Проблем с автоматична скоростна кутия ML270
Започната от freerider, 26 сеп 2007 - 13:38:44
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 01 януари 2008 - 19:50
твоята е по-зле от горната!
Сигурно си подпалил некой пакет,....
провери първо нивото на маслото,...и ако е изпържено,...сваляйте и на парчета!
Сигурно си подпалил некой пакет,....
провери първо нивото на маслото,...и ако е изпържено,...сваляйте и на парчета!
#17
Публикувано 02 януари 2008 - 09:26
Здравейте,
и аз имам подобен проблем с МЛ270ЦДИ 2001,до 3та няма проблем,но после започва на много високи обороти да превключва,някой път стига до 4000 преди да превключи.Преди да сменя маслото на кутията май го нямаше това.Четох в другата тема,че някакви добавки се слагат.промивка не е правена на кутията също.
Форсирането не е добре,но това ти си го знаеш.Смени и маслото и филтьра ма гледай да ти сложат оригинално,че и маслото и филтьра са важни - малко проблем с налягането или температурата и почва номера да прави.
Само на топла кутия ли го прави тоя номер или и на студена?Кога е проверявана тая кутия за нивото на маслото,как е проверявана?Какво масло сложиха и какьв филтьр?
Добавките и аз ги прегледах,една която сьм цитирал ми стои в багажника ма много ме е шубе да я слагам ма много.Промивка с химии разни сьщо не те сьветвам,но ако има кой да я отвори или по-точно мозака и да го почистят както в другата тема няма да е зле.
Има вариант да са ти обьркали маслото или да не е на ниво както каза Лункса.Дай на някой да ти подуши маслото,ако мирише на изгоряло..................прочети мнението преди моето.
Ако ти е мерак и четех английски ми свирни и ти пляскам 4-5 странички с инфо за тия кутии,поне малко идея ще придобиеш кое и как работи.Питай ме аз от кьде знам
.
#18
Публикувано 02 януари 2008 - 12:32
Здравейте пак,
значи само на загряло го прави ,като е студена няма проблем.маслото е castrol transmax Z
значи само на загряло го прави ,като е студена няма проблем.маслото е castrol transmax Z
#19
Публикувано 02 януари 2008 - 19:01
Although Castrol Transmax Z is compatible with conventional
mineral DEXRON III or II fluids, its performance is maximised if it is
not mixed with these other ATF's.
Performance Levels
Dexron III, Dexron II, Dexron, Type A Suffix A.
ZF TE-ML 09, 14, Extended Drain
Mercedes-Benz 236.81
Allison C4
Voith E607
Номер на шаси ми дай,обьркали са ти маслото май?И спри да я караш да не я отваряш за смяна на дискове.
Номера ми трябва за да видя ТОЧНО с каква трансмисия си,после ще ти намеря маслото с което вьрви и как се сменя,после ще те пратим при МАЙСТОР който да я свьрши тая работа и после пак си пишем.
Кой им каза на тия диванета да ти пипат скоростите?Там се слага САМО МЕРЦЕДЕС МАСЛО.Това е одобрено ма е за камиони или поне така пише.
Мойта логика - като е студено си работи нормално както казваш,но като загрее и почва да се пени маслото от високата температура и да не работи добре.Сега не е лято,не ти загрява от вьншната температура,а и не ми се вярва да ти е задьнено радиаторчето на трансмисията.Тия само са ти обьркали маслото,не са точили турбината и са го омешали сьс старото.
Я им звьнни и ги питай колко масло ти наляха?
Кога за последно си мерил нивото на маслото?То и няма как де,нямаш прьчка май или поне оригинално няма,но може да си имаш сервизна като някои колеги тук.......................
mineral DEXRON III or II fluids, its performance is maximised if it is
not mixed with these other ATF's.
Performance Levels
Dexron III, Dexron II, Dexron, Type A Suffix A.
ZF TE-ML 09, 14, Extended Drain
Mercedes-Benz 236.81
Allison C4
Voith E607
Номер на шаси ми дай,обьркали са ти маслото май?И спри да я караш да не я отваряш за смяна на дискове.
Номера ми трябва за да видя ТОЧНО с каква трансмисия си,после ще ти намеря маслото с което вьрви и как се сменя,после ще те пратим при МАЙСТОР който да я свьрши тая работа и после пак си пишем.
Кой им каза на тия диванета да ти пипат скоростите?Там се слага САМО МЕРЦЕДЕС МАСЛО.Това е одобрено ма е за камиони или поне така пише.
Мойта логика - като е студено си работи нормално както казваш,но като загрее и почва да се пени маслото от високата температура и да не работи добре.Сега не е лято,не ти загрява от вьншната температура,а и не ми се вярва да ти е задьнено радиаторчето на трансмисията.Тия само са ти обьркали маслото,не са точили турбината и са го омешали сьс старото.
Я им звьнни и ги питай колко масло ти наляха?
Кога за последно си мерил нивото на маслото?То и няма как де,нямаш прьчка май или поне оригинално няма,но може да си имаш сервизна като някои колеги тук.......................
.
#20
Публикувано 02 януари 2008 - 19:54
А кодове да вади,нещо от рода на up shift valve delay???Нещо да свети по таблото или МАЙСТОРИТЕ го занулиха и няма проблем?
.
#21
Публикувано 02 януари 2008 - 21:28
Ами изписваше нещо от рода на някакво разстояние между 2 датчика ли,утре ще отида да го закачат да видят.Ама маслото не е пресечено,гледаха го.
#22
Публикувано 02 януари 2008 - 21:34
Колата трябва да ти дава код за грешка при диагностика.Маслото как са го гледали не ми е ясно ма и няма значение.Обьркали са ти маслото.Пиши поне номер на скоростната кутия
http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Е тук си сложи номера на рамата и ни копни какьв номер скоростна кутия караш.
http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Е тук си сложи номера на рамата и ни копни какьв номер скоростна кутия караш.
.
#23
Публикувано 02 януари 2008 - 21:36
И кодове се трият ма преди това се отстранява проблема.Колата за продаване ли е щото май на тва ми мирише?Не ми се вярва на собствена кола така да работят тия.
.
#24
Публикувано 02 януари 2008 - 22:55
Маслото TRANSMAX-Z, си е баш баш за тая кутия,...синтетично и одобрено от производителя!
Повредата ти е чисто механична,...не е свързана с маслото или неговата смяна!
Кода който ти е записвала/увеличена хланбина м/у датчика за обороти на изходящия вал -N-едикой си,.../
и гребенния фланец,...както и между другия датчик-за оборотите на пакета,....тва си е чист луфт,...износване,..потрошен пакет или иглен аксиален лагер на пакет K3.
Или си дрифтил,...оф роуд нещо,...или е дърпан по-голем автомобил на буксир!
От там се получават тези дефекти!
Свали картера на кутията,...демонтирай платката с вентилите и датчиците за обороти ,..и отзад ще видиш гребенния фланец който подава инфо за оборотите ,...напъни го назад с отверка и ще видиш че мърда около 3-5 мм!
Е от там иде гадното!
Както ти споменах по- горе,....десекция!
Повредата ти е чисто механична,...не е свързана с маслото или неговата смяна!
Кода който ти е записвала/увеличена хланбина м/у датчика за обороти на изходящия вал -N-едикой си,.../
и гребенния фланец,...както и между другия датчик-за оборотите на пакета,....тва си е чист луфт,...износване,..потрошен пакет или иглен аксиален лагер на пакет K3.
Или си дрифтил,...оф роуд нещо,...или е дърпан по-голем автомобил на буксир!
От там се получават тези дефекти!
Свали картера на кутията,...демонтирай платката с вентилите и датчиците за обороти ,..и отзад ще видиш гребенния фланец който подава инфо за оборотите ,...напъни го назад с отверка и ще видиш че мърда около 3-5 мм!
Е от там иде гадното!
Както ти споменах по- горе,....десекция!
#25
Публикувано 02 януари 2008 - 22:59
Кой си разбира си разбира,на мен още не ми е ясно що не ми вади тва масло за тия кутии,а и защо се получава след смяна на маслото тоя проблем.А и още нещо - що ако това е строшено го прави тоя номер само когато маслото е топло?
.
#26
Публикувано 03 януари 2008 - 00:29
Лунксееееее,няма кой да ми налива акьл без пари,кажи ми защо на студена е ОК,а като стопли и ебава мамата.Едно време изчетох нета и добре помниш как се бях запотил,кажи поне на теория защо при тоя проблем така прави,че мен ме е страх най-много от проблеми сьс скоростите.
.
#27
Публикувано 03 януари 2008 - 20:21
нали знаеш че врялото масло/90гр.целзий/ става на водица,....и през тези луфтове на пакета за 3-та скорост,...по-лесно бега навън,..а е вроятно ако е здробил и аксиалното-иглено лагерче,...иглите да са наранили тефлоновия пръстен дето задържа налягането на маслото,...
Теоретично,..Босе,...ще видим на практика кво ще излезе!
Теоретично,..Босе,...ще видим на практика кво ще излезе!
#28
Публикувано 03 януари 2008 - 20:27
Бе майната и на практиката,аз на теория да ги знам,че за тия твоите идеи дето без пари ги кьлва ората цифри искат.Занаят се краде как са казали умните,така и така си ми на гюме тая викам си да изцицам идея.
С каква кутия е това,че не го намирам,722.6 ли е?
С каква кутия е това,че не го намирам,722.6 ли е?
.
#29
Публикувано 03 януари 2008 - 20:43
722.6
#30
Публикувано 03 януари 2008 - 21:05
айде и аз да се изкажа при моята имах проблем че на само 3 и 4 ами на
никоя не включваше и ми даваше грешка в датчиците на хол за които lunx пише
и още грешка в платката на кутията и нали съм си тъп и упорит я разглобих
и се оказа ,че по въпросните датчици са се налепили накакви гадории
като стружки измих всичко с нафта зачистих контактите промих турбината
с масло налях ново смених филтъра и сега е перфектна
само си мисля от къде са се взели тези гадни стружки дали не е тръгнал
някой лагер ама то ще се чуе
никоя не включваше и ми даваше грешка в датчиците на хол за които lunx пише
и още грешка в платката на кутията и нали съм си тъп и упорит я разглобих
и се оказа ,че по въпросните датчици са се налепили накакви гадории
като стружки измих всичко с нафта зачистих контактите промих турбината
с масло налях ново смених филтъра и сега е перфектна
само си мисля от къде са се взели тези гадни стружки дали не е тръгнал
някой лагер ама то ще се чуе
6 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 6 гости, 0 анонимни