Към съдържанието

  •  

Снимка

Кои карета?


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#16 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 октомври 2007 - 21:00

To e ясно че ти е тръгнал малко дифа,ама се ориентирай повече към кутията.От там ти идват тези звуци,в комбинация с малко по-големия луфт в диферинцияла стават работите таман както ги описваш.
Не са карета със сигурност както си мислиш.
Най добре върви при някой пич де усеша кутийте.Lynx или Lorinser ще ти кажат кой е точно човека.Нека да ти я погледне и ще си наясно вече.
  • 0

#17 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 октомври 2007 - 22:44

Да ти пускам ли снимки какво я чака и то лекия вариянт?Тежкия е майката си трака.

Спри колата и не я карай поне на първо време.

Потърси теми за автоматика - какво масло се сменя,какви филтри,как се проверява..............и почни от там както казаха колегите,дрънченето ти е последнiq проблем в момента.
  • 0
.

#18 m124b

m124b

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 22 октомври 2007 - 22:59

Да ти пускам ли снимки какво я чака и то лекия вариянт?Тежкия е майката си трака.

Спри колата и не я карай поне на първо време.

Потърси теми за автоматика - какво масло се сменя,какви филтри,как се проверява..............и почни от там както казаха колегите,дрънченето ти е последнiq проблем в момента.

Пускай, все пак трябва да имам някаква подготовка, а не да гледам умно поредния майстор, който се чуди колко кожи да ми свали. А аз междувременнао ще прегледам темите.
По спомени бях чела за много добър сервиз за автоматици на бул. Черни връх, ако не го открия утре ще го издирвам в движение.
  • 0

#19 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 октомври 2007 - 23:55

http://www.mbclub.bg...?showtopic=6746
  • 0
.

#20 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 октомври 2007 - 23:59

амии има разични мнения за тези от черни връх...

това за приплъзването и шута....много вероятно е, ако си спомняш де, да си била на мокро, някоя гума превърта, съответно набира инерция и обороти, и като си стъпила след това на сухо-зацепва и изтрелва.

аз много пъти съм го правил този номер умишлено. даже странното е че автоматика точно дкато сменя предавките превъртат колелата, което всъщност е заблуждение де..

проблема е там, че при които и майстори на автомати да утидеш за диагностика, всички ще ти кажат след теста че "автоматика е за сваляне и ремонт! колко ще струва ли? ами около 1600лв с частите!"
никой автоматикаджия няма да ти каже--ами май са карета или диференцял
просто колата трябва да я покара някой който ги усеща автоматите. докарай колата в сряда на дунев и ще я пробвам
  • 0

#21 m124b

m124b

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 23 октомври 2007 - 00:54

амии има разични мнения за тези от черни връх...

това за приплъзването и шута....много вероятно е, ако си спомняш де, да си била на мокро, някоя гума превърта, съответно набира инерция и обороти, и като си стъпила след това на сухо-зацепва и изтрелва.

аз много пъти съм го правил този номер умишлено. даже странното е че автоматика точно дкато сменя предавките превъртат колелата, което всъщност е заблуждение де..

проблема е там, че при които и майстори на автомати да утидеш за диагностика, всички ще ти кажат след теста че "автоматика е за сваляне и ремонт! колко ще струва ли? ами около 1600лв с частите!"
никой автоматикаджия няма да ти каже--ами май са карета или диференцял
просто колата трябва да я покара някой който ги усеща автоматите. докарай колата в сряда на дунев и ще я пробвам

Благодаря ще дойда в сряда. А BENZBOSS направо ме сасипа с този пост, но и на него му благодаря за отзивчивостта.
  • 0

#22 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 октомври 2007 - 00:57

Айде пак виновен............. :kill_myself: Това само като идея на мен как ми бръкнаха в нервите с тия скорости и как се оправи проблема. :icon_coolgrin:

Скивай сега една проба.

Пичове,един въпрос имам към всички:

Кой и кога за последно е сменял карета на 124 и на колко километра беше колата?
  • 0
.

#23 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 октомври 2007 - 01:08

ми аз не съм чул,някой и на 123 или 126 да е сменял...(освен един колега дето ги сменя на 126, ама май се оказа че не е от там проблема)
на мерц карета не се развалят, освен ако не се скъса маншона и от влезлия пясък не са се скапали
  • 0

#24 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 октомври 2007 - 01:15

И горното мнение е на човек който работи по тия коли.Смятай какъв е шанса да са карета. :flagMB new:
  • 0
.

#25 m124b

m124b

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 23 октомври 2007 - 02:54

И горното мнение е на човек който работи по тия коли.Смятай какъв е шанса да са карета. :flagMB new:

А имайки предвит твоя болезнен опит така се надявах да са карета. Но след толкова четене и съпоставки с моя проблем сега ми светна и друга идея относно автоматика.
Възможно ли е да не превключва плавно от ниско ниво на маслото и задръстен маслен филтър? Това ще го проверя още днес. А в сряда, когато Lorinser си каже тежката дума
ще споделя продължението на "сагата".
  • 0

#26 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 октомври 2007 - 03:26

Възможно е да не ти работи скоростната и при ниско ниво на маслото и при задръстен филтър и при прегоряло масло което вдига температура и при задръстен радиатор на скоростната и при нередовно масло и при масло замърсено от парченца гарнитура от прегряване и при завиране на течноста в кутията..............и общо взето всичко е възможно.

Ново масло,нов филтър,точене ма точене,а не някои да се лигави с кутията и после пак си говорим.Аз минах през това,след 3 месеца минах и през описания екшан в темата горе.Ти си прецени по кой път ти се тръгва,аз ако сам атакувам втория директно.

Искам снимки,еле ако Лоринсер я прави искам много снимки.Светкаи му в очите и му кажи да ти почисти мозъка на кутията,той знае как.
  • 0
.

#27 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 октомври 2007 - 21:57

карахме я пичове, автоматика беше изряден... поне докато аз се возех или карах.

за инфо: понякога тези автомати (722) в отделни моменти при смяна на скоростите е малко по-рязък при смяната. при преминаване от 2ра на 3та и от 3та на 4та предавка с натисната 3/4 газ, или пълна газ, или при много леко натисната газ, особено на студен мотор се получава по рязка смяна, е не като на изваден вакуум де. просто се усеща лек шут, понякога придружен със звук ТУБ.

при студен мотор и спускане на баир на скорост и преминаване на по-ниска предавка, смяната е по-рязка и понякога даже се чува удар при минаване от 3 на 2.ПОНЯКОГА! нямам обяснение на това, НО съм го изпитвал на 3 мерцедеса при сутрешно рано слизане от Витоша, след ходене по хижи и мероприятия:D и трите мерца бяха перфектни, със 102 и един със 103 мотор

Линкс беше писал че при рязка смяна предавките от 3 на 4 при ускорение, означава че колана на автомата е сцепен, НО тогава ще го прави всеки път, а не понякога.

за мен темата е приключена. колежката се безпокои напразно.
този автоматик е разработен, ако не се лъжа, около1980та, има подобрения до 96та. но не е изпипан при абсолютно всички режими да сменя мазно и това са бъгове, които съчетани с увеличен луфт на диференцала, прерастват до рязки обирания на луфта в него и цялата трансмисия.
не съм карал чисто нова 124 или 126, за да кажа дали като нова ги няма тези тупания

и още една информация. когато колата е на ГАЗ, вакуумът се променя, а от там и работата на автомата търпи леки промени, насочени винаги към по-рязка работа, но това е най-вече при карбураторните мотори. тази кола си сменяше предавките по мое мнение отлично, нагоре и надолу, ръчно и автоматично
  • 0

#28 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 25 октомври 2007 - 02:31

Тва ако има палец го бутни малко долу за по спокойно включване другия път като видиш колежката.
  • 0
.

#29 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 октомври 2007 - 16:42

ами палец, на подемник ще се пипа. но почти, да не казвам въобще няма нужда, особено загрял, автомата сменя перфектно. карал съм строшени автомати. този е отличен
по-скоро друго! когато колата е на режим S (standart), изрежда много по-добре предавките и автомата е много по чувствителен.


та си спомням, май мернах че копчето ти липсва върху автоматика, утишло е в някоя прахосмукачка по авто-мивките. когато стърчащия остатък от копчето е преместен към E(economy), тогава автомата е в рeжим S(standart). а не обратното. защото липсващото копче закрива Е и остава само S видимо
  • 0

#30 m124b

m124b

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 28 октомври 2007 - 04:40

Ами то остатъка на въпросното копче е преместено към "Е", което до скоро си мислех, че означава икономичен режим. :wacko:
И след като прочетох какво си написал мисля да не го пипам или?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни