30.000 км / 2 години
Да се провери състоянието на приспособлението за закачване и дали функционира
Да се поднови горивния филтър - Само при работа на РМЕ
Сервиз 3* на всеки 60.000 км /2 години
Да се провери дали не е износен клиновия ребрест ремък и дали не е увреден
Да се поднови компресора на клиновия ребрест ремък (Двигател 113.990)
Да се поднови въвеждането в експлоатация на въздушен филтър (двигател 113.990)
При въвеждането в експлоатация на въздушен филтър да се завърти 180°около надлъжната ос, еднократно при първия Сервиз 3 (Двигател 646, 647, 648)
! Опасност от злополука и нараняване (Забележка: Текстът в следващите редове е на всяка следваща страница, до стр.45)
Прочетете непременно техническата документация преди извършване на работите по поддръжката, както например указанието за експлоатация и информацията за сервизи.
Провеждайте непрекъснато навременни работи по поддръжката. В противен случай това може да доведе до смущения в експлоатацията или отказ на системи при евентуално относими към сигурността системи. Чрез това бихте могли да предизвикате нещастен случай/злополука и бихте могли да нараните себе си или други лица.
Стр. 31
Сервиз 4* на всеки 60.000 км/ 2 години
Да се поднови комбинирания филтър
Сервиз 5* на всеки 60.000 км/ 2 години
Да се поднови противопрашния филтър (с VZK –няма обяснението на абревиатурата в книжката)
Да се поднови филтъра на/с? активния въглен (с VZK)
Сервиз 6 на всеки 2 години
Да се проверяват от специалист-консултант частите на шасито и носещата каросерия за увреждане и корозия
Да се подновява спирачната течност, да се проверява напрежението на двойната тяга, хидроакумулатора/ акумулатора на налягането
Да се проверяват от специалист-консултант каросерията за увреждания по лака/боята
Сервиз 7* на всеки 5 години
Шибидах: да се почистват плъзгащите шини и плъзгачи
Стр.32
Сервиз 8* на всеки 3 години
Панорамният шибидах: да се почиства и боядисва движещата/направляващата механика
Сервиз9* на всеки 80.000 км/4 години
Да се подновява употребата на въздушен филтър (двигател 112, 113.967/969, 271, 628)
Да се подновява горивния филтър (Двигател 628, 646, 647, 648)
Да се подновяват подгряващите свещи (Двигател 271, освен код 924 на бивалентна експлоатация на земен газ)
Забележка под черта **-Важно!При използването на гориво, съдържащо олово, подгряващите свещи да се подновяват основно на всеки 20 000 км!
Сервиз 10* на всеки 100.000 км/ 4 години
Да се подновяват подгряващите свещи (Двигател 112, 113)
Сервиз 11* на всеки 120.000 км/ 4 години
Да се подновява употребата на въздушен филтър(Двигател 646, 647, 648)
Сервиз 12* на всеки 250.000 км/ 15 години
Да се подновява горивния филтър (Двигател 112,113,271)
Стр.33
Да се поднови охлаждащото средство. Да се съобрази състава/структурата на охлаждащото средство
Сервиз 13 към всеки сервиз
Смяна на филтъра и маслото на двигателя
Сервиз 14 при индикация в комбинирания уред
Областта на двигателя
Да се провери нивото/състоянието на течност, да се направи правилно
Спирачна система
Система за измиване на стъклата (вкл. почиствач лято/зима)
Да се изпробва заключването на капака на двигателя и защитната заключалка дали се движи/завърта с лекота (съставни елементи/части да се подновяват и при най-малък дефект или дефицит)
Вътрешното пространство на автомобила (купе)
Тест за функционалност
Клаксон, светлинен автоматичен сигнал, контролни лампички, осветление на символите и осветление вътрешно
Съоръжение за акустично предупреждение
Стр.34
Чистачки, приспособлението за почистване на стъклата, съоръжението за почистване на
фаровете
Да се изпробва секцията на хидравликата Sensotronic Brake Control (SBC)
Да се занули /да се върне в изходна позиция/ индикацията за поддръжка (сервиз) на комбинирания уред
Работни колела, спирачки
Да се установи правилно налягане на гумите
Сервиз 14 при индикация в комбинирания уред
Багажно отделение
Да се провери осветлението в багажника
Сервиз 15 при индикация в комбинирания уред
Пространството около двигателя
Визуален контрол върху нехерметичността на агрегатите(т.е да се наблюдава дали са пропускливи/нехерметични агрегатите), върху увредени съставни части/елементи, поставянето на тръбички и изтрити места.
При загуба/изтичане/ на течност да се установи причината и да се отстрани чрез специална поръчка за това.
Стр.35
Да се провери нивото на течността, да се установи правилното
Спирачна система
Сервоуправление. При загуба/изтичане/ на течност да се установи причината и да се отстрани чрез специална поръчка за това.
Система за измиване на стъклата (вкл. почиствач лято/зима)
Да се подновяват подгряващите свещи (Двигател 271, с код 924 на бивалентна консумация на земен газ)
Да се поднови горивния филтър* (Само при употреба на РМЕ)
Да се изпробва заключването на капака на двигателя и защитната заключалка дали се движи/завърта с лекота (съставни елементи/части да се подновяват и при най-малък дефект или дефицит)
Сервиз 15 при индикация в комбинирания уред
Вътрешното пространство на автомобила (купе)
Тест на спирачките на изпитвателен стенд или пробно/ходово изпитване
Да се провери ръчната спирачка и да се използва по предписание (при автомобили с 4matic, ASR,ETS,ESP,SBC, да се спазват указанията в книжката за поддръжка!)
Изпробване на функционалността
Клаксон, светлинен автоматичен сигнал, контролни лампички, осветление на символите и осветление вътрешно
Стр.36
Съоръжение за акустично предупреждение
Чистачки, приспособлението за почистване на стъклата, съоръжението за почистване на
Фаровете
Предпазните колани и закопчалките за коланите да се изпробват за функционалност и за външно увреждане
Да се изпробва секцията на хидравликата Sensotronic Brake Control (SBC)
Да се занули /да се върне в изходна позиция/ индикацията за поддръжка (сервиз) на комбинирания уред
Работни колела, спирачки
Да се проверят колелата за увреждане и образуване на разкъсвания/пукнатини, да се измери дълбочината на профила
Да се проверят накладките на спирачните челюсти
Да се установи правилно налягане в гумите
Долна част на автомобила
Визуален контрол върху нехерметичността на агрегатите(т.е да се наблюдава дали са пропускливи/нехерметични агрегатите), върху увредени съставни части/елементи, поставянето на тръбички и изтрити места.
При загуба/изтичане/ на течност да се установи причината и да се отстрани чрез специална поръчка за това.
Сервиз 15 при индикация в комбинирания уред
Да се изпробва в действие шарнира(б.пр. нещо като става, коляно, свързваш елемент се има в предвид с тази дума) на предния мост, да се изпробват гумените маншети
Стр.37
Да се изпробва състоянието на шарнирните шайби
Да се изпробват в действие шарнирите на напречната кормилна щанга и на кормилната щанга
Предна/фронтална , задна част на автомобила
Да се изпробва/провери регулацията на ширините чрез светлина на фаровете (без ксенон фаровете)
Да се изпробва/провери настройката на фаровете, да се установи правилната (при ксенон фаровете се прави срещу специална поръчка за това)
Багажник
Средството за плътност на гумите Тайерфит – да се провери датата на съхранение (подновяване срещу специална поръчка за това)
Да се установи правилното налягане на резервното колело
Да се изпробва/провери осветлението в багажника
Сервиз 16 * при 80.000 км до последната смяна / след вписан в сервизната книжка тест/контрол на DPF (= филтър за замърсяващи диезел-частици)
Да се провери филтъра за замърсяващи диезел-частици
Сервиз 17* еднократно при 60.000 км
Автоматична скоростна кутия – смяна на масло (автомобили с NAG1, NAG2)
Не псувайте преводача!!!
#21
Публикувано 08 декември 2007 - 19:32
За автомата,..ще го провериш на топла кутия/15км-пробег/,..там също нема щека,..
Сваляш капачката и мушиш броня от жило за спирачката на велисипед,..или нещо подобно!
Като достигнеш дъното,спираш с ръчкането и вадиш,...ако нивото е м/у 60 -80 мм,...бегай да играеш!
Вижте дали маслото е чисто и нема мирис на изпържено,...сменя се на 80.000км!
Успех!
р. ск. кутия е моята. Ти май пишеш за автоматична
#22
Публикувано 08 декември 2007 - 19:40
.
#23
Публикувано 08 декември 2007 - 19:51
Разбрах,...грешката е моя!р. ск. кутия е моята. Ти май пишеш за автоматична
За ръчната кутия също е важно да се смени маслото,...по спецификация!
успех!
#24
Публикувано 08 декември 2007 - 19:52
Ок. Благодаря на всичкиhttp://www.freetranslation.com/
От английски на руски,копираш и пастваш.Не се прай,знаеш как става.
#25
Публикувано 09 декември 2007 - 19:29
В случей, че темата се прочете от някой колега с автоматична скоростна кутия искам да допълня, че се сменя:
1. уплатнителен пръстен- А 140 271 00 60- 0.91лв.
2. гарнитура - А 140 271 00 80- 14.34лв.
3. филтър - А 140 277 00 95- 22.64лв.
1. уплатнителен пръстен- А 140 271 00 60- 0.91лв.
2. гарнитура - А 140 271 00 80- 14.34лв.
3. филтър - А 140 277 00 95- 22.64лв.
#26
Публикувано 10 декември 2007 - 08:25
Маслото забрави,но го има описано стьпка по стьпка,че и снимки има.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни