Сега по темата;фаровете за мъгла ги ползвам ВИНАГИ когато е тъмно и то при положение,че асфалтът е мокър.За мъгла,дъжд,снеговалеж и т.н. то е ясно.А извън темата съм ЗА ползването на късите светлини целогодишно.Защо?Ами съгласете се , вероятно на всеки от вас се е случвало след кратък летен,но силен дъжд да тръгне да изпреварва TIR например и уж няма никой насреща изведнъж изпод мъглата от вода (вдигната от камиона)изплува някой профан дето си кара колата само веднъж-дваж в годината.По принцип не е длъжен през юни да си включва светлините през деня.И какво става...?Курбаааан.А аматьори дал господ.
Напълно съм съгласен с колегата, да не казвам че ми взе мислите от главата. А именно случка от преди 2 месеца: Прибирам се доволен от почивката си на големия гьол (МОРЕТО), и пред мен ТИР. Времето беше лошо - вали дъжд. Естествено камионът вдига една "мъгла" от мокрия асвалт и нямах никаква видимост. Автомобилите насреща се разпознаваха само по включените фарове. Виждам аз пролука, в която няма насрешно движещи се автомобили и решавам да изпреварвам. Ляв мигач, втора и газ. Но в последния момент, насреща ИДИОТ със сива кола (а в тази обстановка тя не се вижда). Без включени светлини - Камикадзе. За секунда и се вписвахме във водещите новини на BTv. Изпреварих ТИР-а малко по късно разбира се, на малко по-сухо място, но нямаше да е така ако Идиота-Камикадзе си беше включил светлините. Било то къси или за мъгла.
Така че ще ме извиняват колегите, дали мнение по-рано от мен, на които не им изнася, но мисля че късите фарове трябва да се включват целогодишно.
Включете фаровете, спасете живот/и/
Пожелавам ви безаварийно шофиране.