Кои карета?
Started by m124b, 21 Oct 2007 - 21:24:50
30 replies to this topic
#1
Posted 21 October 2007 - 21:24
Здравейте колеги. Колата е 124 200Е автоматик 1991г. А проблема ми е следният: при висока скорост като отнема от гаста и съответно колата минава на по-ниска предавка се чува двойно
притракване. Ходих в два сервиза в първия ми обясниха, че са външните карета а ремонта ще ми е около 400лв /ако се рециклират иначе не знам/. Във втория сервиз ми казаха, че бил
някакъв лагер. Моля за повече информация и да ме насочите към добър сервиз в който да ми направят основен преглед по ходовата час. Благодаря предварително.
притракване. Ходих в два сервиза в първия ми обясниха, че са външните карета а ремонта ще ми е около 400лв /ако се рециклират иначе не знам/. Във втория сервиз ми казаха, че бил
някакъв лагер. Моля за повече информация и да ме насочите към добър сервиз в който да ми направят основен преглед по ходовата час. Благодаря предварително.
#2
Posted 21 October 2007 - 22:09
малииии, вече и рециклиране на карета има... бегай далече от тия..
външни гумени карета??? че аз за вътрешни ощт не съм чул.
сервиз?--при петко на ул.братя миадинови
опаа сега дочетох--ставало въпрос за каретата на полуоските... така по-бива
външни гумени карета??? че аз за вътрешни ощт не съм чул.
сервиз?--при петко на ул.братя миадинови
опаа сега дочетох--ставало въпрос за каретата на полуоските... така по-бива
#3
Posted 21 October 2007 - 22:32
приятелю за рециклиране карета и дума да не става както знаеш евтиното винаги излиза по скъпо освен това вероятноста да ти чукат каретата (особенно пук вуншните) при отнемане на гаста клони към нула ако нямаш чукане при пулен ляв и пулен десен забрави за проблем във външните карета (такова 4укане може да се полу4и само от вътрешните но ако бяха те щяха да 4укат постоянно а не само при отнемане)
относно вероятноста да чука от лагера за който говориш - най вероятно става дума за висящия лагер който стои посредата на кардана - тази диагноза сущо е малко вероятна туй като лагерите 4укат много рядко по скоро румолят или вият но да 4укат и то само при отнемане на гаста сущо е малко вероятно почети невъзможно
за сужаление бвз да видя колата немога да ти дам 100%нтова диагноза но това което мога да ти препоручам да провери6 и да изостриш вниманието е в/у тампоните на двигателят. При тругване , спиране , преминаване на по-голяма или в слу4ая по-малка предавка се получава едно осукване на двигателя това натоварване се поема именно от тампоните на двигателя и така ако един или пове4е от тези тампони са скусани то при осукването 6те се полу4ава въпросното чукане . най лесният на4ин да провериш тези тампони в домашни условия е следния : Включваш колата на 1ва отпускаш ръ4ната , вдигаш предният капак и откриваш тампона който стои най-отпред тъй като те се късат най- 4есто след като го откриеш с още един приятел започвате да бутате колата напред назад така че да двигателят да започне да се осуква и да натоварва тампонът ако луфтът е голям то най-вероятно този тампон си е заминал
но все пак не сменяй нищо преди да се консултираш с професионалист
за съжаление не съм от софия и незнам къде да те пратя ... но съм сигурен 4е 6те бай-майсторите рано или късно ще победят проблема дано само не ти свалят кожата със смяна на най-различни части докато открият проблема ... както се случва най - често при "гаражните БАЙ майстори"
относно вероятноста да чука от лагера за който говориш - най вероятно става дума за висящия лагер който стои посредата на кардана - тази диагноза сущо е малко вероятна туй като лагерите 4укат много рядко по скоро румолят или вият но да 4укат и то само при отнемане на гаста сущо е малко вероятно почети невъзможно
за сужаление бвз да видя колата немога да ти дам 100%нтова диагноза но това което мога да ти препоручам да провери6 и да изостриш вниманието е в/у тампоните на двигателят. При тругване , спиране , преминаване на по-голяма или в слу4ая по-малка предавка се получава едно осукване на двигателя това натоварване се поема именно от тампоните на двигателя и така ако един или пове4е от тези тампони са скусани то при осукването 6те се полу4ава въпросното чукане . най лесният на4ин да провериш тези тампони в домашни условия е следния : Включваш колата на 1ва отпускаш ръ4ната , вдигаш предният капак и откриваш тампона който стои най-отпред тъй като те се късат най- 4есто след като го откриеш с още един приятел започвате да бутате колата напред назад така че да двигателят да започне да се осуква и да натоварва тампонът ако луфтът е голям то най-вероятно този тампон си е заминал
но все пак не сменяй нищо преди да се консултираш с професионалист
за съжаление не съм от софия и незнам къде да те пратя ... но съм сигурен 4е 6те бай-майсторите рано или късно ще победят проблема дано само не ти свалят кожата със смяна на най-различни части докато открият проблема ... както се случва най - често при "гаражните БАЙ майстори"
#4
Posted 21 October 2007 - 22:56
Благодаря ти NIKSAN за изчерпателният отговор. Понеже и аз имах съмнения относно диагнозите от майсторите все още не съм предприела нищо.
Lorinser - опитах се да ти изпратя на ЛС, но може и да не съм успяла.
Lorinser - опитах се да ти изпратя на ЛС, но може и да не съм успяла.
#5
Posted 21 October 2007 - 23:01
успяла си исках да си напиша тук отговора, да го видят и хора със сходни проблеми. най-сигурено е колата като се вдигне на подемник и с ръка да опипат всички луфтове по трансмисията.Благодаря ти NIKSAN за изчерпателният отговор. Понеже и аз имах съмнения относно диагнозите от майсторите все още не съм предприела нищо.
Lorinser - опитах се да ти изпратя на ЛС, но може и да не съм успяла.
стандартен луфт има в скоростите и диференцяла. но в полуоските нетрябва да има, нито в гумените карета. ако гумените карета са се поразплели или доста напукани са за смяна. във средното твърдо каре (шарнирна връзка) на кардана също НЕтрябва да има луфт.
утиди в сервиза който ти казах, там взимат повечко но ще свършат работа
#6
Posted 21 October 2007 - 23:11
Благодаря Lorinser. Като отстраня този проблем ще пиша кокво точно е било.
#7
Posted 21 October 2007 - 23:42
наистина по добре е да дадеш в повече някои лев за труд но проблема да бъде отсранен от раз тъй като от клиентите си знам че повечето гаражни специалисти сменят части наслука докато не оцелят тази която наистина е за смяна на всичкото отгоре искат и пари за всички операции които са извършели по автомобила независимо че са те набутали да сменяш иначе здрави части ...
#8
Posted 22 October 2007 - 03:54
Гуменио каре проверка и лагера на кардана на боклука колкото и странно да звучи.Има и вероятност тая кола да включва или забавя с включването на задна / не повече от секунда / и да тропа от трансмисия,но тия са корави машини.Залагам на лагера.
.
#9
Posted 22 October 2007 - 04:55
Прав си има около секунда забавяне, но то е по осезаемо когато съм карала на"R" и превключа на "D", ако това има значение.Гуменио каре проверка и лагера на кардана на боклука колкото и странно да звучи.Има и вероятност тая кола да включва или забавя с включването на задна / не повече от секунда / и да тропа от трансмисия,но тия са корави машини.Залагам на лагера.
Всъщност това забавяне го има откакто сам я купила / миналото лято / и мислех че е нормало, тъй като това ми е първия автоматик. А самото "приклопване" се появи преди около
2 месеца, не му обърнах внимание защото се проявяваше рядко и трябваше да се заслушвам. В момента го прави постоянно при превключване от по-висока към по- ниска предавка
и звука е доста силен / като два последователни удара в разтояние на 1сек./
#10
Posted 22 October 2007 - 06:01
Има една странна теория,че при удара от включването на скоростите се поразбивал деференцияла.Много странно ми звуча и на мен и не го одобрявам като идея това,но си виж луфта на дифа,трябва да има малко,но колко ще ти каже твоя майстор.Ако се чува едно званко удряне при превключване на задна е почти сигурно,че си имаш и проблемче с дифа,а не само със скоростите.
Провери по най-бързия начин състоянието на гуменото каре на кардана.Задното може и малко да кара ако е закъсано,но ако предното е дали фира и нещо там ти дрънчи..........взимай си такси и не я карай изобщо.
Провери по най-бързия начин състоянието на гуменото каре на кардана.Задното може и малко да кара ако е закъсано,но ако предното е дали фира и нещо там ти дрънчи..........взимай си такси и не я карай изобщо.
.
#11
Posted 22 October 2007 - 06:29
Включваш колата на 1ва отпускаш ръ4ната ...
.
.
...с още един приятел започвате да бутате колата напред назад така че да двигателят да започне да се осуква и да натоварва тампонът ...
Здравейте колеги. Колата е 124 200Е автоматик 1991г
При автомата малко трудно ще диагностицира по този начин ама може да ср пробвате
Също като Асен залагам на диферинциял а и също така предполагам че имаш и по-рязка смяна на предавките на кутията.
#12
Posted 22 October 2007 - 06:33
На Асен майка му я кара така нейната втора година вече.Като включа и дрънчат чинелите,почна ли да ритам леко и се почва дрънчането.Проверен е лагера,гумените карета са здрави,кара се до откат и после се сменя колата в моя случай,но горе въпроса е друг.
.
#13
Posted 22 October 2007 - 06:37
И аз така си карам доста години.
А я да попитам м124б нещо.Това не го прави сутрин или като не си я карала няколко часа,нали.Номера се появява когато колата е покарана и е позагряла?!Ако е така си прилича на проблем в кутията,ама айде да не се шашкаш...
А я да попитам м124б нещо.Това не го прави сутрин или като не си я карала няколко часа,нали.Номера се появява когато колата е покарана и е позагряла?!Ако е така си прилича на проблем в кутията,ама айде да не се шашкаш...
#14
Posted 22 October 2007 - 19:53
Всъщност вече го прави постоянно, даже като се замисля на студен старт звука е по-силен. И да Ви споделя току що какво ми се случи: тръгвам от сфетовара / колата е загряла /И аз така си карам доста години.
А я да попитам м124б нещо.Това не го прави сутрин или като не си я карала няколко часа,нали.Номера се появява когато колата е покарана и е позагряла?!Ако е така си прилича на проблем в кутията,ама айде да не се шашкаш...
с повечко гас, сменя си тя предавките и може би на 3-та усетих някакво приплъзване, за секунда изгуби мощност и после ускори все едно с "ритник" - може да не го описвам правилно, но
така го усетих. Сега какво мислите? Аз лично се притеснявам, че ми е "тръгнал" автоматика.
#15
Posted 22 October 2007 - 19:57
Баш,Баш!Всъщност вече го прави постоянно, даже като се замисля на студен старт звука е по-силен. И да Ви споделя току що какво ми се случи: тръгвам от сфетовара / колата е загряла /
с повечко гас, сменя си тя предавките и може би на 3-та усетих някакво приплъзване, за секунда изгуби мощност и после ускори все едно с "ритник" - може да не го описвам правилно, но
така го усетих. Сега какво мислите? Аз лично се притеснявам, че ми е "тръгнал" автоматика.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users