Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ТемпоматКакво ми трябва за да си сложа темпомат.


  • Please log in to reply
60 мнения по тази тема

#16 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2008 - 20:48

Бях чел преди няколко дни във форумите на немските колеги с w202, че за моделите с инфрачервения ключ само трябвало лостчето да бъде закачено за букса под или зад таблото. Търся точно къде беше тоя форум :0_yahoo:

Ето го сайта: http://www.w202-freu...umbauten_6.html
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#17 dido77

dido77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Брюксел

Публикувано 29 май 2008 - 23:40

Бях чел преди няколко дни във форумите на немските колеги с w202, че за моделите с инфрачервения ключ само трябвало лостчето да бъде закачено за букса под или зад таблото. Търся точно къде беше тоя форум :0_yahoo:

Ето го сайта: http://www.w202-freu...umbauten_6.html


Ако си сигурен веднага купувам едно лостче,кофтито е че моята е преди феис лифта 03.97,а в саита видях до колкото разбрах де че става на коли след 06.97 демек само за феислифнатите.

Гаста е електронна май има комп. може да стане и на моята.

Ако намериш инфо свиркай.
  • 0

#18 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 30 май 2008 - 07:56

Бях чел преди няколко дни във форумите на немските колеги с w202, че за моделите с инфрачервения ключ само трябвало лостчето да бъде закачено за букса под или зад таблото. Търся точно къде беше тоя форум :0_yahoo:

Ето го сайта: http://www.w202-freu...umbauten_6.html

Баси, и аз се запалих веднага щом видях този коментар :icon_coolgrin:
Молба към колегата 'Faca':
- Колега, нище не разбирам от Немски, и молбата ми е да разкажеш малко повече за това как става врътката при w202?
С малко повечко детайли разбира се , за което ще бъда много благодарен :4036:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#19 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 30 май 2008 - 08:07

Навремето имах Пасат, и впоследствие разбрах, че включването на опцията "темпомат" става с препрограмиране на ECU и закачане на лостче, все пак
не е невъзможно тук варианта да е същия
Пасата беше с "електронен" педал на газта
  • 0

#20 dido77

dido77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Брюксел

Публикувано 30 май 2008 - 12:10

Трябва да проверя при мен дали я има тази букса.

Доколкото разбрах трябва да се откачи акумулатора, а съм чел че на Ц-класа дава няква грешка и почват да светат всички лампи на таблото,за бензин съм сигурен ма на дизел незнам.

Някои ако го е откачал на дизел да сподели?


Вени-преди карах ГОЛФ-ТДИ при него е като на пасата само лостче си купих, монтирах и програмата се активира чрез ВАГ-КОМ.Има си я в компа. на колата на всички ТДИ.Но при Мерцедес идея си нямам.

Моя е с електронна газ и помпа може и да стане.


Колегата FACA ако може да преведе по подробно от немски че ми куца доста ще съм му благодарен.
  • 0

#21 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Мнения:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Публикувано 30 май 2008 - 19:42

Светват една-две колега, но като стартираш мотора и след време угасват. Така поне на дизела става-Ц250ТД фейслифта.
Относно сайта, опитвах да преведа инфото с babel fish но не можах много да разбера.
В комплекта нужни части пише и темпомат включително. Дали става само с ръчката и кабелите-и на мен ми е интересно.
  • 0

#22 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юни 2008 - 12:56

Общо взето пише, че не е ясно точно кой модел или кой клас (classic, avangarde и тнт.) имат вградена тази функция най-добре да се свали кората над педалите (до лоста за отварянето на предния капак) и да се включи ръчката за темпомата за да може да се провери дали изобщо темпомата на вашата Цетка работи (или има такъв).

Що се отнася до частите:

- Kreuzschlitz-Schraubendreher - Кръстата отверка
- Torx-Schraubendreher TX27 (ca. 6cm lange Ausfьhrung) - Отверка (не знам как се казва на български, ето снимка отверка )
- Innensechskant-Steckschlьssel GrцЯe 10 (oder besser Bit fьr die Ratsche) - Шестограм , големина 10
- Drehmomentschlьssel - Ключ за натягане с който може да се определя точно колко Nm се затяга (пак незнам как се казва)
- Tempomat mit LIMIT-Funktion A 208 545 03 24 ca. 120,00 Euro (Темпомат с Лимит функция) **
- Tempomat ohne LIMIT-Funktion A 202 545 00 24 ca. 85,00 Euro (Темпомат без Лимит)
- Abdeckung: (Нова бленда с дупка за темпомата)
Ohne Verstellbare Lenksдule A 202 462 02 23 +Farbcode ca. 5,00 Euro (Бленда НЕ чупещ волан)
Mit Verstellbarer Lenksдule A 202 460 02 95 +Farbcode ca. 10,00 Euro (Бленда за чупещ волан)
- Schraubensatz fьr Lenkrad A 126 990 03 12 ca. 2,50 Euro (болт за волана, пише че е хубаво да се сложи нов след като оригиналния е отвит!)

** Личното ми мнение за темпомата с лимит функция е, че слагането му ще бъде доста по трудно от "нормалния". Преди време карах един МБ Е220 CDI 2003 година който имаше темпомат с лимит. Направи ми впечатление , че педала на газта е на 2 степени. Като се натисне до долу (2ра степен) Лимит функцията се изключваше. Но нека разбиращите да кажат своето мнение.

За превод ползвайте Google Преводач: цък (не е перфектен но се разбира за какво става на въпрос!)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#23 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 01 юни 2008 - 20:05

Torx-Schraubendreher TX27 (ca. 6cm lange Ausfьhrung) - Отверка (не знам как се казва на български, ето снимка отверка )


абе това е торц 27, ама оттам насетне....
  • 0

#24 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 01 юни 2008 - 21:44

абе това е торц 27, ама оттам насетне....

(ca. 6cm lange Ausfьhrung) - означава "около 6 см, дълго изпълнение"(или удължение?).
:flagMB new:
  • 0

#25 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юни 2008 - 09:20

Здравейте отново колеги, след като четох няколко дни във форума на колегите с w202 от Германия , се реших да пробвам да сложа това чудо на моята w202-ка. Но като всеки начинаещ "направи си сам" имам въпроси, относно пасването на частите.
Значи, намерих няколко използвани темпомати (ръчки) в ebay но като гледам номерата на частите не съвпадат с тези от форума на германските колеги. Някой може ли да ми каже, дали има възможност да не станат частите ?
Ето няколко линка с ръчките които съм "замерил":
цък
цък
цък

Днес свалих кората над педалите и след няколко минути завиране с главата надолу под волана открих каде е буксата за темпомата :bigemo_harabe_net-110: . Намира се точно до буксата за запалването т.е. под ключалката за запалването. Човек трябва да се завре отдолу за да я види , защото е добре прикрита :kill_myself: .
Сега нямам търпение да си намеря бързо и евтино РЪЧКА :)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#26 dido77

dido77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Брюксел

Публикувано 10 юни 2008 - 13:02

И аз разглобих моята кора но букса не намерих,може да несъм я видял.

Ако си снимал ще е супер.Ръчката мисля че трябва да е с номерата поснати в темата за да работи.

Пак ще я разглобя че точно там дето казваш маи не огледах подробно.

Ако тръгнеш да монтираш снимай ще е много полезно инфо.
  • 0

#27 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2008 - 13:22

Сега отивам да купя една нова ръчка от мерцедес , ако стане ще я върна и ще я заменя с употребявана :0_evil:

Хм, ще изчакам някой друг ден и ще купя от ebay , защото дилъра каза, че тря да го поръча от Германия а като го поръча няма връщане....

16:30

Взех ръчката за темпомата, но какво се оказа, тя с 2 букси :kill_myself: . Сложих едната букса на мястото и (на ключалката за запалването) .. но никаква функция. Утре ще ходя да я връщам и да търся друга.
Моля за помощ към хората които имат програмата за частите на мерцедес, да погледнат коя ръчка за темпомат е с един кабел ... или някой друг знаещ къде се слага 2рата букса.

Ето снимка къде се вкючва точно буксата: цък
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#28 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юни 2008 - 21:31

Някой има ли достъп до сервизните програми на мерцедес или вис номерата да ми каже дали ръчката за темпомат с номер: 2085450424 паства на w202/s202 ?

Моля за бърз отговор , та да знам дали да я купувам и да докладвам дали работи темпомата на моя s202 :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#29 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Мнения:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Публикувано 21 юни 2008 - 18:19

Едва ли ще стане този уикенд. Колегите са на събора във Търново. Аз вече помолих колегата Esper да провери, тъй като и аз имам интерес да го пробвам.
Кажи колега, буксата на ръчката с малък квадратен профил за 6 пина ли е?
  • 0

#30 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юни 2008 - 11:24

Едва ли ще стане този уикенд. Колегите са на събора във Търново. Аз вече помолих колегата Esper да провери, тъй като и аз имам интерес да го пробвам.
Кажи колега, буксата на ръчката с малък квадратен профил за 6 пина ли е?

Еми до колкото се сещам , понеже върнах ръчката която купих, кабела който се вкючва в ключалката няма пинове. Пиновете са в самата ключалка а буксата на лостчето е с дупки (женска) и самата букса (на лостчето) е синя! Ще се опитам по-къстно днес да снимам точно входа на ключалката.
ПС: Още не съм се отказал от темпомата :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни