"Зимен" дизелкак да палим по лесно през зимата
Започната от OgO, 12 ное 2007 - 07:47:58
54 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 януари 2008 - 00:00
Така се КРАДЕ кола,това на собствена аз не бих го направил ако искам да я карам дьлго време.
.
#17
Публикувано 04 януари 2008 - 00:02
?!?!?!?!??! Защо, къде сбърках!?!?!?
Като изключим предозиранто?
Пък и четстно казано, аз не правя планове да я карам повече от още 3 години? Пък и при тея цени на дизела, ако и толкова изкара ще е добре...
Като изключим предозиранто?
Пък и четстно казано, аз не правя планове да я карам повече от още 3 години? Пък и при тея цени на дизела, ако и толкова изкара ще е добре...
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#18
Публикувано 04 януари 2008 - 00:04
...................и врялата вода
.
#19
Публикувано 04 януари 2008 - 00:26
За това време щеше да си дозаредиш акумолатораБързам да споделя днешния си опит от палене на дизел при ниски температури.
Вчера мечока запали без много да се замисли и това ме накара да подходя доста самонадеяно днес.
Сутрината се пробвах без помощни средства да запаля половин час, докато акукулатора отказа да завърта стартера.
След безброй проклятия си хванах такси. Таксиджита ми сподели, че температурата навън е пониска от вчера - около - 12. Малко късно обаче.
Вечерта ме обхвана вдъхновение и реших, че няма да оставя тая работа така.
На връщане не намерих Кастрол ТДА, затова купих от ШЕЛ (пфу) "Diesel Depresser" - прозрачна течност, чийто мирис поразително напомня на газта, с която ме мажеха против въшки като малък.
и някакъв спрей, който се впръсква във въздухозаборника на въздушния филтър (смърди на ацетон, че не се трае).
И сега процедурата по паленена дизел в голям студ, на полуизтощен акумулатор:
1.-во В тъмното сипах в резервояра 5 пъти!!!! повече от препоръчаната доза "Diesel Depresser" (250гр. вместо 50 гр.) .... ама нямаше как да отлея ...
2. бавно и постепенно облях двигателя с 3 кофи гореща вода + 2 чайника вряла вода за горивната система. Малко гереща вода за акумулатора.
3. Впръсках спрея директно в отвора зад (не пред както е препоръчано) въздушния филтър.
4. Затворих капака на колата, за да остане топлия въздух отдолу.
И о чудо!
На стартера не му се наложи да направи пълен оборот.
Колата си запали само с едно докосване.
Е, после повъртях 2 часа да позарди акумулатора и да се поизпари водата, ноооо като изключим това неудобство май метода ми е приложим.
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#20
Публикувано 04 януари 2008 - 00:37
Аз пък искам да се похваля как при поне 1 изгоряла свещ и температура -7 ... колата запали без дори да се зачуди ураааа
(скоро сипах малко Кастрол ТДА ... може да е изветряло.. ама може и да има малко останало)
(скоро сипах малко Кастрол ТДА ... може да е изветряло.. ама може и да има малко останало)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#21
Публикувано 04 януари 2008 - 00:37
Или ако ти е на двора си купи едно електрическо одеало,дрьпни един кабел,завивай мотора и у контакта.Пей сьрце,на Драгалевци така се правеше едно време.Врялата вода и студа могат само беля да ти направят,да не говорим какво става като замрьзне водата след това - кабели,снадки,помпи.....................стискай палци.
.
#22
Публикувано 04 януари 2008 - 09:30
Това с предозирането на добавката май не е добра идея.
Казвам "май" защото аз лично никога не съм ползвал такава.
Във фиат форума обаче миналата година беше модерно - яко се прокламираше че от много, глава не боли.
Да ама лятото много авансатори се подмениха, защото протекоха.
И то при хората, които бутаха добавки на принципа "Да има!"
Колкото до паленето - не успя да ме изненада с нищо мечока тая зима.
Първа зима ми е с него и е малко да кажа, че отново съм очарован от тая кола.
Казвам "май" защото аз лично никога не съм ползвал такава.
Във фиат форума обаче миналата година беше модерно - яко се прокламираше че от много, глава не боли.
Да ама лятото много авансатори се подмениха, защото протекоха.
И то при хората, които бутаха добавки на принципа "Да има!"
Колкото до паленето - не успя да ме изненада с нищо мечока тая зима.
Първа зима ми е с него и е малко да кажа, че отново съм очарован от тая кола.
#23
Публикувано 04 януари 2008 - 09:33
?!?!?!?!??! Защо, къде сбърках!?!?!?
Като изключим предозиранто?
Пък и четстно казано, аз не правя планове да я карам повече от още 3 години? Пък и при тея цени на дизела, ако и толкова изкара ще е добре...
Привет и от мен
Това с водата си е жив линч на колата - да не говорим че това си ти е личната, за това че си я предозирал не е много добре защото може да има кофти последствия, а това със спрея по-добре не го повтаряй повече
Сега да се върнем малко по напред в темата - спасението за палене при ниски температури според мен е следното, и има гаранция за успех:
1.Нови подгревни свещи - старите може да са здрави, но да не работят добре;
2.Качествено масло с подходящ вискозитет - коляновия вал трябва да се върти леко а не да се удря в образувалата се в следствие от студа грес(маслото визирам)
3.Акумулатор с подходящ ампераж и да е младенец - важно е числото на пусковата мощност;
4.Не е излишно едно чекване на стартера;
5.Зимата зареждай с по-скъпата нафта , т.нар. зимна - разликата в двете е количеството парафин;
6.Замръзването - принципно замръзване няма, замръзва само ако има вода, иначе процеса е сгъстяване на парафина следствие на студа;
7.На всеки 20литра нафта слагай едно шише газ за горене - газта разгражда водата и влиза в реакция с парафина , като не му позволява да се свързва, натрупва и отлага!
Пробвай и да видим
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#24
Публикувано 04 януари 2008 - 09:53
Привет и от мен
Това с водата си е жив линч на колата - да не говорим че това си ти е личната, за това че си я предозирал не е много добре защото може да има кофти последствия, а това със спрея по-добре не го повтаряй повече
Сега да се върнем малко по напред в темата - спасението за палене при ниски температури според мен е следното, и има гаранция за успех:
Идеално, обаче забрави да споменеш новия горивен филтър.
За вискозитета си много прав - аз лично не очаквах толкова видим и положителен ефект.
Ама от 15W50 на 5W40 като се замисли човек е съвсем нормално да се усеща разликата.
Само с 5 точка не съм много съгласен. В смисъл че това далеч не е гаранция за 100% успех.
Аз съм примера - не карам с Алпин а само с обикновения.
Не че е грешка и да се спазва, де
#25
Публикувано 04 януари 2008 - 10:07
Аз лично зимата на един резервоар нафта изсипвам едно шише газ за горене, досега несъм имал проблеми.
После всяка пролет сменям филтрите слагам нови и пак нема поблем.
поне за мен и при мен това с газта за горене работи.
После всяка пролет сменям филтрите слагам нови и пак нема поблем.
поне за мен и при мен това с газта за горене работи.
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#26
Публикувано 04 януари 2008 - 10:08
Идеално, обаче забрави да споменеш новия горивен филтър.
За вискозитета си много прав - аз лично не очаквах толкова видим и положителен ефект.
Ама от 15W50 на 5W40 като се замисли човек е съвсем нормално да се усеща разликата.
Само с 5 точка не съм много съгласен. В смисъл че това далеч не е гаранция за 100% успех.
Аз съм примера - не карам с Алпин а само с обикновения.
Не че е грешка и да се спазва, де
Е , случва се човек да забрави - наистина горивния филтър съще е важно да е нов, както и този дето е на ГНП-то!
Относно петата точка - просто та ч част от правилата за успеха, пак казвам не щото е кой знае колко по-добра, а защото има по-малко количество парафин на единица обем
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#27
Публикувано 04 януари 2008 - 10:42
Задължително газ за осветление,добавка до скоро карах една на Лики моли но свърши и цега съм с една на Хелиос ,двутактово масло и нема яд.По принцип и лятото карам с добавка и масло.
#28
Публикувано 04 януари 2008 - 12:19
[quote name='OgO' date='Jan 3 2008, 11:55 PM' post='88738']
Бързам да споделя днешния си опит от палене на дизел при ниски температури.
Вчера мечока запали без много да се замисли и това ме накара да подходя доста самонадеяно днес.
Сутрината се пробвах без помощни средства да запаля половин час, докато акукулатора отказа да завърта стартера.
След безброй проклятия си хванах такси. Таксиджита ми сподели, че температурата навън е пониска от вчера - около - 12. Малко късно обаче.
Вечерта ме обхвана вдъхновение и реших, че няма да оставя тая работа така.
На връщане не намерих Кастрол ТДА, затова купих от ШЕЛ (пфу) "Diesel Depresser" - прозрачна течност, чийто мирис поразително напомня на газта, с която ме мажеха против въшки като малък.
и някакъв спрей, който се впръсква във въздухозаборника на въздушния филтър (смърди на ацетон, че не се трае).
И сега процедурата по паленена дизел в голям студ, на полуизтощен акумулатор:
1.-во В тъмното сипах в резервояра 5 пъти!!!! повече от препоръчаната доза "Diesel Depresser" (250гр. вместо 50 гр.) .... ама нямаше как да отлея ...
2. бавно и постепенно облях двигателя с 3 кофи гореща вода + 2 чайника вряла вода за горивната система. Малко гереща вода за акумулатора.
3. Впръсках спрея директно в отвора зад (не пред както е препоръчано) въздушния филтър.
4. Затворих капака на колата, за да остане топлия въздух отдолу.
=====================================================================
Патил съм и аз с един Форд Транзит. Аз правя така - зареждам само на OMV Alpin дизел. Нека си приказват хората, но този дизел идва от рафинерия в Румъния и има добавките. Малко е по-скъп, ама като не ти създава проблеми.....
Много съвети, ама ако нещо не ти е в ред или нямаш компресия, спасява те само спрея. Той е напълно безопасен, но се впръсква съвсем малко количество. Само тсссссс - една секунда. И в смукателя на филтъра да го пръснеш, и зад филтъра - все си е тая. Въртиш веднага, без да подгряваш. Палиш за нула време. Всичките приказки, че ще ти гръмне мотора, че ще ти откъсне болтовете на главата са дивотии. Ако е имало нещо такова, то е било от предозиране. Някога някои автомобили имаха устройства, в които се вкарваше ампула етер, чупеше се там и - палиш..... Спреят ти щади акумулатора и стартера - само внимавай с дозирането. Имай предвид, че при палене със спрей не е нужно кой знае какво развъртане на двигателя и обороти на стартера. Хората не ползват спрей, защото не са запознати с действието му и не знаят как да го използват, пък и и им се свидят няколко лева, а предпочитат да си запалят стартера и да си сринат акумулатора.
Добавките са хубаво нещо, ама ако речеш да ги ползваш, почни през лятото преди смяна на филтъра. Те вдигат всички нечистотии от резервоара и горивната магистрала, запушват какво ли не и хич не е добре да поdскачаш омазан с нафта и да си духаш на ръцете при минус 10 градуса. После зимата като вече ти е чист резервоара - няма проблем.
Бързам да споделя днешния си опит от палене на дизел при ниски температури.
Вчера мечока запали без много да се замисли и това ме накара да подходя доста самонадеяно днес.
Сутрината се пробвах без помощни средства да запаля половин час, докато акукулатора отказа да завърта стартера.
След безброй проклятия си хванах такси. Таксиджита ми сподели, че температурата навън е пониска от вчера - около - 12. Малко късно обаче.
Вечерта ме обхвана вдъхновение и реших, че няма да оставя тая работа така.
На връщане не намерих Кастрол ТДА, затова купих от ШЕЛ (пфу) "Diesel Depresser" - прозрачна течност, чийто мирис поразително напомня на газта, с която ме мажеха против въшки като малък.
и някакъв спрей, който се впръсква във въздухозаборника на въздушния филтър (смърди на ацетон, че не се трае).
И сега процедурата по паленена дизел в голям студ, на полуизтощен акумулатор:
1.-во В тъмното сипах в резервояра 5 пъти!!!! повече от препоръчаната доза "Diesel Depresser" (250гр. вместо 50 гр.) .... ама нямаше как да отлея ...
2. бавно и постепенно облях двигателя с 3 кофи гореща вода + 2 чайника вряла вода за горивната система. Малко гереща вода за акумулатора.
3. Впръсках спрея директно в отвора зад (не пред както е препоръчано) въздушния филтър.
4. Затворих капака на колата, за да остане топлия въздух отдолу.
=====================================================================
Патил съм и аз с един Форд Транзит. Аз правя така - зареждам само на OMV Alpin дизел. Нека си приказват хората, но този дизел идва от рафинерия в Румъния и има добавките. Малко е по-скъп, ама като не ти създава проблеми.....
Много съвети, ама ако нещо не ти е в ред или нямаш компресия, спасява те само спрея. Той е напълно безопасен, но се впръсква съвсем малко количество. Само тсссссс - една секунда. И в смукателя на филтъра да го пръснеш, и зад филтъра - все си е тая. Въртиш веднага, без да подгряваш. Палиш за нула време. Всичките приказки, че ще ти гръмне мотора, че ще ти откъсне болтовете на главата са дивотии. Ако е имало нещо такова, то е било от предозиране. Някога някои автомобили имаха устройства, в които се вкарваше ампула етер, чупеше се там и - палиш..... Спреят ти щади акумулатора и стартера - само внимавай с дозирането. Имай предвид, че при палене със спрей не е нужно кой знае какво развъртане на двигателя и обороти на стартера. Хората не ползват спрей, защото не са запознати с действието му и не знаят как да го използват, пък и и им се свидят няколко лева, а предпочитат да си запалят стартера и да си сринат акумулатора.
Добавките са хубаво нещо, ама ако речеш да ги ползваш, почни през лятото преди смяна на филтъра. Те вдигат всички нечистотии от резервоара и горивната магистрала, запушват какво ли не и хич не е добре да поdскачаш омазан с нафта и да си духаш на ръцете при минус 10 градуса. После зимата като вече ти е чист резервоара - няма проблем.
#29
Публикувано 04 януари 2008 - 13:00
Не знам как е при вас. Виждам че повечето се оплаквате, ползвате добавки и т.н..
Моя мерцедес е 123, 1982 година. 2400 дизел.
Смених всички консумативи преди 2-3 седмици.
Маслото е Fuchs, ако не бъркам името, минерално 15W40, т.е. обикновено.
Нафта зареждам само от Петрол.
Добавки никакви.
Сутрин подгрявам 3 пъти да не мъча двигателя, и паля.
Пали от първия път, веднага.
Колата нощува навън, на северен паркинг над блока, в който живея, В най-горния край на Казанлак, над мен са лозята и гората.
Температурата тази ноще е била поне -18 може и по-ниско.
А, акумулатора ми е ACDelco (може да бъркам името) 92 Ah, на година.
Моя мерцедес е 123, 1982 година. 2400 дизел.
Смених всички консумативи преди 2-3 седмици.
Маслото е Fuchs, ако не бъркам името, минерално 15W40, т.е. обикновено.
Нафта зареждам само от Петрол.
Добавки никакви.
Сутрин подгрявам 3 пъти да не мъча двигателя, и паля.
Пали от първия път, веднага.
Колата нощува навън, на северен паркинг над блока, в който живея, В най-горния край на Казанлак, над мен са лозята и гората.
Температурата тази ноще е била поне -18 може и по-ниско.
А, акумулатора ми е ACDelco (може да бъркам името) 92 Ah, на година.
Dark Inside The Night
#30
Публикувано 04 януари 2008 - 14:29
Колеги преди малко слязох да пробвам , и няма праблеми , но е било бая студено през ноща при 124 ката малко повъртях ама на 1 200 000 -1 300 000 няма начин като се има м предвид ,че е с 20/50 масло ,а А-то запали от раз.За по ситурно сложих по още една бутилка газ.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни