преработка на плафона на МВ190
Started by martijeff, 07 Apr 2006 - 17:29:41
23 replies to this topic
#1
Posted 07 April 2006 - 17:29
Искам да споделя с вас един трик как да си направите плафона да загасва постепенно след затваряне на вратире.Видях го на един приярел в BMW-то му и ми хареса много, затова решх да си преправя и моя.Та ето как става
1. стъпка Демонтиране на плафона.
2. стъпка Откачване на захранващите куплунзи
3. стъпка взимаме плафона и го поставяме на работната маса и демонтираме пластмасовата капачка закриваща платката.
4. стъпка отиваме до магазин за електронни елементи и си купуваме 1 бр. електролитен кондензатор 470 микрофарада на 16 волта които изглежда така:
междудругото колкото е по голяма стоиноста на кондензатора толкова по бавно ще загасва плафона, пробвах с различни стойности, но така ми най допада.
5. стъпка монтиране на кондензатора или по точно запояване.запоявамего върху тази интеграла.
ето така изгежда в запоен вид като минуса на кондензатора е от долната страна на снимката а плюса от горе.
ето още няколко снимчици с различни изгледи
6. стъпка заваряме си капачето покриващо платката и монтораме плафона.
УСПЕХ.
замислил съм и други глезотии, но първо ще ги тествам и след това ще ги споделя с вас
1. стъпка Демонтиране на плафона.
2. стъпка Откачване на захранващите куплунзи
3. стъпка взимаме плафона и го поставяме на работната маса и демонтираме пластмасовата капачка закриваща платката.
4. стъпка отиваме до магазин за електронни елементи и си купуваме 1 бр. електролитен кондензатор 470 микрофарада на 16 волта които изглежда така:
междудругото колкото е по голяма стоиноста на кондензатора толкова по бавно ще загасва плафона, пробвах с различни стойности, но така ми най допада.
5. стъпка монтиране на кондензатора или по точно запояване.запоявамего върху тази интеграла.
ето така изгежда в запоен вид като минуса на кондензатора е от долната страна на снимката а плюса от горе.
ето още няколко снимчици с различни изгледи
6. стъпка заваряме си капачето покриващо платката и монтораме плафона.
УСПЕХ.
замислил съм и други глезотии, но първо ще ги тествам и след това ще ги споделя с вас
#2
Posted 07 April 2006 - 17:50
Браво много полезен пост за глезотийка гъзарийка :P Ами на Пурата си има такава опция
#3
Posted 07 April 2006 - 20:12
Ами че и моя си го има оригинално това нещо нищо че е произведен 1988г
#5
Posted 08 April 2006 - 17:25
аз отивам да го пробвам
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6
Posted 08 April 2006 - 17:49
Топкииии, някой преди мен е теглил едни секачки на интегралната схема да му е** ***ката май**
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#8
Posted 09 April 2006 - 13:55
ами виж от снимката номера и я купи цената няма да е висока, а смяната е елементарна ако имаш проблем ми пусни ЛС.
#9
Posted 10 April 2006 - 09:34
Хтра трябва и аз да пробвам, само дето моя е 84г. и плафона изглежда малко по-различно
#10
Posted 10 April 2006 - 21:33
и аз така мисля да направя, но явно е имало причина да го изрежат, а и има един опечен резистор. Иначе самата работа не е проблем- с подобни неща се занимавам през свободното си време, но и честно казано не ми е чак толкова необходимо, иначе планирам да сложа пищялка за забравени фарове на Гранадата (даже писука"полифонично") но това след като и пооправя боята и др по важни нещаами виж от снимката номера и я купи цената няма да е висока, а смяната е елементарна ако имаш проблем ми пусни ЛС.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#11
Posted 10 April 2006 - 21:46
дам и аз сложих вече полифонична пищялка, но мястото където седи оригиналната е доста неудобно и трябва да се сваля таблото за да я извадиш.
#12
Posted 10 April 2006 - 21:54
Момци да питам -там до копчето на люка където е решетчицата на мерца на жената има нещо като датчик ,някой знае ли каква функция изпълнява?
#13
Posted 10 April 2006 - 22:10
да и при мен има решетчица, но зад нея има само гумена тапа.
#14
Posted 11 April 2006 - 08:16
Хитро . Самоче маи тази екстра е само за коли с клима.
#15
Posted 11 April 2006 - 18:10
Veni®,мерси.Това е доста добре измислено,винаги съм се чудил защо като няма клима има градуси на врътките и как точно се спазва температурата ,която се задава.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users