Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем с паленето на Мерцедес 230Е 124купе


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 belga75

belga75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 септември 2007 - 11:13

Как да проверя стъпковия мотор дали работи.
Искам да знам дали при вартене се подава импулс кам стъпковиа мотор?
Зад компутара открих две релета едното е със бушон, смених бушона беше изгорял има ли връзка със запалителната система или какво управлиава?

Предварително ви благодаря

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 13 септември 2007 - 11:46
ALEXONE-Кирилица моля

  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 септември 2007 - 11:36

Kak da proverq stapkoviq motor dali raboti.
Iskam da znam dali pri vartene se podava impuls kam stapkovia motor?
Zad komputara otkrih dve releta ednoto e sas bu6on, smenih bu6ona be6e izgorial ima li vrazka sas zapalitelnata sistema ili kakvo upravliava?

Predvaritelno vi blagodaria




Релето с предпазителя захранва моторчето за празен ход-така че вече си го захранил!
А импулса си го има и без да палиш-само дай на контакт и виж как шибъра заема положение за старт!
Ако пипнеш моторчето ще усетиш ел.магн.поле осезаемо!
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 септември 2007 - 12:40

Релето с предпазителя захранва моторчето за празен ход-така че вече си го захранил!
А импулса си го има и без да палиш-само дай на контакт и виж как шибъра заема положение за старт!
Ако пипнеш моторчето ще усетиш ел.магн.поле осезаемо!


Колко луфт трябва да оставя шибъра в затверено положение и може ли да се коригира.
10х
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 септември 2007 - 13:30

Колко луфт трябва да оставя шибъра в затверено положение и може ли да се коригира.
10х



На затворено положение трябва да е напълно затворил.
На контакт в зависимост от температурата на охл.течност е отворен около 3мм
на средни обороти и пълно натоварване е затворен напълно.

Винт за корекция на доп.въздух има при моделите с две упр.намотки/т.е.-буксата е стри пина/,...на нормалните регулатори не се прави корекция-производителя го е коригирал вместо нас-заводски и запечатано!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни