Кои карета?
Започната от m124b, 21 окт 2007 - 21:24:50
30 мнения по тази тема
#16
Публикувано 22 октомври 2007 - 21:00
To e ясно че ти е тръгнал малко дифа,ама се ориентирай повече към кутията.От там ти идват тези звуци,в комбинация с малко по-големия луфт в диферинцияла стават работите таман както ги описваш.
Не са карета със сигурност както си мислиш.
Най добре върви при някой пич де усеша кутийте.Lynx или Lorinser ще ти кажат кой е точно човека.Нека да ти я погледне и ще си наясно вече.
Не са карета със сигурност както си мислиш.
Най добре върви при някой пич де усеша кутийте.Lynx или Lorinser ще ти кажат кой е точно човека.Нека да ти я погледне и ще си наясно вече.
#17
Публикувано 22 октомври 2007 - 22:44
Да ти пускам ли снимки какво я чака и то лекия вариянт?Тежкия е майката си трака.
Спри колата и не я карай поне на първо време.
Потърси теми за автоматика - какво масло се сменя,какви филтри,как се проверява..............и почни от там както казаха колегите,дрънченето ти е последнiq проблем в момента.
Спри колата и не я карай поне на първо време.
Потърси теми за автоматика - какво масло се сменя,какви филтри,как се проверява..............и почни от там както казаха колегите,дрънченето ти е последнiq проблем в момента.
.
#18
Публикувано 22 октомври 2007 - 22:59
Пускай, все пак трябва да имам някаква подготовка, а не да гледам умно поредния майстор, който се чуди колко кожи да ми свали. А аз междувременнао ще прегледам темите.Да ти пускам ли снимки какво я чака и то лекия вариянт?Тежкия е майката си трака.
Спри колата и не я карай поне на първо време.
Потърси теми за автоматика - какво масло се сменя,какви филтри,как се проверява..............и почни от там както казаха колегите,дрънченето ти е последнiq проблем в момента.
По спомени бях чела за много добър сервиз за автоматици на бул. Черни връх, ако не го открия утре ще го издирвам в движение.
#20
Публикувано 22 октомври 2007 - 23:59
амии има разични мнения за тези от черни връх...
това за приплъзването и шута....много вероятно е, ако си спомняш де, да си била на мокро, някоя гума превърта, съответно набира инерция и обороти, и като си стъпила след това на сухо-зацепва и изтрелва.
аз много пъти съм го правил този номер умишлено. даже странното е че автоматика точно дкато сменя предавките превъртат колелата, което всъщност е заблуждение де..
проблема е там, че при които и майстори на автомати да утидеш за диагностика, всички ще ти кажат след теста че "автоматика е за сваляне и ремонт! колко ще струва ли? ами около 1600лв с частите!"
никой автоматикаджия няма да ти каже--ами май са карета или диференцял
просто колата трябва да я покара някой който ги усеща автоматите. докарай колата в сряда на дунев и ще я пробвам
това за приплъзването и шута....много вероятно е, ако си спомняш де, да си била на мокро, някоя гума превърта, съответно набира инерция и обороти, и като си стъпила след това на сухо-зацепва и изтрелва.
аз много пъти съм го правил този номер умишлено. даже странното е че автоматика точно дкато сменя предавките превъртат колелата, което всъщност е заблуждение де..
проблема е там, че при които и майстори на автомати да утидеш за диагностика, всички ще ти кажат след теста че "автоматика е за сваляне и ремонт! колко ще струва ли? ами около 1600лв с частите!"
никой автоматикаджия няма да ти каже--ами май са карета или диференцял
просто колата трябва да я покара някой който ги усеща автоматите. докарай колата в сряда на дунев и ще я пробвам
#21
Публикувано 23 октомври 2007 - 00:54
Благодаря ще дойда в сряда. А BENZBOSS направо ме сасипа с този пост, но и на него му благодаря за отзивчивостта.амии има разични мнения за тези от черни връх...
това за приплъзването и шута....много вероятно е, ако си спомняш де, да си била на мокро, някоя гума превърта, съответно набира инерция и обороти, и като си стъпила след това на сухо-зацепва и изтрелва.
аз много пъти съм го правил този номер умишлено. даже странното е че автоматика точно дкато сменя предавките превъртат колелата, което всъщност е заблуждение де..
проблема е там, че при които и майстори на автомати да утидеш за диагностика, всички ще ти кажат след теста че "автоматика е за сваляне и ремонт! колко ще струва ли? ами около 1600лв с частите!"
никой автоматикаджия няма да ти каже--ами май са карета или диференцял
просто колата трябва да я покара някой който ги усеща автоматите. докарай колата в сряда на дунев и ще я пробвам
#22
Публикувано 23 октомври 2007 - 00:57
Айде пак виновен............. Това само като идея на мен как ми бръкнаха в нервите с тия скорости и как се оправи проблема.
Скивай сега една проба.
Пичове,един въпрос имам към всички:
Кой и кога за последно е сменял карета на 124 и на колко километра беше колата?
Скивай сега една проба.
Пичове,един въпрос имам към всички:
Кой и кога за последно е сменял карета на 124 и на колко километра беше колата?
.
#23
Публикувано 23 октомври 2007 - 01:08
ми аз не съм чул,някой и на 123 или 126 да е сменял...(освен един колега дето ги сменя на 126, ама май се оказа че не е от там проблема)
на мерц карета не се развалят, освен ако не се скъса маншона и от влезлия пясък не са се скапали
на мерц карета не се развалят, освен ако не се скъса маншона и от влезлия пясък не са се скапали
#24
Публикувано 23 октомври 2007 - 01:15
И горното мнение е на човек който работи по тия коли.Смятай какъв е шанса да са карета.
.
#25
Публикувано 23 октомври 2007 - 02:54
А имайки предвит твоя болезнен опит така се надявах да са карета. Но след толкова четене и съпоставки с моя проблем сега ми светна и друга идея относно автоматика.И горното мнение е на човек който работи по тия коли.Смятай какъв е шанса да са карета.
Възможно ли е да не превключва плавно от ниско ниво на маслото и задръстен маслен филтър? Това ще го проверя още днес. А в сряда, когато Lorinser си каже тежката дума
ще споделя продължението на "сагата".
#26
Публикувано 23 октомври 2007 - 03:26
Възможно е да не ти работи скоростната и при ниско ниво на маслото и при задръстен филтър и при прегоряло масло което вдига температура и при задръстен радиатор на скоростната и при нередовно масло и при масло замърсено от парченца гарнитура от прегряване и при завиране на течноста в кутията..............и общо взето всичко е възможно.
Ново масло,нов филтър,точене ма точене,а не някои да се лигави с кутията и после пак си говорим.Аз минах през това,след 3 месеца минах и през описания екшан в темата горе.Ти си прецени по кой път ти се тръгва,аз ако сам атакувам втория директно.
Искам снимки,еле ако Лоринсер я прави искам много снимки.Светкаи му в очите и му кажи да ти почисти мозъка на кутията,той знае как.
Ново масло,нов филтър,точене ма точене,а не някои да се лигави с кутията и после пак си говорим.Аз минах през това,след 3 месеца минах и през описания екшан в темата горе.Ти си прецени по кой път ти се тръгва,аз ако сам атакувам втория директно.
Искам снимки,еле ако Лоринсер я прави искам много снимки.Светкаи му в очите и му кажи да ти почисти мозъка на кутията,той знае как.
.
#27
Публикувано 24 октомври 2007 - 21:57
карахме я пичове, автоматика беше изряден... поне докато аз се возех или карах.
за инфо: понякога тези автомати (722) в отделни моменти при смяна на скоростите е малко по-рязък при смяната. при преминаване от 2ра на 3та и от 3та на 4та предавка с натисната 3/4 газ, или пълна газ, или при много леко натисната газ, особено на студен мотор се получава по рязка смяна, е не като на изваден вакуум де. просто се усеща лек шут, понякога придружен със звук ТУБ.
при студен мотор и спускане на баир на скорост и преминаване на по-ниска предавка, смяната е по-рязка и понякога даже се чува удар при минаване от 3 на 2.ПОНЯКОГА! нямам обяснение на това, НО съм го изпитвал на 3 мерцедеса при сутрешно рано слизане от Витоша, след ходене по хижи и мероприятия и трите мерца бяха перфектни, със 102 и един със 103 мотор
Линкс беше писал че при рязка смяна предавките от 3 на 4 при ускорение, означава че колана на автомата е сцепен, НО тогава ще го прави всеки път, а не понякога.
за мен темата е приключена. колежката се безпокои напразно.
този автоматик е разработен, ако не се лъжа, около1980та, има подобрения до 96та. но не е изпипан при абсолютно всички режими да сменя мазно и това са бъгове, които съчетани с увеличен луфт на диференцала, прерастват до рязки обирания на луфта в него и цялата трансмисия.
не съм карал чисто нова 124 или 126, за да кажа дали като нова ги няма тези тупания
и още една информация. когато колата е на ГАЗ, вакуумът се променя, а от там и работата на автомата търпи леки промени, насочени винаги към по-рязка работа, но това е най-вече при карбураторните мотори. тази кола си сменяше предавките по мое мнение отлично, нагоре и надолу, ръчно и автоматично
за инфо: понякога тези автомати (722) в отделни моменти при смяна на скоростите е малко по-рязък при смяната. при преминаване от 2ра на 3та и от 3та на 4та предавка с натисната 3/4 газ, или пълна газ, или при много леко натисната газ, особено на студен мотор се получава по рязка смяна, е не като на изваден вакуум де. просто се усеща лек шут, понякога придружен със звук ТУБ.
при студен мотор и спускане на баир на скорост и преминаване на по-ниска предавка, смяната е по-рязка и понякога даже се чува удар при минаване от 3 на 2.ПОНЯКОГА! нямам обяснение на това, НО съм го изпитвал на 3 мерцедеса при сутрешно рано слизане от Витоша, след ходене по хижи и мероприятия и трите мерца бяха перфектни, със 102 и един със 103 мотор
Линкс беше писал че при рязка смяна предавките от 3 на 4 при ускорение, означава че колана на автомата е сцепен, НО тогава ще го прави всеки път, а не понякога.
за мен темата е приключена. колежката се безпокои напразно.
този автоматик е разработен, ако не се лъжа, около1980та, има подобрения до 96та. но не е изпипан при абсолютно всички режими да сменя мазно и това са бъгове, които съчетани с увеличен луфт на диференцала, прерастват до рязки обирания на луфта в него и цялата трансмисия.
не съм карал чисто нова 124 или 126, за да кажа дали като нова ги няма тези тупания
и още една информация. когато колата е на ГАЗ, вакуумът се променя, а от там и работата на автомата търпи леки промени, насочени винаги към по-рязка работа, но това е най-вече при карбураторните мотори. тази кола си сменяше предавките по мое мнение отлично, нагоре и надолу, ръчно и автоматично
#28
Публикувано 25 октомври 2007 - 02:31
Тва ако има палец го бутни малко долу за по спокойно включване другия път като видиш колежката.
.
#29
Публикувано 25 октомври 2007 - 16:42
ами палец, на подемник ще се пипа. но почти, да не казвам въобще няма нужда, особено загрял, автомата сменя перфектно. карал съм строшени автомати. този е отличен
по-скоро друго! когато колата е на режим S (standart), изрежда много по-добре предавките и автомата е много по чувствителен.
та си спомням, май мернах че копчето ти липсва върху автоматика, утишло е в някоя прахосмукачка по авто-мивките. когато стърчащия остатък от копчето е преместен към E(economy), тогава автомата е в рeжим S(standart). а не обратното. защото липсващото копче закрива Е и остава само S видимо
по-скоро друго! когато колата е на режим S (standart), изрежда много по-добре предавките и автомата е много по чувствителен.
та си спомням, май мернах че копчето ти липсва върху автоматика, утишло е в някоя прахосмукачка по авто-мивките. когато стърчащия остатък от копчето е преместен към E(economy), тогава автомата е в рeжим S(standart). а не обратното. защото липсващото копче закрива Е и остава само S видимо
#30
Публикувано 28 октомври 2007 - 04:40
Ами то остатъка на въпросното копче е преместено към "Е", което до скоро си мислех, че означава икономичен режим.
И след като прочетох какво си написал мисля да не го пипам или?
И след като прочетох какво си написал мисля да не го пипам или?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни