Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Силно скърцане в предницатаW124


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#1 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 септември 2007 - 20:22

Здравейте колеги!Имам следния проблем-появи се страшно скърцане в предницата(от ляват страна)!Какво според вас може да е това?Когато колата е вдигната на крик скърцането изчезва,но когато я сваля на земята започва да скърца жестоко-имам чувството че някъде ще ми се откачи главината!!!Аз предполагам че е шарнир-но все пак събирам мнение.Ако някой е страдал от това нека сподели-ще съм ви пного благодарен.Предварително благодаря!!! :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 септември 2007 - 20:34

точно това което си мислиш е!
смени и двата!
  • 0

#3 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 24 септември 2007 - 12:57

Първо какъв ти е мерцедеса? И второ това най често се получава от втулките на стабилизаращата щанга когато се износи самата щанга a не втулките защото те имат в средата отвътре платнен пръстен който се къса много трудно но пък от своя страна с течение на времето износва гумираното покритие на стабилизиращата щанга. Този проблем най често ичезва като вали дъжд и се кара през локвите а като изсъхне времето се появява отново.Aз го имах вече този проблем и първо смених шарнирите и смазах втулките на стаб.щангата профилактично и пробема изчезна- но не за дълго. Tогава смених втулките на стаб.щангата които си купих оригинални от ИВАЙДЖЕТ в Младост за 20тина лева.При смяната установих че е износена стаб.щанга в двата края и се ноложи да правя изобретения които дадоха резултат. Вече карам повече от година и това скърцане го няма вече. Ако мецедеса е 4matic излиза доста дебело защото щангата е мнаго скъпа, доколкото знам около 600-700лева и не се оправя с втулки.
  • 0

#4 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 24 септември 2007 - 13:04

И на мен ми звучи като шарнир (можеби защото при мен беше от него), но обяснението за щангата ми свучи също много убедително :)
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#5 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 24 септември 2007 - 13:09

Хайде, и аз казвам шарнири.
Това да го беше пуснал на анкета по-добре :)
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 септември 2007 - 18:35

Ако е от стабилизиращата щанга и нейните тампони-като е вдигне пак ще скърца/той казва че на подемник изчезва/!
предполагам не я е напъвал или я е дигнал само на крик отлево и е въртял волана!
Ако найстина излезе шарнир ,познай какви ще са и втулките/тампоните на реактивната щанга?!!
Смени и тях-без пари са!
  • 0

#7 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 септември 2007 - 21:06

Здравейте отново!Значи направих следното нещо-първо така и така бяха за смяна тампоните на тросионната щанга,аз ги смених защото както беше писал LYNX тя на подемник не скърца а само когато е стъпила здраво на земята.Сетих се че това може да се получи и от биалния лагер(мисля че така се наричаше но може и да греша);Затова разкачих главината и разтворих гуменото уплътнение на шарнира което е с една нескопосана скоба застопорено и вкарах доста голямо количество масло и след това сглобих всичко както трябва.Скърцането престана за около 2-3часа и така се обедих че е от шарнир,защото ако започна да купувам всичко от което се съмнявам че скърца(биални лагери,накрайници и т.н.) ще ми се дореве.Не че не е добре всичко да се смени на веднъж но нали знаете как е :dontknow: И така уте ще свалям наново главината и ще видя как ще го избивам тоя шарнир.Усештам че ще има много псуване,бира и цигари :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

#8 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 септември 2007 - 21:08

Между другото някой беше питал каква е колата защото съм пропуснал-колата е W124-тази на снимката
  • 0
Публикувано изображение

#9 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 26 септември 2007 - 11:56

При това положение може да смениш най добре и двата шарнира но се приготви за големи ядове при смяната. Най добре е да се подсигуриш с газова горелка и преди да почнеш да бие по шарнира да го нагрееш добре имаче много тегаво. Имай в предвид че като бласкаш по стеблоно на шарнира има опасност той да се разкапсолова отдолу и тогава трябва да използваш дорник. Но става адски трудно и е желателно да е на двуколонен подемник. Много е опасно да не испуснете колата и да излети прежината че тогава жална ти майка. Аз мойте ги купих от Ивайджет за по 70лв.бр.и съм много доволен. А ти всъщност провери ли дали шарнира е разбит или само е пресъхнал и скърца само. Може да пробваш да му навиеш една гресьорка отдолу и ако се оправи за дълго време карай смело. Проверката на шарнира дали и разбит е малко тегава и не може да се провери от всеки като на другите коли. Колата се вдига на подемник най добре двуколонен и се намира дълга тръба или стойка с която се подпира носача отдолу желателно е в близост до шарнира и след това колата се пуска малко надолу за да може събере пружината иначе тя опъва шарнира и не може да се хване луфта. Проверява се като се запъне с плоска щанга между носача и ухото на щенкела а не с клатене на гумата отгоре и отдолу защото може да се подведеш по глабината в лагера на главината където тя е нормална и лъже. Аз когато го правих това упражнение го съчетах и със смяна на всучки гумени маншони по щангите защото се бяха позакъсали а си гу купих от Жан на Окръжна болница по 2лв.бр ако не се лъжа.
  • 0

#10 Ves_V8

Ves_V8

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 26 септември 2007 - 18:45

Здравейте колеги!Имам следния проблем-появи се страшно скърцане в предницата(от ляват страна)!Какво според вас може да е това?Когато колата е вдигната на крик скърцането изчезва,но когато я сваля на земята започва да скърца жестоко-имам чувството че някъде ще ми се откачи главината!!!Аз предполагам че е шарнир-но все пак събирам мнение.Ако някой е страдал от това нека сподели-ще съм ви пного благодарен.Предварително благодаря!!! :flagMB new:


колега по снимката реших че мерца ти е 124-ка...моят сущо скърца отпред отляво и проблема е в това че се разсъхват шарнирите...сменяш шарнира и всичко е тип-топ,както е характерно за Мерцедес
  • 0

#11 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 септември 2007 - 19:40

Колеги благодаря ви за инфото(особено на vladokos за метода на подмяна на шарнира).Мен ми е ясно че няма да е лесна!Но днес имах свободно време и така и така я бях разколачил за подмяна и на двата шарнира реших да сменя всичко от двете страни(хебели,накрайници,шарнири-без амортисьорите).Направих реглаж и вече се чувствам като в Mercedes. :0_yahoo: Но най-интересното е че волана олекна доста-в смисъл върти се по леко въпрени че съм на 17 ц ола!!! :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение

#12 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 14 октомври 2007 - 02:10

ПРАСНИ САС СПРИНЦОВКА МАЛКО МАСЛО В МАН6ОНА НА ШАРНИРА И ШТЕ РАЗБЕРЕШ
  • 0

#13 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 14 октомври 2007 - 09:26

шарнира е така направен че като се разбие почва да скърца за да го смениш като сложиш грес наистина спира но шарнира се къса и става страшно говоря от собствен опит на 190-ка.А относно трудното сваляне си направих една проста скоба с две планки и един винт и се сменяват за един час двата шарнира.не слагаите грес сменяваите шарнирите за да не ви боли главаша после.
  • 0

#14 rotsen

rotsen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    MB 190E; м.09.1988г. продаден !!!

Публикувано 14 октомври 2007 - 13:42

ОТНОСНО: СИЛНО "СКЪРЦАНЕ" в предницата..
От възрастен майстор научих и се уверих, че т.н."скърцане"по ходовата част на всички автомобили се премахва за ДЪГЪГ ПЕРИОД ОТ ВРЕМЕ не с масла, грес,,"веро", и т.н.. - А С ЧИСТА - НАТУРАЛНА "СВИНСКА МАС" / БЕЗ СОЛ !! / !???? Може да звучи невероятно - но е факт !!! Натуралната свинска мас се загрява на ВОДНА баня; повдига се предницата на крик; подсигурява се срещу /евентуално/ пропадане на крика; с тънка медицинска спринцовка се издърпва вече течната свинска мас и внимателно се "вкарва" през маншона на шарнира; волана се раздвижва максимално в 2-те посоки / наляво - надясно / ; пуска се крика и.... 2-3 месеца се кара спокойно !!! НО : ако маншоните на шарнира "хич ги няма" - желателно е шарнирите да се подменят с нови... СВИНСКАТА МАС САМО ВРЕМЕННО РЕШАВА ПРОБЛЕМА СЪС "СКЪРЦАНЕТО" !!! Поздрави....
  • 0
Публикувано изображение

#15 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 октомври 2007 - 15:57

...'Праскане' ,..на масло,...свинска мас със сол или без сол,.възрастни майстори и приказки под шипковия храст,..
Тва си е жива Свинщина!

Само се надлъгвате,...
Малко по горе колегата ви е казал какъв го е ял с тва смазване,..

Нема компромиси,..скръцне ли шарнир,..сменяш и двата!!!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни