Към съдържанието

  •  

Снимка

проблем с паленето на студен двигател


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 pepipv

pepipv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 01 ноември 2007 - 13:31

190 е.2.0 пали много трудно като е студен,работи на ниски обороти,като задавен е.когато загрее няма проблеми.това го прави от скоро.не бях сложил и газова уредба още.иначе на газ пали.като запали мени оборотите.
  • 0

#2 zach

zach

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 01 ноември 2007 - 16:28

Аз го имам същият проблем на същият двигател от 5 години вече . Като му дадеш газ се дави . Какво ли не побутнах през това време - без резултат. Добре че бързо загрява , после всичко е без грешка.
  • 0

#3 yadren

yadren

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 01 ноември 2007 - 18:09

Вчера бях на диагностика по същия проблем,оказаха се няколко неща:1.Лоша центровка;2.Биметална пластина ръководеща оборотите на студен мотор беше запекла и 3.Дюзи!Първите две ми ги оправиха за 50лв,а дюзите са 34лв.парчето и още не съм ги сменил!Успех! :kill_myself:
  • 0

#4 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 01 ноември 2007 - 19:16

Вчера бях на диагностика по същия проблем,оказаха се няколко неща:1.Лоша центровка;2.Биметална пластина ръководеща оборотите на студен мотор беше запекла и 3.Дюзи!Първите две ми ги оправиха за 50лв,а дюзите са 34лв.парчето и още не съм ги сменил!Успех! :kill_myself:


не е нормално , аз съм с 1.8 което е почти същият мотор и пали от раз , независимо дали на бензин или на метан , а колегата пропусна и моторчето за празен ход , както и ключето което го включва
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#5 perry

perry

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 01 ноември 2007 - 20:34

Станахме много такива с тоя проблем .Колеги вище дали ви работи 5та дюза ако не Впрасква значи почва ходене по мъките.при мене не стига ток до нея и имам проблем като вашия и 3 месеца вече не мога да разбера от къде е проблема.
  • 0

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 01 ноември 2007 - 21:03

Три месеца е много време,...или не намираш свестен майстор или ти си за ебане!

Бахти майсторите,.... ако немогат да ти проследят две жици къде одат,..да барат меча!
  • 0

#7 pepipv

pepipv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 02 ноември 2007 - 19:53

стъпковият мотор работи.пали трудно,ниски обороти.черен пушек.загрее ли е работи ,даже двигатя не се чува и пали от четвърт.на газ пали веднага,даже да не е пален от седмица.пали веднага като поотворя от горе клапата.няма никакъв проблем тогава.пали и работи равномерно и пушека е синкав.и започна да го прави от 2 седмици.има случай венага пали ,работи и след около 2 минути загасва.даже заредих акумулатора,веднага запали без да се зачуди даже.и работи супер 2 дни.после 2 седмици зор.
  • 0

#8 pepipv

pepipv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 02 ноември 2007 - 20:03

къде е биметалната пластина ,ръководеща оборотите?
  • 0

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 02 ноември 2007 - 21:55

къде е биметалната пластина ,ръководеща оборотите?



Трябва ти добър диагностик,с подходяша апаратура,познания и умения...
И доста време и търпение!
Финанси също!
  • 0

#10 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 02 ноември 2007 - 22:02

Ти изби рибата с тая биметална пластина. Никой не отговаря. В грешка си за управлението на оборотите. Послушай LYNX, знае за какво става дума.
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#11 pepipv

pepipv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 03 ноември 2007 - 09:04

Вчера бях на диагностика по същия проблем,оказаха се няколко неща:1.Лоша центровка;2.Биметална пластина ръководеща оборотите на студен мотор беше запекла и 3.Дюзи!Първите две ми ги оправиха за 50лв,а дюзите са 34лв.парчето и още не съм ги сменил!Успех! :kill_myself:

и сега как е?
  • 0

#12 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 ноември 2007 - 10:31

Ми сега пак не е добре ,,..защото преписваш грешни понятия от грешен източник!
  • 0

#13 560sel

560sel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Мнения:
  • Град:Шумен

Публикувано 03 ноември 2007 - 19:28

черния пушек значи 2 неща или много гориво или пикаещи диузи
  • 0

#14 pepipv

pepipv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 03 ноември 2007 - 21:15

черния пушек значи 2 неща или много гориво или пикаещи диузи

и от къде идва многото гориво?ако е от дюзите няма ли да тресе двигателя?
  • 0

#15 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 05 ноември 2007 - 17:00

Един босичък мерцедесджия да Ви каже нещо
Имам НОВ акум на Монбат с ХАЙ ПАУЪР при запалване (жълт), смених свещите ( На моя модел 190Е трябва да се сменят през 20,000 км ) и пали без да се помпам на газта. И паля винаги на Бензин. ( От 200+ км не карам на газ )
И вече нямам проблеми с паленето :)
*п.п. Аз ги написах тея работи да се похваля, че съм оправил нещо по колата :)
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни