Към съдържанието

  •  

Снимка

ИНЖЕКЦИОНИKE J TRONIC НА 124 200ТЕ 90Г.


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 21 септември 2007 - 12:03

КОЛЕГИ МОЛЯ ЗА СЪДЕЙСТВИЕ ПО СЛЕДНИЯ ПРОБЛЕМ С МОЯТА КОЛА! НЯМАМ ГАЗОВА УРЕДБА-САМО НА БЕНЗИН СЪМ И ОТ ОКОЛО ГОДИНА КОЛАТА МИ ПУШИ МНОГО ЧЕРНО И ХАРЧИ МНОГО 15-16Л. НЕЗАВИСИМО ОТ СТИЛА И ДАЛИ КАРАМ ГРАДСКО ИЛИ ИЗВЪНГРАДСКО . ХОДИХ НА Т.Н ДИАГНОСТИКА КЪДЕ ЛИ НЕ И СЪМ СМЕНИЛ ДЮЗИТЕ С НОВИ ИНЖ.ГЛАВА С ВТОРА РЪКА НЯКОЛКО РЕГУЛАТОРА ЗА ВИСОКО НАЛЯГАНЕ НА ИНЖ.ГЛАВА ПРОВЕРИХМЕ И ПРЕЗАЦЕПИХМЕ ДЕЛКОТО И НЕЗМАН КАКВО ДА Я ПРАВЯ ТАЗИ КОЛА А ИНАЧЕ ВЪРВИ КАТО ЛУДА В ЗАВИСИМОСТ ОТ КАЧЕСТВОТО НА БЕНЗИНА ПОНЯКОГА МАЛКО ГУБИ МОЩНОСТ. ПРЕДИ ДА СЕ ПОЯВИ ТОЗИ ПРОБЛЕМ КОЛАТА МИ ХАЧЕШЕ ОКОЛО 10Л. ГРАДСКО И БЕШЕ ДОБРЕ.
МОЛЯ ЗА ПОМОЩ
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 21 септември 2007 - 12:26

Ще върви я :) - пуши черно и мирише на недоизгорял бензин нали ! Според мен имаш преобогатена горивовъздушна смес(много бензин малко въздух)! Потърси нейде из форума бях срещал коментари. :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 21 септември 2007 - 14:58

ламда сонда???? потенциометър дрос. клапа??? ходи в дружба при рено има много добър сервиз за мерцедес!!!
  • 0

#4 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 24 септември 2007 - 15:54

ламда сонда???? потенциометър дрос. клапа??? ходи в дружба при рено има много добър сервиз за мерцедес!!!

Къде е този сервиз в Дружба?
  • 0

#5 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 септември 2007 - 19:27

Погледни регулатора за налягане на горивото/не този който си сменял 2 пъти/!
Управлява се вакуумно от разреждането в смук. тракт!
Извади вакуумния шлаух и виж тече ли гориво през него/неконтролирано/ когато мотора работи!

Това е един от вариантите за неконтролируем разход на гориво,ако си одил на диагностика,...и шиша пак у гъзо/газанализатора де/

Успех!
  • 0

#6 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 септември 2007 - 21:22

Може този път много да ми се смеете ама това което ще ви кажа е самата истина!
Когато купих 124ката която също е 200Е имах малко проблеми с оборотите и т.н.Отидох при бате Петко и стествено рпроблема беше разрешен.Колата оживя-започна да върви прилично(да не казвам много че ще излезе като фукарня :hooray: )разхода стана нормален и всичко беше перфектно.Обачееее-тази кола както и преди ремонта,така и след него си пушеше изодзад чернилка,ама в неописуеми количества.Естествено-веднага рекламация в сервиза.Оставих я там мъчиха мия цели три дни-и нищо.Какво ли не и правиха.Накрая вече ядосани и отчаяни ми казаха да я искарам на магистралата и газ до дупка-да издуха газовете който е насабрала по гърнетата.Аз естествено отчаян до полуда ги послушьх и проблема се разреши-издуха газовете който са се били набили преди ремонта и спря да пуши.Сега когато хадя извън града веднъж-дваж годишно си я продухвам.Така че ако ме видите да ви подминавам с 250-260км-нищо лично-продухвам си гърнетата :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 септември 2007 - 21:45

Може този път много да ми се смеете ама това което ще ви кажа е самата истина!
Когато купих 124ката която също е 200Е имах малко проблеми с оборотите и т.н.Отидох при бате Петко и стествено рпроблема беше разрешен.Колата оживя-започна да върви прилично(да не казвам много че ще излезе като фукарня :hooray: )разхода стана нормален и всичко беше перфектно.Обачееее-тази кола както и преди ремонта,така и след него си пушеше изодзад чернилка,ама в неописуеми количества.Естествено-веднага рекламация в сервиза.Оставих я там мъчиха мия цели три дни-и нищо.Какво ли не и правиха.Накрая вече ядосани и отчаяни ми казаха да я искарам на магистралата и газ до дупка-да издуха газовете който е насабрала по гърнетата.Аз естествено отчаян до полуда ги послушьх и проблема се разреши-издуха газовете който са се били набили преди ремонта и спря да пуши.Сега когато хадя извън града веднъж-дваж годишно си я продухвам.Така че ако ме видите да ви подминавам с 250-260км-нищо лично-продухвам си гърнетата :flagMB new:



Добре бееее!
Яко!
Само така!
И при 250км./час се показва едно бутало от аспуха да види кой кара колата!
  • 0

#8 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 септември 2007 - 21:47

Не само едното-всичките се показват-да огледат по-подробно,не само кой кара а и кой се вози на влакчето на ужасите!!!
  • 0
Публикувано изображение

#9 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 25 септември 2007 - 09:55

Този регулатор за който говорите е сигурно този който прилича на цилиндър и влизат два метални горивопровода и едно вакуумче в него и захранва инж.глава. Но не тече нищо през вакуума а и него съм го сменял и нищо. Вакуума работи и го управлява. А някой знае ли дали потенциометъра на дебитомера се сменя само той или върви с целия дебитомер.
  • 0

#10 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 септември 2007 - 10:26

Публикувано изображение

Mechanical Fuel Injection

Публикувано изображение

1. Electric fuel pump.

2. Fuel accumulator.

3. Fuel filter.

4. System pressure regulator

5. Injector.

6. Cold-start valve.

7. Fuel distributor.

Публикувано изображение8. Air-flow sensor.

9. Thermo-time switch.

10. Auxiliary-air regulator.

11. Engine-temperature sensor.

12. Throttle-valve switch.

13. Lambda sensor.

14. ECU.
  • 0

#11 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 26 септември 2007 - 11:14

Тези схеми ги познавам до болка защото устройството го познавам и дори сам мога да ги начертая но не знам как да направя проверките дали всичко е в ред освен с подмяната с ново а това е много скъпо. Питането ми е конкретно към потенциометъра на дебитомера защото май до него опират нещата. Може ли да се смени само той или върви с цялата клапа и какви трябва да са му показанията при замерване и какви са допуските ако има такива. А имам и друго питане относно бате Петко, колко взима за диагностика защото аз чух малко неприлична цена за диагностика.
  • 0

#12 Ves_V8

Ves_V8

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 26 септември 2007 - 18:55

ламда сонда???? потенциометър дрос. клапа??? ходи в дружба при рено има много добър сервиз за мерцедес!!!

кажете ми моля ви каде е този сервиз в дрижба защото и аз имам същият проблем с колата и май и аз трябва да ида там да ми видят колата!!та каде е точният адрес...там някаде до "ПроМобил"
  • 0

#13 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 септември 2007 - 19:33

По-принцип този потенциометър се сменя(само той) без другите нещица около него.Аз моят го менях когато купих колата(т.е. преди около 3-4години).Ако не се лъжа от него зависеха и се регулираше заалителният режим на колата.Когато започнат да играят оборотите в повечето случай е от него.При мен беше точно така.Другото коет знам за него е че при запалване на колата (ако всичко друго е наред) тя трябва около една минута и половина да поддържа 1100 оборота в минута,и след това да ги свали на 950!Но ако в тази минута и поовина подадеж газ тя автоматично връща оборотите на 950-нечака една минута за да ги свали.Това кото казвам го знам от Васко-диагностика в сервиза на Петко защото си доверявам колата само ня тях.Именно и от него купих този потенциометър и вече 3години няма ядове.А имама колеги който са ги сменяли и след няколко месеца-до една година-наново.
  • 0
Публикувано изображение

#14 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 септември 2007 - 12:17

не става всичко наготово трябва четене и търсене
  • 0

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 септември 2007 - 21:58

схемите са почти точни, само подробността че на K и KE-Jetronic дебитомера мери наобратно на схемата
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни