Загряващо 190Е 2.0
Започната от MC BOBBY, 25 сеп 2007 - 12:12:17
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 септември 2007 - 12:12
Здравейте всички,
От около седмица следя форума, но не открих проблем като моя и реших да пиша. Купих много изгодно 190 Е 2.0 бензин автоматик 1983г., но забелязах следния проблем:
1. Датчика за налягането при свободни обороти е малко под 1. (Имам приятел с 190 от 91г. които уред показва 3!)
2. Температурата скача много бързо до 100, след 10 мин 110. (Когато форсирам, налягането на маслото се покачва до 3 и леко охлажда)
Чел съм и имам опит с двигатели по руски автомобили и предполагам, че проблема се крие в маслената помпа.!?
Оф топик: Да ми препоръчате газова уредба (моно инжекция) - има ли проблем ако е по-обикновенна?
Благодаря.
От около седмица следя форума, но не открих проблем като моя и реших да пиша. Купих много изгодно 190 Е 2.0 бензин автоматик 1983г., но забелязах следния проблем:
1. Датчика за налягането при свободни обороти е малко под 1. (Имам приятел с 190 от 91г. които уред показва 3!)
2. Температурата скача много бързо до 100, след 10 мин 110. (Когато форсирам, налягането на маслото се покачва до 3 и леко охлажда)
Чел съм и имам опит с двигатели по руски автомобили и предполагам, че проблема се крие в маслената помпа.!?
Оф топик: Да ми препоръчате газова уредба (моно инжекция) - има ли проблем ако е по-обикновенна?
Благодаря.
#2
Публикувано 25 септември 2007 - 12:28
ПЪРВО---НИКОГА не е произвеждан мерцедес с МОНОИНЖЕКЦИЯ, това е добре да го запомнят ВСИЧКИ от форума
2ро на колко пада налягането?? ако е под 0,7атм, това е зле, иначе можеш да караш още. смени маслото с полусинтетика, можеби ще ти вдигне налягането
това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита
по-принцип, този мотор е смалък радиатор МЕРЦЕДЕС или BEHR, освен ако нямаш климатик
2ро на колко пада налягането?? ако е под 0,7атм, това е зле, иначе можеш да караш още. смени маслото с полусинтетика, можеби ще ти вдигне налягането
това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита
по-принцип, този мотор е смалък радиатор МЕРЦЕДЕС или BEHR, освен ако нямаш климатик
#3
Публикувано 25 септември 2007 - 13:28
ПЪРВО---НИКОГА не е произвеждан мерцедес с МОНОИНЖЕКЦИЯ, това е добре да го запомнят ВСИЧКИ от форума
2ро на колко пада налягането?? ако е под 0,7атм, това е зле, иначе можеш да караш още. смени маслото с полусинтетика, можеби ще ти вдигне налягането
това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита
по-принцип, този мотор е смалък радиатор МЕРЦЕДЕС или BEHR, освен ако нямаш климатик
BEHR е, нямам климатик, купих я преди 2 дена и ми казаха че е с карбуратор т.е. не е пълна инжекция. За налягането го прочетох, ще проверя това с перката на вентилатора и ще пиша.
#4
Публикувано 25 септември 2007 - 14:19
Също така, като ти загрее както казваш на 110, угаси я и пипни най-долния дебел маркуч дето влиза в радиатора. Ако е студен термостата ти не е в ред!
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#5
Публикувано 25 септември 2007 - 14:36
Кола на 2 дни.................сменяй и не си играй - това термостат,масло,филтри,ремък..............точи спирачната течност както и хидравликата,антифриза...........сменяй смело да си знаеш от къде я почваш.
.
#6
Публикувано 25 септември 2007 - 14:40
BOSS, ма човека нема кинти иначе идеята ти я уважавамКола на 2 дни.................сменяй и не си играй - това термостат,масло,филтри,ремък..............точи спирачната течност както и хидравликата,антифриза...........сменяй смело да си знаеш от къде я почваш.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#7
Публикувано 25 септември 2007 - 14:41
И моя 190 Е загрява...понякога ако го мъча много много...стигал съм 120 градуса..и перката не се включва някои да знае от какво може да е...?
Защото това си е сериозна работа...
Изгасям колата....чакам 15-20 мин да истине...пускам на контакт но перката не съм я чувал никога на тази кола...?!
Защото това си е сериозна работа...
Изгасям колата....чакам 15-20 мин да истине...пускам на контакт но перката не съм я чувал никога на тази кола...?!
Mercedes-Benz W201
#8
Публикувано 25 септември 2007 - 14:47
това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита
.
#9
Публикувано 25 септември 2007 - 15:12
Хехе, на кого му се харчат пари, предположих че може и термостата да е. Смяната на маслата я направих още на същия ден след нотариуса, гледам че доста от хората тук слагат Мобил, следват колеги с Шел, сложих Мобил. Но наистина качването на температурата е много бързо и понеже колата е стояла доста време без да е палена, може термостата да е запецнал в затворено положение.
Мерси!
Мерси!
#10
Публикувано 25 септември 2007 - 16:47
А компресията мерил ли си,масло харчи ли?
Радиатора ако е каран с вода само с шомпулиране се оправя.Провери сестемата за отлагания на котлен камък.
Радиатора ако е каран с вода само с шомпулиране се оправя.Провери сестемата за отлагания на котлен камък.
#11
Публикувано 25 септември 2007 - 17:41
A на мен това скачане в температурата най-ми прича на гарнитура на главата
The Gods Made Heavy Metal
#12
Публикувано 25 септември 2007 - 18:00
Възможно е, направих всичко описано по-горе от предишните колеги, вентилатора е наред, маркуча най-долу е горещ, но не смесва вода и масло!? От напълно студен двигател до 100 градуса загрява за около 5-10 мин из града.
Имам малък шум леко наподобяващ дизел, по всяка вероятност е от клапаните и невиждам връзка с загряването. Доста добре се изтрелва за автоматик и от когато съм налял маслото (преди два дни) не виждам разлика в новото. Шомпулиране ще рече продухване?, въпреки че водата е прилично жълта, но не кална! Възможно ли е пък от самото стоене да се е получила въздушна възглавница (както му казват), защото в крайна сметка го закарах на сервиз и там проверих нивото на водата, доста липси открих а сутринта беше на ниво!?
Скъпа ли е тази гарнитура?
Утре по обяд ще видя какво са направили и какво ще ми кажат. М/у другото аз съм от В. Търново и го закарах в "Сервиз Генов" - http://genov.free.bg незнам дали има други от Търново тук.
Имам малък шум леко наподобяващ дизел, по всяка вероятност е от клапаните и невиждам връзка с загряването. Доста добре се изтрелва за автоматик и от когато съм налял маслото (преди два дни) не виждам разлика в новото. Шомпулиране ще рече продухване?, въпреки че водата е прилично жълта, но не кална! Възможно ли е пък от самото стоене да се е получила въздушна възглавница (както му казват), защото в крайна сметка го закарах на сервиз и там проверих нивото на водата, доста липси открих а сутринта беше на ниво!?
Скъпа ли е тази гарнитура?
Утре по обяд ще видя какво са направили и какво ще ми кажат. М/у другото аз съм от В. Търново и го закарах в "Сервиз Генов" - http://genov.free.bg незнам дали има други от Търново тук.
#13
Публикувано 25 септември 2007 - 23:03
Това наистина ми прилича на гарнитура на главата но все пак провери си питата на радиатора. Може да е задръстена с боклуци, при голямо предварение също загрява много и при по-рязко подаване на газ се чува тракане от мотора наподобяващо дизел. Провери си центровката. Има вероятност това тракане да ти е от водната помпа. Провери да не е издала тя багажа, бавно да циркулира антифриза и от там да загрява.
#14
Публикувано 25 септември 2007 - 23:25
водната помпа ако "сдаде багажа" или ще тече или ще блокира, но бавно да циркулира водата...???
така, след като си проверил, че перката зацепва, следващата стъпка е да провериш на колко градуса зацепва. трябва да сработи на МАКСИМУМ на 98 градуса. колкото повече остарява термодатчика, толковапо късно включва. като зацепи перката, ще чуеш фучене при 2000об/мин.или гледаш като стъпи на 100град. пак проверяваш по предишния начин. датчика е около20лв.
провери термостата, за целта сваляш пласмасовата капачка върху него и го вадиш. за обезвъздушаването, има съчма на термостата, която лесно се вижда ако не е потънал в кал. почисти го.
тракането.някои от първите мотори на 190тките от тип 102 с карбуратор, не са с хидравлични повдигачи, а с регулиращи се като на москвич. ако е така можеби трябва малко да ги натегнеш. ако си с хидравлични повд. не трябва да трака повече от 5 минути. ако тракането е въобще от клапаните, то се чува ясно и ритмично.
така, след като си проверил, че перката зацепва, следващата стъпка е да провериш на колко градуса зацепва. трябва да сработи на МАКСИМУМ на 98 градуса. колкото повече остарява термодатчика, толковапо късно включва. като зацепи перката, ще чуеш фучене при 2000об/мин.или гледаш като стъпи на 100град. пак проверяваш по предишния начин. датчика е около20лв.
провери термостата, за целта сваляш пласмасовата капачка върху него и го вадиш. за обезвъздушаването, има съчма на термостата, която лесно се вижда ако не е потънал в кал. почисти го.
тракането.някои от първите мотори на 190тките от тип 102 с карбуратор, не са с хидравлични повдигачи, а с регулиращи се като на москвич. ако е така можеби трябва малко да ги натегнеш. ако си с хидравлични повд. не трябва да трака повече от 5 минути. ако тракането е въобще от клапаните, то се чува ясно и ритмично.
#15
Публикувано 26 септември 2007 - 01:46
Здравейте всички,
От около седмица следя форума, но не открих проблем като моя и реших да пиша. Купих много изгодно 190 Е 2.0 бензин автоматик 1983г., но забелязах следния проблем:
1. Датчика за налягането при свободни обороти е малко под 1. (Имам приятел с 190 от 91г. които уред показва 3!)
2. Температурата скача много бързо до 100, след 10 мин 110. (Когато форсирам, налягането на маслото се покачва до 3 и леко охлажда)
Чел съм и имам опит с двигатели по руски автомобили и предполагам, че проблема се крие в маслената помпа.!?
Оф топик: Да ми препоръчате газова уредба (моно инжекция) - има ли проблем ако е по-обикновенна?
Благодаря.
Добре де,...на сляпо ли я купува!
Проверка нещо,тест,...
Или мерака надделя!
Не се прави така,.....за всички важи!!!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни