Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

крушкиако си сложа по силни скрушки


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#16 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
Garage View Garage

Posted 09 November 2007 - 02:41

Я не се самоизмъчвайте, слагайте поголовно ксенони и ще усетите колко години сте карали на тъмно. Просто това е истината, слагаш и проглеждаш. На всичкото отгоре са по 35 вата и щадят алтернатора и прочие..


Аз накрая това направих и сега съм доволен, не може да се сравнява с нито една нормална крушка колкото и да е качествена и силна. Даже и колата ми възприе без проблеми ксенона и не ми свети лампата за изгоряла крушка.
  • 0

#17 ml500

ml500

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Posted 09 November 2007 - 10:16

Аз съм слагал на 3 що-годе нови коли и на нито една не е светкал датчика за грешка в компютъра или изгоряла крушка, май съм имал късмет
  • 0

#18 Двигателист

Двигателист

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 09 November 2007 - 11:48

Аз също споделям горните мнения – халогенната лампа няма никакви шансове пред газоразрядната и постепеннно ще бъде изместена. Напоследък всички виждате значително падане на цените на ксеноновите комплекти, вече има качествени произведени в Южна Корея за около 400-500 лв. (Н1, Н7). Китайските не мога да ги коментирам, гледам има ги и за под 200 лв., но там качеството варира в прекалено широки граници и се получава нищо като тото при купуване на такова нещо. Бракът при някои евтини китайски комплекти достига 50%, но пък някои светят доволно добре. Всичко това кара производителите на халогенни лампи да пускат нови модели, но според мен вече започнаха да се изхвърлят с обявеното светоотдаване. Какво искам да кажа. Взимаме една Осрам +50% (Н7) и четем, какво обявяват официално за нея – 1500 лумена при номинално напрежение. После виждаме, че и +90% има същия светлинен поток. При Н1 наистина има повишение 1720 срещу 1550. При Н4 прави впечатление че мощността е по висока 68/75 вата… Не отричам, че тези лампи наистина светят повече, но процентите с които с играе са направо абсурдни (Филипс също продават +80%). Аз на едната ми кола над година си светя с Осрам Силвърстар, като падът напрежение на лампата е почти равен на пада при генератора. Светят добре, бяло, с добра граница тъмно светло… Едната изкара 8 месеца, другата още работи (карам постоянно на къси), но като се преместя от автомобил с ксенонови лампи, после имам чувството, че карам на габарити. Така че за мен оптималното решение е ксенон на късите (ако са с отделна лампа), и добра халогенна на дългите, но просто трябва да се подбере качествен к-т. Какво имам предвид – добра лампа с прецизен фокус, отклонение тук води до паразитни лъчи които заслепяват насрещните автомобили и лошо осветяване на пътя. Трябва да се знае, че понякога проблема не е в лампата, а във фара – в България доста се купуват евтини фарове (ДЕПО, например) при които лампата не е на правилното място спрямо рефлектора или лещата. Самите лампи е най-добре да са с цветна температура 4300К, за да има максимален светлинен поток. Над 6000К се слагат повече за визия, отколкото за светлина. Другото - качествени баласт-трансформатори и стартери (ако са отделни). Знам, че доста ще ме контрират, че при монтаж на газоразрядни лампи е необходима и уредба за почистване на фаровете и уредба за автоматично управление на нивото… Така е. Но смятам, че при правилно регулирани фарове и съвестна работа с врътката за ниво в купето, можем да се радваме на много светлина без да заслепяваме.
Сега се сещам нещо, което ми направи впечатление преди време – замерване на светлинен поток на халогенна лампа Н7 (+50%, дали беше Осрам, Филипс или Хела, не помня) и газоразрядна Хела на 4500К. Резултата беше 870 лм за халогенната и 3170 лм за газоразрядната! Ксенона дава това което пишат, че дава, а халогена не е +50%, а -50%. Не претендирам, че теста е коректен…
  • 0

#19 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 16 November 2007 - 17:33

абе то ксенон хубаво много свети прави ден за шофьора ама ако знаете тоя срещу вас където идва как ви псува аз на такива където карат с ксенони винаги им пускам дълги и вдигам нивото на фаровете максимално нагоре к`во ся няма само на него да му е като ден я
  • 0

#20 ml500

ml500

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Posted 17 November 2007 - 01:31

абе то ксенон хубаво много свети прави ден за шофьора ама ако знаете тоя срещу вас където идва как ви псува аз на такива където карат с ксенони винаги им пускам дълги и вдигам нивото на фаровете максимално нагоре к`во ся няма само на него да му е като ден я


Ако са ти настроени правилно фаровете, не пречиш на никого
  • 0

#21 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
Garage View Garage

Posted 17 November 2007 - 01:43

абе то ксенон хубаво много свети прави ден за шофьора ама ако знаете тоя срещу вас където идва как ви псува аз на такива където карат с ксенони винаги им пускам дълги и вдигам нивото на фаровете максимално нагоре к`во ся няма само на него да му е като ден я


То като се слага ксенон за да се направи като хората се сменят и стъклата на фаровете защото са различни и затова блести. На моята кола като и сложих ксенон, след това малко регулирах фаровете надолу защото заслепяваха и сега са ок.
  • 0

#22 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 17 November 2007 - 21:13

еми незнам ама на мен много ми блестят и ми заслепяват яко
  • 0

#23 mmitkom

mmitkom

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    mercedes C180 sport cupe

Posted 31 January 2011 - 18:43

Mecedes C180 sportcupe H колко са му крушките?
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users