![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/f6fae3c6b5efd99f795074389e5d7d43?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
проблем с паленето на студен двигател
Started by pepipv, 01 Nov 2007 - 13:31:04
27 replies to this topic
#1
Posted 01 November 2007 - 13:31
190 е.2.0 пали много трудно като е студен,работи на ниски обороти,като задавен е.когато загрее няма проблеми.това го прави от скоро.не бях сложил и газова уредба още.иначе на газ пали.като запали мени оборотите.
#2
Posted 01 November 2007 - 16:28
Аз го имам същият проблем на същият двигател от 5 години вече . Като му дадеш газ се дави . Какво ли не побутнах през това време - без резултат. Добре че бързо загрява , после всичко е без грешка.
#3
Posted 01 November 2007 - 18:09
Вчера бях на диагностика по същия проблем,оказаха се няколко неща:1.Лоша центровка;2.Биметална пластина ръководеща оборотите на студен мотор беше запекла и 3.Дюзи!Първите две ми ги оправиха за 50лв,а дюзите са 34лв.парчето и още не съм ги сменил!Успех!
![:kill_myself:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/kill_myself.gif)
#4
Posted 01 November 2007 - 19:16
Вчера бях на диагностика по същия проблем,оказаха се няколко неща:1.Лоша центровка;2.Биметална пластина ръководеща оборотите на студен мотор беше запекла и 3.Дюзи!Първите две ми ги оправиха за 50лв,а дюзите са 34лв.парчето и още не съм ги сменил!Успех!
не е нормално , аз съм с 1.8 което е почти същият мотор и пали от раз , независимо дали на бензин или на метан , а колегата пропусна и моторчето за празен ход , както и ключето което го включва
The Gods Made Heavy Metal
#5
Posted 01 November 2007 - 20:34
Станахме много такива с тоя проблем .Колеги вище дали ви работи 5та дюза ако не Впрасква значи почва ходене по мъките.при мене не стига ток до нея и имам проблем като вашия и 3 месеца вече не мога да разбера от къде е проблема.
#6
Posted 01 November 2007 - 21:03
Три месеца е много време,...или не намираш свестен майстор или ти си за ебане!
Бахти майсторите,.... ако немогат да ти проследят две жици къде одат,..да барат меча!
Бахти майсторите,.... ако немогат да ти проследят две жици къде одат,..да барат меча!
#7
Posted 02 November 2007 - 19:53
стъпковият мотор работи.пали трудно,ниски обороти.черен пушек.загрее ли е работи ,даже двигатя не се чува и пали от четвърт.на газ пали веднага,даже да не е пален от седмица.пали веднага като поотворя от горе клапата.няма никакъв проблем тогава.пали и работи равномерно и пушека е синкав.и започна да го прави от 2 седмици.има случай венага пали ,работи и след около 2 минути загасва.даже заредих акумулатора,веднага запали без да се зачуди даже.и работи супер 2 дни.после 2 седмици зор.
#8
Posted 02 November 2007 - 20:03
къде е биметалната пластина ,ръководеща оборотите?
#9
Posted 02 November 2007 - 21:55
къде е биметалната пластина ,ръководеща оборотите?
Трябва ти добър диагностик,с подходяша апаратура,познания и умения...
И доста време и търпение!
Финанси също!
#10
Posted 02 November 2007 - 22:02
Ти изби рибата с тая биметална пластина. Никой не отговаря. В грешка си за управлението на оборотите. Послушай LYNX, знае за какво става дума.
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#11
Posted 03 November 2007 - 09:04
и сега как е?Вчера бях на диагностика по същия проблем,оказаха се няколко неща:1.Лоша центровка;2.Биметална пластина ръководеща оборотите на студен мотор беше запекла и 3.Дюзи!Първите две ми ги оправиха за 50лв,а дюзите са 34лв.парчето и още не съм ги сменил!Успех!
#12
Posted 03 November 2007 - 10:31
Ми сега пак не е добре ,,..защото преписваш грешни понятия от грешен източник!
#13
Posted 03 November 2007 - 19:28
черния пушек значи 2 неща или много гориво или пикаещи диузи
#14
Posted 03 November 2007 - 21:15
и от къде идва многото гориво?ако е от дюзите няма ли да тресе двигателя?черния пушек значи 2 неща или много гориво или пикаещи диузи
#15
Posted 05 November 2007 - 17:00
Един босичък мерцедесджия да Ви каже нещо
Имам НОВ акум на Монбат с ХАЙ ПАУЪР при запалване (жълт), смених свещите ( На моя модел 190Е трябва да се сменят през 20,000 км ) и пали без да се помпам на газта. И паля винаги на Бензин. ( От 200+ км не карам на газ )
И вече нямам проблеми с паленето
*п.п. Аз ги написах тея работи да се похваля, че съм оправил нещо по колата
Имам НОВ акум на Монбат с ХАЙ ПАУЪР при запалване (жълт), смених свещите ( На моя модел 190Е трябва да се сменят през 20,000 км ) и пали без да се помпам на газта. И паля винаги на Бензин. ( От 200+ км не карам на газ )
И вече нямам проблеми с паленето
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
*п.п. Аз ги написах тея работи да се похваля, че съм оправил нещо по колата
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук
МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана
АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната
, която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана
![:(](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/sad.png)
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users