Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем с автоматична скоростна кутия ML270


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#16 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 01 януари 2008 - 19:50

твоята е по-зле от горната!
Сигурно си подпалил некой пакет,....
провери първо нивото на маслото,...и ако е изпържено,...сваляйте и на парчета!
  • 0

#17 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 януари 2008 - 09:26

Здравейте,
и аз имам подобен проблем с МЛ270ЦДИ 2001,до 3та няма проблем,но после започва на много високи обороти да превключва,някой път стига до 4000 преди да превключи.Преди да сменя маслото на кутията май го нямаше това.Четох в другата тема,че някакви добавки се слагат.промивка не е правена на кутията също.



Форсирането не е добре,но това ти си го знаеш.Смени и маслото и филтьра ма гледай да ти сложат оригинално,че и маслото и филтьра са важни - малко проблем с налягането или температурата и почва номера да прави.

Само на топла кутия ли го прави тоя номер или и на студена?Кога е проверявана тая кутия за нивото на маслото,как е проверявана?Какво масло сложиха и какьв филтьр?


Добавките и аз ги прегледах,една която сьм цитирал ми стои в багажника ма много ме е шубе да я слагам ма много.Промивка с химии разни сьщо не те сьветвам,но ако има кой да я отвори или по-точно мозака и да го почистят както в другата тема няма да е зле.
Има вариант да са ти обьркали маслото или да не е на ниво както каза Лункса.Дай на някой да ти подуши маслото,ако мирише на изгоряло..................прочети мнението преди моето.


Ако ти е мерак и четех английски ми свирни и ти пляскам 4-5 странички с инфо за тия кутии,поне малко идея ще придобиеш кое и как работи.Питай ме аз от кьде знам :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself:
  • 0
.

#18 Thebestlight

Thebestlight

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 02 януари 2008 - 12:32

Здравейте пак,
значи само на загряло го прави ,като е студена няма проблем.маслото е castrol transmax Z
  • 0

#19 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 януари 2008 - 19:01

�� Although Castrol Transmax Z is compatible with conventional
mineral DEXRON III or II fluids, its performance is maximised if it is
not mixed with these other ATF's.

Performance Levels
�� Dexron III, Dexron II, Dexron, Type A Suffix A.
�� ZF TE-ML 09, 14, Extended Drain
�� Mercedes-Benz 236.81
�� Allison C4
�� Voith E607

Номер на шаси ми дай,обьркали са ти маслото май?И спри да я караш да не я отваряш за смяна на дискове.

Номера ми трябва за да видя ТОЧНО с каква трансмисия си,после ще ти намеря маслото с което вьрви и как се сменя,после ще те пратим при МАЙСТОР който да я свьрши тая работа и после пак си пишем.

Кой им каза на тия диванета да ти пипат скоростите?Там се слага САМО МЕРЦЕДЕС МАСЛО.Това е одобрено ма е за камиони или поне така пише. :kill_myself:


Мойта логика - като е студено си работи нормално както казваш,но като загрее и почва да се пени маслото от високата температура и да не работи добре.Сега не е лято,не ти загрява от вьншната температура,а и не ми се вярва да ти е задьнено радиаторчето на трансмисията.Тия само са ти обьркали маслото,не са точили турбината и са го омешали сьс старото.


Я им звьнни и ги питай колко масло ти наляха?


Кога за последно си мерил нивото на маслото?То и няма как де,нямаш прьчка май или поне оригинално няма,но може да си имаш сервизна като някои колеги тук.......................
  • 0
.

#20 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 януари 2008 - 19:54

А кодове да вади,нещо от рода на up shift valve delay???Нещо да свети по таблото или МАЙСТОРИТЕ го занулиха и няма проблем?
  • 0
.

#21 Thebestlight

Thebestlight

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 02 януари 2008 - 21:28

Ами изписваше нещо от рода на някакво разстояние между 2 датчика ли,утре ще отида да го закачат да видят.Ама маслото не е пресечено,гледаха го.
  • 0

#22 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 януари 2008 - 21:34

Колата трябва да ти дава код за грешка при диагностика.Маслото как са го гледали не ми е ясно ма и няма значение.Обьркали са ти маслото.Пиши поне номер на скоростната кутия

http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng

Е тук си сложи номера на рамата и ни копни какьв номер скоростна кутия караш.
  • 0
.

#23 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 януари 2008 - 21:36

И кодове се трият ма преди това се отстранява проблема.Колата за продаване ли е щото май на тва ми мирише?Не ми се вярва на собствена кола така да работят тия. :rolleyes:
  • 0
.

#24 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 02 януари 2008 - 22:55

Маслото TRANSMAX-Z, си е баш баш за тая кутия,...синтетично и одобрено от производителя!

Повредата ти е чисто механична,...не е свързана с маслото или неговата смяна!
Кода който ти е записвала/увеличена хланбина м/у датчика за обороти на изходящия вал -N-едикой си,.../
и гребенния фланец,...както и между другия датчик-за оборотите на пакета,....тва си е чист луфт,...износване,..потрошен пакет или иглен аксиален лагер на пакет K3.

Или си дрифтил,...оф роуд нещо,...или е дърпан по-голем автомобил на буксир!
От там се получават тези дефекти!

Свали картера на кутията,...демонтирай платката с вентилите и датчиците за обороти ,..и отзад ще видиш гребенния фланец който подава инфо за оборотите ,...напъни го назад с отверка и ще видиш че мърда около 3-5 мм!

Е от там иде гадното!

Както ти споменах по- горе,....десекция!
  • 0

#25 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 януари 2008 - 22:59

Кой си разбира си разбира,на мен още не ми е ясно що не ми вади тва масло за тия кутии,а и защо се получава след смяна на маслото тоя проблем.А и още нещо - що ако това е строшено го прави тоя номер само когато маслото е топло?
  • 0
.

#26 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 03 януари 2008 - 00:29

Лунксееееее,няма кой да ми налива акьл без пари,кажи ми защо на студена е ОК,а като стопли и ебава мамата.Едно време изчетох нета и добре помниш как се бях запотил,кажи поне на теория защо при тоя проблем така прави,че мен ме е страх най-много от проблеми сьс скоростите.
  • 0
.

#27 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 януари 2008 - 20:21

нали знаеш че врялото масло/90гр.целзий/ става на водица,....и през тези луфтове на пакета за 3-та скорост,...по-лесно бега навън,..а е вроятно ако е здробил и аксиалното-иглено лагерче,...иглите да са наранили тефлоновия пръстен дето задържа налягането на маслото,...
Теоретично,..Босе,...ще видим на практика кво ще излезе!
  • 0

#28 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 03 януари 2008 - 20:27

Бе майната и на практиката,аз на теория да ги знам,че за тия твоите идеи дето без пари ги кьлва ората цифри искат.Занаят се краде как са казали умните,така и така си ми на гюме тая викам си да изцицам идея.

:icon_coolgrin:

С каква кутия е това,че не го намирам,722.6 ли е?
  • 0
.

#29 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 януари 2008 - 20:43

722.6
  • 0

#30 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 03 януари 2008 - 21:05

айде и аз да се изкажа при моята имах проблем че на само 3 и 4 ами на
никоя не включваше и ми даваше грешка в датчиците на хол за които lunx пише
и още грешка в платката на кутията и нали съм си тъп и упорит я разглобих
и се оказа ,че по въпросните датчици са се налепили накакви гадории
като стружки измих всичко с нафта зачистих контактите промих турбината
с масло налях ново смених филтъра и сега е перфектна
само си мисля от къде са се взели тези гадни стружки дали не е тръгнал
някой лагер ама то ще се чуе
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни