Защо W124/250D не иска да загрее?
Started by bibitkata, 19 Nov 2007 - 19:35:01
62 replies to this topic
#1
Posted 19 November 2007 - 19:35
Имам един невероятен 250 Д, след като му смених вискозитетната перка и радиатора, както и датчика за темперетура на охлаждащата течност колата не иска да загрее, като поработи стрелката на скалата застава на 60 градуса и не мърда от там.
Първото което направих е да сменя отново датчека за охлаждащата течност, нищо - отново 60 градуса. След което намерих схемата какъв ом следва да показва датчика и какво следва да отчита уреда при този ом като темперетура, уви и уреда и датчика си бяха наред.
След което със външен термометър премерих темперетурата на течността, ми беше 65 градуса колкото приблизително показваше в този момент и стрелката на уреда.
Е това е моят проблем, колата неще да загрее повече от 60-65 градуса. Сигурно би требвало да се радвам щото както казва един приятел "те се мъчат да ги накарат да не греят пък ти се мъчиш обратното" обаче нещо ме гложди явно това не е на хубаво треба да си загрева колицата.
Е някои да има идея на какво може да се дължи това?
Благодаря предварително за секи полезен акъл
Първото което направих е да сменя отново датчека за охлаждащата течност, нищо - отново 60 градуса. След което намерих схемата какъв ом следва да показва датчика и какво следва да отчита уреда при този ом като темперетура, уви и уреда и датчика си бяха наред.
След което със външен термометър премерих темперетурата на течността, ми беше 65 градуса колкото приблизително показваше в този момент и стрелката на уреда.
Е това е моят проблем, колата неще да загрее повече от 60-65 градуса. Сигурно би требвало да се радвам щото както казва един приятел "те се мъчат да ги накарат да не греят пък ти се мъчиш обратното" обаче нещо ме гложди явно това не е на хубаво треба да си загрева колицата.
Е някои да има идея на какво може да се дължи това?
Благодаря предварително за секи полезен акъл
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#2
Posted 19 November 2007 - 19:47
Термостата какъв е?Виж на колко градуса отваря.
#3
Posted 19 November 2007 - 20:11
Термостат
#4
Posted 19 November 2007 - 20:39
Извинявам се ,че се вмъквам такаТермостат
Колата е 124-250D-аутомат
Днес забелязах,че температурата на охл течност -спада до около 50-60 градуса салона не маже да се стопли така добре
Въпроса ми е на колко градуса трябва да отваря термостата на дизела(има ли разлика в работните температури между бензин и дизел)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Posted 19 November 2007 - 20:48
Владек,...приятелю,
Дай да оставим локумите,...
Изправния термостат поддържа нормалната работна температура на двигателя,...и тя е много над 50-60 гр/целзий.
А кога отваря и кога не затваря,...се усеща,..осезателно!
Наздраве!
Дай да оставим локумите,...
Изправния термостат поддържа нормалната работна температура на двигателя,...и тя е много над 50-60 гр/целзий.
А кога отваря и кога не затваря,...се усеща,..осезателно!
Наздраве!
#6
Posted 19 November 2007 - 20:53
Имам един, дето искаше да му вдигна разхода,щото му бил много нисък. Теоретически, а и на практика този дизел работи на 80гр., но справката показа че работната температура на 602.962 е 70 градуса. Радвай се че не си на 90 - както го описваш излиза че практически мотора работи перфектно,има правилна центровка и горивна смес и няма нищо запушено по водната риза. По каталог дават термостат 78/85. В заключение - с нов радиатор и виско положението е като от завода. Радвай му се.
#7
Posted 19 November 2007 - 20:53
ИзвиинявайтеВладек,...приятелю,
Дай да оставим локумите,...
Изправния термостат поддържа нормалната работна температура на двигателя,...и тя е много над 50-60 гр/целзий.
А кога отваря и кога не затваря,...се усеща,..осезателно!
Наздраве!
Незадох правилно въпроса
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#8
Posted 19 November 2007 - 21:06
Това исках да попитам -По каталог дават термостат 78/85.Имам един, дето искаше да му вдигна разхода,щото му бил много нисък. Теоретически, а и на практика този дизел работи на 80гр., но справката показа че работната температура на 602.962 е 70 градуса. Радвай се че не си на 90 - както го описваш излиза че практически мотора работи перфектно,има правилна центровка и горивна смес и няма нищо запушено по водната риза. По каталог дават термостат 78/85. В заключение - с нов радиатор и виско положението е като от завода. Радвай му се.
Благодаря ви за инфото
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#9
Posted 19 November 2007 - 21:10
Това исках да попитам -По каталог дават термостат 78/85.
Благодаря ви за инфото
Ти преди да ги смениш нещата на каква температура работеше мотора?
#10
Posted 19 November 2007 - 21:41
И моя не загряваше повече от 50 градуса и след като смених термостата всичко е ОК загрява си нормално на 80 и там седи малко като мине отгоре отваря и пак си показва 80 градуса.Термостата който купх струва 26 лв и отваря
#11
Posted 19 November 2007 - 21:42
И моя не загряваше повече от 50 градуса и след като смених термостата всичко е ОК загрява си нормално на 80 и там седи стрелката,малко като мине отгоре отваря и пак си показва 80 градуса.Термостата който купих струва 26 лв и отваря на 87градуса.
#12
Posted 19 November 2007 - 21:46
Предишния ни беше същия модел, и термостата отваряше на 85* и не мърда оттам...
Колко време я караш докато достигне 60* ??
Поздрави.
Колко време я караш докато достигне 60* ??
Поздрави.
#13
Posted 19 November 2007 - 21:54
Не съм сменял нищоТи преди да ги смениш нещата на каква температура работеше мотора?
Зиме и лете съм карал 190ката-тя ми беше като работна
Като имаше много сняг-Нивата(4Х4-дългата база)
124 съм се возил само и предимно пролет-до зима(примерно на море на уикенд с жената ,по излети с приятелски семейства и тн.)
Сега я няма 190 и 124 пое нейните функции
Не ми се е случвало да зимувам с дизел до сега
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#14
Posted 19 November 2007 - 22:12
Мойта също работи на малко под 80 сега и малко над 80 лятото а като включа клима и е напъна по баир отива и малко над 90, но не съм пипал нищо по нея откак съм я взел. Не забравяйте че не са нови радиаторите а няма как да се прочистят основно - конструкцията им не го позволява и за тези години си има отлагания по лентите, което води до по-лошо КПД.
#15
Posted 19 November 2007 - 22:16
То и моята не грее много. Стрелката застава малко по 80 градуса и толкос. Да се притеснявам ли да не се ли притеснявам мненията са противоречиви. Предполага се че като е внос от ИТАЛИЯ термостата отваря по-рано, за да се охлажда мотора тъй като там е по-горещо. И едни викат сменяй, други викат не сменяй. Инак тези седмедесет и седем или и осем градуса си ги вдига нормално не е нужно да я карам много дълго. Лятото у жегите и с клима стига 90 - 100 градуса. Ама за сега не съм барал нищо и още се чудя, стои си в графата под въпрос.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users