Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ChipTuningKompressor


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Vi-max

Vi-max

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:SF
  • Интереси:Car Tuning

Публикувано 13 април 2006 - 23:05

привет,

от скоро се захванах да тунинговам точно моделите на МБ оборудвани с Компресор. Причината за това винаги е било любопитството ми защо тези мотори са толкова скопени заводски. Второто , което ме амбицира е , че почти никой в БГ не се занимава с тях. А те определно имат потенциал.

Първо експериментурах само с чип тунинг.... Ефекта да си призная беше неочаквано почти нулев. Знаех си , че от аванс само няма да станат нещата , но то направо си нямаше никаква разлика :blink: ... Подтикван от мой приятел собственик на С200К се разтърсих за тунинг ролки. След няколко месечни проучвания се свързах с немска фирма , доста популярна сред МБ ценителите. С тяхна помощ 200К прескача 200кс, като разликата в наляганията е 0,3 бара. Е с нея вече нещата се успаха (+ адекватна софтуерна преработка разбирасе).

Скоро ще го качваме на Диното (след около 2 месеца е първата свободна дата... :( ) но желания ефект определно е налице.
  • 0
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com

#2 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3766 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2006 - 09:27

Действай, действай - хубаво е когато има ентусиасти B)
  • 0

#3 Гост_TUNINGГост_

Гост_TUNINGГост_
  • Гости

Публикувано 14 април 2006 - 21:40

Аха ом така тунинговаш я клажи да си взема ли и аз едно Ц200к
  • 0

#4 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 14 април 2006 - 22:24

привет,

от скоро се захванах да тунинговам точно моделите на МБ оборудвани с Компресор. Причината за това винаги е било любопитството ми защо тези мотори са толкова скопени заводски. Второто , което ме амбицира е , че почти никой в БГ не се занимава с тях. А те определно имат потенциал.

Първо експериментурах само с чип тунинг.... Ефекта да си призная беше неочаквано почти нулев. Знаех си , че от аванс само няма да станат нещата , но то направо си нямаше никаква разлика :blink: ... Подтикван от мой приятел собственик на С200К се разтърсих за тунинг ролки. След няколко месечни проучвания се свързах с немска фирма , доста популярна сред МБ ценителите. С тяхна помощ 200К прескача 200кс, като разликата в наляганията е 0,3 бара. Е с нея вече нещата се успаха (+ адекватна софтуерна преработка разбирасе).

Скоро ще го качваме на Диното (след около 2 месеца е първата свободна дата... :( ) но желания ефект определно е налице.

Стандартно компресора на колко бара работи
  • 0
Публикувано изображение

#5 Vi-max

Vi-max

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:SF
  • Интереси:Car Tuning

Публикувано 16 април 2006 - 23:59

да си вземеш или не мога да те посъветвам. Марката си има своите минуси като завишени цени на частите, а Компресорите определено си искат своето като поддръжка.

все още не сме го мерили нашия колко вдига точно като налягане , а и не съм гледал как точно това ще стане. Но като знам концепцията на Итъните - сигурно е на 0,4бара.
  • 0
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com

#6 Vi-max

Vi-max

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:SF
  • Интереси:Car Tuning

Публикувано 30 март 2007 - 13:13

от скоро се справяме и с ЕДЦ16 ОБД програмиране , основно CDI мотори след 2003та година - от 180CDI до 400CDI всички модели/мотори
  • 0
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com

#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 30 март 2007 - 17:42

сигурен съм че е TEMIK и ако мислиш че можеш да се справиш може да рискувам да видим какво ще стане
но моя човек пита в германия и му казаха че трябва да се запояват някакви ключове по компютъра и тогава ще може да се програмира и аз като чух за поялник и се отказах
  • 0

#8 Vi-max

Vi-max

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:SF
  • Интереси:Car Tuning

Публикувано 04 април 2007 - 16:52

сигурен съм че е TEMIK и ако мислиш че можеш да се справиш може да рискувам да видим какво ще стане
но моя човек пита в германия и му казаха че трябва да се запояват някакви ключове по компютъра и тогава ще може да се програмира и аз като чух за поялник и се отказах



понякога и запояване се иска да, за мен си остава по-сигурния вариант точно поенето .
  • 0
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 06 април 2007 - 11:48

колега, за какви пари може да се намери един компресор??? и каква потдръжка се нуждае, до колкото знам издържат доживотно с мотора...?!!?! . сега имам един V8 и ще го слагам на моята пура, та затова ми е идеята за компресора. а занимаш ли се с НИТРО системи??? да ми кажеш нещо занови и 2ра ръка за 8мака колко ще струва и т.н.
  • 0

#10 Vi-max

Vi-max

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:SF
  • Интереси:Car Tuning

Публикувано 06 април 2007 - 12:28

привет,

компресори има 2-3 налични , 2та са от 200К , а другия по-интересен е от 55 АМГ . Малките са правени от Итън и маслото им се сменя рядко (те са си капсуловани) . такъв си сложих на Корсата и не съм го пипал въобще . Цените са им между 7-900лв 2ра употреба .

на теб за 8ка ще ти свърши работа големия добитък от АМГто, ще попитам колко пари струва и ще ти пиша лично ако имаш интерес
  • 0
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com

#11 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 април 2007 - 17:22

привет,

компресори има 2-3 налични , 2та са от 200К , а другия по-интересен е от 55 АМГ . Малките са правени от Итън и маслото им се сменя рядко (те са си капсуловани) . такъв си сложих на Корсата и не съм го пипал въобще . Цените са им между 7-900лв 2ра употреба .

на теб за 8ка ще ти свърши работа големия добитък от АМГто, ще попитам колко пари струва и ще ти пиша лично ако имаш интерес

Извинете за невежеството,но има ли електроника която да командва компресора?
  • 0

#12 Jerry

Jerry

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 06 април 2007 - 19:46

И от мен едно леко попитване - компресора от АМГ то, заедно с предавките ли е? ...и както колегата "лоринсер" въпросва - евентуалната стойност на същият?
  • 0
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!

#13 Vi-max

Vi-max

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:SF
  • Интереси:Car Tuning

Публикувано 07 април 2007 - 14:25

За управлението всеки сам решава какво да бъде, аз изполвам МегаСкуирт2 .

Ще помоля другите запитвания да минат на ЛС , че се разводнява темата много .
  • 0
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com

#14 vladi1

vladi1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:

Публикувано 02 юли 2007 - 14:19

Здрасти колега,

Имам цлк230 компресор. Кво можеш да пипнеш и колко сте ми струва???

Поздрави мерси!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни