Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

F1 преди сезон 2008коментари, инфо, интервюта, клюки ;-))


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 29 October 2007 - 16:09

Новият свет. шампион във Ф1 Кими Райконен започнал бляскавата си кариера на водач с очукана стара Лада. Това разкрил баща му Мати. Кими подкарал на 11-годишна възраст семейната Лада.

...a това е само за VENI: Дотогава той се упражнявал само с карт. :D :D :D

Родителите на Райконен признават, че нямали достатъчно пари. Затова били принудени да избират кое от децата им - Раме или Кими, да продължи с автомобилния спорт. В крайна сметка по-големият Раме отстъпил и позволил на братчето да развие таланта си. - "7 дни спорт"

Ето какво споделил за новия сезон 2008 г. и за променените правила, които ще премахнат напълно тракшън контрола Кими Райконен:
”Този сезон (2007г.) имахме някои трудности да подготвим колата по най-добрия начин. Сега разполагаме с много опитни хора и съм убеден, че ще се представим още по-добре през следващия сезон. Когато дойдох във Формула 1, нямаше тракшън контрол. Смятам, че премахването му ще помогне да правим по-зрелищни битки на пистата догодина, защото ще ни позволи да изпреварваме по-лесно."
================================================================================


Фернандо Алонсо може да подпише договор с отбора на Уилямс за 1 сезон. Сделката може да се окаже ”спасителният бряг” за ибериеца. Екипът на Уилямс използва двигатели на Тойота. Японците отправиха солидна оферта към Фернандо. Испанецът може да подпише само за една година с Уилямс, за да бъде свободен да отиде във Ферари през 2009 година.
От Рено искат Алонсо за три сезона, но двукратният световен шампион се дърпа за такъв договор.
Въпреки новия си контракт с Ферари до 2010 година, Маса ще бъде изпратен в екипа на Торо Росо, който използва двигатели на Ферари. От Рено искат Алонсо за 3 сезона, но той се дърпа за такъв договор:
”Знам какво искам, но не знам дали ще стане. Има някои опции и всичко е въпрос на преговори. Скоро всичко ще стане ясно” коментирал Фернандо.

Така в близко бъдеще може да се оформи следната стартова решетка във Формула 1:
за Сезон 2008
Макларън: Хамилтън и Розберг
Уилямс: Алонсо и Накажима
Ферари: Маса и Райконен
Някъде бях писал, че на испанчето му се ходи във Ферари - сърби го за слава и още повече фенове по целия свят - къде другаде , ако не във Ферари........и кво става то:
за Сезон 2009
Макларън: Хамилтън и Розберг
Ферари: Райконен и Алонсо (не го искам там :angry2: да си 'оди у Рено!)
Уилямс: ? и ?
Торо Росо: Маса и ?
==============================================================================
Ох...много неща станаха , ама поне е яко това следващото ... и да знаете няма в историята на Ф1 пич така маниакален и по голям гъзар от Кими Райконен - то не беше яхта , за колите да не говорим....а сега мотор...
Публикувано изображение
Кими Райконен си направи сам подаръка за спечелената първа титла. Този подарък по принцип не може да се купи от никъде. Уникалният прототип на мотор, тип чопър, на германската фирма Walz Hardcore Cycles със седалище Хокенхайм.
е с мощност от 120 к.с. и е в стил драг, боядисан в цвета на Ферари. Цената му е 120 хил. евро.
Ръчно изработения уникат е с нов, различен от използваните от фирмата, колянов вал и с допълнителни фини настройки Шасито лежи ниско над асфалта, но притежава пневматична система, с която височината му може да се увеличи с 15 см.
Не'ам думи!
  • 0

#2 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 29 October 2007 - 22:24

Шумахер да купи отбор от Ф1 ? Кой отбор?

Публикувано изображение

Менaжера на Михаел Шумахер, Вили Вебер намекнал на журналисти, че немец може да купи отбор от Формула 1. от - F1news на 9 март 2007 изтече това:
Вили Вебер: "Напълно вероятно, че скоро ние ще се заинтересуваме от единия от милиардерите във Ф1, не е ли готов той да продаде на нас своя втори отбор? Михаел никога няма да станет бос на Ферари, но аз мога да си представя, че той ще стане собственик на другия италиянски тим. Шумахер е научен на отговорност, на работа под напрежение и такава роля за него ми е напълно очевидна."

.....фераристи и шумахеристи Публикувано изображение, каква ли ще се заформи ? То шейховете си купуват отбори , айде сега и един принц да не си купи ;)
  • 0

#3 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 30 October 2007 - 13:59

Един поглед към календара на Формула 1 за 2008 година:

16 март: Австралия (Мелбърн)
23 март: Малайзия (Сепанг)
6 април: Бахрейн (Сакхир)
27 април: Испания (Барселона)
11 май: Турция (Истанбул)
25 май: Монако
8 юни: Канада (Монреал)
22 юни: Франция (Мани - Кур)
6 юли: Великобритания (Силвърстоун)
20 юли: Германия (Хокенхайм)
6 август: Унгария (Хунгароринг)
24 август: Европа (Валенсия)
7 септември: Италия (Монца)
14 септември: Белгия (Спа)
28 септември: Сингапур (нощното)
12 октомври: Китай (Шанхай)
19 октомври: Япония (Монт - Фуджи)
2 ноември: Бразилия (Сао Паоло)


От календара отпада пистата "Индианаполис".
  • 0

#4 W116

W116

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 372 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 01 November 2007 - 11:55

Отборът на Ред Бул е новият първи вариант за бившия шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо, ако се откъсне от договора с Макларън Мерцедес, твърди мадридският вестник "Ас". Въпреки че в пространството Рено фигурира като най-вероятен приемник на испанеца, мадридският вестник лансира нова подредба на приоритетите. Според "Ас" Ред Бул е с най-големи шансове, защото притежава огромен бюджет, главен дизайнер е митичният Ейдриън Нюи, а и като цяло тимът върви във възходяща линия. Ако трансферът се осъществи, Алонсо ще вземе мястото на ветерана Дейвид Култард. Втори пилот ще остане Марк Уебър, с когото испанецът бил добър приятел извън пистата. Освен това отборът ползва двигатели Рено, които се ползват с добро реноме. Някои от членовете на техническия екип също са откраднати от Рено. В Ред Бул се опитват да привлекат бившия технически директор на Ферари Рос Браун и евентуалното присъствие на отличен пилот като Алонсо ще е допълнителен стимул за британеца, който стои зад успехите на Михаел Шумахер в Бенетон и Ферари.

На второ място в класацията на Алонсо е Тойота, който също разполага с бюджет да си позволи услугите на ексшампиона. Едва след това за испанеца идва възможността да кара за бившия си работодател Рено, твърди "Ас". В същото време агентът на Алонсо - Луис Гарсия, обяви, че клиентът му няма да търси нов отбор, преди да се разбере с Макларън.

"Засега единственият факт е, че имаме договор с Макларън за следващата година", каза агентът. Според испанската преса шефът на Макларън Рон Денис лично търси отбор за Алонсо. Денис обаче ще пусне испанеца само в частен тим като Ред Бул или Уилямс, а не в голям фирмен отбор. Докато трае сагата около бъдещето на Алонсо трансферният пазар ще бъде блокиран.

"Ако знаех, че Алонсо идва при нас, веднага щях да изпратя Рубенс Баричело в Супер Агури", заяви в подкрепа на тази теза шефът на Хонда Ник Фрай.
  • 0

#5 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 01 November 2007 - 17:22

звънни ми на мен телефона ... ама някакси тъй по финлански ми звъни -

- вдигам -

на телефона Хейки ...
'ше ида вика при Хамито догодина да му покажа как се кара с меки гуми, че нещо не ги разбира - знайш как е...

- Знам , знам... - викам

- Той не е шампион, няма да се натиска за 1ви пилот с привилегии , по равно ще караме...

- Идеално, така трябва да е - викам

- Ама ако Кими дърпа напред и аз ще дърпам докато го победя, така правим ние във Финландия! - и затваря.


Пилотът от тима на Рено във Формула 1 - Хейки Ковалайнен (Финландия) потвърдил, че обсъжда своето бъдеще с доста отбори, включително и с Макларън. Ковалайнен се спряга, като евентуален заместник на Фернандо Алонсо, който ще смени отбора си за следващия сезон.
От РЕНО засега пазят мълчание.
Едно обаче е сигурно - нито Ковалайнен, нито съотборникът му Джанкарло Фисикела имат предложение за нов договор.
Преди време имаше интерес от страна на Макларън. На този етап обаче нещата са в застой. До края на годината Хейки има договор с Рено.
- зависи от действията на останалите пилоти каква ще се заформи :bigemo_harabe_net-110: дано пък стане.

На Макларън му отива младостта в лицето на Хамито и Хейки!

- еххх.... мъка...мъка...а...а - лесно ви е на вас! Абе за 2 год. в Макларън ще го поочупят докато (Маса си отива 2009та.) седне редом до батко си Кими в червения болид и готов шампион! То сега така става - отиваш в Макларън , т.е. завършваш ПУЦ-а за шампиони и после като седнеш в едно червено ферари си взимаш изпита с 6ца.... Абе тия 2 отбора не могат един без друг да дишат!
  • 0

#6 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 04 November 2007 - 13:31

Официално: Алонсо си тръгва от Макларън
От Макларън също официално заявиха, че са прекратили договорните си отношения с испанеца, въпреки че от договора му оставаха още 2 години.
Мениджърът Абад и Фернандо Алонсо се върнаха от Великобритания тази седмица където в продължение на 2 дни са водили интензивни преговори с Макларън. В крайна сметка се е стигнало до споразумение (при определени условия-Алонсо да не премине в "заводски" отбор)за разтрогване на контрактa. Според решението нито една от двете страни по договора (Фернандо Алонсо и Макларън) не трябва да заплаща финансова компенсация на другата. Испанецът е свободен да се присъедини към друг отбор. Остава му да реши кой ще е той?

Най-младият световен шампион, който триумфира с Рено през 2005 и 2006 година и бе първият сложил точка на петгодишната хегемония на Ферари и Михаел Шумахер, прекара бурно своя престой в британския тим заради непрестанните си противоречия с ръководството на отбора. Алонсо, който бе третиран като абсолютен лидер в предишния си тим Рено, бе недоволен от непредоставения му статут на пилот №1 в Макларън.
В официално обръщение той слага край на взаимоотношенията си с Макларън, заявявайки, че събитията за него не са се развили по начина, по който е очаквал.
"Още от дете съм искал да се състезавам за Макларън, но понякога в живота нещата не се развиват по най-добрия начин за теб. Все още продължавам да смятам, че Макларън е стахотен отбор. Да, ние имахме своите плюсове и минуси в представянето си през този сезон, което допълнително изостри положението за всички ни. Не е тайна за никого, че не се чувствах като у дома си в този отбор. Много се изговори около това дали не съм бил ощетяван за сметка на Люис. Това не е вярно, тъй като много хора говорят какво ли не в разгара на борбата. В края на деня двамата с Люис винаги разполагахме с един и същ болид и с еднакви равни условия за спечелване на състезания."

Фернандо отправи благодарности към спонсорите на екипа, като им пожела успех в бъдещите им начинания и в кампанията им с Макларън през следващия сезон.

Този развой на събитията едва ли учудва голяма част от обществото, тъй като за бурните взаимоотношения между Алонсо и Рон Денис се заговори още в началото на сезона. Абсолютният крах във връзката помежду им се предполага, че е дошъл след коментарите на двукратния световен шампион, че не е получил уважението, което заслужава, имайки предвид двата си поредни трофея. Ситуацията за него се влоши максимално, особено след смазващото преимущество, с което разполагаше Люис Хамилтън, благодарение на имиджа си и подкрепата на публиката.
За капак на всичко Макларън бяха осъдени по случая "Степнигейт", който беляза най-голямата шпионска сага в историята на Формула 1 през последните няколко десетилетия. Тогава Алонсо заплаши Денис, че има информация, която би разобличила тима пред ФИА. По-късно се разбра и за кореспонденцията между Фернандо и тест-пилота Педро де ла Роса относно секретните данни на Ферари. Денис вече беше предупредил президента на ФИА Макс Молзи, че Алонсо го е заплашвал. Тази повратна точка в шпионския скандал разкри любопитни подробности около цялата “истина” по случая. Денис от своя страна пък заяви още по време на събранието на Световния Автомобилен Съвет, който реши да изхвърли отбора от борбата за констуркторската титла през този сезон, че вече не поддържа каквито и да е контакти със своя пилот. Точката на тази драма бе поставена в решителното състезание за годината в Бразилия, когато, следвайки оплакванията от фаворизиране, ФИА назначи съгледвач на случващото се в бокса на Макларън по време на състезателния уикенд.
Това оказа допълнително влияние върху сагата, като от Макларън отправиха клишираните пожелания към своя вече бивш състезател.

Рон Денис - "Той е страхотен пилот, но поради някакви причини комбинацията между Макларън Мерцедес и Фернандо просто не сполучи".

Спекулациите за това къде ще отиде най-младият световен шампион в историята на спорта продължават. Сред най-актуалните от предложенията към него са офертите на бившия му тим, където спечели двете си титли - Рено. Освен това оферти има и от Ред Бул, Тойота, Уилямс и Хонда. Непотвърдени източници обаче алармират за това, че Фернандо ще реши бъдещето си след Нова година.

  • 0

#7 W116

W116

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 372 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 04 November 2007 - 14:02

Айде прав му път на Галфонсо.
  • 0

#8 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 07 November 2007 - 17:41

Хейки Ковалайнен успя да пробяга пълната дистанция на маратона в Ню Йорк, който се проведе през изминалата неделя. Финландецът се e подготвяl за това събитие в продължение на месеци, като накрая успяl да покрие разстоянието за 3 часа, 36 минути и 56 секунди. Това му постижение му отреди, респектиращото - 5370-то място в крайното класиране.

Лукас ди Граси - пpилотът от GP2 сериите също взе участие и финишира 4848-ми.
Ярно Трули - от пилотите във Формула 1 е взимал също участие в маратона през 2000 година, когато покрива разстоянието за повече от 4 часа.

Стискам палци за Хейки - много ще му отива един Макларън като седне в него! .... и ще се заформи една гонка с Кими - финдланска водка с доматен сок - оххх бабачкоооооо :bigemo_harabe_net-110: Такова издръжливо копеле досега отбора на Макларън е нямал! Не го е ударила още гъзарията, в което Кими е лидер, но може и да го задмине с яхта за милионче и мотори за по 100-200 хил.$ Тия финдланци не си падат много по усмивките, както знаете, ама не знаете как купонясват ... аре че много си отворих устата пак - за тая работа някой ден ще ви разкажа ...

п.с. .....Хейки е роден гр. Суомусалми - Финландия. Живее в Оксфорд ;) - ергенче - бе тя работата е ясна, ами к'о се бави тоя Рон, да не го прекара хиената Бриаторе най-накрая ... и :( после да има прессъобщение от АДто на отбора че взели някой друг!
  • 0

#9 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 09 November 2007 - 19:52

Започна официалната проверка на ФИА по легалността на болида на Макларън за сезон ’08. Тя се провежда в базата на британския тим в Уокинг и се осъществява от група независими правни и технически експерти.
Причината за проверката е заради притежанието на конфиденциална информация на Ферари + глобата от 100 млн. долара + изключване от конструкторския шампионат.
Световният Моторспорт Съвет постанови да се прегледа обстойно бъдещият болид на Сребърните стрели, за да се разбере дали всичко по МР4-23 е легално или пък трябва да бъдат предприети санкции заради употреба на информация от Ферари. В Уокинг експертите проучват компютрите и документи с чертежи на Макларън. Освен това са взели със себе си други данни за по-подробен анализ. Официалното заключение ще бъде оповестено от Световния моторспорт съвет на 7 декември в Монако.
  • 0

#10 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 09 November 2007 - 20:08

Деймън Хил - "Демона" - задава неудобни въпроси към FIA - "Бих искал да разбера как случая между Ферари и Тойота през 2002 г. свърши без наказания?"
Ферари информираха Федерацията по рано тази година за притежанието на секретните документи от Макларън, а британците информираха официалните лица затова, че Рено разполагат пък с техни данни. Бившият световен шампион Деймън Хил изказа мнение по новата шпионска сага във Формула 1, този път свързана с отбора на Рено, като заяви, че поредните спекулации могат да навредят на имиджа на спорта. Преди да коментира действията на Макларън и Рено, Хил се върна към началната фаза на шампионата през изминалата година и към легалността на действията на Скудерията:

"Защо на Ферари бе отправено единствено устно предупреждение затова, че спечелиха състезание с нелегален елемент в автомобила си - "подвижен под" в ГП на Австралия?"

Риторичният въпрос на Хил е от изказване пред медиите на Острова.

"Във Великобритания ние гледаме доста изискано на спорта и сме положително настроени. Ако развоят на събитията не се води по ясно регламентиран и точен начин, то ние просто ще спрем да гледаме. Неяснотата в този спорт е проблем, който съществува от дълги години."

Деймън е убеден, че неговото думи достигат масовата аудитория и много хора го подкрепят в това му мнение.

"Гласът ми не е глас в пустиня. Тук има много хора, които милеят за този спорт. Ние искаме той да бъде честен, за да привлича още хора. Само че, ако допускаме епизоди, като този през лятото нещата не отиват на добре. Последният сезон бе един от най-добрите на Формула 1 от дълго време насам и то вероятно, защото трима пилоти бяха в борбата за титлата. Това допринесе за огромния интерес. Ф1 не се нуждае от противоречия и задкулисни неразбирателства.

Хил обаче все пак не може да си обесни правилата по които ФИА решава да накаже отборите при подобни ситуации.

"Бих искал да разбера как случая между Ферари и Тойота, когато служител на Тойота бе обвинен в индустриален шпионаж, който в крайна сметка се решаваше в съда, не доведе до каквито и да е санкции, подобни на тези, които бяха наложени на тима на Макларън? Останахме със странното впечатление, че отношението към Макларън бе малко по-специално от обикновеното. Начинът, по който се реши, бе крайно противоречив и остави доста съмнения в правотата на ФИА.

В случая между Тойота и Ферари, японците не бяха наказани, тъй като не бяха представени оплаквания от други отбори.
  • 0

#11 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 17 November 2007 - 14:17

И сърбите се уредиха ....кога ще дойде време и за едно българче ........ има ли навити ?

Рено преговаря със Милош Павлович за място в тима през следващата година, съобщиха медиите в западната ни съседка. Новината бе потвърдена и от самия Милош (Шампион от Формула 3 за 2002 г.), който не пожела да коментира дали въпросният тим наистина да е Рено.
"Преговорите с един отбор са към края си. Засега не мога да разкрия за кой тим става въпрос, но всичко ще бъде ясно до две-три седмици. Не бих желал да разкривам името на отбора, повтарям, че всичко ще стане ясно скоро"

Ако бъде ангажиран, сърбинът ще стане първият балкански представител сред най-бързите пилоти на планетата. Имал уверението и на сръбското правителство, че ще получи необходимата помощ. Спонсори са "Нафтна индустрия Сърбийе", Министерството на спорта и "Телеком Сърбия".
  • 0

#12 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 10 December 2007 - 23:45

лошо ... БАТИ ВЕЧЕ НИ'МОЖИ :D

След като кара и в 2те последни изпитания за годината с отбора на Ферари, Шумахер няма да води тестовете на Ферари за 2008 г.

"Титулярните пилоти ще свършат тази работа. Няма да отговарям за това. Аз само ще помагам с моя опит, когато имат нужда", казало Шумито, моля ви се!


т.е няма да работи по развитието на новата кола за сезон 2008 на Ферари. Ами кво ще правиш бе Михаиле ????? От 2 години пари не си харчил, все спестяваш ....... нещо кроиш май....





........ а новият болид на "Черните кончета" трябва да бъде представен и да дебютира на пистата в средата на януари. - ха сега де.
  • 0

#13 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 11 December 2007 - 21:11

За разлика от съотборника си Джанкарло Фисикела, който най-вероятно ще продължи кариерата си в новака Форс Индия, Ковалайнен (РЕНО) има шанс да замени напусналия Фернандо Алонсо в Макларън-Мерцедес (като рокада) или пък да се присъедини към Тойота.
От Макларън обаче още не са взели решение за съотборник на Люис Хамилтън. Има вариант те (Макларън) да заложат на тест пилота си Педро де ла Роса, който вече натрупа опит и познава добре тима.

Висят все още четири свободни места за 2008 година.

Кой къде ще кара...Официално все още има 4 свободни позиции в екипите. Макларън все още не са съобщили за втория си състезател, везните са на страната на Педро де ла Роса. аз обаче стискам палци за хейки!
Най-неясни са нещата за новия тим на Форс Индия, където цяла редица от пилоти се е наредила на опашка за място.

Пилоти и отбори за Сезон 2008:

Ферари:

1.Кими Райконен

2.Фелипе Маса


БМВ-Заубер:

1.Ник Хайдфелд

2.Роберт Кубица


Макларън-Мерцедес:

1.Люис Хамилтън

2.Педро де ла Роса или Хейки Ковалайнен


Рено:

1.Фернандо Алонсо

2.Нелсън Пикет – младши


Уилямс-Тойота

1.Нико Розберг

2.Казуки Накажима


Ред Бул:

1.Дейвид Култард

2.Марк Уебър


Тойота:

1.Ярно Трули

2.Тимо Глок


Торо Росо:

1.Себастиян Фетел

2.Себастиан Бурде


Хонда:

1.Дженсън Бътън

2.Рубенс Барикело


Форс Индия:


1.Ейдриън Сутил

2.Кристиян Клийн, Витантонио Лиуци, Ролдан Родригес, Джанкарло Фисикела


Супер Агури:

1.Такума Сато

2.Антъни Дейвидсън

Сега на вниманието на всички бакшиши, които се правят на Шумахер:

Шумахер стана най-бързият таксиметров шофьор в Германия, след като кара колата на таксиджия бързайки за летището. Пилето бил на екскурзия със семейството си в южна Германия. Те обаче закъснявали за летището в Кобург и Михаел помолил таксиджията да поеме управлението. В крайна сметка закарал всички навреме за полета.
Легендата на Ферари платил 60 евро сметка и оставил 100 бакшиш на шофьора.
"Беше странно да гледам как Шумахер кара колата, а аз да седя до него на предната седалка", казал шофьорът, цитиран от "Ройтерс".

Пита се каква е била колата на бакшиша ако е МВ............
- лошо му се пише на Пилето защото май му е забранено да го виждат с тая марка на публични места............. дано е разбрал какво е изпуснал!
  • 0

#14 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 02 January 2008 - 18:37

От 50 години германец не бил карал за "Сребърните стрели".


Мерцедес не избирал за пилоти германци.
- Браво , бе викам аз - изберете българи, аз съм навит.
. . . А има ли още навити ?
- Направо ще се счупи клона
:bigemo_harabe_net-110:


И бившият германски пилот от Формула 1 Михаел Бартелс обвинил Макларън-Мерцедес за това, че не давали шанс на техни сънародници. През последните петдесет години германец не е сядал зад волана на Мерцедес в Гран При надпревари.
- " Не мога да разбера как германски производител на автомобили не дава шанс на свой сънародник да покаже какво може. Отношението на онези от Щутгарт е направо под всякаква критика. Нико Розберг или Ейдриън Сутил бяха прекрасни възможности. На Ралф също можеше да се даде шанс, той е много бърз и опитен."
За сравнение - другият германски производител на автомобили, БМВ, досега е дал шанс на трима свои сънародници: Ник Хайдфелд, Себастиан Фетел и Тимо Глок.

Официалната премиера на новия болид на Макларън МР4-23 ще се състои в музея на Мерцедес Бенц в Щутгарт на 7 януари.
следващият ден Сребърните стрели започват тридневни изпитания на пистата Херес в Испания.
Тимът на Рон Денис е решил все пак да представи официално колата си за сезон ’08, въпреки че по-рано от Уокинг обявиха други намерения.
Те възнамеряваха да не организират официално представяне, а да покажат болида си директно на първите тестове през януари.
Премиерата на Макларън ще се състои точно ден след тази на конкурентите им от Ферари на Фиорано.


Предлагам да си дръпнете едно много яко видео : Макларън срещу Ферари
  • 0

#15 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Posted 06 January 2008 - 18:30

Утре ще е денят на новия болид на макларън и на новака в отбора Хейки. Егати секретния болид. Не мога да го набарам на снимка и да ви го покажа предварително.
Нещо мойте агенти в мерцедес ми се репчат, понеже си падам по водка Финландия................... за която някой ден ще ви разкажа как паднах геройски в лапите и на местна почва ;)
Публикувано изображение
Ковалайнен ще се качи в болида на Макларън MP4-23 за първи път на пистата Херес,
ден след официалната премиера на колата в Щутгарт- в музея на Мерцедес.
Следващият ден на Херес два нови болида на Макларън ще бъдат готови за тест.

Люис Хамилтън е подписал нов договор с тима, според който ще вземе 138 милиона долара в следващите 5 години-"News of the World".
За сравнение за първия си сезон Хамилтън получи 700 000 долара плюс бонуси. Само заплатата на Хамилтън за сезон 2008 ще е 17 милиона долара, към които той може да добави нови 6 милиона, ако донесе на Макларън първата им титла след 1999 година.
Контрактът е до 2012 година, като британецът ще взима средно по 27 милиона долара на сезон (На Алонсо сега в РЕНО договора му е за 25 мил. евро средно за сезон).





Публикувано изображение
Новият им болид за 2008 година е представен днес на специална церемония в базата на тима в Маранело.
Болидът е напълно съобразен с новите правила във Формула 1 за предстоящия сезон и като резултат от това е значително по-тежък.
Аеродинамиката е напълно преработена, но се очаква пакетът на Ферари да претърпи значителни промени, след като болидът участва в първото си състезание.
Новата кола е създадена под ръководството на техническия директор Алдо Коста. Още утре ще бъдат направени първи тестове с новия болид на пистата "Фиорано".

И конкуренцията вече си показа рогата. :bigemo_harabe_net-110: Много добра кола са избарали.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users