Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

F1 преди сезон 2008коментари, инфо, интервюта, клюки ;-))


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#16 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 07 януари 2008 - 19:15

Това са новите шампиони за 2008 година във F1!!!!!


McLaren MP4-23


Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

http://www.formula.h...5_10_resize.jpg

http://www.formula.h...9_10_resize.jpg

http://www.formula.h...5_10_resize.jpg

http://www.formula.h...4_10_resize.jpg




McLaren Mercedes представи в понеделник новия MP4-23, с който отборът ще се състезава във Формула 1 през сезон 2008. Щутгарт бе домакин на официалното събитие.
В неделя Ferrari презентира F2008, но само ден по-късно основният съперник за шампионската титла McLaren извади и своя коз. След катаклизмите в отбора през сезон 2007 представянето на MP4-23 премина значително по-скромно спрямо миналогодишното, което разтърси Валенсия. MP4-23 разполага с удължено междуосие спрямо своя предшественик. Визуално новият автомобил се отличава от MP4-22 с по-издължения нос. Характерният мостов елемент на предното крило, който McLaren представи през миналия сезон липсва. Също както при F2008, с оглед на новите изисквания по отношение на безопасността, зоните за защита около каската на пилота са по-високи. Скоростна кутия е напълно нова, като корпусът и е изработен от въглеродни влакна.

Странно съвпадение маркира официалната презентация в Щутгарт. „Днес Люис има рожден ден, дали няма да берем ядове… Той става на 23, ще кара новия MP4-23, а върху него ще се откроява номер 23. И все пак, мисля, че това е по-скоро случайно съвпадение, а не лош знак.”, коментира босът на отбора сър Рон Денис.

Въпреки че McLaren понесе страхотен удар през 2008 година, Денис е уверен, че отборът бързо ще си върне традиционното място в челото. „Това е година, в която трябва да гледам единствено напред и бъдете сигурни, ние го правим. Няма да губим време, за да жалеем по миналото. Всеки един от компанията влага всички възможни усилия, за да имаме конкурентен състезателен автомобил, автомобил, който непрестанно ще се развива и който ще приеме съвсем нови форми за старта на сезона.”
  • 0

#17 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 09 януари 2008 - 17:17

Днес в 9:05 централно европейско време MP4-23 дебютира на писта. Зад волана на новия болид на McLaren застана тестовият пилот на отбора Педро де ла Роса.
Шейкдаунът на MP4-23 e част от тридневна тестова програма на Сребърните стрели, която стартира днес на „Херес".

Хейки Ковалайнен ще поеме следобед задълженията на Педро де ла Роса. 26-годишният финландец ще кара за първи път автомобил на McLaren, след като се присъедини към отбора на Рон Денис едва в края на миналата година.

Люис Хамилтън ще замени Ковалайнен в четвъртък. Британската звезда ще кара и в петък. След края на индивидуалната подготовка McLaren ще продължи програмата си с колективните тестове на „Херес", предвидени за идната седмица.




Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение
  • 0

#18 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 10 януари 2008 - 21:25

McLaren Merecedes представи MP4-23 този понеделник в музея на Mercedes-Benz в Щутгарт. Само два дена по-късно болидът на Сребърните стрели вече бе на пистата. Педро де ла Роса и Хейки Ковалайнен навъртяха първите километри за новата машина на „Херес“ в Южна Испания.
Два автомобила бяха подготвени за старта на тестовата програма на MP4-23 в сряда. Педро де ла Роса седна зад волана на шаси 1 в 09:05 централно европейско време, а Хейки Ковалайнен излезе от гаража с шаси 2 в 14:19. Автомобилът на испанеца бе този, който дефилира в Щутгарт на 7 януари. Инженерите в McLaren Technology Centre завършиха работата по него в неделя следобед, след което бе транспортиран от Уокинг до Щутгарт. Два часа след полунощ във вторник MP4-23 напусна музея на Mercedes, за да се отправи към пистата „Херес“. На следващата сутрин в Испания екипът на Сребърните стрели стартира подготовката за предстоящите тестове.

Автомобилът на Хейки потегли от базата на отбора в Уокинг директно към „Херес“ във вторник. Логистичният екип на McLaren направи всичко възможно, за да може болидът да пристигне максимално рано в Испания. Още в 6:00, когато летището бе отворено, и вторият MP4-23 се озова на испанска територия. По време на предобедната сесия, за която отговорност носеше Педро де ла Роса, тестовият тим на McLaren работи активно върху настройките на машината на Хейки, за да може финландецът да се появи на пистата в 14:19.

През тази седмица единствено McLaren ще тества на „Херес“. Успоредно с тестовата програма Сребърните стрели ще подготвят фотографиите и клиповете за новия болид. Въпреки това акцентът ще бъде поставен върху запознаване с автомобила и проверка на базисните системи. McLaren ще поднови подготовката си за сезон 2008 на 16 януари отново на „Херес“, за да я продължи на 22 януари във Валенсия.

Хейки Ковалайнен

Чувствах се прекрасно тази сутрин зад волана на MP4-23. Това бе първата ми сесия като пилот на Vodafone McLaren Mercedes. Винаги съм се наслаждавал деня, в който автомобилът излиза за първи път на пистата. Атмосферата е уникална, макар и леко напрегната, очакването е голямо. Първите ми впечатления са положителни. Имаме подробен план по отношение на развойната дейност за предстоящите два месеца. Резултатите от първия тест са добра отправна точка. Днес имах възможност да се запозная и с тестовия тим. Това е добре, защото през следващите няколко седмици непрекъснато ще бъдем заедно.

Педро де ла Роса

Заедно с Хейки навъртяхме 69 обиколки, което е едно отлично начало. Автомобилът се държеше добре, като цяло съм доволен от резултатите. За втори път имам честа да карам пръв новия болид на McLaren, това е и осмата кола на Сребърните стрели, с която съм имал досег. Страшно се радвам, че участвам в проекта MP4-23 от самото му начало, тъй като постепенно научавам всяка една особеност на автомобила, разбирам как реагира на промените, което е изключително важен елемент в тестовите програми на всеки един отбор. Предсезонната подготовка е най-натовареният период от годината за нашия екип. По програма имаме осемнадесет дена за тестове, включително и днес, преди MP4-23 да потегли към Австралия. Междувременно ни очаква много работа, но това съвсем не е проблем с оглед на високата мотивация в целия екип.
  • 0

#19 W116

W116

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 372 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 януари 2008 - 20:49

Мерцедес Бенц са на път да купят мажоритарния дял от Макларън груп, с което реално може да се сложи край на присъствието на Рон Денис във Формула 1.

Евентуалната покупко-продажба изглеждаше доста възможна с представянето на болида на Макларън Мерцедес МР4-23 в Щутгарт. Това бе първият път в 13-годишното партньорство на двете фирми, в който болидът бе представен в дома на Мерцедес. Фактът, че Рон Денис не бе много активен по време на пресконференцията, подхрани спекулациите, че 60-годишният шеф на тима е на път да се пенсионира.

Говорител на тима каза, че засега няма планове за евентуални официални съобщения. Предполага се обаче, че президентът на Макларън Мартин Уитмарш може да замести Денис.

Мерцедес купиха 40 % от Макларън преди осем години за сумата от 300 милиона долара. С това Макларън се превърнаха в първия независим автопроизводител, който създава автомобили за немската компания. Първият им проект бе Mercedes SLR McLaren.

Наскоро бяха продадени още 30 % от Макларън на правителството на Бахрейн, след което Денис и Мансур Оджех останаха с по 15 %. Така с оглед на последните проблеми в тима вероятно може да не е толкова трудно за Мерцедес да се сдобият с контролния пакет.


НАЙ-СЕТНЕ ЩЕ РАЗКАРАТ РОН ДЕНИС!!!! :icon_welldone: :icon_welldone: :icon_welldone: :icon_welldone: :icon_welldone:
  • 0

#20 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Публикувано 13 януари 2008 - 17:03

7-кратният световен шампион Шумахер Публикувано изображение
смята, че пилотите на Ферари - Кими Райконен и Фелипе Маса, ще са двамата основни фаворити за титлата тази година
и по-скоро ще се борят помежду си за отличието, отколкото с някой от съперниковите отбори.
Запитан дали Хамилтън има добър шанс да триумфира тази година, Шумахер отговорил:
"Мисля, че Кими и Фелипе започват сезона от най-силната позиция. Ако погледнете миналия сезон, ще видите, че резултатите на Фелипе също бяха много силни, но просто нямаше никакъв късмет . Мисля, че борбата отново ще бъде между Ферари и Макларън, но БМВ и Рено ще бъдат много по-близо до лидерите и да се борят за трофея".

А колкото до Рон Денис , той е нужен на Макларън все още - особено на Люис Хамилтън.
Без неговата наставническа поддръжка не виждам как англичанинът може да стане дори отново 2ри!
Освен това е важно доколко младостта на Хейки няма да го направи глух за наставленията от бокса...........или поне да забрави за "стратегията" по време на състезанията , така че кракът му да залепне до ламарината в случай , че сънародника му Кими Райконен се изнесе с ферарито напред. С двама финландци - пистата ще стане тясна за останалите!

Вие какво ще направите, аз лично няма да издържа и ще го гоня до дупка тоя Кими :D
  • 0

#21 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 13 януари 2008 - 18:46

Тоя пак се изказва не подготвен, а може и да е прав, ще видим сега какво са измислили от червените камиони да натопят Мерцедес и пак да вземат титлата.

Говоря за онова куцо пиле.
  • 0

#22 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Публикувано 13 януари 2008 - 19:51

Тоя пак се изказва не подготвен, а може и да е прав, ще видим сега какво са измислили от червените камиони да натопят Мерцедес и пак да вземат титлата. Говоря за онова куцо пиле.

Аре сега ако той е неподготвен, не знам друг по-подготвен който да има най-реалната и комплексна представа от колите в Ф1.
Не се комплексирай от победите му и титлите му чак толкова , че да го наричаш - Куцо Пиле :D Все пак това е интервю и като преди боксов мач малко се надъхват боксьорите.

А и Макларън и Ферари на са като Левски vs. ЦСКА - и никога няма да бъде. Погледни от чисто техническата страна. :D
  • 0

#23 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 14 януари 2008 - 14:32

Аре сега ако той е неподготвен, не знам друг по-подготвен който да има най-реалната и комплексна представа от колите в Ф1.
Не се комплексирай от победите му и титлите му чак толкова , че да го наричаш - Куцо Пиле :D Все пак това е интервю и като преди боксов мач малко се надъхват боксьорите.

А и Макларън и Ферари на са като Левски vs. ЦСКА - и никога няма да бъде. Погледни от чисто техническата страна. :D


Колега не се комплексирам от титлите му, защото повечето са му подарени, те и за минали сезон говореха , че Маса е фаворит но какво стана, заека им скри гумите.Шумахер го уважавах като пилот , до момента в който изхвърли Хил от пистата в Австалия на последния старт, направи грешка, която не искаше да си признае и за да стане шампион блъсна Хил.Още повече го намразих когато направи същото и с Вилнйов на Херес в последния старт за годината когато се решаваше титлата.Едно и също нещо се повтаря, което значи че и в двата случая е действал умишено, не мога да се възхищавам на такъв човек.

Един велик човек е казъл"За да се научиш да печелиш, първо трябва да се научиш да губиш"

Сега ще стане същото, ако Макларан тръгне добре ще има наказание за, това че са напомали гумите с Италиански въздух на Монца, или че ползват свинска грес което е забранена, или че техните коли не търкат гумите , или че споилерите им ги карат да летят, или че пилотите на Макларан са пили финланска водка, или че и др.Докато Ферари има подкрепа няма кой да стане шампион, смо едно не разбирам какво толкова има в тея жабари да ги подкрепят.
  • 0

#24 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Публикувано 14 януари 2008 - 18:44

.....сaмо едно не разбирам какво толкова има в тея жабари да ги подкрепят.

ИСТОРИЯ, ТРАДИЦИИ, ВРЪЗКИ, РЕСПЕКТ и мно'о $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

........ а и нали я знаеш оная песен "Какво му трябва на човек .... едно ферари с цвят червен"

Ама споко ! Трябва да има шоу ! Аз съм за това ! и яко каране :D
  • 0

#25 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 14 януари 2008 - 18:55

ИСТОРИЯ, ТРАДИЦИИ, ВРЪЗКИ, РЕСПЕКТ и мно'о $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

........ а и нали я знаеш оная песен "Какво му трябва на човек .... едно ферари с цвят червен"

Ама споко ! Трябва да има шоу ! Аз съм за това ! и яко каране :D


Съгласем съм , че трябва да има шоу ама няма, яко каране има но и да караш яко пак няма да вземеш титлата ако не си червен.
Пък като видя червено и се изприщвам, това ферарист, комунист, цесекар и др. нещо не ги любя.
  • 0

#26 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Публикувано 19 януари 2008 - 01:14

Хейки Ковалайнен казал, че не намира голяма разлика със стария си отбор Рено. :kill_myself:

"Няма голяма разлика между двата тима, но вече мога да усетя малките различия в повечето компоненти от старото ми Рено . Настроен съм позитивно към новата кола, но е твърде рано да покажем на какво сме способни. Всички са приятелски настроени към мен и може би никога през живота си не съм бил по-щастлив"

Чакай бе Хейки, как така
не"усещаш малките различия" ..... :kill_myself:

ами това е Мерцедес ........... да не е Лай*о ...............пардон Рено.

Тва момченче трябва да се поучи от Ралф Шумахер:


Бившият пилот на Тойота във Формула 1 Ралф Шумахер най-вероятно ще кара за Мерцедес-Бенц през 2008 година в Германския шампионат за туристически автомобили (DTM). Малкият Шуми е останал доволен от двудневните тестове на пистата ”Ещорил” в Португалия. 32-годишният Шумахер е направил повече от 100 обиколки с C-класата на Мерцедес-Бенц.
”Колите наистина са много интересни за каране. Само Норберт Хауг (Спортният директор на Мерцедес бел.р.) може да реши дали ще подпиша за 2008 година. Следващата седмица ще имаме среща. Колите са много добри, особено при високоскоростните завои, а и двигателят е на много високо ниво”

Май във Формула 1 не са му плащали за нищо? Времената му били добри, да видим какви ще ги заформи в (DTM) германецът.

А забравих най важното:
Цената на суперлиценза за участие в шампионата на Формула 1 за всеки пилот е увеличена почти осем пъти. Очаква се това да намали шансовете на много от по-неопитните пилоти да се присъединят към отборите и да тестват през годината.Таксата за участие за един пилот миналата година бе 1690 евро и 447 евро за всяка спечелена точка. От новия сезон лицензът ще струва 10 000 евро и 2000 евро на спечелена точка. Това означава, че ако световният шампион Кими Райконен постигне същите резултати от миналия сезон, за него ще трябва да бъдат платени 230 000 евро, което ще бъде с около 8 пъти повече от миналата година, когато за същите постижения Ферари са платили 30 000 евро.
Черните кончета пък ще дължат за двамата си пилоти общо 428 000 евро.
Няма официално обяснение за поскъпването,
но се смята, че тези действия са предприети, за да се намали текучеството на неопитните пилоти и така да се запази високото ниво на Формула 1.

Я колко нули им наплющяли........ малей :slap:
  • 0

#27 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Публикувано 29 януари 2008 - 23:52

ФИА потвърди информацията, излязла по-рано този месец, за увеличението на суперлиценза за участие на пилотите във Фаормула 1. Причинатa за увеличението, която изтъква президентът на ФИА Макс Мозли, е покриването на разходите по подобряване на сигурността.
Сумата вече ще бъде 10 000 евро + 2000 евро за всяка спечелена точка.
За сравнение миналата година се плащаха по 1725 евро и 456 евро на точка.
"Похарчихме цяло състояние за подобряване на сигурността на пилотите . Те печелят големи пари, така че е нормално и таксата за участие да се промени след работата, която сме свършили за тях", , казал Мозли.

Е ще видим каква сте я свършили - дано няма нещо подобно като на ИМОЛА .... не дай си Боже!

Рон Денис пък отхвърлил възможността да замени досегашния президент на ФИА Макс Мозли. Изборът на новия ръководител на Световната автомобилна федерация ще се състои в Париж през 2009 година. Слуховете около вероятния заместник на Мозли се засилиха, след като той заяви, че не смята цял живот да бъде начело на федерацията и до октомври ще реши дали въобще да се кандидатира отново.
"Никога не съм имал такива намерения - както в миналото, така и сега. Ръководството на Макларън е това, което ме прави щастлив, и не бих го заменил за президентското място на ФИА"- признал Денис.
  • 0

#28 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Публикувано 01 март 2008 - 12:15

Mалко темички за размисъл преди началото на шампионата, въпреки показанията на тестовете на F1 и впечатленията на експертите:

Дали Алонсо и Рено......... или пък BMW ще успеят бързо да настигнат най-бързите в момента.....и се очертае едно суперинтересно първенство ?.......

Как възприемате един нов двубой само между 4ма – от Макларън и Ферари ?.......
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни