Проблем с автоматична скоростна кутия ML270
Започната от freerider, 26 сеп 2007 - 13:38:44
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 септември 2007 - 13:38
Имам следния проблем с автоматичната скоростна кутия на ML 270 2002 година:
При скорост около 90 км/ч и 120 км/ч. Ако има леко изкачване и натискане на газта малко повече за да продължи да поддържа същата скорост – оборотите стават нестабилни. Ако е била на 2500 оборота стрелката почва да се клати между 2400-2600. В купето се усеща леко придърпване. Същото се получава ако темпомата е нагласен да следва определена скорост. Случва се най-вече при леко изкачване и ако съвсем мъничко се отпусне газта и пак се върне придърпването спира (поне до след малко).
Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм му благодарен да сподели.
При скорост около 90 км/ч и 120 км/ч. Ако има леко изкачване и натискане на газта малко повече за да продължи да поддържа същата скорост – оборотите стават нестабилни. Ако е била на 2500 оборота стрелката почва да се клати между 2400-2600. В купето се усеща леко придърпване. Същото се получава ако темпомата е нагласен да следва определена скорост. Случва се най-вече при леко изкачване и ако съвсем мъничко се отпусне газта и пак се върне придърпването спира (поне до след малко).
Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм му благодарен да сподели.
#2
Публикувано 26 септември 2007 - 14:30
Това електронна 722.6 ли е?
.
#3
Публикувано 26 септември 2007 - 16:31
Нямам никаква представа
#4
Публикувано 26 септември 2007 - 16:45
Всъщност сега успях да проверя номера на скоростната кутия по номера на рамата и той започва с 722661 така че може би е 722.6
#5
Публикувано 26 септември 2007 - 21:40
Тези симптоми които описваш са често срещани при МЛ 270!
Първото нещо което трябва да направиш е диагностика на управлението на автоматичната скоростна кутия!
После требе да си наясно кога е сменяно маслото и филтъра защото първия въпрос на диагностициращия ще бъде това!
Второто нещо което ще те питат е дали при смяната е правена промивка на турбината на кутията!
...и още куп щурави въпроси които няма да асимилираш и разбереш!
Моя съвет е :
Проверка евентуално смяна на маслото на автоматика!
Ако не се оправи това притръпване,жалко,...
Следва Турбината!/Вандлера/
Първото нещо което трябва да направиш е диагностика на управлението на автоматичната скоростна кутия!
После требе да си наясно кога е сменяно маслото и филтъра защото първия въпрос на диагностициращия ще бъде това!
Второто нещо което ще те питат е дали при смяната е правена промивка на турбината на кутията!
...и още куп щурави въпроси които няма да асимилираш и разбереш!
Моя съвет е :
Проверка евентуално смяна на маслото на автоматика!
Ако не се оправи това притръпване,жалко,...
Следва Турбината!/Вандлера/
#6
Публикувано 27 септември 2007 - 09:10
А баш така - смени си както те съветва колегата каквото има за смяна и после го мислим.Ако не е пипано там с години.............варианти много.
.
#8
Публикувано 27 септември 2007 - 09:15
Благодаря за съвета LYNX !
Можеш ли да ми препоръчаш сервиз който да направи нужните диагностика / смяна масло?
10x
Можеш ли да ми препоръчаш сервиз който да направи нужните диагностика / смяна масло?
10x
#9
Публикувано 27 септември 2007 - 17:41
Благодаря за съвета LYNX !
Можеш ли да ми препоръчаш сервиз който да направи нужните диагностика / смяна масло?
10x
В кой град? От къде си?
#10
Публикувано 28 септември 2007 - 13:32
От София съм.
#11
Публикувано 28 септември 2007 - 18:59
От София съм.
Генади Кръстев-Ул Владимир Вазов
#12
Публикувано 28 септември 2007 - 19:48
абе много го хвалите този генади ама аз заради вас
се вдигнах чак до софия при него и да ви кажа
смени ми маслото на скоростите без да промие турбината
и сега мисля пак да го сменям ама с промивка както беше описал един колега
се вдигнах чак до софия при него и да ви кажа
смени ми маслото на скоростите без да промие турбината
и сега мисля пак да го сменям ама с промивка както беше описал един колега
#13
Публикувано 28 септември 2007 - 20:46
абе много го хвалите този генади ама аз заради вас
се вдигнах чак до софия при него и да ви кажа
смени ми маслото на скоростите без да промие турбината
и сега мисля пак да го сменям ама с промивка както беше описал един колега
той ли ти го смени или некой хайванин от неговите!
монтйори различни,....казаха ли ти с промивка колко пара е!?
Оди и ги натискай да ти я промият!
Ти си клиент!
Не че не знаят как,...не че не могат!
Някой просто не си е свършил работата!!!
#14
Публикувано 01 януари 2008 - 18:55
Здравейте,
и аз имам подобен проблем с МЛ270ЦДИ 2001,до 3та няма проблем,но после започва на много високи обороти да превключва,някой път стига до 4000 преди да превключи.Преди да сменя маслото на кутията май го нямаше това.Четох в другата тема,че някакви добавки се слагат.промивка не е правена на кутията също.
и аз имам подобен проблем с МЛ270ЦДИ 2001,до 3та няма проблем,но после започва на много високи обороти да превключва,някой път стига до 4000 преди да превключи.Преди да сменя маслото на кутията май го нямаше това.Четох в другата тема,че някакви добавки се слагат.промивка не е правена на кутията също.
#15
Публикувано 01 януари 2008 - 18:57
Някой път има едно забавяне 2/3сек и се форсира все едно е на свободна преди да превключи от 3та на 4та
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни