

Публикувано 27 април 2006 - 17:14
Публикувано 27 април 2006 - 17:48
Публикувано 24 септември 2006 - 13:20
Публикувано 24 септември 2006 - 14:35
циркулационна помпа - някои имат функция да ти върти водата през парното и след като угасиш колата, но досега не съм се занимавал да и разбера функциите по подробноА бе момчета искам да попитам на маркуча който отива към бубините за парното има една помпичка- тя за какво е при мене е с отрязан кабел и не занам трябжа ли да я свързвам и къде?
Публикувано 24 септември 2006 - 14:39
Публикувано 24 септември 2006 - 19:51
Публикувано 24 септември 2006 - 20:03
Публикувано 25 септември 2006 - 13:56
Знам че тая циркулационна помпичка рабти след като изгасиш колата. Целта е да завърти водата, ако има опасност от спукване на главата.А бе момчета искам да попитам на маркуча който отива към бубините за парното има една помпичка- тя за какво е при мене е с отрязан кабел и не занам трябжа ли да я свързвам и къде?
Публикувано 25 септември 2006 - 15:34
Публикувано 25 септември 2006 - 18:13
Публикувано 25 септември 2006 - 18:59
Публикувано 29 май 2007 - 09:28
да ви кажа аз какво направих -с клапаните, разглобих ги както са на място като отвинтих болтчетата отгоре и леко ги отделих от основата конусчетата са от бронз така че не ръждясват, пробвах буталата в електромагнитите дали се движат ( антифриз не изтича) и сглобих наново. има три клеми от които средната е маса ,като подавам ток по отделно между средната и една от страничните клеми установих че щракат (отварят).след това на контакт завъртам копчетата на парното на положение синьо докрай( чува се щракане) и поставям буксата - щтраква значи затваря. на положение червено докрай (също щрака) пак опитвам с клемата и не щрака и сега работи перфектно ,само че като се напълни с топла вода докато изстине минава известно време.
Публикувано 29 май 2007 - 10:31
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни