Mercedes 200E
Започната от VladoBENZ, 19 апр 2006 - 08:50:04
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 април 2006 - 08:50
Пичове, дайде малко инфо за 200Е, тясна лайсна...сега ми изпада една евтина, но...абе искаше ми се нещо по-ново, или купето, но...и тва не е лошо...само ме интересува да ми кажете, как върви...в смисъл в сравнение с 230Е...а и не само с него, аз с 190Д досега...има ли разлика ))
И друго, предполагам евтина поддръжка, какъв е разхода...ако се рязка...? И общо за 124, от онези години, преди 88-а...възможно ли е въобще да е в сносно състояние...
И друго, предполагам евтина поддръжка, какъв е разхода...ако се рязка...? И общо за 124, от онези години, преди 88-а...възможно ли е въобще да е в сносно състояние...
#2
Публикувано 19 април 2006 - 09:51
Виж значи - 124нямам, обаче 190то ми е с този мотор, и на моменти ми се иска нещо по-силно. А като знам че 124 е и доста по-тежка! Иначе върви определено много повече от 190D. А и е по-големия клас
ей това го взех от www.mbclub.ru
200E 5ст.ск.к. 122ps 0-100 11,4 (с кат. 12)
230E 5ст.ск.к. 136ps 0-100 10.4 (с кат. 10.6)
190Е 5ст.ск.к. 122ps 0-100 10.5 (с кат. 11)
190D 5ст.ск.к. 72ps 0-100 18.1
все модели до 88-90г.
там можеш да видиш и другите неща
за поддръжка - някой колега трябва да ти каже
ей това го взех от www.mbclub.ru
200E 5ст.ск.к. 122ps 0-100 11,4 (с кат. 12)
230E 5ст.ск.к. 136ps 0-100 10.4 (с кат. 10.6)
190Е 5ст.ск.к. 122ps 0-100 10.5 (с кат. 11)
190D 5ст.ск.к. 72ps 0-100 18.1
все модели до 88-90г.
там можеш да видиш и другите неща
за поддръжка - някой колега трябва да ти каже
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#3
Публикувано 19 април 2006 - 09:54
Братле, мерси за отговора...аз знам че е слаб за бензинов мотор, но по ме интересуваше точно с 190Д каква е разликата...в смисъл всеки се оплаква че 200Е не върви, хаха, и викам, я, то като мойту
А иначе да те питам, то над 140 сигурно е доста муден, малък е, но до 80 как се държи?
Ааааа, колко ти харчи твоята...и как я караш
А иначе да те питам, то над 140 сигурно е доста муден, малък е, но до 80 как се държи?
Ааааа, колко ти харчи твоята...и как я караш
#4
Публикувано 19 април 2006 - 10:11
По принцип 124-те са тромави в ниските обороти.Ако искаш да усетиш динамика трябва да ги караш над 4000об/мин. но ... разхода отива в небесатаБратле, мерси за отговора...аз знам че е слаб за бензинов мотор, но по ме интересуваше точно с 190Д каква е разликата...в смисъл всеки се оплаква че 200Е не върви, хаха, и викам, я, то като мойту
А иначе да те питам, то над 140 сигурно е доста муден, малък е, но до 80 как се държи?
Ааааа, колко ти харчи твоята...и как я караш
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#5
Публикувано 19 април 2006 - 10:13
Ми зависи, какво разбираме под мудност - бих казал че след 140-150 наистина става муден (ако се набираме яко де) щото тогава се налага да включа четвърта. (като карам спокоен пета още на 80) Иначе до 80 се изстрелва мноого сериозно за тоя двг, така мисля поне, ( 318Е30 и Е36 ги бия, веднъж бих и 320Е30, ама сигурно не беше мн. наред - но ако се дърпаш сменяваш на 5800об мисля няма нужда да ти казвам) ако си я караш кротко с 90-100 и двг.то е ок, на дълъг 6.5 - до 7 (бензин) ако настъпваш ама ако, може и на 15 да отидеш градското е мн. относително, тук в Самоков ми гори 8, в София 10 и отгоре. За поддръжката ако е свястна колата - 20хил съм минал откакто я имам и освен филтри масло и накладки друго не съм пипал (и тампони на двг-то, но те бяха за смяна още като я купих)
Ми това мога да ти кажа, дано нещо ти е полезно
Ми това мога да ти кажа, дано нещо ти е полезно
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#6
Публикувано 19 април 2006 - 10:16
бат Ники абсолютно прав си - но пък след 4000... - от друга страна като караш спокойно 2000об на 5та и 90км - разхода е идеален.По принцип 124-те са тромави в ниските обороти.Ако искаш да усетиш динамика трябва да ги караш над 4000об/мин. но ... разхода отива в небесата
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#7
Публикувано 19 април 2006 - 10:21
Оооо приятелииииии, мерси
За пореден път се убеждавам че това е колата за мен...мерцедес
ами аз така или иначе с дизела над 200 съм на 4-та.........хахахахахахахаха
Значи за едно 15-16 на 100 трябва да се приготвя...а за газ...има ли смисъл?
За пореден път се убеждавам че това е колата за мен...мерцедес
ами аз така или иначе с дизела над 200 съм на 4-та.........хахахахахахахаха
Значи за едно 15-16 на 100 трябва да се приготвя...а за газ...има ли смисъл?
#8
Публикувано 19 април 2006 - 12:24
Моята харчеше макс. 13,5-14 л/100км. газ на градско и 10,5 на извън, но със 140-160км/ч.
Ако някои иска да се бега по светофарите, да си вземе Голф или Е36-ца. Това е кола за возене, а не за състезания м/у скъсани Голфаджии. Двигателя и е достатъчен да се возиш нормално, а по магистралата след като си в обороти да се кефиш даже
Поддръжката и е евтина, това всички го знаят
Ако я взимащ много основно прегледай задният мост и багажника за ръжди!
За мен поне задното окачване е най скъпият ремонт по тази кола, който би могъл да ти се наложи! Да знаеш че 200(102) мотора си харчи масло по около 2л. на 10000км. имам 4-5 познати и всички си го признават. Това да не те плаши можеш да си караш спокоино и така, но ако решиш едни сегменти и лагери за 500-600 лв. ремонтче и караш, блока почти няма да има износване бъди сигурен защото е много здрав! На слука, ако имаш и др. въпроси питай
Ако някои иска да се бега по светофарите, да си вземе Голф или Е36-ца. Това е кола за возене, а не за състезания м/у скъсани Голфаджии. Двигателя и е достатъчен да се возиш нормално, а по магистралата след като си в обороти да се кефиш даже
Поддръжката и е евтина, това всички го знаят
Ако я взимащ много основно прегледай задният мост и багажника за ръжди!
За мен поне задното окачване е най скъпият ремонт по тази кола, който би могъл да ти се наложи! Да знаеш че 200(102) мотора си харчи масло по около 2л. на 10000км. имам 4-5 познати и всички си го признават. Това да не те плаши можеш да си караш спокоино и така, но ако решиш едни сегменти и лагери за 500-600 лв. ремонтче и караш, блока почти няма да има износване бъди сигурен защото е много здрав! На слука, ако имаш и др. въпроси питай
#9
Публикувано 19 април 2006 - 12:40
Мерси Мимо
А дали има сериозни разлики между новите и старите..в смисъл широки, тесни лайстни...като качество говоря...за есктрите е ясно че моята ще е гола
А аз да ти кажа, не я взимам да се меря с голфаджии...аз и с 190-ката го правя хаха, с 124-ка ще е под нивото ми Просто обичам да си настъпвам
А дали има сериозни разлики между новите и старите..в смисъл широки, тесни лайстни...като качество говоря...за есктрите е ясно че моята ще е гола
А аз да ти кажа, не я взимам да се меря с голфаджии...аз и с 190-ката го правя хаха, с 124-ка ще е под нивото ми Просто обичам да си настъпвам
#10
Публикувано 19 април 2006 - 15:49
Ми освен, че при по-новата година се предполага по малка амортизация на колата!? Разлика в изработката не би трябвало да има. Важно е да е запазена самата кола, защото иначе ако си манджия ще се видиш в приключение до като я стегнеш както ти харесва на тебе, от личен опит го знам
#11
Публикувано 19 април 2006 - 15:52
Владо, братко, хич не се лъжи да вземаш 2000 куб. мотор. Просто го усещаш как малко не му достига за да се впише както трябва в градско или извън-градското движение. Единствено на магистралата се отпусках спокойно да го карам моя. 2300 куб. е далеч по-добро решение за мен. А ми се струва че и разхода на гориво е един и същ. Говоря ти за моята която беше 124-ка. Определено в 2300 се крие тая малко повече мощност която и трябва на колата. Съвета ми е да се оглеждаш за такава и да е с механична инжекция, защото за нея газовата е доста по-евтина от другите инжекции. Аз като си продадох колата на 340 000 километра ( по табло ) и сипвах 700 грама масло на 10 000 километра.
#12
Публикувано 19 април 2006 - 16:01
Абе знаеш ли братле, май за разликата между 200 и 230 е точно така, защото първо, няма смисъл от двата, ако наистина няма разлика, и второ, хора с 230 досега не са се оплаквали от динамика, докато с 200 по ги има
Но за мен не ми е проблем, в смисъл аз се плашех да не е много муден, като 200Д
Щом малко не му достига...аз ще го компенсиран с тежък крак
Мерси ви много братлета...
Но за мен не ми е проблем, в смисъл аз се плашех да не е много муден, като 200Д
Щом малко не му достига...аз ще го компенсиран с тежък крак
Мерси ви много братлета...
#13
Публикувано 19 април 2006 - 19:43
Виж сега, аз например моя не съм го видял никога под 15л/100км но и мога да кажа че много го ръчкам. Само някой да се заяде малко и му отвявам плявата ноооо ... 16-17/100. Е все пак е и 6 цилиндровОооо приятелииииии, мерси
За пореден път се убеждавам че това е колата за мен...мерцедес
ами аз така или иначе с дизела над 200 съм на 4-та.........хахахахахахахаха
Значи за едно 15-16 на 100 трябва да се приготвя...а за газ...има ли смисъл?
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#14
Публикувано 19 април 2006 - 19:50
Оооо бате, че ти го кроткаш, 6-ак с такъв разход...бъзикам се естествено, но мисля че е нормално, нашия 300Е преди време харчеше 18-20...пак яко каране...но 4-ка мисля че 16 му е макс
#15
Публикувано 19 април 2006 - 19:55
Абе не знам ама вече се чудя каде да копам за нефтено кладенче че няма изхранванеОооо бате, че ти го кроткаш, 6-ак с такъв разход...бъзикам се естествено, но мисля че е нормално, нашия 300Е преди време харчеше 18-20...пак яко каране...но 4-ка мисля че 16 му е макс
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни