ДроселW124 200CE
Started by vlady_07, 29 Nov 2007 - 15:45:20
40 replies to this topic
#1
Posted 29 November 2007 - 15:45
Значи проблема ми е следния колата е Mercedes 200CE 94 г ц новия двигател мисла 4е беше 111 значи колата изведнаж ми качи разхода и зад нея меришеше мн на бензин отидох на диагностика и ми казаха че проблемиъте са дросела давал грешки и температурния датчик кабелите бяха укасили оправи се и ми казаха ако пак качи разхода да сменям дросела искам да питам каде мога да намера дросел подлежи ли на ремонт тоя и ако подлежи каде да отида и колко стрва ако трябва да го копувам ако имате предстажа как да я оправа или каде да я закарам да я видат ми кажете мерси
#2
Posted 29 November 2007 - 15:50
Било е само от датчика - останалото е бла бла според менеЗначи проблема ми е следния колата е Mercedes 200CE 94 г ц новия двигател мисла 4е беше 111 значи колата изведнаж ми качи разхода и зад нея меришеше мн на бензин отидох на диагностика и ми казаха че проблемиъте са дросела давал грешки и температурния датчик кабелите бяха укасили оправи се и ми казаха ако пак качи разхода да сменям дросела искам да питам каде мога да намера дросел подлежи ли на ремонт тоя и ако подлежи каде да отида и колко стрва ако трябва да го копувам ако имате предстажа как да я оправа или каде да я закарам да я видат ми кажете мерси
Свиркай си и си карай колицата
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Posted 29 November 2007 - 16:31
Ама пак качи разхода кабелите не са ги направили хубаво кайете каде да я закарам да ми я направат
#4
Posted 29 November 2007 - 18:37
http://v12uberalles....ator_rewire.htm
Сваляй и сменяй кабелите сам.Ако те е шубе.................не се сещам за друго.
Сваляй и сменяй кабелите сам.Ако те е шубе.................не се сещам за друго.
.
#5
Posted 29 November 2007 - 22:01
Значи дросела не може да е прецакан нещто от тоците е те кабелите на температурния датчика на инжекциона са прегорели и тея на датчика за температурата на водата ще смена жсичко и пак ще хода на диагноцтика
#6
Posted 30 November 2007 - 04:54
Е то тва ясно - нали е '94 лето горката.
.
#7
Posted 07 December 2007 - 18:13
намерих силикохови кабели които издарйат до 160 градоса интересужа ме има ли значение сапротивлението аз ще ги взема сащата дебелина и от каде мога да си намера букси за дузите и кам комутатора и за датчиците или има начин да се разглобат
#8
Posted 07 December 2007 - 18:31
Адаш,
Според мен силиконовата изолация е почти вечна и не променя диелектричните се качества във времето
Трудно се поврежда от топлина
Доста здраво се бори с навта,бензин,масло и други агресори
Колкото за за съпротивлението на проводника-не оказва никакво влияние(просто не участва в пренасянето на ел енергията)
Така ,че не бе трябвало да стане по-лошо
Според мен силиконовата изолация е почти вечна и не променя диелектричните се качества във времето
Трудно се поврежда от топлина
Доста здраво се бори с навта,бензин,масло и други агресори
Колкото за за съпротивлението на проводника-не оказва никакво влияние(просто не участва в пренасянето на ел енергията)
Така ,че не бе трябвало да стане по-лошо
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#9
Posted 07 December 2007 - 18:49
Влад,той май товори за кабелите на свещите,но с този диалект как да го разбере човек.Адаш,
Според мен силиконовата изолация е почти вечна и не променя диелектричните се качества във времето
Трудно се поврежда от топлина
Доста здраво се бори с навта,бензин,масло и други агресори
Колкото за за съпротивлението на проводника-не оказва никакво влияние(просто не участва в пренасянето на ел енергията)
Така ,че не бе трябвало да стане по-лошо
Пич сменяй кабелите с нови Беру и ще ти се оправи разхода.
Успех.
#10
Posted 07 December 2007 - 19:04
До колкото разбирамЗначи дросела не може да е прецакан нещто от тоците е те кабелите на температурния датчика на инжекциона са прегорели и тея на датчика за температурата на водата ще смена жсичко и пак ще хода на диагноцтика
За кабели с по-общо предназначение говори пича
Така поне го разбирам
Пък дори и за свещите да е -само високоволтовите кабели според мен са специфични
Тези по ниската част и управлението са си просто кабели
Според мен е така
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#11
Posted 08 December 2007 - 02:52
Я,че и на мен не ми е ясно.Говориш за окабеляването на мотора или за кабелите на дросела / тоя електронен модел ли е или??? /
http://www.mbclub.ru...t...426&lng=eng
ОПАААА,тва беше оная ПМС система май.
http://www.mbclub.ru...t...426&lng=eng
ОПАААА,тва беше оная ПМС система май.
.
#12
Posted 08 December 2007 - 08:55
значи искам да смена всички кабели по двигатела за6тото изолацията им е изгоряла и се рони и дросела дава грешки в компутара но искам да си намера всички букси като например тея за дузите но маи ще използвам старите дано тожа е проблема
#13
Posted 08 December 2007 - 18:25
А така по-може.Значи е точно това за което аз ти говоря.Моделите от 92 края до около 96 им слагат кабели които на около десетата година им се разграйда изолацията.Комплекта струва около 1000 кинта тук в зависимост от модела.Има писано по темата и то доста,ето ти малко снимки на това как се поправят някои от буксите,не се стряскаж,това е 12 цилиндровия ма кабеляка му е сасхтото говно като твоя и моите 2 / ма моите са нови поне /.
http://v12uberalles.com/MAF_rewire.htm
http://www.mercedess...M104WireHarness
Е ти на моя мотор ка се сменят,какво представляват и какьв им е проблема.Няма как да намеря за твоя мотор,просто го няма модела тук,но всички сменяли казват,че НЯМА как да ги обьркаш тия кабели,няма как да навреш едната букса в другата.
Вади ги тия клечки които са ти останали,трьшкаш ги на масата и почваш кабел по кабел,втора употреба само от катастрофирала кола и то ако са на 30% от цената на новите.
СНИМКИ ако направиш ще е МНОГО ПОЛЕЗНО
http://v12uberalles.com/MAF_rewire.htm
http://www.mercedess...M104WireHarness
Е ти на моя мотор ка се сменят,какво представляват и какьв им е проблема.Няма как да намеря за твоя мотор,просто го няма модела тук,но всички сменяли казват,че НЯМА как да ги обьркаш тия кабели,няма как да навреш едната букса в другата.
Вади ги тия клечки които са ти останали,трьшкаш ги на масата и почваш кабел по кабел,втора употреба само от катастрофирала кола и то ако са на 30% от цената на новите.
СНИМКИ ако направиш ще е МНОГО ПОЛЕЗНО
.
#14
Posted 09 December 2007 - 00:21
аз ги смених ама изникна мн голям проблем понеже се занимавах цял ден след работа до касно и бях скапан
и като сам срязал изолацията на кабелите за дузите да ги смена и не сам си записал коя букса на коя дуза се слага моля накои да ме опати как да разбера
и като сам срязал изолацията на кабелите за дузите да ги смена и не сам си записал коя букса на коя дуза се слага моля накои да ме опати как да разбера
#15
Posted 09 December 2007 - 00:37
Адаш,аз ги смених ама изникна мн голям проблем понеже се занимавах цял ден след работа до касно и бях скапан
и като сам срязал изолацията на кабелите за дузите да ги смена и не сам си записал коя букса на коя дуза се слага моля накои да ме опати как да разбера
Лягай почивай
Утре пичовете ще ти дадат инфо
Без това бая си се потрудил
Поздрави
Щракни некоя снимка
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users