W211, проверки
Започната от mun4o, 04 дек 2007 - 19:44:07
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 декември 2007 - 19:44
Пичове,
В петък съм БС-Русе за да сменя спирачно масло, антфриз и хидравлично масло. Ще ги накарам да пуснат тестове и да проверят сходимостта. Кажете какво друго да проверя. Ако има различни фирми-производители, респективно марки на посочените по-горе какво да избера или да се доверя на това което ме съветват. Възнамерявам да седя до тях и да не отделям поглед от това какво правят. След това ще пиша какви са ми впечатленията.
В петък съм БС-Русе за да сменя спирачно масло, антфриз и хидравлично масло. Ще ги накарам да пуснат тестове и да проверят сходимостта. Кажете какво друго да проверя. Ако има различни фирми-производители, респективно марки на посочените по-горе какво да избера или да се доверя на това което ме съветват. Възнамерявам да седя до тях и да не отделям поглед от това какво правят. След това ще пиша какви са ми впечатленията.
#2
Публикувано 04 декември 2007 - 19:51
едва ли ще те пуснат да стоиш до колата
#3
Публикувано 04 декември 2007 - 21:13
Здравей ,Мунчо,
Ти си адвокат,окомуш си,...знаеш си правата,..използвай занаята си!
Виси им на главата,...питай,..карай се,..вдигай скандали!
Че нема да те пуснат до колата е ясно,..но ти стой до стъклената преграда и гледай,...вземи си бинокъл,...наблюдавай!
Ако нещо се смотат,..и започнат да се шашкат,..бегаш при приемчика и лют скандал!
Те приемчиците са тренирани за твърдоглавост,нахалство и безобразно държание,...ма като му шибнеш един зад врата,..ще те слуша!
Подготви си встъпителната реч,..и го залей с познания и ПРЕТЕНЦИЙ!
Изискай задължително разпечатка от теста на Стардиагнозата,...и специално от системата ASSYST PLUS.
После ги пусни тук!
Да видим да не пропуснат нещо!
За материалите и консумативите които ще ти предложат,не се съмневай,...дилър говна не продава,...той само ги изсира едни такива големи накрая,...нещо забравят,..понадпишат сметката,...мънкане и сумтене...
Накарай ги да проверят ремъка и обтегателния механизъм,...
Опни ги да преглледат шайбата на генератора-тя е специална!
Кутията на въздушния филтър се държи на две тампончета,..смени ги!
Като ти сменят маслото в хидравликата/и без тва свалят капаците/,..искай да видиш около дюзите дали нема дзиф,...едно таквоа черно говно,...и ако има да го чистят и уплътняват дюзите.
По ходовата част,..преди да правят стенд предница,..да видят тампоните на алуминиевите носачи,...шарнирите и маншоните на рейката!
След ремонта огледай подробно кожите в салона,..тапицерията,и волана,...ако има и петънце или мазно,...върни им я,...да я оближат!
уСПЕХ!
Ти си адвокат,окомуш си,...знаеш си правата,..използвай занаята си!
Виси им на главата,...питай,..карай се,..вдигай скандали!
Че нема да те пуснат до колата е ясно,..но ти стой до стъклената преграда и гледай,...вземи си бинокъл,...наблюдавай!
Ако нещо се смотат,..и започнат да се шашкат,..бегаш при приемчика и лют скандал!
Те приемчиците са тренирани за твърдоглавост,нахалство и безобразно държание,...ма като му шибнеш един зад врата,..ще те слуша!
Подготви си встъпителната реч,..и го залей с познания и ПРЕТЕНЦИЙ!
Изискай задължително разпечатка от теста на Стардиагнозата,...и специално от системата ASSYST PLUS.
После ги пусни тук!
Да видим да не пропуснат нещо!
За материалите и консумативите които ще ти предложат,не се съмневай,...дилър говна не продава,...той само ги изсира едни такива големи накрая,...нещо забравят,..понадпишат сметката,...мънкане и сумтене...
Накарай ги да проверят ремъка и обтегателния механизъм,...
Опни ги да преглледат шайбата на генератора-тя е специална!
Кутията на въздушния филтър се държи на две тампончета,..смени ги!
Като ти сменят маслото в хидравликата/и без тва свалят капаците/,..искай да видиш около дюзите дали нема дзиф,...едно таквоа черно говно,...и ако има да го чистят и уплътняват дюзите.
По ходовата част,..преди да правят стенд предница,..да видят тампоните на алуминиевите носачи,...шарнирите и маншоните на рейката!
След ремонта огледай подробно кожите в салона,..тапицерията,и волана,...ако има и петънце или мазно,...върни им я,...да я оближат!
уСПЕХ!
#4
Публикувано 04 декември 2007 - 21:36
Всички останали да замълчат!
Шегувам се
Респект LYNX!
mun4o, няма за какво да се притесняваш, ако сменяш редовно тези течности е все тая каква ще сложиш.
Отделно от това, точно там не вярвам да сложат нещо със съмнителен произход.
Успех!
Шегувам се
Респект LYNX!
mun4o, няма за какво да се притесняваш, ако сменяш редовно тези течности е все тая каква ще сложиш.
Отделно от това, точно там не вярвам да сложат нещо със съмнителен произход.
Успех!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#5
Публикувано 04 декември 2007 - 22:14
Здравей ,Минчо,
Ти си адвокат,окомуш си,...знаеш си правата,..използвай занаята си!
Виси им на главата,...питай,..карай се,..вдигай скандали!
Че нема да те пуснат до колата е ясно,..но ти стой до стъклената преграда и гледай,...вземи си бинокъл,...наблюдавай!
Ако нещо се смотат,..и започнат да се шашкат,..бегаш при приемчика и лют скандал!
Те приемчиците са тренирани за твърдоглавост,нахалство и безобразно държание,...ма като му шибнеш един зад врата,..ще те слуша!
Подготви си встъпителната реч,..и го залей с познания и ПРЕТЕНЦИЙ!
Изискай задължително разпечатка от теста на Стардиагнозата,...и специално от системата ASSYST PLUS.
После ги пусни тук!
Да видим да не пропуснат нещо!
За материалите и консумативите които ще ти предложат,не се съмневай,...дилър говна не продава,...той само ги изсира едни такива големи накрая,...нещо забравят,..понадпишат сметката,...мънкане и сумтене...
Накарай ги да проверят ремъка и обтегателния механизъм,...
Опни ги да преглледат шайбата на генератора-тя е специална!
Кутията на въздушния филтър се държи на две тампончета,..смени ги!
Като ти сменят маслото в хидравликата/и без тва свалят капаците/,..искай да видиш около дюзите дали нема дзиф,...едно таквоа черно говно,...и ако има да го чистят и уплътняват дюзите.
По ходовата част,..преди да правят стенд предница,..да видят тампоните на алуминиевите носачи,...шарнирите и маншоните на рейката!
След ремонта огледай подробно кожите в салона,..тапицерията,и волана,...ако има и петънце или мазно,...върни им я,...да я оближат!
уСПЕХ!
Приятелю,
Не съм виждал да пишеш толкова много. Оценявам го. Благодаря ти!
Утре ще разпечатам поста ти и с него под мишница отивам в БС. Сега тъп въпрос/ама си спомни, че това ми е първия дизел/ - къде са тези дюзи - там дето в двигателя влизат едни метални тръбички ли?
#6
Публикувано 04 декември 2007 - 22:25
Приятелю,
Не съм виждал да пишеш толкова много. Оценявам го. Благодаря ти!
Утре ще разпечатам поста ти и с него под мишница отивам в БС. Сега тъп въпрос/ама си спомни, че това ми е първия дизел/ - къде са тези дюзи - там дето в двигателя влизат едни метални тръбички ли?
дюзите са под пластмасовия декоративен капак на мотора,...там дето отиват тръбичките!
#7
Публикувано 04 декември 2007 - 22:29
ОК. Благодаря.дюзите са под пластмасовия декоративен капак на мотора,...там дето отиват тръбичките!
#8
Публикувано 08 декември 2007 - 11:32
Здравейте пичове,
Обещах, че като отида в БС Русе ще напиша впечатренията си и ей ма на пиша.
Часът ми е за 08.30 АМ. Така че ставам, пия кафе, зареждам на ШЕЛ и газ. Пристигам в 08.20 АМ - добър ден-добър ден-г-н.Шейтанов? Няма го, седнете да пиете кафе...Сядам. След 15 мин. пристига приемчика - г-н Шейтанов - добър ден-добър ден. Елате да видим какво се иска. Ми тва и тва. ОК. Ключовете и талона моля - давам ги, показавам му сервизната книжка от която стна ясно, че горивния филтър е сменян преди 9000 км. - значи няма нужда ми казва. ОК. Приемчика е сдържан, но не и нафукан. Вкрава колата в залата - впечатления - чисто, 3 подемника, кафето е част от залата зад стъклена преграда. Забравих - може ли да присъствам. Може, казва няма проблем...Сядам да пия кафе, отивам да си взема вестник и цигари, кафе, цигари....и така до 09.40 АМ когато пристига един тип и вдига капака на колата. Отивам до него, казвам му, че ще присъствам, ок, сякаш няма проблем засега. Започна с х. масло. Вдигна колата източи го от някъде, започна да върти предните колелета наляво надясно докато спря да тече, после наля новото масло. Запали колата, отново наляво надясно, неколкократно мерене на нивото...готово. След това източи антифриза- цвета е тъмно син и леко замътен. донесе от някъде една 10 л. бутилка с антифриз и започна да налива - 2 л. антифриз - 2 л. вода. Антифриза бил ШЕЛ ми казва, 100 % и се смесва 1/1 с вода. Водата пак така в пласмасова бутилка-силно се надявам да е дестилирана. След това запали колата и изчака да загрее, пуска, спира парно, мери нивото няколко пъти и приключи. По -интересно беше със сп. масло. 3 механици бяха. Първо изсмукаха течността от съдът, после сложиха един върел до колата на който се качи единия, вдигнаха колата, включиха колата в Стардиагностика, единия следи нивото/тоз на варела/и долива, другия стои на компютъра, натиска некви копчета, отпред бръмчи, а третия източва масло от колелетата - 1. з.ляво 2. з. дясно 3. пр. дясно 4. пр. ляво. Комай наляха 1.5 л. масло. Тоя дето пое колата провери цялата х. част, маншоните на рейката, смъкна дългия ремък отпред и внимателно го провери от вън и от вътре. Намери две шумящи паразитни ролки. За смяна са казва. ОК сменяй. При монтажа, намаза с нещо резбите и притегна с динамометричен ключ. Провери, както каза ЛИНКС, шайбата на генератора - нормално казва и аз не чух некъв шум или нещо такова. Направиха разпечатка от Стардиагностика, която качвам, има преди и след. Каквото можах снимах.
Ако трябва да обобщя. Тоя пич дето правеше колата работеше внимателно, без да бърза, почистваше там където ровичка и според мен професионално. Не говори много, но каквото го питах отговори ми. Изглежда, че БСРусе са изключение от общото мнение в този форум - аз през цялото време чаках отнякъде да изкочи някой и да ме халоса с Г-образен винкел в главата ))
Така, че може да се каже, че се оттървах с лека уплаха и прибл. 600 лв. Ето и малко снимки - лошо качество, дано се чете и вижда.
http://img84.imagesh...mage=003sx9.jpg
http://img90.imagesh...mage=004dh2.jpg
http://img90.imagesh...mage=005qg6.jpg
http://img90.imagesh...mage=006yo1.jpg
http://img90.imagesh...mage=010bu7.jpg
http://img228.images...mage=011uk1.jpg
Обещах, че като отида в БС Русе ще напиша впечатренията си и ей ма на пиша.
Часът ми е за 08.30 АМ. Така че ставам, пия кафе, зареждам на ШЕЛ и газ. Пристигам в 08.20 АМ - добър ден-добър ден-г-н.Шейтанов? Няма го, седнете да пиете кафе...Сядам. След 15 мин. пристига приемчика - г-н Шейтанов - добър ден-добър ден. Елате да видим какво се иска. Ми тва и тва. ОК. Ключовете и талона моля - давам ги, показавам му сервизната книжка от която стна ясно, че горивния филтър е сменян преди 9000 км. - значи няма нужда ми казва. ОК. Приемчика е сдържан, но не и нафукан. Вкрава колата в залата - впечатления - чисто, 3 подемника, кафето е част от залата зад стъклена преграда. Забравих - може ли да присъствам. Може, казва няма проблем...Сядам да пия кафе, отивам да си взема вестник и цигари, кафе, цигари....и така до 09.40 АМ когато пристига един тип и вдига капака на колата. Отивам до него, казвам му, че ще присъствам, ок, сякаш няма проблем засега. Започна с х. масло. Вдигна колата източи го от някъде, започна да върти предните колелета наляво надясно докато спря да тече, после наля новото масло. Запали колата, отново наляво надясно, неколкократно мерене на нивото...готово. След това източи антифриза- цвета е тъмно син и леко замътен. донесе от някъде една 10 л. бутилка с антифриз и започна да налива - 2 л. антифриз - 2 л. вода. Антифриза бил ШЕЛ ми казва, 100 % и се смесва 1/1 с вода. Водата пак така в пласмасова бутилка-силно се надявам да е дестилирана. След това запали колата и изчака да загрее, пуска, спира парно, мери нивото няколко пъти и приключи. По -интересно беше със сп. масло. 3 механици бяха. Първо изсмукаха течността от съдът, после сложиха един върел до колата на който се качи единия, вдигнаха колата, включиха колата в Стардиагностика, единия следи нивото/тоз на варела/и долива, другия стои на компютъра, натиска некви копчета, отпред бръмчи, а третия източва масло от колелетата - 1. з.ляво 2. з. дясно 3. пр. дясно 4. пр. ляво. Комай наляха 1.5 л. масло. Тоя дето пое колата провери цялата х. част, маншоните на рейката, смъкна дългия ремък отпред и внимателно го провери от вън и от вътре. Намери две шумящи паразитни ролки. За смяна са казва. ОК сменяй. При монтажа, намаза с нещо резбите и притегна с динамометричен ключ. Провери, както каза ЛИНКС, шайбата на генератора - нормално казва и аз не чух некъв шум или нещо такова. Направиха разпечатка от Стардиагностика, която качвам, има преди и след. Каквото можах снимах.
Ако трябва да обобщя. Тоя пич дето правеше колата работеше внимателно, без да бърза, почистваше там където ровичка и според мен професионално. Не говори много, но каквото го питах отговори ми. Изглежда, че БСРусе са изключение от общото мнение в този форум - аз през цялото време чаках отнякъде да изкочи някой и да ме халоса с Г-образен винкел в главата ))
Така, че може да се каже, че се оттървах с лека уплаха и прибл. 600 лв. Ето и малко снимки - лошо качество, дано се чете и вижда.
http://img84.imagesh...mage=003sx9.jpg
http://img90.imagesh...mage=004dh2.jpg
http://img90.imagesh...mage=005qg6.jpg
http://img90.imagesh...mage=006yo1.jpg
http://img90.imagesh...mage=010bu7.jpg
http://img228.images...mage=011uk1.jpg
#9
Публикувано 08 декември 2007 - 12:25
Здравей Мунчо!
Е така се прави!
Браво!
Лек ден!
Е така се прави!
Браво!
Лек ден!
#10
Публикувано 08 декември 2007 - 16:12
Харесва ти демек...Има ли нещо по стардиагностиката дето да не ти хареса?Здравей Мунчо!
Е така се прави!
Браво!
Лек ден!
#11
Публикувано 08 декември 2007 - 17:15
всичко е наред!
#12
Публикувано 08 декември 2007 - 18:31
Бре..............тез готини ша дойдат
.
#13
Публикувано 08 декември 2007 - 18:32
Зарибяват го!
#14
Публикувано 08 декември 2007 - 18:42
Викаш ше го сецнат ма пьрво да го наведат а ????Гледах една тубичка вазелин при моите механици,питам ТВА ЗА КВО Е / мажат разни гумени гадости с тва ма се правя на утепан / ................ЗА КЛИЕНТИ БАЦЕ
.
#15
Публикувано 08 декември 2007 - 18:55
Абе плюх си аз 3 пъти в пазвата и се изнесох от там като бит пед...Аре чукам на дърво и ще черпя. Обещавам! Пък тез тампончета ги нямаха-трябвало да ги поръчват ама пропуснах. И друго забравих - нивото на маслото в ск. кутия и дифа. Как да го проверя при моя си механик. Има ли някакви особености/р. ск. кутия/ напр. студено/топло масло...и всъщност кога трябва да го сменя - в БС ми казаха, че едва ли не било за целия пробег на автомобила.Викаш ше го сецнат ма пьрво да го наведат а ????Гледах една тубичка вазелин при моите механици,питам ТВА ЗА КВО Е / мажат разни гумени гадости с тва ма се правя на утепан / ................ЗА КЛИЕНТИ БАЦЕ
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни