проблем с паленето на студен двигател
Започната от pepipv, 01 ное 2007 - 13:31:04
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 ноември 2007 - 19:31
Здрасти колега,
че ти до сега за палене "помпал" ли си се на газта? То това стана като жужата, само че там имаше смукач ;-) А за акумулатора, не знам какво общо има с първоначалния описан проблем, то не е, че няма ток да завърти, а че върти и не пали...
Поздрави,
-Николай
че ти до сега за палене "помпал" ли си се на газта? То това стана като жужата, само че там имаше смукач ;-) А за акумулатора, не знам какво общо има с първоначалния описан проблем, то не е, че няма ток да завърти, а че върти и не пали...
Поздрави,
-Николай
#17
Публикувано 06 ноември 2007 - 00:54
И аз го имам същия проблем 190Е 2.0 механична инжекция. Когато е студена и я запаля трябва да изчакам поне 40 - 50 секунди за да трагна ,инак подам ли газ се дави ,иначе всичко е ок като позагрее.
MB 190E 2.0i 122Hp KLIMA
#18
Публикувано 06 ноември 2007 - 11:45
Здрасти колега,
че ти до сега за палене "помпал" ли си се на газта? То това стана като жужата, само че там имаше смукач ;-) А за акумулатора, не знам какво общо има с първоначалния описан проблем, то не е, че няма ток да завърти, а че върти и не пали...
Поздрави,
-Николай
Да, с помпане ставаше иначе стои на завъртян ключ и не се пали. Но това с проблема с паленето ми се появи наскоро. Преди си зажъртя и запаля без помп.
Най - вероятно със смяната на свещите се реши проблема. Сега пали супер!
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#19
Публикувано 07 ноември 2007 - 16:09
Оп проблем!
Днес не бе толкова студено, но запалих оставих я да работи и почнах да чистя стъклата. Пуснах парното на 1 степен.
като приключих седнах си вътре дадох газ и мръднах напред за да включа задна скорост и оборотите отидоха на 500 и почти загасна. Дадох пак газ, отпуснах и този път вече наистина загасна. Запалих дадох газ изгасна и пак. Принудих се да запаля и да държа педала за да стоят оборотите на ~1000. Форсирах назад слязох на пътя и не ми загасна, продължих. Като загря оборотите си стоят на ~ 800-900.
И са к'фо?
Един колега ми напомни, че колицата все пак е механична инжекция, което било по хубаво и че е старичка 86 г. и било нормално...
Ако има решение на проблема все пак ше се радвам да го чуя или просто ми кажете какво да погледна и пипна
10х
(190E 2.0)
Днес не бе толкова студено, но запалих оставих я да работи и почнах да чистя стъклата. Пуснах парното на 1 степен.
като приключих седнах си вътре дадох газ и мръднах напред за да включа задна скорост и оборотите отидоха на 500 и почти загасна. Дадох пак газ, отпуснах и този път вече наистина загасна. Запалих дадох газ изгасна и пак. Принудих се да запаля и да държа педала за да стоят оборотите на ~1000. Форсирах назад слязох на пътя и не ми загасна, продължих. Като загря оборотите си стоят на ~ 800-900.
И са к'фо?
Един колега ми напомни, че колицата все пак е механична инжекция, което било по хубаво и че е старичка 86 г. и било нормално...
Ако има решение на проблема все пак ше се радвам да го чуя или просто ми кажете какво да погледна и пипна
10х
(190E 2.0)
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#20
Публикувано 07 ноември 2007 - 16:20
Е за т'ва алтернативните горива са много хубави само в случаите когато се използват правилно !
Не може да палиш, караш и газиш на газ без да помислиш за останалите компоненти необходими за работата на мотора!!!
Това което аз бих направил е една тотална подмяна на доста неща, почистване на дюзи с ултразвук, и накрая една прецизна диагностика на БЕНЗИН !!! След това газ само по "инструкциите от дебелите книги"
Не може да палиш, караш и газиш на газ без да помислиш за останалите компоненти необходими за работата на мотора!!!
Това което аз бих направил е една тотална подмяна на доста неща, почистване на дюзи с ултразвук, и накрая една прецизна диагностика на БЕНЗИН !!! След това газ само по "инструкциите от дебелите книги"
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#21
Публикувано 07 ноември 2007 - 16:21
забравих - хващам бас, че като караш на газ дори са ти прекъснали работата на бензиновата помпа!
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#22
Публикувано 08 ноември 2007 - 10:21
забравих - хващам бас, че като караш на газ дори са ти прекъснали работата на бензиновата помпа!
Дано не си прав и карам на БЕНЗИН от около 500 км вече! Само в Сф.
Работата ми е на 10 км или 7 км зависи кои път ще хвана. И докато загрее за да прехвърля на газ минават 3-4 км и остават 5-6 за да карам "по-евтино" в задръстванията... Понеже ми е първа кола събирам мненията на хората около мен по ?-са с карането от бензин на газ. Е при положение, че карам само на бензин мисля, че разбираш коя страна съм избрал
Сега днес това не се получи. Може би не беше толкова студено ( нямаше какво да чистя от стъклата )
Разкажи ми повече за ТОВА " почистване на дюзи с !!!ултразвук!!! " (Може и на лично ако ти се занимава
Аз ще си купя за 20 лв онзи препарат дето се сипва в резервоара и чисти дюзите и подобрява разхода на бензин
Къде ще ме пратиш и за това "накрая една прецизна диагностика на БЕНЗИН !!!"
А на газ ще карам само на извънградско, например като ходя на Бургас или на мач в провинцията )) - > След това газ само по "инструкциите от дебелите книги"
Разхода ми е ~ 7,5 ако карам кротко :P
Мерси
Иван
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#23
Публикувано 08 ноември 2007 - 11:28
Провери си маркуча който влиза в стъпковия мотор. Не "П"-образния а този за маслените пари. Ако е скъсан може да прави мизерии. Огледай го добре. Провери си центровката и така като гледам може би и дебитомера ти е на път да заминава. Един познат имаше такъв проблем и беше точно от този маркуч.190 е.2.0 пали много трудно като е студен,работи на ниски обороти,като задавен е.когато загрее няма проблеми.това го прави от скоро.не бях сложил и газова уредба още.иначе на газ пали.като запали мени оборотите.
#24
Публикувано 09 ноември 2007 - 23:28
190 е.2.0 пали много трудно като е студен,работи на ниски обороти,като задавен е.когато загрее няма проблеми.това го прави от скоро.не бях сложил и газова уредба още.иначе на газ пали.като запали мени оборотите.
Аз май съм още един от тези, които имат този проблем Най-интересното е, че след като избуших катализатора на моята 190 си пали супер, не се дави като и подам газ и имам чувството че върви като пощуряла блондинка след бизнесмен
#25
Публикувано 10 ноември 2007 - 16:09
Здравеите колеги,маи и аз съм един от вас .Имам 190-ка 2.0,93 год. и от 2 дена не можех да я запаля.Днеска проверих 5-тата дюза и установих 4е не стига ток до нея,пуснах и изкуствено захранване от акумолатора с едно проводниченце и ОООООО ЧУДО запали веднага.Сега обаче остава да разбера причината да не стига захранване до нея.Сигурно утре ще разхвърляме целия инжекцион с Lorinser,за да провериме всички вакуми и уплътнения(щото ми държи 1100 оборота на топъл мотор)за механични повреди и да не смуче въздух от някъде,и след това да я закарам на една хубава диагностика и да се приключва с ремонтите за тая година че много студ хвана.Като разбера какво е било пак ще пиша.Поздрави
#26
Публикувано 10 ноември 2007 - 17:05
Дали ако наистина се махне катализатора ще се оправи това давене в началото което трае 30-40 секунди и е дразнещо???
MB 190E 2.0i 122Hp KLIMA
#27
Публикувано 10 ноември 2007 - 18:02
Да питам и аз нещо.Карам една 124-ка 200Е и тя пали трудно,все едно работи само на един цилиндър.Като поддам газ се оправя.Няма значение дали е студен или топъл двигателя.Този проблем не го прави винаги(от 10 опита половината)Смених свещи,кабели,дист.капачка + палец-а.Имам и нов акумолатор.Правил съм проба да запаля на газ няколко пъти през лятото-няма проблем!Съвет!
#28
Публикувано 10 ноември 2007 - 19:38
Е то няма как да стане по друг начин... Помпата се спира.забравих - хващам бас, че като караш на газ дори са ти прекъснали работата на бензиновата помпа!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни