Заключване преден капак-против кражби на компютърЗаключване капак W202
Започната от jpwb, 30 сеп 2007 - 18:34:18
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 септември 2007 - 18:34
Колеги,
На мой приятел разбили стъклото на W202, отворили капака на мотора и откраднали компютъра. За да го замени са му нужни 3 000 лв.
Дайте идеи в кой сервиз да си монтираме жила за да се предпазим!!!
На мой приятел разбили стъклото на W202, отворили капака на мотора и откраднали компютъра. За да го замени са му нужни 3 000 лв.
Дайте идеи в кой сервиз да си монтираме жила за да се предпазим!!!
#2
Публикувано 30 септември 2007 - 18:59
Темата е много наболяла и решението не ев укрепването на капака а на самия управляващ блок.
Има много теми по въпроса,но решение все още няма.
Има много теми по въпроса,но решение все още няма.
#3
Публикувано 03 октомври 2007 - 23:21
Напротив, трябва да се укрепи капака. Виждал съм преди няколко години W124 със ключалка на калника, отдолу може би има жило.
Това е голям проблем, и аз бих си укрепил капака, масово се крадът части и човек може да си спести неприятности. За сжаление и аз не знам къде може да се сложи жило, дано някой колега предложи сервиз!!!
Това е голям проблем, и аз бих си укрепил капака, масово се крадът части и човек може да си спести неприятности. За сжаление и аз не знам къде може да се сложи жило, дано някой колега предложи сервиз!!!
#4
Публикувано 03 октомври 2007 - 23:28
Има ли начин управляващия блок да се премести някъде на друго място,в багажника да речем?
.
#5
Публикувано 04 октомври 2007 - 23:39
Нали като ти отключат вратите, респективно багажника, ще го докопат пак
Има ли начин управляващия блок да се премести някъде на друго място,в багажника да речем?
#6
Публикувано 05 октомври 2007 - 00:40
Ако го знаят къде е............Скоро да си ровил в чужда кола на тъмно при отворен багажник?Под zадната седалка ше го наврe ако трябва,вие само кажете,че може.
.
#7
Публикувано 05 октомври 2007 - 09:20
Има ли начин управляващия блок да се премести някъде на друго място,в багажника да речем?
Готин агент си ама друг пат не казваи такова нещо ........
Кабелите дето отиват до моторната електроника са около 50 до 100.А сега си представи 4е сте трябва някои да отреже щепсела и да снади да ре4ем 50 кабела .....
А отделно като се проектира 1 кола кат се скове купето 1 цял отдел мисли и мадрува как и каде и т.н да са кабелите на колата.
Кат се сглоби пак се прави тест -например за месажетата по КАН буса и се съгласуват и т.н .
Така 4е някои и друг електронен блок могат да се преместят ама баш моторната електроника е вазможно само на теория.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 05 октомври 2007 - 15:38
Аз само питам,не съм се заглеждал по тия и на мен не ми ги крадат.................а и не ми е било проблем да питам какви ли не глупости ако не ги разбирам.
Айде обратно на темата със заключването тогава макар,че ми се вижда странна идея,по-странна от дърпане на кабели.
Айде обратно на темата със заключването тогава макар,че ми се вижда странна идея,по-странна от дърпане на кабели.
.
#9
Публикувано 05 октомври 2007 - 15:44
Имам идея:Аз само питам,не съм се заглеждал по тия и на мен не ми ги крадат.................а и не ми е било проблем да питам какви ли не глупости ако не ги разбирам.
Айде обратно на темата със заключването тогава макар,че ми се вижда странна идея,по-странна от дърпане на кабели.
Слага се планка с обикновено моторче за централно (10-тина лева е май), и се връзва към централното ! Дали става, какво мислите? Логиката е, че колите се отключват с ключа и само тогава ще се отблокира и капака
Казвайте какво мислите - има една приказка "В спора се ражда истината"
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#10
Публикувано 05 октомври 2007 - 17:30
Готин агент си ама друг пат не казваи такова нещо ........
Кабелите дето отиват до моторната електроника са около 50 до 100.А сега си представи 4е сте трябва някои да отреже щепсела и да снади да ре4ем 50 кабела .....
А отделно като се проектира 1 кола кат се скове купето 1 цял отдел мисли и мадрува как и каде и т.н да са кабелите на колата.
Кат се сглоби пак се прави тест -например за месажетата по КАН буса и се съгласуват и т.н .
Така 4е някои и друг електронен блок могат да се преместят ама баш моторната електроника е вазможно само на теория.
Не е невъзможно, защото аз съм го правил. Не е на МБ, а на Лендровър, двигател Помпа-Дюза, и не само на ЕКУ-то, а на всички блокове и и бушонни табла, вкл и на честотни вериги с екранирани кабели. Удължението е с около 2,5м. Никой не вярваше че ще се получин но стана без каквито и да е засечки. Проблема е че при мен кабелния сноп беше с диаметър 6-8см заедно с бандажа. Операцията я правихме 2-ма души - началника ми и аз. Не стана бързо - една седмица, секи ден след работа.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#11
Публикувано 06 октомври 2007 - 17:56
Управляващият блок е под капака около двигателя, почти всеки знае къде е. Счупват прозореца, натискат в купето бутона, с който отключват вратите и багажника. След това дърпат ръчката , вдигат капака и крадът частите под капака около двигателя. Застрахователя не признава щета за откраднатите части. Ако не се сложи жило, щетата струва толкова, че трябва да си продадеш колата. Но кой майстор да сложи жило на капака за да се избегне този екшьн!?
Ако го знаят къде е............Скоро да си ровил в чужда кола на тъмно при отворен багажник?Под zадната седалка ше го наврe ако трябва,вие само кажете,че може.
#12
Публикувано 06 октомври 2007 - 20:25
Идеята на к79 е изпълнима. Е, трудно е да се направи за един следобед пред блока. И защо трябва да се връзва към централното? Скрито ключе (бутон) и ето решение...
#13
Публикувано 06 октомври 2007 - 21:24
Добре а не може ли да се залепи с много поксипол? направо да се покрие?
#14
Публикувано 07 октомври 2007 - 08:46
Аз съм слагал допълнителни жила на 2 от предишните ми коли, върши работа, даже и да отрежат жилото, капака остава заключен. После с клещите 1 час чанч, докато си го отвориш, но всички части са си останали под капака
Другото което съм виждал е три ламаринени ленти поставени на кръст от 3 мм ламарина обхващат крадимия детайл и са хванати с винтове за околните ламарини на купето, накрая с пила или флекс са изтрити главите на винтовете и няма махане освен с флекса. Много е селско, но айдуците не могат да го свалят.
Другото което съм виждал е три ламаринени ленти поставени на кръст от 3 мм ламарина обхващат крадимия детайл и са хванати с винтове за околните ламарини на купето, накрая с пила или флекс са изтрити главите на винтовете и няма махане освен с флекса. Много е селско, но айдуците не могат да го свалят.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни