MERCEDES 200 D 2.0 D.MERCEDES 200 D 2.0 D.
Started by
Гост_StarГост_
, 12 Apr 2005 - 11:18:56
12 replies to this topic
#1 Гост_StarГост_
Posted 12 April 2005 - 11:18
Реших да си купя MERCEDES 200 D 2.0 D.
Интересувам се колко излиза средно поддръжката на такъв автомобил.
Често ли се поврежда и какви са най-честите повреди по него. Може ли да ми кажете повече за устройството му?
Изобщо какво и къде да гледам по автомобила, когато отивам да го купя?
Интересувам се колко излиза средно поддръжката на такъв автомобил.
Често ли се поврежда и какви са най-честите повреди по него. Може ли да ми кажете повече за устройството му?
Изобщо какво и къде да гледам по автомобила, когато отивам да го купя?
#2
Posted 12 April 2005 - 16:14
Изборът ти е добър !
Колата е хубава и ако разполагаш със пари си намери след 89г. защото е със по-новия мотор и е със 3 коня по мощен... Иначе самия мотор не е много мощен (май 75 коня) и на това купе си е тромав. Повечето са със 4 скорости ама можеш да си намериш и със 5. Аз ти препоръчвам 250 D - чистия дизел (без турбо) 90 кс. е пройзведения през 88г. а след 89г. е май 95 коня (не съм сигурен...).
Най-важното на дизеловия мотор е да има компресия . (ако няма - няма да ти пали на студено ) Като го гледаш - вдигни предния капак и отвърти капачката на маслото (при запален двигател) --> и виж дали духляви (остави капачката развъртяна максимално само върху отвора и виж дали я повдига много). Нормално е почти да не духа. Ако е наред и не духа значи мотора е 80% сигурно, че е добър. _(тази проверка важи за всеки дизелов мотор)_
Аз лично предпочитам колата да си е чист дизел (без турбо) защото е много опростен и вероятноста от повреда е много по малко. Според мен Мерцедес дизел е по добре от бензинов ( и изобщо ).
Хубаво е да не е удряна колата. Гледаш да не е изгнила (или дали изобщо боята се надува някъде). Препоръчвам ти ръчните скорости (макар че и автоматите на мерцедес са здрави). Гледай и колата да не е "клекнала" на някъде, че и амортисьорите се са евтини. Хубаво е и да провериш радиатора - да не е запушен (на мене ми се случи на моя /ама не е много скъп/ ). Гледаш "питата" да е топла равномерно. 99% е сигурно, че километража е пренавит тъй че не се хващаи на километрите... (кола на 15 години винаги ще е на повече от 300 хил. ).
Ами това е в общи линии. Успех!
(Аз съм много доволен от моя Мерцедес - и хубаво вози и върви като самолет) B)
Колата е хубава и ако разполагаш със пари си намери след 89г. защото е със по-новия мотор и е със 3 коня по мощен... Иначе самия мотор не е много мощен (май 75 коня) и на това купе си е тромав. Повечето са със 4 скорости ама можеш да си намериш и със 5. Аз ти препоръчвам 250 D - чистия дизел (без турбо) 90 кс. е пройзведения през 88г. а след 89г. е май 95 коня (не съм сигурен...).
Най-важното на дизеловия мотор е да има компресия . (ако няма - няма да ти пали на студено ) Като го гледаш - вдигни предния капак и отвърти капачката на маслото (при запален двигател) --> и виж дали духляви (остави капачката развъртяна максимално само върху отвора и виж дали я повдига много). Нормално е почти да не духа. Ако е наред и не духа значи мотора е 80% сигурно, че е добър. _(тази проверка важи за всеки дизелов мотор)_
Аз лично предпочитам колата да си е чист дизел (без турбо) защото е много опростен и вероятноста от повреда е много по малко. Според мен Мерцедес дизел е по добре от бензинов ( и изобщо ).
Хубаво е да не е удряна колата. Гледаш да не е изгнила (или дали изобщо боята се надува някъде). Препоръчвам ти ръчните скорости (макар че и автоматите на мерцедес са здрави). Гледай и колата да не е "клекнала" на някъде, че и амортисьорите се са евтини. Хубаво е и да провериш радиатора - да не е запушен (на мене ми се случи на моя /ама не е много скъп/ ). Гледаш "питата" да е топла равномерно. 99% е сигурно, че километража е пренавит тъй че не се хващаи на километрите... (кола на 15 години винаги ще е на повече от 300 хил. ).
Ами това е в общи линии. Успех!
(Аз съм много доволен от моя Мерцедес - и хубаво вози и върви като самолет) B)
#3
Posted 28 May 2005 - 10:28
Мдаа, наистина си е супер колата.
И аз карам такава-93 година, 200 D и тн....
Добра возия, опростен двигател, не гние, не се чупи и общо взето преди 800 000 км не се налага отваряне на двигателя. Лошото е че няма климатик, но слагаш черни стъкла и си наред ( духалката му е много силна ). Гледай да е от Германия....
И аз карам такава-93 година, 200 D и тн....
Добра возия, опростен двигател, не гние, не се чупи и общо взето преди 800 000 км не се налага отваряне на двигателя. Лошото е че няма климатик, но слагаш черни стъкла и си наред ( духалката му е много силна ). Гледай да е от Германия....
The paradise we seek lies inside
#4
Posted 29 September 2006 - 15:22
ако искаш комфортен, спокоен и семеен автомобил, който да ти излиза евтино - това е изборът - ако търсиш ергенска кола - не е за теб - просто не е бегачка. Аз също съм с такъв - 4ри скорости, гори между 6-7 на сто нафта. Проблемите повече са дреболии - автоматичната антена не се изкарва цялата, не светеше лампичката в багажника(тук е моментът да благодаря на Dezki), не работеше запалката, ключалката на багажника нещо заяжда.
Досега съм сменил - двата тампона на мотора - по 60 лв. и консумативи. Майсторите повечето казват, че е много просто устроена и може да се отремонтира във всеки гараж и почти не се чупи.
Хубаво е както казва колегата да е от Германия(смята се, че там са поддържани добре), но я гледай за ръжди, защото там хората третират улиците през зимата и това се отразява сериозно на колите - не пък й се плаши много - оригинален преден калник се намира за около 60-70лв. За 400-500 лв ще оправиш качествено каквито и ръжди да има.
Лично за мен това е добър избор и покупката й е оправдана, особено като се има предвид тренда в цените на горивата...
Досега съм сменил - двата тампона на мотора - по 60 лв. и консумативи. Майсторите повечето казват, че е много просто устроена и може да се отремонтира във всеки гараж и почти не се чупи.
Хубаво е както казва колегата да е от Германия(смята се, че там са поддържани добре), но я гледай за ръжди, защото там хората третират улиците през зимата и това се отразява сериозно на колите - не пък й се плаши много - оригинален преден калник се намира за около 60-70лв. За 400-500 лв ще оправиш качествено каквито и ръжди да има.
Лично за мен това е добър избор и покупката й е оправдана, особено като се има предвид тренда в цените на горивата...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#5
Posted 29 September 2006 - 16:39
А какво купе е?W123,W124,W201(190-тка)... Все пак ако конкретизираш е по възможно да получиш по-точен отговор.Реших да си купя MERCEDES 200 D 2.0 D.
#6
Posted 29 September 2006 - 17:22
Мда отговорите са много добри и пълни, но лично мое мнение е да търсиш по-голям дизелов мотор, освен ако не си карал трабант цял живот.. слабичък е за това купе, не че не върви или че не си върши както трябва работата, но все пак караш Мерцедес, не ти ли се иска да знаеш че си номер едно Е250 турбодизел, Е300 чист дизел, или с турбо най-добре, но ти си решаваш и ти си преценяваш...
#7
Posted 29 September 2006 - 19:11
От кои архиви я измъкнахте тая тема, бре, момци?
Хубаво е и да провериш радиатора - да не е запушен (на мене ми се случи на моя /ама не е много скъп/ ).
Брех, брех, таз България, и непълнолетните мерцедеси подкараха... slap(Аз съм много доволен от моя Мерцедес - и хубаво вози и върви като самолет)
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#8
Posted 30 September 2006 - 08:07
Вярно бе... Кой да гледа от коя дата е поста.Е,поне след година и половина човека взе да получава отговори :От кои архиви я измъкнахте тая тема, бре, момци?
#9
Posted 30 September 2006 - 16:39
А ти защо си си сменил аватара стария беше много як и по ме кефеше :Dn:Вярно бе... Кой да гледа от коя дата е поста.Е,поне след година и половина човека взе да получава отговори :От кои архиви я измъкнахте тая тема, бре, момци?
#10
Posted 30 September 2006 - 19:10
Май че и мен си ме кефи стария.Връщам го веднага
#11
Posted 05 August 2007 - 13:40
моя мерцедес е 200 д 93г. 75 коня мисля че е наистина е доста тромав по баирите но ако това не притеснява няма проблем.иначе е с 5 скороти има клима която не работи не знам какво му стана има и няколко работи които трябва да оправя като чистачката която както работи спира и пак тругва ,климата,не знам като пусна да духа топло от средните не духа топло а от краините духа нормално ли е не знам иначе за разход аз маи казах че от софия до пловдив ми даде 5.5 при скорост от 120 130
#12
Posted 01 October 2007 - 15:07
И аз имам 124 200Д 91г. 5 скорости.Прекрасен автомобил.Вярно малко тромав но много здрав.Вече трета година го карам и никакви проблеми.
#13
Posted 01 October 2007 - 23:24
az mislq 4e pravi6 dob1r izbor za modela toi e prosto meko kazano jelezen i ako e v dobro s1stoqnie ne my trqbva po4ti nikakva podr1jkaРеших да си купя MERCEDES 200 D 2.0 D.
Интересувам се колко излиза средно поддръжката на такъв автомобил.
Често ли се поврежда и какви са най-честите повреди по него. Може ли да ми кажете повече за устройството му?
Изобщо какво и къде да гледам по автомобила, когато отивам да го купя?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users