ChipTuningKompressor
Започната от Vi-max, 13 апр 2006 - 23:05:22
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 април 2006 - 23:05
привет,
от скоро се захванах да тунинговам точно моделите на МБ оборудвани с Компресор. Причината за това винаги е било любопитството ми защо тези мотори са толкова скопени заводски. Второто , което ме амбицира е , че почти никой в БГ не се занимава с тях. А те определно имат потенциал.
Първо експериментурах само с чип тунинг.... Ефекта да си призная беше неочаквано почти нулев. Знаех си , че от аванс само няма да станат нещата , но то направо си нямаше никаква разлика ... Подтикван от мой приятел собственик на С200К се разтърсих за тунинг ролки. След няколко месечни проучвания се свързах с немска фирма , доста популярна сред МБ ценителите. С тяхна помощ 200К прескача 200кс, като разликата в наляганията е 0,3 бара. Е с нея вече нещата се успаха (+ адекватна софтуерна преработка разбирасе).
Скоро ще го качваме на Диното (след около 2 месеца е първата свободна дата... ) но желания ефект определно е налице.
от скоро се захванах да тунинговам точно моделите на МБ оборудвани с Компресор. Причината за това винаги е било любопитството ми защо тези мотори са толкова скопени заводски. Второто , което ме амбицира е , че почти никой в БГ не се занимава с тях. А те определно имат потенциал.
Първо експериментурах само с чип тунинг.... Ефекта да си призная беше неочаквано почти нулев. Знаех си , че от аванс само няма да станат нещата , но то направо си нямаше никаква разлика ... Подтикван от мой приятел собственик на С200К се разтърсих за тунинг ролки. След няколко месечни проучвания се свързах с немска фирма , доста популярна сред МБ ценителите. С тяхна помощ 200К прескача 200кс, като разликата в наляганията е 0,3 бара. Е с нея вече нещата се успаха (+ адекватна софтуерна преработка разбирасе).
Скоро ще го качваме на Диното (след около 2 месеца е първата свободна дата... ) но желания ефект определно е налице.
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com
http://www.vimaxtuning.com
#2
Публикувано 14 април 2006 - 09:27
Действай, действай - хубаво е когато има ентусиасти B)
#3 Гост_TUNINGГост_
Публикувано 14 април 2006 - 21:40
Аха ом така тунинговаш я клажи да си взема ли и аз едно Ц200к
#4
Публикувано 14 април 2006 - 22:24
Стандартно компресора на колко бара работипривет,
от скоро се захванах да тунинговам точно моделите на МБ оборудвани с Компресор. Причината за това винаги е било любопитството ми защо тези мотори са толкова скопени заводски. Второто , което ме амбицира е , че почти никой в БГ не се занимава с тях. А те определно имат потенциал.
Първо експериментурах само с чип тунинг.... Ефекта да си призная беше неочаквано почти нулев. Знаех си , че от аванс само няма да станат нещата , но то направо си нямаше никаква разлика ... Подтикван от мой приятел собственик на С200К се разтърсих за тунинг ролки. След няколко месечни проучвания се свързах с немска фирма , доста популярна сред МБ ценителите. С тяхна помощ 200К прескача 200кс, като разликата в наляганията е 0,3 бара. Е с нея вече нещата се успаха (+ адекватна софтуерна преработка разбирасе).
Скоро ще го качваме на Диното (след около 2 месеца е първата свободна дата... ) но желания ефект определно е налице.
#5
Публикувано 16 април 2006 - 23:59
да си вземеш или не мога да те посъветвам. Марката си има своите минуси като завишени цени на частите, а Компресорите определено си искат своето като поддръжка.
все още не сме го мерили нашия колко вдига точно като налягане , а и не съм гледал как точно това ще стане. Но като знам концепцията на Итъните - сигурно е на 0,4бара.
все още не сме го мерили нашия колко вдига точно като налягане , а и не съм гледал как точно това ще стане. Но като знам концепцията на Итъните - сигурно е на 0,4бара.
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com
http://www.vimaxtuning.com
#6
Публикувано 30 март 2007 - 13:13
от скоро се справяме и с ЕДЦ16 ОБД програмиране , основно CDI мотори след 2003та година - от 180CDI до 400CDI всички модели/мотори
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com
http://www.vimaxtuning.com
#7
Публикувано 30 март 2007 - 17:42
сигурен съм че е TEMIK и ако мислиш че можеш да се справиш може да рискувам да видим какво ще стане
но моя човек пита в германия и му казаха че трябва да се запояват някакви ключове по компютъра и тогава ще може да се програмира и аз като чух за поялник и се отказах
но моя човек пита в германия и му казаха че трябва да се запояват някакви ключове по компютъра и тогава ще може да се програмира и аз като чух за поялник и се отказах
#8
Публикувано 04 април 2007 - 16:52
сигурен съм че е TEMIK и ако мислиш че можеш да се справиш може да рискувам да видим какво ще стане
но моя човек пита в германия и му казаха че трябва да се запояват някакви ключове по компютъра и тогава ще може да се програмира и аз като чух за поялник и се отказах
понякога и запояване се иска да, за мен си остава по-сигурния вариант точно поенето .
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com
http://www.vimaxtuning.com
#9
Публикувано 06 април 2007 - 11:48
колега, за какви пари може да се намери един компресор??? и каква потдръжка се нуждае, до колкото знам издържат доживотно с мотора...?!!?! . сега имам един V8 и ще го слагам на моята пура, та затова ми е идеята за компресора. а занимаш ли се с НИТРО системи??? да ми кажеш нещо занови и 2ра ръка за 8мака колко ще струва и т.н.
#10
Публикувано 06 април 2007 - 12:28
привет,
компресори има 2-3 налични , 2та са от 200К , а другия по-интересен е от 55 АМГ . Малките са правени от Итън и маслото им се сменя рядко (те са си капсуловани) . такъв си сложих на Корсата и не съм го пипал въобще . Цените са им между 7-900лв 2ра употреба .
на теб за 8ка ще ти свърши работа големия добитък от АМГто, ще попитам колко пари струва и ще ти пиша лично ако имаш интерес
компресори има 2-3 налични , 2та са от 200К , а другия по-интересен е от 55 АМГ . Малките са правени от Итън и маслото им се сменя рядко (те са си капсуловани) . такъв си сложих на Корсата и не съм го пипал въобще . Цените са им между 7-900лв 2ра употреба .
на теб за 8ка ще ти свърши работа големия добитък от АМГто, ще попитам колко пари струва и ще ти пиша лично ако имаш интерес
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com
http://www.vimaxtuning.com
#11
Публикувано 06 април 2007 - 17:22
Извинете за невежеството,но има ли електроника която да командва компресора?привет,
компресори има 2-3 налични , 2та са от 200К , а другия по-интересен е от 55 АМГ . Малките са правени от Итън и маслото им се сменя рядко (те са си капсуловани) . такъв си сложих на Корсата и не съм го пипал въобще . Цените са им между 7-900лв 2ра употреба .
на теб за 8ка ще ти свърши работа големия добитък от АМГто, ще попитам колко пари струва и ще ти пиша лично ако имаш интерес
#12
Публикувано 06 април 2007 - 19:46
И от мен едно леко попитване - компресора от АМГ то, заедно с предавките ли е? ...и както колегата "лоринсер" въпросва - евентуалната стойност на същият?
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#13
Публикувано 07 април 2007 - 14:25
За управлението всеки сам решава какво да бъде, аз изполвам МегаСкуирт2 .
Ще помоля другите запитвания да минат на ЛС , че се разводнява темата много .
Ще помоля другите запитвания да минат на ЛС , че се разводнява темата много .
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com
http://www.vimaxtuning.com
#14
Публикувано 02 юли 2007 - 14:19
Здрасти колега,
Имам цлк230 компресор. Кво можеш да пипнеш и колко сте ми струва???
Поздрави мерси!
Имам цлк230 компресор. Кво можеш да пипнеш и колко сте ми струва???
Поздрави мерси!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни