Jump to content

  •  

Photo

Загряващо 190Е 2.0


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 MC BOBBY

MC BOBBY

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново

Posted 25 September 2007 - 12:12

Здравейте всички,
От около седмица следя форума, но не открих проблем като моя и реших да пиша. Купих много изгодно 190 Е 2.0 бензин автоматик 1983г., но забелязах следния проблем:
1. Датчика за налягането при свободни обороти е малко под 1. (Имам приятел с 190 от 91г. които уред показва 3!)
2. Температурата скача много бързо до 100, след 10 мин 110. (Когато форсирам, налягането на маслото се покачва до 3 и леко охлажда)
Чел съм и имам опит с двигатели по руски автомобили и предполагам, че проблема се крие в маслената помпа.!?

Оф топик: Да ми препоръчате газова уредба (моно инжекция) - има ли проблем ако е по-обикновенна?
Благодаря.

  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 25 September 2007 - 12:28

ПЪРВО---НИКОГА не е произвеждан мерцедес с МОНОИНЖЕКЦИЯ, това е добре да го запомнят ВСИЧКИ от форума

2ро на колко пада налягането?? ако е под 0,7атм, това е зле, иначе можеш да караш още. смени маслото с полусинтетика, можеби ще ти вдигне налягането

това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита

по-принцип, този мотор е смалък радиатор МЕРЦЕДЕС или BEHR, освен ако нямаш климатик
  • 0

#3 MC BOBBY

MC BOBBY

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново

Posted 25 September 2007 - 13:28

ПЪРВО---НИКОГА не е произвеждан мерцедес с МОНОИНЖЕКЦИЯ, това е добре да го запомнят ВСИЧКИ от форума

2ро на колко пада налягането?? ако е под 0,7атм, това е зле, иначе можеш да караш още. смени маслото с полусинтетика, можеби ще ти вдигне налягането

това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита

по-принцип, този мотор е смалък радиатор МЕРЦЕДЕС или BEHR, освен ако нямаш климатик



BEHR е, нямам климатик, купих я преди 2 дена и ми казаха че е с карбуратор т.е. не е пълна инжекция. За налягането го прочетох, ще проверя това с перката на вентилатора и ще пиша.
  • 0

#4 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 25 September 2007 - 14:19

Също така, като ти загрее както казваш на 110, угаси я и пипни най-долния дебел маркуч дето влиза в радиатора. Ако е студен термостата ти не е в ред!
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 25 September 2007 - 14:36

Кола на 2 дни.................сменяй и не си играй - това термостат,масло,филтри,ремък..............точи спирачната течност както и хидравликата,антифриза...........сменяй смело да си знаеш от къде я почваш.
  • 0
.

#6 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 25 September 2007 - 14:40

Кола на 2 дни.................сменяй и не си играй - това термостат,масло,филтри,ремък..............точи спирачната течност както и хидравликата,антифриза...........сменяй смело да си знаеш от къде я почваш.

BOSS, ма човека нема кинти :) иначе идеята ти я уважавам :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#7 neichev

neichev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,019 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич --- Варна
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W201 1988`

Posted 25 September 2007 - 14:41

И моя 190 Е загрява...понякога ако го мъча много много...стигал съм 120 градуса..и перката не се включва някои да знае от какво може да е...?
Защото това си е сериозна работа... :closed-topic:
Изгасям колата....чакам 15-20 мин да истине...пускам на контакт но перката не съм я чувал никога на тази кола...?!
  • 0
Mercedes-Benz W201

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 25 September 2007 - 14:47

това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита


:icon_coolgrin:
  • 0
.

#9 MC BOBBY

MC BOBBY

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново

Posted 25 September 2007 - 15:12

Хехе, на кого му се харчат пари, предположих че може и термостата да е. Смяната на маслата я направих още на същия ден след нотариуса, гледам че доста от хората тук слагат Мобил, следват колеги с Шел, сложих Мобил. Но наистина качването на температурата е много бързо и понеже колата е стояла доста време без да е палена, може термостата да е запецнал в затворено положение.
Мерси!

  • 0

#10 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 25 September 2007 - 16:47

А компресията мерил ли си,масло харчи ли?
Радиатора ако е каран с вода само с шомпулиране се оправя.Провери сестемата за отлагания на котлен камък.
  • 0

#11 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Posted 25 September 2007 - 17:41

A на мен това скачане в температурата най-ми прича на гарнитура на главата :kill_myself:
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#12 MC BOBBY

MC BOBBY

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново

Posted 25 September 2007 - 18:00

Възможно е, направих всичко описано по-горе от предишните колеги, вентилатора е наред, маркуча най-долу е горещ, но не смесва вода и масло!? От напълно студен двигател до 100 градуса загрява за около 5-10 мин из града.
Имам малък шум леко наподобяващ дизел, по всяка вероятност е от клапаните и невиждам връзка с загряването. Доста добре се изтрелва за автоматик и от когато съм налял маслото (преди два дни) не виждам разлика в новото. Шомпулиране ще рече продухване?, въпреки че водата е прилично жълта, но не кална! Възможно ли е пък от самото стоене да се е получила въздушна възглавница (както му казват), защото в крайна сметка го закарах на сервиз и там проверих нивото на водата, доста липси открих а сутринта беше на ниво!?
Скъпа ли е тази гарнитура?
Утре по обяд ще видя какво са направили и какво ще ми кажат. М/у другото аз съм от В. Търново и го закарах в "Сервиз Генов" - http://genov.free.bg незнам дали има други от Търново тук.

  • 0

#13 EvilLION

EvilLION

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 25 September 2007 - 23:03

Това наистина ми прилича на гарнитура на главата но все пак провери си питата на радиатора. Може да е задръстена с боклуци, при голямо предварение също загрява много и при по-рязко подаване на газ се чува тракане от мотора наподобяващо дизел. Провери си центровката. Има вероятност това тракане да ти е от водната помпа. Провери да не е издала тя багажа, бавно да циркулира антифриза и от там да загрява.
  • 0

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 25 September 2007 - 23:25

водната помпа ако "сдаде багажа" или ще тече или ще блокира, но бавно да циркулира водата...???

така, след като си проверил, че перката зацепва, следващата стъпка е да провериш на колко градуса зацепва. трябва да сработи на МАКСИМУМ на 98 градуса. колкото повече остарява термодатчика, толковапо късно включва. като зацепи перката, ще чуеш фучене при 2000об/мин.или гледаш като стъпи на 100град. пак проверяваш по предишния начин. датчика е около20лв.
провери термостата, за целта сваляш пласмасовата капачка върху него и го вадиш. за обезвъздушаването, има съчма на термостата, която лесно се вижда ако не е потънал в кал. почисти го.

тракането.някои от първите мотори на 190тките от тип 102 с карбуратор, не са с хидравлични повдигачи, а с регулиращи се като на москвич. ако е така можеби трябва малко да ги натегнеш. ако си с хидравлични повд. не трябва да трака повече от 5 минути. ако тракането е въобще от клапаните, то се чува ясно и ритмично.
  • 0

#15 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 26 September 2007 - 01:46

Здравейте всички,
От около седмица следя форума, но не открих проблем като моя и реших да пиша. Купих много изгодно 190 Е 2.0 бензин автоматик 1983г., но забелязах следния проблем:
1. Датчика за налягането при свободни обороти е малко под 1. (Имам приятел с 190 от 91г. които уред показва 3!)
2. Температурата скача много бързо до 100, след 10 мин 110. (Когато форсирам, налягането на маслото се покачва до 3 и леко охлажда)
Чел съм и имам опит с двигатели по руски автомобили и предполагам, че проблема се крие в маслената помпа.!?

Оф топик: Да ми препоръчате газова уредба (моно инжекция) - има ли проблем ако е по-обикновенна?
Благодаря.




Добре де,...на сляпо ли я купува!
Проверка нещо,тест,...

Или мерака надделя!


Не се прави така,.....за всички важи!!!
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users