ИНЖЕКЦИОНИKE J TRONIC НА 124 200ТЕ 90Г.
Започната от vladokos, 21 сеп 2007 - 12:03:37
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 септември 2007 - 12:03
КОЛЕГИ МОЛЯ ЗА СЪДЕЙСТВИЕ ПО СЛЕДНИЯ ПРОБЛЕМ С МОЯТА КОЛА! НЯМАМ ГАЗОВА УРЕДБА-САМО НА БЕНЗИН СЪМ И ОТ ОКОЛО ГОДИНА КОЛАТА МИ ПУШИ МНОГО ЧЕРНО И ХАРЧИ МНОГО 15-16Л. НЕЗАВИСИМО ОТ СТИЛА И ДАЛИ КАРАМ ГРАДСКО ИЛИ ИЗВЪНГРАДСКО . ХОДИХ НА Т.Н ДИАГНОСТИКА КЪДЕ ЛИ НЕ И СЪМ СМЕНИЛ ДЮЗИТЕ С НОВИ ИНЖ.ГЛАВА С ВТОРА РЪКА НЯКОЛКО РЕГУЛАТОРА ЗА ВИСОКО НАЛЯГАНЕ НА ИНЖ.ГЛАВА ПРОВЕРИХМЕ И ПРЕЗАЦЕПИХМЕ ДЕЛКОТО И НЕЗМАН КАКВО ДА Я ПРАВЯ ТАЗИ КОЛА А ИНАЧЕ ВЪРВИ КАТО ЛУДА В ЗАВИСИМОСТ ОТ КАЧЕСТВОТО НА БЕНЗИНА ПОНЯКОГА МАЛКО ГУБИ МОЩНОСТ. ПРЕДИ ДА СЕ ПОЯВИ ТОЗИ ПРОБЛЕМ КОЛАТА МИ ХАЧЕШЕ ОКОЛО 10Л. ГРАДСКО И БЕШЕ ДОБРЕ.
МОЛЯ ЗА ПОМОЩ
МОЛЯ ЗА ПОМОЩ
#2
Публикувано 21 септември 2007 - 12:26
Ще върви я - пуши черно и мирише на недоизгорял бензин нали ! Според мен имаш преобогатена горивовъздушна смес(много бензин малко въздух)! Потърси нейде из форума бях срещал коментари.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 21 септември 2007 - 14:58
ламда сонда???? потенциометър дрос. клапа??? ходи в дружба при рено има много добър сервиз за мерцедес!!!
#4
Публикувано 24 септември 2007 - 15:54
Къде е този сервиз в Дружба?ламда сонда???? потенциометър дрос. клапа??? ходи в дружба при рено има много добър сервиз за мерцедес!!!
#5
Публикувано 24 септември 2007 - 19:27
Погледни регулатора за налягане на горивото/не този който си сменял 2 пъти/!
Управлява се вакуумно от разреждането в смук. тракт!
Извади вакуумния шлаух и виж тече ли гориво през него/неконтролирано/ когато мотора работи!
Това е един от вариантите за неконтролируем разход на гориво,ако си одил на диагностика,...и шиша пак у гъзо/газанализатора де/
Успех!
Управлява се вакуумно от разреждането в смук. тракт!
Извади вакуумния шлаух и виж тече ли гориво през него/неконтролирано/ когато мотора работи!
Това е един от вариантите за неконтролируем разход на гориво,ако си одил на диагностика,...и шиша пак у гъзо/газанализатора де/
Успех!
#6
Публикувано 24 септември 2007 - 21:22
Може този път много да ми се смеете ама това което ще ви кажа е самата истина!
Когато купих 124ката която също е 200Е имах малко проблеми с оборотите и т.н.Отидох при бате Петко и стествено рпроблема беше разрешен.Колата оживя-започна да върви прилично(да не казвам много че ще излезе като фукарня )разхода стана нормален и всичко беше перфектно.Обачееее-тази кола както и преди ремонта,така и след него си пушеше изодзад чернилка,ама в неописуеми количества.Естествено-веднага рекламация в сервиза.Оставих я там мъчиха мия цели три дни-и нищо.Какво ли не и правиха.Накрая вече ядосани и отчаяни ми казаха да я искарам на магистралата и газ до дупка-да издуха газовете който е насабрала по гърнетата.Аз естествено отчаян до полуда ги послушьх и проблема се разреши-издуха газовете който са се били набили преди ремонта и спря да пуши.Сега когато хадя извън града веднъж-дваж годишно си я продухвам.Така че ако ме видите да ви подминавам с 250-260км-нищо лично-продухвам си гърнетата
Когато купих 124ката която също е 200Е имах малко проблеми с оборотите и т.н.Отидох при бате Петко и стествено рпроблема беше разрешен.Колата оживя-започна да върви прилично(да не казвам много че ще излезе като фукарня )разхода стана нормален и всичко беше перфектно.Обачееее-тази кола както и преди ремонта,така и след него си пушеше изодзад чернилка,ама в неописуеми количества.Естествено-веднага рекламация в сервиза.Оставих я там мъчиха мия цели три дни-и нищо.Какво ли не и правиха.Накрая вече ядосани и отчаяни ми казаха да я искарам на магистралата и газ до дупка-да издуха газовете който е насабрала по гърнетата.Аз естествено отчаян до полуда ги послушьх и проблема се разреши-издуха газовете който са се били набили преди ремонта и спря да пуши.Сега когато хадя извън града веднъж-дваж годишно си я продухвам.Така че ако ме видите да ви подминавам с 250-260км-нищо лично-продухвам си гърнетата
#7
Публикувано 24 септември 2007 - 21:45
Може този път много да ми се смеете ама това което ще ви кажа е самата истина!
Когато купих 124ката която също е 200Е имах малко проблеми с оборотите и т.н.Отидох при бате Петко и стествено рпроблема беше разрешен.Колата оживя-започна да върви прилично(да не казвам много че ще излезе като фукарня )разхода стана нормален и всичко беше перфектно.Обачееее-тази кола както и преди ремонта,така и след него си пушеше изодзад чернилка,ама в неописуеми количества.Естествено-веднага рекламация в сервиза.Оставих я там мъчиха мия цели три дни-и нищо.Какво ли не и правиха.Накрая вече ядосани и отчаяни ми казаха да я искарам на магистралата и газ до дупка-да издуха газовете който е насабрала по гърнетата.Аз естествено отчаян до полуда ги послушьх и проблема се разреши-издуха газовете който са се били набили преди ремонта и спря да пуши.Сега когато хадя извън града веднъж-дваж годишно си я продухвам.Така че ако ме видите да ви подминавам с 250-260км-нищо лично-продухвам си гърнетата
Добре бееее!
Яко!
Само така!
И при 250км./час се показва едно бутало от аспуха да види кой кара колата!
#9
Публикувано 25 септември 2007 - 09:55
Този регулатор за който говорите е сигурно този който прилича на цилиндър и влизат два метални горивопровода и едно вакуумче в него и захранва инж.глава. Но не тече нищо през вакуума а и него съм го сменял и нищо. Вакуума работи и го управлява. А някой знае ли дали потенциометъра на дебитомера се сменя само той или върви с целия дебитомер.
#10
Публикувано 25 септември 2007 - 10:26
Mechanical Fuel Injection
1. Electric fuel pump.
2. Fuel accumulator.
3. Fuel filter.
4. System pressure regulator
5. Injector.
6. Cold-start valve.
7. Fuel distributor.
8. Air-flow sensor.
9. Thermo-time switch.
10. Auxiliary-air regulator.
11. Engine-temperature sensor.
12. Throttle-valve switch.
13. Lambda sensor.
14. ECU.
#11
Публикувано 26 септември 2007 - 11:14
Тези схеми ги познавам до болка защото устройството го познавам и дори сам мога да ги начертая но не знам как да направя проверките дали всичко е в ред освен с подмяната с ново а това е много скъпо. Питането ми е конкретно към потенциометъра на дебитомера защото май до него опират нещата. Може ли да се смени само той или върви с цялата клапа и какви трябва да са му показанията при замерване и какви са допуските ако има такива. А имам и друго питане относно бате Петко, колко взима за диагностика защото аз чух малко неприлична цена за диагностика.
#12
Публикувано 26 септември 2007 - 18:55
кажете ми моля ви каде е този сервиз в дрижба защото и аз имам същият проблем с колата и май и аз трябва да ида там да ми видят колата!!та каде е точният адрес...там някаде до "ПроМобил"ламда сонда???? потенциометър дрос. клапа??? ходи в дружба при рено има много добър сервиз за мерцедес!!!
#13
Публикувано 26 септември 2007 - 19:33
По-принцип този потенциометър се сменя(само той) без другите нещица около него.Аз моят го менях когато купих колата(т.е. преди около 3-4години).Ако не се лъжа от него зависеха и се регулираше заалителният режим на колата.Когато започнат да играят оборотите в повечето случай е от него.При мен беше точно така.Другото коет знам за него е че при запалване на колата (ако всичко друго е наред) тя трябва около една минута и половина да поддържа 1100 оборота в минута,и след това да ги свали на 950!Но ако в тази минута и поовина подадеж газ тя автоматично връща оборотите на 950-нечака една минута за да ги свали.Това кото казвам го знам от Васко-диагностика в сервиза на Петко защото си доверявам колата само ня тях.Именно и от него купих този потенциометър и вече 3години няма ядове.А имама колеги който са ги сменяли и след няколко месеца-до една година-наново.
#15
Публикувано 27 септември 2007 - 21:58
схемите са почти точни, само подробността че на K и KE-Jetronic дебитомера мери наобратно на схемата
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни