Купил съм 8 литра ATF масло Fuchs отговарящо на спецификацията на MB за моята кола и също филтър, за волана взех оригинално мерцедес 3 опаковки по половин литър + един малък кръгъл филтър и за диференциала взех Castrol EPX Differential 80W-90 бяла опаковка с зелен надпис 2 х един литър.
Имам няколко въпроса относно това какво е хубаво да знам за смяната на тези масла за да мога в сервиза да им следя работата по прецизно ?
1. За да се смени най ефективно на автоматика какво се прави в смисъл от къде се източва ? Кутията ми е модел 722.367.
2. Също и за хидравликата на волана. Сегашното ми масло е червено предполагам ATF и искам да го махна цялото и да сипя оригиналното което съм взел, как да стане пълното източване на старото ?
3. За диференциала като взимах маслото пишеше че е литър и 100 грама, после в някакъв каталог пишеше че е 700гр. и магазина ми казаха че вероятно пише 700гр. защото само толкова можело да се източи от диференциала и другото нямало как ! това така ли е или има начин да се смени цялото ? Това масло Castrol EPX Differential 80W-90 подходящо ли е за моя диференциал ? мисля че нямам никакъв блокаж на диференциала само ETS - но това май не е в диференциала.
Благодаря на всеки който има нерви да ми отговаря на досадните въпроси
