Силно скърцане като въртя кормилотоПомогнете ми, че се излагам
Започната от RADO Troyan, 04 ное 2007 - 18:26:00
38 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 ноември 2007 - 22:11
Вие ме уплашихте.Майстора го напъва с някаква щанга и ми каза,че няма никакъв луфт.Това дали е нормално?Що се отнася да цената ми предлагаха някакъв италиянски за 23лв.
Дайте ми някакъв съвет за последно.
Дайте ми някакъв съвет за последно.
#17
Публикувано 06 ноември 2007 - 09:33
Няма ли луфт не е толкова страшно но е добре да се смени.
#18
Публикувано 06 ноември 2007 - 10:21
абе аз наскоро сменях и като видях ко излезе направо съжалих че го смених. Стария имаше такава голяма " топка" че не виждам как ще излезе през това улейче. Кой го знае новия на къв хал е. 100 % че няма да изкара 170 000 к.
#19
Публикувано 06 ноември 2007 - 14:17
купи си истински шарнир,защото след 15000км. пак ще се разскьрца.
#20
Публикувано 06 ноември 2007 - 14:27
проверете шарнира сьс щанга,но не дигаите колата на крик
#21
Публикувано 06 ноември 2007 - 15:52
ако не го знаеш от кога е сменяй - не са толкова скъпи а разправията е голяма
аз на старата 190-ка успях да отскубна десния - добре че беше по време на маневри с никва скорост и само изскърца и предницата пропадна
хем на мен почти не ми скърцаше, само в крайно положение и то при качване/слизане от тротоари и темподобни
аз на старата 190-ка успях да отскубна десния - добре че беше по време на маневри с никва скорост и само изскърца и предницата пропадна
хем на мен почти не ми скърцаше, само в крайно положение и то при качване/слизане от тротоари и темподобни
#22
Публикувано 06 ноември 2007 - 17:40
Таъпаците от сервиза дето са ми сменяли шарнирите са ми скъсали маншона, може ли той да скрибуца?
#23
Публикувано 06 ноември 2007 - 18:11
Маншона на шарнира ли?Таъпаците от сервиза дето са ми сменяли шарнирите са ми скъсали маншона, може ли той да скрибуца?
Ако е скъсан със сигурност е от него.
#24
Публикувано 06 ноември 2007 - 19:32
Сега се сещам че последни майстор ми каза че може да изкара зимата и после е пътник. Ама следващия ще е лемфьордер. Тоя беше ДЕЛФИ.
#25
Публикувано 08 ноември 2007 - 20:17
и аз забелязах че когато е студено и мокро(задължително) като завивам на място се появява някаква вибрация в предницата, аз си мисля че може да е от самите гуми като завивам да притъркват понеже нали се получава някакво пречупване на гумите(имам предвид накланянето) дали е от това?
#26
Публикувано 08 ноември 2007 - 20:43
Интересува ме дали според вас може шарнир да се скъса без да скърца преди това. И дали ако има някакви луфтове ще се осети нещо преди да се пребия??? С две думи ако няма скърцане какви са другите признаци на заминал шарнир???
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#27
Публикувано 11 ноември 2007 - 22:34
Колеги,шарнир не е шега работа,знам от личен опит!
Нещо скърца,аз си карам и си пусна музиката,ида при
"майстор",колата е супер.Да ама не,отскубна се шарнира
и то Слава Богу пред вкъщи,почти спрял.Сменяме го и след
месец без никакви признаци се отснубна и другия и пак голям
късмет.Затова по-добре сега 50лева,отколкото по късно повече!
Нещо скърца,аз си карам и си пусна музиката,ида при
"майстор",колата е супер.Да ама не,отскубна се шарнира
и то Слава Богу пред вкъщи,почти спрял.Сменяме го и след
месец без никакви признаци се отснубна и другия и пак голям
късмет.Затова по-добре сега 50лева,отколкото по късно повече!
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#28
Публикувано 16 ноември 2007 - 06:44
и аз забелязах че когато е студено и мокро(задължително) като завивам на място се появява някаква вибрация в предницата, аз си мисля че може да е от самите гуми като завивам да притъркват понеже нали се получава някакво пречупване на гумите(имам предвид накланянето) дали е от това?
Здравейте колеги! Прочетох темата малко късно, но бих искал и аз да споделя за проблем в окачването предполагам на W 124 TЕ.
От скоро забелязах че при завой 90 градусов усещам едно тъпо припукване отпред, като предполагах че може би е от гумите, сиреч приплъзват.
Но, вече си мисля че е по дебела работата... Купих я преди няколко месеца, мина през сервиз за оглед и смяна на масла, но по предницата не беше
открито нищо смущаващо. Това припукване се чува и при ляв и при десен завой. Моля ви ,даите ми съвет !
#29
Публикувано 16 ноември 2007 - 16:15
.... дразнещо скърцане при завиване...
извън или във купето е това скърцане, колега? Прилича ли на звук от триене на гума с метал или на кожа с метал ?
Обръщам се към LYNX , той е спеца:
Моят въпрос е такъв - преди около 9-10 месеца ми прискъцваше нещо точно под волана в купето само звук от триене или на гума или на кожа идващ на 10 см. под ръцете ми - да не е нещо Еърбега, че да ме перне в междувеждието както си карам
И винаги сутрин го правеше за около седмица. Мислих да го пръскам с нещо и докато намеря то спря, щях да минавам и през сервиз да ги питам, ама като изчезна и се отказах защото щяха да ме "отсвирят" и щеше да има бъзици
LYNX , моля те отговори - става дума за W 202 - 96та год.
#30
Публикувано 16 ноември 2007 - 16:42
cetkata, и на мен ми се е случвало сутрин рано когато е много студето един или два пъти това скърцане около волана като триене на пластмаса и метал по-скоро или две пластмаси, но почти веднага изчезва, но аз съм със 124 и нямам еърбег...извън или във купето е това скърцане, колега? Прилича ли на звук от триене на гума с метал или на кожа с метал ?
Обръщам се към LYNX , той е спеца:
Моят въпрос е такъв - преди около 9-10 месеца ми прискъцваше нещо точно под волана в купето само звук от триене или на гума или на кожа идващ на 10 см. под ръцете ми - да не е нещо Еърбега, че да ме перне в междувеждието както си карам
И винаги сутрин го правеше за около седмица. Мислих да го пръскам с нещо и докато намеря то спря, щях да минавам и през сервиз да ги питам, ама като изчезна и се отказах защото щяха да ме "отсвирят" и щеше да има бъзици
LYNX , моля те отговори - става дума за W 202 - 96та год.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни