джанти
Започната от KIKO111, 08 ное 2007 - 20:51:04
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 ноември 2007 - 20:51
Джанти от ц-класа стават ли на а-класа
#2
Публикувано 09 ноември 2007 - 09:52
Аз през лятото сложих такива.Гумите са височки и широчки 205/50или55/16 /непомня точно колко бяха/. Имах прблем със задните,опираха при неравности и натоварване.Пролетта ще сложа по-ниски гуми.
#3
Публикувано 09 ноември 2007 - 23:28
Колега незнам ама не съм сигурен че е редно да ти опират. Може и да бъркам ама съм виждал доста А класи с 205 ширина и са нямали проблеми с опиране, а пък на старата А класа веднъж бях натоварен с 4 души плюс багаж и резервоар до горе и не бе клекнала и на мм. Провери си пружините да не са пътници.
Аз в момента съм с 16ки и 50 височина и дори да бяха и 55 пак има доста разстояние до калника.
поздрави
Аз в момента съм с 16ки и 50 височина и дори да бяха и 55 пак има доста разстояние до калника.
поздрави
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#4
Публикувано 10 ноември 2007 - 16:59
Коментара на специалистите бе,че самите джанти са широки. Отпред ми излизат 2 пръста от калника а отзад по-малко,но ...Не си спомням колко бяха 7 или 7,5 .Казаха ми,че не мога да слагам на тях по-тесни гуми от 205.
#5
Публикувано 11 ноември 2007 - 02:41
Ми аз съм с 15-ки и с гуми 195/50 (или бяха 55, не помня точно, а сега не ми се слиза до гаража) и нищо не ми опира (за сега, слава Богу)
Виждала съм и такива дето са им много "изнесени" джантите извън формата на колата, уж било за по-голяма стабилност... незнам до колко е вярно това, но с такива джанти е и по-тежко, а и не изглежда никак естетично колата като цяло.
Малко е като "на свинче - звънче" визията й така.
Виждала съм и такива дето са им много "изнесени" джантите извън формата на колата, уж било за по-голяма стабилност... незнам до колко е вярно това, но с такива джанти е и по-тежко, а и не изглежда никак естетично колата като цяло.
Малко е като "на свинче - звънче" визията й така.
#6
Публикувано 11 ноември 2007 - 13:21
Ами на мен ми харесват малко изнесени. Че дава стабилност дава ама пък натоварва окачването!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#7
Публикувано 11 ноември 2007 - 17:03
Като говориме за "стабилност" всички знаеме какво стана на еленовият тест (elch-test) и защо после е трябвало да пооправят нещата. И са оправени де... ама не е било с изнесени джанти
Ако беше толкова стабилно, те германците просто щяха да им сложат на всички по едни стърчащи джанти и... хайде, кой от къде е.
Така че, това да се опитваш да постигнеш нещо, което не е заложено конструктивно в колата... от умрял - писмо.
Както и самите германци казват: Hubraum ist durch nichts zu ersetzen, es sei denn, durch noch mehr Hubraum.
Така и тука, само с изнесени джанти няма да стане - всичко е за сметка на нещо друго - тежест, разход , дори ако щете и габарити...
Ако беше толкова стабилно, те германците просто щяха да им сложат на всички по едни стърчащи джанти и... хайде, кой от къде е.
Така че, това да се опитваш да постигнеш нещо, което не е заложено конструктивно в колата... от умрял - писмо.
Както и самите германци казват: Hubraum ist durch nichts zu ersetzen, es sei denn, durch noch mehr Hubraum.
Така и тука, само с изнесени джанти няма да стане - всичко е за сметка на нещо друго - тежест, разход , дори ако щете и габарити...
#8
Публикувано 11 ноември 2007 - 18:21
Принципно си права. Това дори се отнася и за тунингите на мотори. Но едни 30мм фланци доста голяма разлика правят във визията. А за стабилността съм си очевидец с корсата. По е стабилна в завойте, но пък умреха още няколко кончета
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#9
Публикувано 17 декември 2010 - 20:26
аз съм с 5,5 джанти и мисля да си сложа 6,5 !
но като гледам в книжката пише че 6.5 може само при 16" цола.
а аз пък обичам дългите пътувания с приятели за това искам да остана с 15" цолови джанти че на тях слагам гуми 195/55/15 !!
въпроса ми е че дали на ширина 6.5 джанти ще му станат на А 170 цди 2002 със гумите 195/55/15 . че не ми се дава пари и за гуми
но като гледам в книжката пише че 6.5 може само при 16" цола.
а аз пък обичам дългите пътувания с приятели за това искам да остана с 15" цолови джанти че на тях слагам гуми 195/55/15 !!
въпроса ми е че дали на ширина 6.5 джанти ще му станат на А 170 цди 2002 със гумите 195/55/15 . че не ми се дава пари и за гуми
#10
Публикувано 05 март 2011 - 09:50
Някой сменял ли е гуми 195/50/15 с 195/65/15 за А170 CDI? Ако някой го е правил ме интересува на практика дали няма да се отрази кофти на колата. В един сайт за гуми проверих, че километража ще отчита по-ниска скорост, предполагам че може и в измерването на разстоянията да има разлика, но това не е проблема - просто си забивам в главата, че карам с 10км./час по-бързо, отколкото ми показва километража и си слагам спирачки за скандали с полицаи. Но понеже дилемата е дали да сложа 195/65/15 или да ги продавам (с което не ми се занимава), искам да знам дали ще има други ефекти, освен с километража. В онзи сайт дават разлика от 6,5мм, което мисля, че е напълно незабележимо за габаритите на колата и по теоретични данни не би трябвало да има проблеми. Затова питам дали някой го е правил на практика в същата посока и има ли някаква разлика.
За модератора: не открих друга по-подходяща тема, а и в тази последния пост е от скоро, макар, че никой не е отговорил все още
За модератора: не открих друга по-подходяща тема, а и в тази последния пост е от скоро, макар, че никой не е отговорил все още
#11
Публикувано 06 март 2011 - 01:11
Някой сменял ли е гуми 195/50/15 с 195/65/15 за А170 CDI? Ако някой го е правил ме интересува на практика дали няма да се отрази кофти на колата. В един сайт за гуми проверих, че километража ще отчита по-ниска скорост, предполагам че може и в измерването на разстоянията да има разлика, но това не е проблема - просто си забивам в главата, че карам с 10км./час по-бързо, отколкото ми показва километража и си слагам спирачки за скандали с полицаи. Но понеже дилемата е дали да сложа 195/65/15 или да ги продавам (с което не ми се занимава), искам да знам дали ще има други ефекти, освен с километража. В онзи сайт дават разлика от 6,5мм, което мисля, че е напълно незабележимо за габаритите на колата и по теоретични данни не би трябвало да има проблеми. Затова питам дали някой го е правил на практика в същата посока и има ли някаква разлика.
За модератора: не открих друга по-подходяща тема, а и в тази последния пост е от скоро, макар, че никой не е отговорил все още
Колега при тебе това няма да стане, разликата е извън допустимите граници.Променяш целия диаметър така.Не гледай само височината.
Изчислява се широчина, височина и диаметър.
Погледни тук http://www.margel.in.../calculator.php
By Batev
#13
Публикувано 06 март 2011 - 10:46
10х и на двамата!
И двата сайта ги видях още преди да пиша, видях, че по разни формули дава недопустима разлика, но не ми се струва чак толкова голяма разлика в см. А от сайта на МВ не мога много да се ориентирам, но размера, който ми трябва, го няма споменат за моя модел. Т.е. виждам, че "официално" не става, обаче разни съветници ми казват - няма проблем.
Честно казано вече веднъж съм го правила този номер на старата ми кола, трябваше да я "вдигна" малко, защото по софийските улици с лунен пейзаж все някъде нещо задирах, а и я карам от хиляда време, когато в София не се паркираше със синя зона и можеше да си качиш колата на който искаш бордюр. Не помня точно какви размери слагах, знам че я вдигнах осезаемо и резултата беше при пълен ляв/десен леко гумата стържеше в бронята. И така, след 7-8 години каране в София, предната броня малко се поразхлопа, счупиха се крайните клипсове, които я държаха и ..... майсторите я вързаха със свински опашки. Последните седмици с непрекъснати валежи - сняг, слънце, пак сняг, пак слънце - ако не знаеш точното местоположение и размер на дупките си загинал. Добре, че минавам само по познати маршрути. При това положение човек почва да измисля разни БГ простотии.
Та на въпроса - ако само ще ми стърже при пълен ляв/десен и ще има разцлика в километража, не е голяма болка.
И двата сайта ги видях още преди да пиша, видях, че по разни формули дава недопустима разлика, но не ми се струва чак толкова голяма разлика в см. А от сайта на МВ не мога много да се ориентирам, но размера, който ми трябва, го няма споменат за моя модел. Т.е. виждам, че "официално" не става, обаче разни съветници ми казват - няма проблем.
Честно казано вече веднъж съм го правила този номер на старата ми кола, трябваше да я "вдигна" малко, защото по софийските улици с лунен пейзаж все някъде нещо задирах, а и я карам от хиляда време, когато в София не се паркираше със синя зона и можеше да си качиш колата на който искаш бордюр. Не помня точно какви размери слагах, знам че я вдигнах осезаемо и резултата беше при пълен ляв/десен леко гумата стържеше в бронята. И така, след 7-8 години каране в София, предната броня малко се поразхлопа, счупиха се крайните клипсове, които я държаха и ..... майсторите я вързаха със свински опашки. Последните седмици с непрекъснати валежи - сняг, слънце, пак сняг, пак слънце - ако не знаеш точното местоположение и размер на дупките си загинал. Добре, че минавам само по познати маршрути. При това положение човек почва да измисля разни БГ простотии.
Та на въпроса - ако само ще ми стърже при пълен ляв/десен и ще има разцлика в километража, не е голяма болка.
#14
Публикувано 06 март 2011 - 19:44
Чакай сега, че не мога да те разбера.
Последно джанти от Ц класа ще слагаш на А-класата, нали?
В такъв случай дай да видим кой модел от Ц-класа конкретно, че са много и различни. Т.е. с различни ширини и различна издаденост спрямо диска/главината: т.нар. ЕТ или Офсет.
После ще ги сравня със стандартните размери на А-класа и ще знам.
Що не си смениш nick-а на нещо по-разумно, напр. името ти... Просто предложение!
Последно джанти от Ц класа ще слагаш на А-класата, нали?
В такъв случай дай да видим кой модел от Ц-класа конкретно, че са много и различни. Т.е. с различни ширини и различна издаденост спрямо диска/главината: т.нар. ЕТ или Офсет.
После ще ги сравня със стандартните размери на А-класа и ще знам.
Що не си смениш nick-а на нещо по-разумно, напр. името ти... Просто предложение!
#15
Публикувано 06 март 2011 - 21:32
Не Коцка ти се бъркаш...автора на темата иска да слага от Ц класа на А класа....а момичето просто иска да премине от 195/50/15 на 196/65/15.
Затова и аз казах, че номера няма да се получи
Затова и аз казах, че номера няма да се получи
By Batev
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни