ТемпоматКакво ми трябва за да си сложа темпомат.
Започната от dido77, 14 ное 2007 - 02:32:14
60 мнения по тази тема
#17
Публикувано 29 май 2008 - 23:40
Бях чел преди няколко дни във форумите на немските колеги с w202, че за моделите с инфрачервения ключ само трябвало лостчето да бъде закачено за букса под или зад таблото. Търся точно къде беше тоя форум
Ето го сайта: http://www.w202-freu...umbauten_6.html
Ако си сигурен веднага купувам едно лостче,кофтито е че моята е преди феис лифта 03.97,а в саита видях до колкото разбрах де че става на коли след 06.97 демек само за феислифнатите.
Гаста е електронна май има комп. може да стане и на моята.
Ако намериш инфо свиркай.
#18
Публикувано 30 май 2008 - 07:56
Баси, и аз се запалих веднага щом видях този коментарБях чел преди няколко дни във форумите на немските колеги с w202, че за моделите с инфрачервения ключ само трябвало лостчето да бъде закачено за букса под или зад таблото. Търся точно къде беше тоя форум
Ето го сайта: http://www.w202-freu...umbauten_6.html
Молба към колегата 'Faca':
- Колега, нище не разбирам от Немски, и молбата ми е да разкажеш малко повече за това как става врътката при w202?
С малко повечко детайли разбира се , за което ще бъда много благодарен
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#19
Публикувано 30 май 2008 - 08:07
Навремето имах Пасат, и впоследствие разбрах, че включването на опцията "темпомат" става с препрограмиране на ECU и закачане на лостче, все пак
не е невъзможно тук варианта да е същия
Пасата беше с "електронен" педал на газта
не е невъзможно тук варианта да е същия
Пасата беше с "електронен" педал на газта
#20
Публикувано 30 май 2008 - 12:10
Трябва да проверя при мен дали я има тази букса.
Доколкото разбрах трябва да се откачи акумулатора, а съм чел че на Ц-класа дава няква грешка и почват да светат всички лампи на таблото,за бензин съм сигурен ма на дизел незнам.
Някои ако го е откачал на дизел да сподели?
Вени-преди карах ГОЛФ-ТДИ при него е като на пасата само лостче си купих, монтирах и програмата се активира чрез ВАГ-КОМ.Има си я в компа. на колата на всички ТДИ.Но при Мерцедес идея си нямам.
Моя е с електронна газ и помпа може и да стане.
Колегата FACA ако може да преведе по подробно от немски че ми куца доста ще съм му благодарен.
Доколкото разбрах трябва да се откачи акумулатора, а съм чел че на Ц-класа дава няква грешка и почват да светат всички лампи на таблото,за бензин съм сигурен ма на дизел незнам.
Някои ако го е откачал на дизел да сподели?
Вени-преди карах ГОЛФ-ТДИ при него е като на пасата само лостче си купих, монтирах и програмата се активира чрез ВАГ-КОМ.Има си я в компа. на колата на всички ТДИ.Но при Мерцедес идея си нямам.
Моя е с електронна газ и помпа може и да стане.
Колегата FACA ако може да преведе по подробно от немски че ми куца доста ще съм му благодарен.
#21
Публикувано 30 май 2008 - 19:42
Светват една-две колега, но като стартираш мотора и след време угасват. Така поне на дизела става-Ц250ТД фейслифта.
Относно сайта, опитвах да преведа инфото с babel fish но не можах много да разбера.
В комплекта нужни части пише и темпомат включително. Дали става само с ръчката и кабелите-и на мен ми е интересно.
Относно сайта, опитвах да преведа инфото с babel fish но не можах много да разбера.
В комплекта нужни части пише и темпомат включително. Дали става само с ръчката и кабелите-и на мен ми е интересно.
#22
Публикувано 01 юни 2008 - 12:56
Общо взето пише, че не е ясно точно кой модел или кой клас (classic, avangarde и тнт.) имат вградена тази функция най-добре да се свали кората над педалите (до лоста за отварянето на предния капак) и да се включи ръчката за темпомата за да може да се провери дали изобщо темпомата на вашата Цетка работи (или има такъв).
Що се отнася до частите:
- Kreuzschlitz-Schraubendreher - Кръстата отверка
- Torx-Schraubendreher TX27 (ca. 6cm lange Ausfьhrung) - Отверка (не знам как се казва на български, ето снимка отверка )
- Innensechskant-Steckschlьssel GrцЯe 10 (oder besser Bit fьr die Ratsche) - Шестограм , големина 10
- Drehmomentschlьssel - Ключ за натягане с който може да се определя точно колко Nm се затяга (пак незнам как се казва)
- Tempomat mit LIMIT-Funktion A 208 545 03 24 ca. 120,00 Euro (Темпомат с Лимит функция) **
- Tempomat ohne LIMIT-Funktion A 202 545 00 24 ca. 85,00 Euro (Темпомат без Лимит)
- Abdeckung: (Нова бленда с дупка за темпомата)
Ohne Verstellbare Lenksдule A 202 462 02 23 +Farbcode ca. 5,00 Euro (Бленда НЕ чупещ волан)
Mit Verstellbarer Lenksдule A 202 460 02 95 +Farbcode ca. 10,00 Euro (Бленда за чупещ волан)
- Schraubensatz fьr Lenkrad A 126 990 03 12 ca. 2,50 Euro (болт за волана, пише че е хубаво да се сложи нов след като оригиналния е отвит!)
** Личното ми мнение за темпомата с лимит функция е, че слагането му ще бъде доста по трудно от "нормалния". Преди време карах един МБ Е220 CDI 2003 година който имаше темпомат с лимит. Направи ми впечатление , че педала на газта е на 2 степени. Като се натисне до долу (2ра степен) Лимит функцията се изключваше. Но нека разбиращите да кажат своето мнение.
За превод ползвайте Google Преводач: цък (не е перфектен но се разбира за какво става на въпрос!)
Що се отнася до частите:
- Kreuzschlitz-Schraubendreher - Кръстата отверка
- Torx-Schraubendreher TX27 (ca. 6cm lange Ausfьhrung) - Отверка (не знам как се казва на български, ето снимка отверка )
- Innensechskant-Steckschlьssel GrцЯe 10 (oder besser Bit fьr die Ratsche) - Шестограм , големина 10
- Drehmomentschlьssel - Ключ за натягане с който може да се определя точно колко Nm се затяга (пак незнам как се казва)
- Tempomat mit LIMIT-Funktion A 208 545 03 24 ca. 120,00 Euro (Темпомат с Лимит функция) **
- Tempomat ohne LIMIT-Funktion A 202 545 00 24 ca. 85,00 Euro (Темпомат без Лимит)
- Abdeckung: (Нова бленда с дупка за темпомата)
Ohne Verstellbare Lenksдule A 202 462 02 23 +Farbcode ca. 5,00 Euro (Бленда НЕ чупещ волан)
Mit Verstellbarer Lenksдule A 202 460 02 95 +Farbcode ca. 10,00 Euro (Бленда за чупещ волан)
- Schraubensatz fьr Lenkrad A 126 990 03 12 ca. 2,50 Euro (болт за волана, пише че е хубаво да се сложи нов след като оригиналния е отвит!)
** Личното ми мнение за темпомата с лимит функция е, че слагането му ще бъде доста по трудно от "нормалния". Преди време карах един МБ Е220 CDI 2003 година който имаше темпомат с лимит. Направи ми впечатление , че педала на газта е на 2 степени. Като се натисне до долу (2ра степен) Лимит функцията се изключваше. Но нека разбиращите да кажат своето мнение.
За превод ползвайте Google Преводач: цък (не е перфектен но се разбира за какво става на въпрос!)
#23
Публикувано 01 юни 2008 - 20:05
Torx-Schraubendreher TX27 (ca. 6cm lange Ausfьhrung) - Отверка (не знам как се казва на български, ето снимка отверка )
абе това е торц 27, ама оттам насетне....
#24
Публикувано 01 юни 2008 - 21:44
(ca. 6cm lange Ausfьhrung) - означава "около 6 см, дълго изпълнение"(или удължение?).абе това е торц 27, ама оттам насетне....
#25
Публикувано 05 юни 2008 - 09:20
Здравейте отново колеги, след като четох няколко дни във форума на колегите с w202 от Германия , се реших да пробвам да сложа това чудо на моята w202-ка. Но като всеки начинаещ "направи си сам" имам въпроси, относно пасването на частите.
Значи, намерих няколко използвани темпомати (ръчки) в ebay но като гледам номерата на частите не съвпадат с тези от форума на германските колеги. Някой може ли да ми каже, дали има възможност да не станат частите ?
Ето няколко линка с ръчките които съм "замерил":
цък
цък
цък
Днес свалих кората над педалите и след няколко минути завиране с главата надолу под волана открих каде е буксата за темпомата . Намира се точно до буксата за запалването т.е. под ключалката за запалването. Човек трябва да се завре отдолу за да я види , защото е добре прикрита .
Сега нямам търпение да си намеря бързо и евтино РЪЧКА
Значи, намерих няколко използвани темпомати (ръчки) в ebay но като гледам номерата на частите не съвпадат с тези от форума на германските колеги. Някой може ли да ми каже, дали има възможност да не станат частите ?
Ето няколко линка с ръчките които съм "замерил":
цък
цък
цък
Днес свалих кората над педалите и след няколко минути завиране с главата надолу под волана открих каде е буксата за темпомата . Намира се точно до буксата за запалването т.е. под ключалката за запалването. Човек трябва да се завре отдолу за да я види , защото е добре прикрита .
Сега нямам търпение да си намеря бързо и евтино РЪЧКА
#26
Публикувано 10 юни 2008 - 13:02
И аз разглобих моята кора но букса не намерих,може да несъм я видял.
Ако си снимал ще е супер.Ръчката мисля че трябва да е с номерата поснати в темата за да работи.
Пак ще я разглобя че точно там дето казваш маи не огледах подробно.
Ако тръгнеш да монтираш снимай ще е много полезно инфо.
Ако си снимал ще е супер.Ръчката мисля че трябва да е с номерата поснати в темата за да работи.
Пак ще я разглобя че точно там дето казваш маи не огледах подробно.
Ако тръгнеш да монтираш снимай ще е много полезно инфо.
#27
Публикувано 10 юни 2008 - 13:22
Сега отивам да купя една нова ръчка от мерцедес , ако стане ще я върна и ще я заменя с употребявана
Хм, ще изчакам някой друг ден и ще купя от ebay , защото дилъра каза, че тря да го поръча от Германия а като го поръча няма връщане....
16:30
Взех ръчката за темпомата, но какво се оказа, тя с 2 букси . Сложих едната букса на мястото и (на ключалката за запалването) .. но никаква функция. Утре ще ходя да я връщам и да търся друга.
Моля за помощ към хората които имат програмата за частите на мерцедес, да погледнат коя ръчка за темпомат е с един кабел ... или някой друг знаещ къде се слага 2рата букса.
Ето снимка къде се вкючва точно буксата: цък
Хм, ще изчакам някой друг ден и ще купя от ebay , защото дилъра каза, че тря да го поръча от Германия а като го поръча няма връщане....
16:30
Взех ръчката за темпомата, но какво се оказа, тя с 2 букси . Сложих едната букса на мястото и (на ключалката за запалването) .. но никаква функция. Утре ще ходя да я връщам и да търся друга.
Моля за помощ към хората които имат програмата за частите на мерцедес, да погледнат коя ръчка за темпомат е с един кабел ... или някой друг знаещ къде се слага 2рата букса.
Ето снимка къде се вкючва точно буксата: цък
#29
Публикувано 21 юни 2008 - 18:19
Едва ли ще стане този уикенд. Колегите са на събора във Търново. Аз вече помолих колегата Esper да провери, тъй като и аз имам интерес да го пробвам.
Кажи колега, буксата на ръчката с малък квадратен профил за 6 пина ли е?
Кажи колега, буксата на ръчката с малък квадратен профил за 6 пина ли е?
#30
Публикувано 22 юни 2008 - 11:24
Еми до колкото се сещам , понеже върнах ръчката която купих, кабела който се вкючва в ключалката няма пинове. Пиновете са в самата ключалка а буксата на лостчето е с дупки (женска) и самата букса (на лостчето) е синя! Ще се опитам по-къстно днес да снимам точно входа на ключалката.Едва ли ще стане този уикенд. Колегите са на събора във Търново. Аз вече помолих колегата Esper да провери, тъй като и аз имам интерес да го пробвам.
Кажи колега, буксата на ръчката с малък квадратен профил за 6 пина ли е?
ПС: Още не съм се отказал от темпомата
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни